Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Проблема регенерации сажевого фильтра
Автор Повідомлення
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 038
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #1051
18-03-2025 15:12 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(18-03-2025 12:19)Oleg1987 :  Не вірю я що від такої промивки буде результат...
Розкоксовка двигуна теж штука не дуже віруюча. Кому як заходить.....
Одним допомагає, а іншим, у яких дирка в поршні, звісно, що вже ні...

(18-03-2025 13:26)Misterd :  елемент весь потрісканий забитий.. авто полетіло як нове і витрата впала
Саме в таких ситуаціях звісно, що DPF на ліквідацію з подальшим внесенням змін в прошивку ЕБУ.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 16-07-2025 20:51 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
porkys Немає
Ученик
*

Повідомлень: 1
Приєднався: Mar 2025

Повідомлення: #1052
28-03-2025 19:34 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Чи нормальні ці показники? чи краще перевірити на ТО?
Тому що регенерація ~250км напрягає, пробіг 70% місто і траса 40-100км в одну сторону


до коменту зверху, ніяких нарікань в роботі двигуна немає взагалі, все працює ідеально, єдине що інтервал регенерації напрягає


Файл(и) Мініатюри
   
(Востаннє це повідомлення було змінене: 28-03-2025 20:19 porkys.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
toledo Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 041
Приєднався: Mar 2015
Одесса
Altea XL 1.6 CAYC
Повідомлення: #1053
28-03-2025 21:43 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

У вас совершенно другой мотор, другое поколение и должна быть мочевина. На прошлом поколении (которое тут как бы и обсуждают в 99 процентах), совершенно другие условия, прошивки. Косвенно, если сравнить с нашими движками и ДГ прошивками с регами в 250км в городе, то у вас всё в порядке. В городе так и должно быть и в отличии от большинства в данной ветке, вам даже прошивку "откатывать" некуда
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Капа Немає
донецкобандеровец
***

Повідомлень: 532
Приєднався: Oct 2006
ДОНЕЦК это УКРАИНА!
Skoda Octavia RS, Audi A4 b9 2,0tdi Quattro
Skype IDmax_kapa
Повідомлення: #1054
16-07-2025 14:54 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(28-03-2025 21:43)toledo :  У вас совершенно другой мотор, другое поколение и должна быть мочевина. На прошлом поколении (которое тут как бы и обсуждают в 99 процентах), совершенно другие условия, прошивки. Косвенно, если сравнить с нашими движками и ДГ прошивками с регами в 250км в городе, то у вас всё в порядке. В городе так и должно быть и в отличии от большинства в данной ветке, вам даже прошивку "откатывать" некуда

250км это на двигателях с мочевиной это норм? А то я переживаю, что у меня на авто 200-260км регенерации проходят, двигатель DETA.

Катится, катится, синенький лифтбек...

Я в блоге Drive2.ru
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 038
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #1055
16-07-2025 20:54 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(16-07-2025 14:54)Капа :  у меня на авто 200-260км регенерации проходят, двигатель DETA.
Для міста з постійними короткими дистанціями це +- ще норма.
От коли буде 100-150, то вже ой..... Треба приймати рішення.
Якщо авто лише траса, то 500-700 км має бути.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 16-07-2025 20:57 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Капа Немає
донецкобандеровец
***

Повідомлень: 532
Приєднався: Oct 2006
ДОНЕЦК это УКРАИНА!
Skoda Octavia RS, Audi A4 b9 2,0tdi Quattro
Skype IDmax_kapa
Повідомлення: #1056
Вчора 17:27 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Вчора знову вилізли помилки Добыча мыслей
P2002 - Diesel Particulate Filter Efficiency Below Threshold Bank 1
P200200 - Partikelfilter Bank 1: Fehlfunktion
Планую спробувати самостійно почистити сажовий хімієй Wynns, бо Wurth чомусь не знайти.
Перечитав, що знайшов, багато пишуть, що проблема може бути в ЄГР, а не в сажовому.
Що робити? Куди копати?)
   
   

Катится, катится, синенький лифтбек...

Я в блоге Drive2.ru
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
toledo Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 041
Приєднався: Mar 2015
Одесса
Altea XL 1.6 CAYC
Повідомлення: #1057
Вчора 17:47 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

И диф давление большое и показатели температур, хоть и графика нет по ним, но есть максимально достигнутые температуры - по моим домыслам говорит, что фильтр забит, ЕГР тут ни к чему.


