Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Проблема регенерации сажевого фильтра
Автор Повідомлення
Капа Немає
донецкобандеровец
***

Повідомлень: 525
Приєднався: Oct 2006
ДОНЕЦК это УКРАИНА!
Skoda Octavia RS
Skype IDmax_kapa
Повідомлення: #1011
23-01-2025 09:44 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Вітаю, панство! А скільки взагалі живуть ті ДПФ?
Audi a4 b9, з двигуном Deta, пробіг 120тис км. усе життя провела в Швйцарії, заправлялася відповідно там же. І ось на табло з'явився чек, жінка звернулась до місцевих майстрів, ті щось там діагностичним обладнанням подивились та поставили вердикт - заміна.

Катится, катится, синенький лифтбек...

Я в блоге Drive2.ru
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 897
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #1012
23-01-2025 10:16 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(23-01-2025 09:44)Капа :  до місцевих майстрів, ті щось там діагностичним обладнанням подивились та поставили вердикт - заміна.
Це в умовному Цюриху такі специ? Хоча у нас таких "розводіл" теж повно...., особливо якщо на сервіс авто приганяє жінка...

Тоді вашій дружині варто знайти нормальний сервіс, де на її авто запустять через сканер "сервісну регенерацію DPF" і надалі (під час автоматичних/планових регенерацій) порекомендують їй ніколи не глушить двигун, поки не завершиться ця "планова регенерація DPF". По місту вона, як правило, на справному двигуні відбувається кожні 250-350 км. По трасі кожні 500+ км. Процес її запуску/завершення можна побачити на табло мультимедіа (як саме в Ауді, не знаю, мабуть як і на Skoda).
На моєму авто під час "планової регенерації", окрім переходу на 1000 об/хв на ХХ та масланні обох вентиляторів радіатора, є й дослівне інформування на мультимедіа - "Двигун має працювати". Поки воно не зникне (а це 10-15 хв), двигун не варто глушить, оскільки буде перервана очистка сажовика.... Декілька таких переривань (мова саме про регенерацію DPF, а не те, що хтось міг подумати...) і далі помилка (чек) на табло.... Мир

В іншому випадку, якщо все це складно......, радив би придбати авто з бензиновим двигуном, або електричку/гибрид тощо щоб не мучити того дизеля )))

(23-01-2025 09:44)Капа :  А скільки взагалі живуть ті ДПФ?
При нормальній експлуатації, DPF живе 500+ тисяч км і навіть більше. Мова про VAG з НЕ скрученим пробігом! Взагалі на сучасних дизельних VAG сажовий фільтр, він же DPF, так само як і система Adblue, живе довго! Головне ПРАВИЛЬНО юзати сучасне ДИЗЕЛЬНЕ авто та заливати якісне пальне та якісну мочевину (якщо у вас таке є) виключно з допуском, який вказано на "синій кришечці" за лючком "дизельбаку" Smile !
Hello!

(23-01-2025 09:29)pegasus :  BiloOleg ! Про регу \ сажевый что сказать хотели ...??!
Там була реклама своїх "автосервісних послуг" без погодження з адміном. Тому все було почищено адміном Smile
(Востаннє це повідомлення було змінене: 23-01-2025 11:12 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Капа Немає
донецкобандеровец
***

Повідомлень: 525
Приєднався: Oct 2006
ДОНЕЦК это УКРАИНА!
Skoda Octavia RS
Skype IDmax_kapa
Повідомлення: #1013
23-01-2025 12:58 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(23-01-2025 10:16)wywiadowca1980 :  Це в умовному Цюриху такі специ? Хоча у нас таких "розводіл" теж повно...., особливо якщо на сервіс авто приганяє жінка...

Тоді вашій дружині варто знайти нормальний сервіс, де на її авто запустять через сканер "сервісну регенерацію DPF" і надалі (під час автоматичних/планових регенерацій) порекомендують їй ніколи не глушить двигун, поки не завершиться ця "планова регенерація DPF". По місту вона, як правило, на справному двигуні відбувається кожні 250-350 км. По трасі кожні 500+ км. Процес її запуску/завершення можна побачити на табло мультимедіа (як саме в Ауді, не знаю, мабуть як і на Skoda).
На моєму авто під час "планової регенерації", окрім переходу на 1000 об/хв на ХХ та масланні обох вентиляторів радіатора, є й дослівне інформування на мультимедіа - "Двигун має працювати". Поки воно не зникне (а це 10-15 хв), двигун не варто глушить, оскільки буде перервана очистка сажовика.... Декілька таких переривань (мова саме про регенерацію DPF, а не те, що хтось міг подумати...) і далі помилка (чек) на табло.... Мир
Сервісну регенерацію запускали своїми силами, через ваг-ком, потім авто приблизно 300км по трассі їхало без зупинок, а потім ще через 300 виліз знов чек.
Про сервісні\планові регенерації жодного разу на табло не було сповіщень.

