Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Проблема регенерации сажевого фильтра
Автор Повідомлення
pegasus Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 101
Приєднався: Mar 2024

Повідомлення: #961
29-05-2024 08:33 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(27-05-2024 14:04)Romko :  Підкажіть, будь ласка, де знаходиться каталізатор в 1.6tdi cayc, в одній колбі з сажевим?

P.S. Тут в темі не раз писали, що рівень масла росте за рахунок солярки, якщо часто переривати регенерацію до завершення. Авторитетно заявляю - навіть якщо кожного будете кататись на авто до успішного завершення регенерації, то це ніяк не гарантує що масла раптом не виявиться на якийсь літр чи півтора більше, ніж треба. Я удивлен Особливо якщо пробіг міський і регенерації в середньому кожні 100км.

А почему вопрос про каталик, а не про сажевый? К каталку обычно вопросов нет с TDI - у него более крупные отверстия. Если рега в городе через 100 - точно проблема. 400 тыс - это пожалуй граничный пробег (без мойки/ чистки) сажевого ( обычно 250-350). Увидеть бы ваши скрины VAG DPF.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Romko Немає
Ученик
*

Повідомлень: 17
Приєднався: Oct 2023

Octavia A5 1.6TDI CAYC
Повідомлення: #962
29-05-2024 10:19 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

До каталізатора питань нема, просто хочу щоб він залишився, то поцікавився де знаходиться.
Стосовно VAG DPF, скрінів під рукою немає, але можу з пам'яті описати ситуацію, бо давно слідкую.

Диференціальний тиск на холостих (на прогрітій машині, на холодну менше) - 8-10hPa.
Диференціальний тиск на 2500 після регенерації (коли фільтр вже охолов до нормальної температури) - 38-40hPa.
Заповненість золою була десь біля 160%, кілька місяців тому сама обнулилась Я удивлен і пішло спочатку, зараз ніби 1-2%, або 1,26г.
Сажа пропалюється десь до 7-9 грам, як коли.
Виміряна маса сажі росте значно швидше, ніж калькульована.

Отаке... Думав для початку спробувати розібратись з турбіною і форсунками, але не впенений що результат буде вартий зусиль. Вагаюсь, чи не видалити сажевий, а потім вирішувати проблему диму, якщо вона проявиться. Бо напевно йому чи так чи інакше скоро вже гаплик. Був на сервісі по сажевих, глянули що в вихлопній є трохи сажі, сказали що промивання навряд чи допоможе.

P.S. Сажа обнулилась десь в проміжок часу біля ТО, звісно є шанс що хтось туди вліз, але я не просив і комп здається взагалі не мали підключати.

P.P.S. Також з симптомів є значна кількість масляного нальоту на "холодному" боці турбіни і на трубці вентиляції від клапанної кришки.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 29-05-2024 13:24 Romko.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
pegasus Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 101
Приєднався: Mar 2024

Повідомлення: #963
29-05-2024 13:48 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Сажа "обнулилась" лишь лишь в ЭБУ но не самом саженом ( или ее кто то спецом обнулил перед продажей авто)... !
При чем тут турбина и форсунки до саржевого - снимите пластик патрубок к холодной части и увидите - есть ли там масло и сколько (за одно и люфт турбины увидите).
Исходите из двух вещей: - уверенности что вам его именно грамотно программно отошьют и поставят качественный пламягоситель (а не металл сетку - ёршик посуду мыть))) и второе - что получится дешевле по кругу - удалять/ "отшивать"/ или мыть.
Вопросы здравого смысла и эко я здесь не поднимаю
Номер прошивки двигателя своей хотя бы знаете ?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 29-05-2024 13:50 pegasus.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Romko Немає
Ученик
*

Повідомлень: 17
Приєднався: Oct 2023

Octavia A5 1.6TDI CAYC
Повідомлення: #964
29-05-2024 13:58 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(29-05-2024 13:48)pegasus :  Сажа "обнулилась" лишь лишь в ЭБУ но не самом саженом ( или ее кто то спецом обнулил перед продажей авто)... !
Та я розумію що зола насправді нікуди не зникла, і машина в мене вже кілька років, ніхто її не продавав, не купував.
(29-05-2024 13:48)pegasus :  При чем тут турбина и форсунки до саржевого - снимите пластик патрубок к холодной части и увидите - есть ли там масло и сколько (за одно и люфт турбины увидите).
Бо їх робота впливає на кількість сажі у вихлопі.
Зрозумів, що мені трохи лінь і нема особливо часу й бажання намагатись щось крутити й діагностувати в двигуні без досвіду. Краще зразу віддати комусь хто розбирається.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 29-05-2024 13:58 Romko.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
spacevrs Немає
Ученик
*

Повідомлень: 35
Приєднався: Mar 2022

vRS 2.0 TDI manual
Повідомлення: #965
30-05-2024 09:09 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

У меня октавия 09 год двигатель CEGA (не читается VAG DPF / dpf monitor) потому смотрю по одометру сколько км между прожигами - 340км, режим город трасса 40\60 в средних и высоких оборотах. Пробег 330тыс. Это нормальный пробег прожига?
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
ua21 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 36
Приєднався: Jan 2024
Місто-герой Харків
А7 2.0 TDI DSG7
Повідомлення: #966
30-05-2024 10:37 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(30-05-2024 09:09)spacevrs :  У меня октавия 09 год двигатель CEGA (не читается VAG DPF / dpf monitor) потому смотрю по одометру сколько км между прожигами - 340км, режим город трасса 40\60 в средних и высоких оборотах. Пробег 330тыс. Это нормальный пробег прожига?

