Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Проблема регенерации сажевого фильтра
Автор Повідомлення
Капа Немає
донецкобандеровец
***

Повідомлень: 533
Приєднався: Oct 2006
ДОНЕЦК это УКРАИНА!
Skoda Octavia RS, Audi A4 b9 2,0tdi Quattro
Skype IDmax_kapa
Повідомлення: #1061
Вчора 19:36 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(Вчора 19:17)wywiadowca1980 :  
(Вчора 18:42)Капа :  Заважає, що проходить техогляд, а з видаленою екологією, вона не пройде)
Ви мабуть не уважно прочитали мій опус і звісно ж ще не дивитися ніяких відосів за посиланням.
Ну таке...
Hello!
Я уважно прочитав ваш допис, а навіть спілкувався з такими "конторами" ніхто не дає гарантій, що техогляд буде пройдений.

Катится, катится, синенький лифтбек...

Я в блоге Drive2.ru
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 038
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #1062
Вчора 20:50 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Ну гарантія це таке діло. Звісно на 100% її ніхто не дасть, бо це "тюнінх"...
А з помилкою по забитому DPF думаєте пройдете ТО в плані екологічних замірів по вихлопу? Бо тут я не знаю, оскільки живу в Україні.

Вінсом можете звісно погратися але 50/50 що допоможе і ще питання як на довго.....
В ідеалі промити весь впуск (в Києві знаю точно, що є така послуга на СТО, ціна +- 300 у.е.), або хоча б DPF з демонтажем (якщо він без тріщин).

А так да. Дизель з екологією любить довгі дистанції... Про це вже раніше писав )
(Востаннє це повідомлення було змінене: Вчора 22:07 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Partyzan Немає
Ученик
*

Повідомлень: 28
Приєднався: Sep 2021
Славута
Skoda Fabia 2 1.6tdi
Повідомлення: #1063
Вчора 20:51 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Теж маю проблему, по місту максимум 100км і включаю другу передачу, тримаю більше 2500об пару кілометрів по місту, або на третій по трасі поряд з містом непоспішаючи. Руки чешуться відшити і повидяляти все, навіть зняти сам єгр, вакум до нього, укоротити магістраль по охолодженню, зняти три трубки по вихлопу, зробити полегшення вихлопу знявши сажевик. Але зупиняє буквально разовий виїзд за кордон, наче і двигун не димить, але теоретично можуть зупинити на перевірку, це штраф пару сот євриків, евакуатор пару сот євриків до СТО, відновлення штатної екологій певно по місцю упіймання за кордоном щоб можна було їхати по території ЄС, ітого сума буде більше в рази чим моя автівка буде коштувати в межах євросоюзу. А тим хто в неньці, то сенс тримати той сажевий, єгр в забитому стан? А те що там пишуть, що багатоїздять і проходят ТО без екології, то просто до першого разу перевірки екології, особливо в Німеччині. В нас частенько пускають димові завіси чорного, білого кольору в містах і в принципі нікого то не турбує крім водія позаду, якому доводиться пригальмувати, щоб безпечно прямо їхати Smile
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Капа Немає
донецкобандеровец
***

Повідомлень: 533
Приєднався: Oct 2006
ДОНЕЦК это УКРАИНА!
Skoda Octavia RS, Audi A4 b9 2,0tdi Quattro
Skype IDmax_kapa
Повідомлення: #1064
Сьогодні 09:55 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(Вчора 20:50)wywiadowca1980 :  
(Вчора 19:36)Капа :  
Ну гарантія це таке діло. Звісно на 100% її ніхто не дасть, бо це "тюнінх"...
А з помилкою по забитому DPF думаєте пройдете ТО в плані екологічних замірів по вихлопу? Бо тут я не знаю, оскільки живу в Україні.

Вінсом можете звісно погратися але 50/50 що допоможе і ще питання як на довго.....
В ідеалі промити весь впуск (в Києві знаю точно, що є така послуга на СТО, ціна +- 300 у.е.), або хоча б DPF з демонтажем (якщо він без тріщин).