Катится, катится, синенький лифтбек...

Я в блоге Drive2.ru
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 897
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #1014
23-01-2025 13:43 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(23-01-2025 12:58)Капа :  .....
Про сервісні\планові регенерації жодного разу на табло не було сповіщень.
Прога VAG DPF з плей маркету + ELM вам в поміч...
Або можна звісно ж і через VAG COM дивитися скільки там у вашому DPF накопилося золи, сажі, який диф.тиск до та після сажовика тощо.
Щодо табло на Ауді..... Тут не підкажу де і як дивитися. Не маю я досвіду володіння таким авто.

P.S.
Почитайте цю тему, хоча б трішки. Всі відповіді на ваші питання думаю тут є....
Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 23-01-2025 13:50 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
autotir Немає
Ученик
*

Повідомлень: 42
Приєднався: Sep 2024
Wrocław, PL (ех Харків)
Škoda Octavia A5 2.0 TDI (BMM) Combi, 6-МКПП "07/ VW Touran 2.0 TDI (BMM) Highline 6-МКПП "06
Повідомлення: #1015
27-01-2025 00:25 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Я самостійно міняв на своєму VW Touran 2.0 TDI (двигун BMM) 06.2006 р.в. прокладку ГБЦ на 261 000 км та за разом відвіз на мийку сажовий фільтр, при зборці сканером все обнулив, зараз на лічнику 299 000 км, різниця тиску на ХХ 2.55...5.1 мбар, при повному навантаженні десь 170 мбар. Лампа DPF засвітилася лише один раз. Аналогічні роботи проводив на одній Škoda Octavia 2.0 TDI (BMM) 11.2006 р.в. на 215 000 км, зараз на лічнику 262 000 км, показники такиж самі. ЄГР та паливна система також повністю справні.
З власного досвіду раджу періодично (раз на тиждень хоча б) виїзжати на трассу та рухатися протягом 20...25-ти хвилин на обертах не меньш за 2000 на хв. без гальмувань. На справному авто все мусить прожигатися добре.
Розумію, що в ці часи в Україні це дуже складно.
Примусову регенерацію сканером раджу проводити в крайньому випадку, так як температура вихлопу підвищується дуже міцно, що не добре сказується на ресурсі турбокомпресору та самого фільтру, тим більше, при міцному забрудненні може викликати позамежний перегрів.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 27-01-2025 00:26 autotir.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
pegasus Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 115
Приєднався: Mar 2024

Повідомлення: #1016
27-01-2025 07:46 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(23-01-2025 09:44)Капа :  Вітаю, панство! А скільки взагалі живуть ті ДПФ?
Audi a4 b9, з двигуном Deta, пробіг 120тис км. усе життя провела в Швйцарії, заправлялася відповідно там же. І ось на табло з'явився чек, жінка звернулась до місцевих майстрів, ті щось там діагностичним обладнанням подивились та поставили вердикт - заміна.

От топлива неизвестного происхождения (с военной техники врага) кабзда может настать и гораздо раньше ( читал в свое время хлопцев , оставшихся в донецке)...(((!
А так 350-370 тыс в среднем живет сажевый. Убедитесь по другим блокам в истинности своего пробега...
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
autotir Немає
Ученик
*

Повідомлень: 42
Приєднався: Sep 2024
Wrocław, PL (ех Харків)
Škoda Octavia A5 2.0 TDI (BMM) Combi, 6-МКПП "07/ VW Touran 2.0 TDI (BMM) Highline 6-МКПП "06
Повідомлення: #1017
27-01-2025 15:03 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(27-01-2025 07:46)pegasus :  От топлива неизвестного происхождения (с военной техники врага) кабзда может настать и гораздо раньше ( читал в свое время хлопцев , оставшихся в донецке)...(((!
А так 350-370 тыс в среднем живет сажевый. Убедитесь по другим блокам в истинности своего пробега...
там речь идёт про Ауди, которую эксплуатируют в Швейцарии, поэтому с соляркой, предполагаю, там всё более, чем ОК.
Я здесь в Польше и по Европе накатал на Golf 4 1.9 TDI за пять с половиной лет 91 000 км, отдал в хорошие руки с пробегом 478 000 км, машина при любой нагрузке не дымит от слова совсем, запускается сразу в любую погоду, так что с топливом здесь порядок.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Капа Немає
донецкобандеровец
***