Однозначно позитивных результатов мойки практически не встречал, особенно когда она делается не ради профилактики... Тем более не снимая сажевый... Зато будет не дорого, но может стать хуже
(Востаннє це повідомлення було змінене: Вчора 17:50 toledo.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 038
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #1058
Вчора 18:19 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(Вчора 17:27)Капа :  Вчора знову вилізли помилки...
Що робити? Куди копати?)
Що заважає вирізати DPF і перепрошити якісно ЕБУ? Слово якісно тут основне.
З екологією все буде ок (при якісний прошивці звісно ж). Вихлопу чорного теж не буде, так як каталізатор залишиться на місці. Техогляд буде без проблем, бо візуально все буде ок і вихлоп теж має бути в межах допуску.

P.S.
Ютуб канал ось цієї контори при нагоді подивіться (це країна Євросоюзу):
https://mods.lv/ru/
Багато чого у них цікавого можна дізнатися в плані того, як вони вирішують проблеми з уставшими дизелями та техоглядами в ЄС...
Подібну контору і у себе в Швейцарії думаю теж знайдете, як варіант. Ну або в сусідній країні де поближче....
Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: Вчора 19:34 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Капа Немає
донецкобандеровец
***

Повідомлень: 532
Приєднався: Oct 2006
ДОНЕЦК это УКРАИНА!
Skoda Octavia RS, Audi A4 b9 2,0tdi Quattro
Skype IDmax_kapa
Повідомлення: #1059
Вчора 18:42 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(Вчора 18:19)wywiadowca1980 :  
(Вчора 17:27)Капа :  Вчора знову вилізли помилки...
Що робити? Куди копати?)
Що заважає вирізати DPF і перепрошити якісно ЕБУ? Слово якісно тут основне.
З екологією все буде ок (при якісний прошивці звісно ж). Вихлопу чорного теж не буде, так як каталізатор залишиться на місці. Техогляд буде без проблем, бо візуально все буде ок і вихлоп теж має бути в межах допуску.

P.S.
Ютуб канал ось цієї контори при нагоді подивіться (це країна Євросоюзу):
https://mods.lv/ru/
Багато чого у них цікавого можна дізнатися в плані того, як вони вирішують проблеми з уставшими дизелями та техохлядами в ЄС...
Подібну контору і у себе в Швейцарії думаю теж знайдете, як варіант. Ну або в сусідній країні де поближче....
Hello!
Заважає, що проходить техогляд, а з видаленою екологією, вона не пройде)
Та і пробіг 126тис якось маленький для таких радикальних дій.


(Вчора 17:47)toledo :  И диф давление большое и показатели температур, хоть и графика нет по ним, но есть максимально достигнутые температуры - по моим домыслам говорит, что фильтр забит, ЕГР тут ни к чему.


Однозначно позитивных результатов мойки практически не встречал, особенно когда она делается не ради профилактики... Тем более не снимая сажевый... Зато будет не дорого, но может стать хуже

А хуже то чего? Я удивлен

Катится, катится, синенький лифтбек...

Я в блоге Drive2.ru
(Востаннє це повідомлення було змінене: Вчора 18:47 Капа.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 038
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #1060
Вчора 19:17 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(Вчора 18:42)Капа :  Заважає, що проходить техогляд, а з видаленою екологією, вона не пройде)
Ви мабуть не дуже уважно прочитали мій опус і звісно ж ще не дивилися ніяких відосів за посиланням.
Ну таке... Буде бажання, подивитесь. Вони там саме такими проблемами як у вас і займаються на території ЄС.
Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: Вчора 19:36 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Випалювання сажевого фільтра Fabia 1.2 tdi Ігор Богданович 53 13 834 29-12-2023 14:15
Останнє: Модест
  Неприємний звук після видалення сажевого Модест 11 2 570 27-12-2023 10:10
Останнє: wywiadowca1980
  РЕГЕНЕРАЦІЯ САЖЕВОГО vasbag 1 1 498 09-10-2023 19:57
Останнє: Виталий 333777
  Слетел патрубок с топливного фильтра на фабии makell 28 6 931 03-08-2023 18:23
Останнє: Yrir
  Регенерація сажевого фільтра. vladislav.o.m. 1 1 336 13-01-2022 13:42
Останнє: Misterd
  Замена фильтра шкода фабиа 1.2, (не довернул фильтр) Dakota 7 1 613 25-08-2021 21:59
Останнє: Dakota
  EA 288 tdi Прожиг/ регенерация сажевого (а как часто у Вас )) ревизор 1 1 921 03-07-2021 19:10
Останнє: Vitaly_N
  Замена воздушного фильтра Fabia дизель 2015 Rokki_boy 8 2 648 19-07-2020 23:31
Останнє: Egor25
  Корпус воздушного фильтра Maksimus 10 3 130 15-03-2020 11:48
Останнє: Maksimus
  2,0 TDI CBAB 103kWt - Ресурс сажевого фільтра TarasBlackBass 58 15 833 17-02-2020 08:53
Останнє: zender67

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1