А так да. Дизель з екологією любить довгі дистанції... Про це вже раніше писав )

Ну мені ще два роки до техогляду наступного.
Скажу чесно, я не можу звикнути до цифр, 1400євро (в Німеччині) за чистку DPF зі зняттям, 1010 з яких це робота та 390 процес очищення dpf Добыча мыслей

Про дистанції пам'ятаю, но це вже залежність якась виходить)) "Виходь родино, поїдьмо прожжемо наш dpf'
А саме дистанції, чи оберти двигуна?

Катится, катится, синенький лифтбек...

Я в блоге Drive2.ru
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
toledo Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 041
Приєднався: Mar 2015
Одесса
Altea XL 1.6 CAYC
Повідомлення: #1065
Сьогодні 10:40 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Хуже от того, что даже если химия виз, вурц или шото еще, и подействует хоть на какие-то отдожения, то часть этих "отошедших" отложений пойдемт по сотам дальше ближе к оконечной части ДПФ.... Что чревато их большим закупориванием. Т.е если мыть привентивно - ок, особо проблем не вижу, так как у сот еще нормальное пропускное сечение. А аот если так мыть без снятия на забитом сажевике, то как по мне, больше шансов собрать всю гамулу в "одном месте" ДПФ. При снятии и применении разной химии, проверке по противодавлению, промывке под давлением, просушке - можно еще добиться результатов, так как этот процес промывки еще ко всему сам по себе длительный, огромный поток химии и воды под давлением длительное время проходит через дпф. Но в таком процессе меня смущают пара вещей помимо оборудования, специалистов и самой химии (а их должно быть несколько). Содержимое дпф -соты, это не просто метал сетка Smile это сплавы и напыление... И вот как та или иная химия воздействует на этот "драгмет" - это уже отдельный вопрос. Если говорить о причинах и 126000 пробега - то всё как и везде, но дело не в коротких пробегах (ну разве что если авто вообще никогда не ездило по трассе или быстрее 70км/ч). Ключевое - качество и частота замены масла (еврорегламент замены - не хорошо), форсы, турба, егр - правильная смесь. Ну и оставим на последок выеживающиеся датчики "экосистемы". Вариации на авто прожига с доп форсами для прожига (не с доп впрыском штатными ) добавляет еще переменную, но то уже другое. Вы бы скинули скрин сразу после прожига, там где видны макс температуры прожига и противодавление после прожига... Интересненько, буду благодарен
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Капа Немає
донецкобандеровец
***

Повідомлень: 533
Приєднався: Oct 2006
ДОНЕЦК это УКРАИНА!
Skoda Octavia RS, Audi A4 b9 2,0tdi Quattro
Skype IDmax_kapa
Повідомлення: #1066
Сьогодні 12:14 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Вот до вчерашней регенирации
   

Регенерация (не знаю зачем, но когда проходила регенерация, газом держал обороты 2000-2500)
   

Вот ехал через два часа после регенерации
   

Еще у меня есть Вася диагност, могу через него посмотреть какие-то параметры, только скажите какую)

Катится, катится, синенький лифтбек...

Я в блоге Drive2.ru
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
toledo Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 041
Приєднався: Mar 2015
Одесса
Altea XL 1.6 CAYC
Повідомлення: #1067
Сьогодні 15:40 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

До регенерации - разность температур максимальных до сажевого и после слишком большая.
Тоже самое и на скрине регенерации... Минимальные температуры выглядят странно, ео думаю что вы просто запись показаний включили не с самого начала.
Противодавление на холостых после регенерации 12 HPA - как бы много