Отличный,как по мне.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Romko Немає
Ученик
*

Повідомлень: 17
Приєднався: Oct 2023

Octavia A5 1.6TDI CAYC
Повідомлення: #967
30-05-2024 11:53 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Таки поліз під капот, викрутив датчик між катом і сажевим, попросив дружину погазувати - диму немає. З цікавості ще камеру туди запхав. Mr. Green Також скинув патрубок з холодного боку турбіни - масло є, люфта нема. Можливо масло летить разом з картерними газами, бо трубка вся заср*на, треба буде ще це якось перевірити. Прикріпив фотки як воно вигладає на такому пробізі, раптом комусь цікаво.
           
(Востаннє це повідомлення було змінене: 30-05-2024 11:56 Romko.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 817
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #968
30-05-2024 12:46 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(30-05-2024 11:53)Romko :  Можливо масло летить разом з картерними газами,
Не можливо, а скоріш за все.
Ймовірно вам варто замінити мембрану ВКГ (тільки пружину не міняйте, лишіть рідну).

Ще б радив зробити для профілактики ось так:
https://youtu.be/MZ7LdQ5JvHY?si=BBfwtXQRVvHNbVBx

Теж дуже корисне відео по темі:
https://youtu.be/8SHaVqe_hic?si=pUT5c2phJsjKJoJJ

Також ніколи не буде зайвим (по віку або пробігу) замінити ремкомплект форсунок (дешман ставити не раджу, або оригінал або із неоригіналу Elring).
Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 30-05-2024 17:57 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
pegasus Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 101
Приєднався: Mar 2024

Повідомлення: #969
31-05-2024 07:20 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Romko! Начните с новой мембраны ВКГ (за одно снимите форсунки (не перепутать бо у кожной свiй код) и медные шайбы под ними поменяете с резинками. Протрите пластик патрубок от трубы и наблюдайте.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
toledo Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 004
Приєднався: Mar 2015
Одесса
Altea XL 1.6 CAYC
Повідомлення: #970
31-05-2024 10:06 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(30-05-2024 11:53)Romko :  Таки поліз під капот, викрутив датчик між катом і сажевим, попросив дружину погазувати - диму немає.

Ну если дыма нет вообще...
Нюанс в том, что дым, если там конечно не хана вообще, будет при резких перегазовках, так как крутить авто не дает на стоячую.
Если вы ехали когда то за мерсом к примеру с европы без сажи, то обращали внимание думаю, что дыма нет, но есди патчанчик переключает передачу и дает газу или делает резкий старт - то будет плевок дыма. Так вот, погазовать просто - ничего не покажет. Клуб дыма будет при резких перегазовках на стоячую, т е резко газ, отпустили, обороты еще не упали и опять резко газ. При правильной работе - не видно ничего, при проблеме пусть и не критичной для движка, но критичной для частоты регенераций - в момент такой перегазовки будет клуб дыма. Если делали так, то все гуд, если нет - то форсы, вкг, турба или актюатор турбы не успевает отрабатывать. И повторю, то что писал раньше, частота рег может зависеть от того, как работает термостат, что сказывается на качестве прожига и его окончании. Нужно смотреть температуру ож в момент регенерации, если термос открывается раньше, и температура падает по контуру до 80 и нижетградусов, то топливо частенько будет масле, рега не заканчивается правильно, рега будет более частой, это лично проверено ч логами и т.д. у чувака она включалась по городу раз в 70 км вообще, проблема была плавающая... Вскрытие показало, что термос норм держал до первого открытия, как авто прогревалось, потом при попытке закрыться (когда была необходимость по температуре) термос подклинивал, и оставался открытым до момента +- остывания.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Випалювання сажевого фільтра Fabia 1.2 tdi Ігор Богданович 53 12 425 29-12-2023 14:15
Останнє: Модест
  Неприємний звук після видалення сажевого Модест 11 1 680 27-12-2023 10:10
Останнє: wywiadowca1980
  РЕГЕНЕРАЦІЯ САЖЕВОГО vasbag 1 895 09-10-2023 19:57
Останнє: Виталий 333777
  Слетел патрубок с топливного фильтра на фабии makell 28 5 842 03-08-2023 18:23
Останнє: Yrir
  Регенерація сажевого фільтра. vladislav.o.m. 1 1 083 13-01-2022 13:42
Останнє: Misterd
  Замена фильтра шкода фабиа 1.2, (не довернул фильтр) Dakota 7 1 338 25-08-2021 21:59
Останнє: Dakota
  EA 288 tdi Прожиг/ регенерация сажевого (а как часто у Вас )) ревизор 1 1 555 03-07-2021 19:10
Останнє: Vitaly_N
  Замена воздушного фильтра Fabia дизель 2015 Rokki_boy 8 2 331 19-07-2020 23:31
Останнє: Egor25
  Корпус воздушного фильтра Maksimus 10 2 717 15-03-2020 11:48
Останнє: Maksimus
  2,0 TDI CBAB 103kWt - Ресурс сажевого фільтра TarasBlackBass 58 14 283 17-02-2020 08:53
Останнє: zender67

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 37