Повідомлень: 525
Приєднався: Oct 2006
ДОНЕЦК это УКРАИНА!
Skoda Octavia RS
Skype IDmax_kapa
Повідомлення: #1018
31-01-2025 10:47 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(27-01-2025 15:03)autotir :  там речь идёт про Ауди, которую эксплуатируют в Швейцарии, поэтому с соляркой, предполагаю, там всё более, чем ОК.
По идее, да, ок и пробег реальный.
Но проблема остается, ошибки P2002 и P242F

Катится, катится, синенький лифтбек...

Я в блоге Drive2.ru
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 897
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #1019
31-01-2025 11:23 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(31-01-2025 10:47)Капа :  Но проблема остается, ошибки P2002 и P242F
У вас явно забитий DPF, який потрібно почистити/промити.
Hello!

Як варіант щодо подальших дій:
https://kovsh.com/obd/obdcode/P242F%20(Ford)

P.S.
Щодо "Ford", то не варто звертати увагу. Алгоритм дій для будь-якого сучасного дизеля +- актуально.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 31-01-2025 11:30 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Капа Немає
донецкобандеровец
***

Повідомлень: 525
Приєднався: Oct 2006
ДОНЕЦК это УКРАИНА!
Skoda Octavia RS
Skype IDmax_kapa
Повідомлення: #1020
31-01-2025 11:35 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

19226 - Сажевый фильтр 1 ряда цилиндров
P2002 00 [11101100] - сбой в работе
Индикатор неисправности ВКЛ - Непостоянно - Подтверждено - протестировано после удаления записей
Стоп-кадр:
Приоритетность: 2
Счётчик возникновения ошибки: 4
Пробег: 118800 km
Дата: 2024.12.22
Время: 12:54:08

Частота вращения двигателя: 1515.00 /min
Нормированное значение нагрузки: 45.1 %
Скорость автомобиля: 57 km/h
Температура охлаждающей жидкости: 81 °C
Температура воздуха на впуске: 66 °C
Атмосферное давление: 950 mbar
Напряжение клеммы 30: 14.760 V
Индекс забывания по OBD: 40
Массовый расх. ОГ через систему рецирк. с низким давл.расч.: 3.585
Соотношение разности давлений: сист.рецирк. с низким давлением: 37.7 kg/h
Рецирк. ОГ 2: датчик перепада давления 1: ряд 1: адапт. значение: 19.7 hPa
Рецирк. ОГ 2: датчик разности давлений 1: ряд 1: необр. знач.: 21.9 hPa
Регулятор заслонки ОГ 1: ряд 1: обр. связь по положению - фактич. значение: 80.69 %
Клапан рециркуляции ОГ 2: ряд 1: обр. связь по положению - фактич. значение: 63.59 %
Рецирк. ОГ 2: датчик разности давлений 1: ряд 1: динамич. знач.: 20.5 hPa

Катится, катится, синенький лифтбек...

Я в блоге Drive2.ru
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Випалювання сажевого фільтра Fabia 1.2 tdi Ігор Богданович 53 12 857 29-12-2023 14:15
Останнє: Модест
  Неприємний звук після видалення сажевого Модест 11 1 970 27-12-2023 10:10
Останнє: wywiadowca1980
  РЕГЕНЕРАЦІЯ САЖЕВОГО vasbag 1 1 112 09-10-2023 19:57
Останнє: Виталий 333777
  Слетел патрубок с топливного фильтра на фабии makell 28 6 143 03-08-2023 18:23
Останнє: Yrir
  Регенерація сажевого фільтра. vladislav.o.m. 1 1 181 13-01-2022 13:42
Останнє: Misterd
  Замена фильтра шкода фабиа 1.2, (не довернул фильтр) Dakota 7 1 425 25-08-2021 21:59
Останнє: Dakota
  EA 288 tdi Прожиг/ регенерация сажевого (а как часто у Вас )) ревизор 1 1 698 03-07-2021 19:10
Останнє: Vitaly_N
  Замена воздушного фильтра Fabia дизель 2015 Rokki_boy 8 2 439 19-07-2020 23:31
Останнє: Egor25
  Корпус воздушного фильтра Maksimus 10 2 812 15-03-2020 11:48
Останнє: Maksimus
  2,0 TDI CBAB 103kWt - Ресурс сажевого фільтра TarasBlackBass 58 14 897 17-02-2020 08:53
Останнє: zender67

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 3