На последнем снимке как тотнаоборот странно что максимальная температура после сажевого выше была чем перед сажевым... Опять же это скрины, а было бы хорошо лог(график) процесса.
Васю не подскажу, группы разные у разных движков...
То что меня в целом интересует по поведению - температуры до и после сажевого вместе с оборотами (без реги и при реге). Показания датчиков до того как завели авто (совпадают ли температуры).
Ну и 12 hpa противодавления на ХХ это много...
С одной стороны у вас там на скринах по противодавлению вылазят "-4 hpa" что выглядит странно, с другой стороны зная колличество групп у вага, где противодавление может быть в 4х разных группах, обработанный сигнал, не обработанный, коррекции по противодавлению и что то там еще было, то возможно просто неправильный pid в программе.
Как по мне - если температуры "не следуют" одна за другой - вопрос или в показания датчиков или забитости сажевого... Ну и показания противодавления - вопрос.
2 варианта - прилично подзабит сажевый и температурные и противодавление показывают правильно... Или кто-то халтурит (кстати это может быть и датчик кислорода, который управляет егр при прожиге)... Но регенерации заканчиваются без ошибок, врядлиикислородный.
Либо изза вранья температурного/противодавления дпф по факту не прожигается нормально...
И как обычно - выкрутить лямбду, погазовать, посмотретьбудет ли кидать дымок. Посмотреть температуры, как работает термостат (не по приборке).
Последнее, но возможно с чего можно было бы начать - сделать принудительную регенерацию. Посмотреть противодавление до нее на ХХ (после обычной реги) и после принудительной - сравнить их...
Ну это то, как игрался бы я Smile
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 038
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #1068
Сьогодні 17:22 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(Сьогодні 15:40)toledo :  ...
Ну это то, как игрался бы я Smile
А я б радив краще продати дизель і купити бензин та забути про все це як трашний сон....
Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: Сьогодні 17:23 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Капа Немає
донецкобандеровец
***

Повідомлень: 533
Приєднався: Oct 2006
ДОНЕЦК это УКРАИНА!
Skoda Octavia RS, Audi A4 b9 2,0tdi Quattro
Skype IDmax_kapa
Повідомлення: #1069
Сьогодні 19:58 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(Сьогодні 17:22)wywiadowca1980 :  
(Сьогодні 15:40)toledo :  ...
Ну это то, как игрался бы я Smile
А я б радив краще продати дизель і купити бензин та забути про все це як трашний сон....
Hello!

Щоб ви розуміли, у продажу зараз 198 дизельних авто, та 48 бензинових, усі люблять копирсатися з дпф Упал и качаюсь

Катится, катится, синенький лифтбек...

Я в блоге Drive2.ru
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Partyzan Немає
Ученик
*

Повідомлень: 28
Приєднався: Sep 2021
Славута
Skoda Fabia 2 1.6tdi
Повідомлення: #1070
Сьогодні 20:35 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

В бензинки свій аромат, тай копирсатися біля/в баку у разі чого не так смілово можна як в тракторі. З бензиновами менше везло чим з дизелями, в дизелі екологію прибрав, привів в прорядок подачу соляри і їздиш тяговитоекономно.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Випалювання сажевого фільтра Fabia 1.2 tdi Ігор Богданович 53 13 834 29-12-2023 14:15
Останнє: Модест
  Неприємний звук після видалення сажевого Модест 11 2 570 27-12-2023 10:10
Останнє: wywiadowca1980
  РЕГЕНЕРАЦІЯ САЖЕВОГО vasbag 1 1 499 09-10-2023 19:57
Останнє: Виталий 333777
  Слетел патрубок с топливного фильтра на фабии makell 28 6 932 03-08-2023 18:23
Останнє: Yrir
  Регенерація сажевого фільтра. vladislav.o.m. 1 1 336 13-01-2022 13:42
Останнє: Misterd
  Замена фильтра шкода фабиа 1.2, (не довернул фильтр) Dakota 7 1 613 25-08-2021 21:59
Останнє: Dakota
  EA 288 tdi Прожиг/ регенерация сажевого (а как часто у Вас )) ревизор 1 1 921 03-07-2021 19:10
Останнє: Vitaly_N
  Замена воздушного фильтра Fabia дизель 2015 Rokki_boy 8 2 648 19-07-2020 23:31
Останнє: Egor25
  Корпус воздушного фильтра Maksimus 10 3 130 15-03-2020 11:48
Останнє: Maksimus
  2,0 TDI CBAB 103kWt - Ресурс сажевого фільтра TarasBlackBass 58 15 842 17-02-2020 08:53
Останнє: zender67

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1