Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Проблема регенерации сажевого фильтра
Автор Повідомлення
Anton_zhel18 Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 51
Приєднався: Jun 2020
Київ
Skoda Fabia Combi 1.6 tdi
Повідомлення: #931
14-03-2024 13:39 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(11-03-2024 16:13)urikon4 :  
(11-03-2024 14:49)Anton_zhel18 :  
(04-03-2024 17:00)urikon4 :  
(27-02-2024 23:00)wywiadowca1980 :  Якщо проблема ваша почалася після заміни мембрани і пружини, ну далі якби все очевидно... Wink
Можете спробувати трішки укоротити нову китайську пружину...., але не факт, що стане краще. Вона надто вже жорстка (знаю із недавнього особистого досвіду).
Напишу більш точніше - коли ви навалюєте по трасі чи з місця, турбіна звісно ж починає затягувати на впуск повітря, а також пари масла з картера через клапан ВКГ, так як пружина ваша нова надто "дубова", тому мембрана клапана ВКГ не перекривається і всі пари масляні валять на впуск до камери згорання.
Ну якось так сподіваюсь доступно розписав...

Ще б радив поки не вирішите проблему, контролювати рівень моторного масла. Якщо він буде падати (вже ясно, що по причині затягування масляних парів з картера турбіною), то з часом ви загадите коксом весь впуск включаючи й EGR, клапана ....
Hello!
Хтось міняв на vag 1.6 cayc клапанну кришку
Можливо ще в когось лишилася кришка клапанів на vag 1.6 cayc? Потрібна оригінальна пружина клапана вкг

(07-03-2024 23:10)Gr_Vetal :  
(07-03-2024 16:20)Владимир_ :  До скільки відсотків ?
По VAG DPF по-моєму до 20%, я вже точно не пригадаю.
А скільки в тебе золи?Hello!

Я міняв кришку в зборі, але дивлячись яка вона у Вас стоїть

Ось така

Я на таку змінив, до цього стояла попередня, з мембраною посередині
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Захарчик Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 188
Приєднався: Feb 2016

Skoda Octavia A5 2.0 FSI
Повідомлення: #932
07-04-2024 21:11 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Никто не сталкивался с такой интересной фигней, у меня dpf input gas temp почти всегда ниже dpf output gas temp. Это датчик неисправен? Или какие могут быть варианты? А еще регенерация включается каждые 30 км хотя заполнение показывает до 50%
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 817
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #933
08-04-2024 07:05 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(07-04-2024 21:11)Захарчик :  ...регенерация включается каждые 30 км...
Rulez
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Taxi Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 162
Приєднався: Jul 2021
Львів
Octavia A7 1.6TDI CLHA
Повідомлення: #934
08-04-2024 18:02 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(07-04-2024 21:11)Захарчик :  Никто не сталкивался с такой интересной фигней, у меня dpf input gas temp почти всегда ниже dpf output gas temp. Это датчик неисправен? Или какие могут быть варианты? А еще регенерация включается каждые 30 км хотя заполнение показывает до 50%

А який скільки показує датчик диференціального тиску?
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Gr_Vetal Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 143
Приєднався: Apr 2011
Івано-Франківськ
Skoda Octavia A5 FL. Liftback Elegance Businessline 2.0 TDI-СR 16V DPF EURO-5 DSG-6 2012
Повідомлення: #935
09-04-2024 09:31 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(07-04-2024 21:11)Захарчик :  А еще регенерация включается каждые 30 км хотя заполнение показывает до 50%
Це на двигнуні 2.0 FSI?Hello!

Skoda Simply Clever.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
pegasus Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 101
Приєднався: Mar 2024

Повідомлення: #936
16-04-2024 09:08 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

замена была связана с попаданием соляры в масло, я тоже думал, что форсунки, но после замены ремпкомплекта, соляра все равно попадает. понятное дело, что может и коряво заменили, но в этот раз начну с сажевого .
В любом случае спасибище!
[/quote]
ЭБУ двиг перешивали (возможно чиповали)- ? Проверьте соответствие прошивки ЭБУ вашему Двиг!
По банке катализатора/ DPF визуально можно увидеть - резали/варили ее или нет! Если его все же вырезали и программно его в ЭБУ не отключили - тогда все понятно ( вырезать могут почти все а вот "отключить" в картах ЭБУ дано не каждому- ведь доп впрыск топлива при регенерации так в мозгах и не отключили ,,, ((( !!! Потому и будет расти уровень масла ( точнее количество несгоревшего топлива в масле)!
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Oleg1987 Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 129
Приєднався: Nov 2009
Дрогобич
Skoda Octavia A7 1,6 TDI CXXB 81kWt
Повідомлення: #937
17-04-2024 05:35 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Людоньки, Рибка миє фільтр




VAGDPF в мене не показує диф тиск, знайшов ось такі дані через vcdc, що скажете,
пробіг 227тис?
на холосту-
[Зображення: 20240301-095845.jpg]
на обертах-
[Зображення: 20240301-095853.jpg]

...руССкие, всё вокруг себя называют славянским, чтобы потом всё славянское назвать - руССким...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 17-04-2024 05:57 Oleg1987.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 817
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #938
17-04-2024 06:42 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(17-04-2024 05:35)Oleg1987 :  Людоньки, Рибка миє фільтр
Теж дивився це відео вчора. Воно мені нагадало свого часу "ноу хау" з димексидом, яким розкоксовували двигун і наслідки були іноді трагічні у людей з їх горе моторами....
Ну хз якщо чесно... Вибір кожен робить сам щодо свого авто! Стільки маніпуляцій в часі і в рухах пан Рибка робить в цьому відео + не зрозуміло чи не випаде кусками в глушник той DPF через пару тисяч км, переживши стільки знущань кислотою... Доречі, міг би тоді й нагрітим до 60-70 градусів димексидом спробувати промити DPF Курить

Ще цікаво чому пан Рибка не провів аналогічний тест з усіма замірами до і після із використанням хімії в балончиках, ну того ж Wurth DPF чи XENUM DPF CLEANER наприклад?
Я більше ніж впевнений, що показники тиску до та після цієї хімії в балончику теж будуть хороші тим більше після фінішної сервісної (примусової) регенерації DPF....

P.S.
Так, у пана Рибкі є окремо відео з Wurth DPF, але там суцільна антиреклама та й заміри звісно ж ним не робилися до і після. Він просто у відро пластикове прозоре засунув, запшикав і далі на огляд.... Короче зробив все так як в інструкції про застосування робити заборонено бо ефекту буде нуль!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 17-04-2024 09:25 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
pegasus Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 101
Приєднався: Mar 2024

Повідомлення: #939
17-04-2024 10:18 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Единственная полезная инфа из видео что уже давно раскрыт "секрет" состава (вов) для самостоятельной промывки (сайты англо и немецко язычные) и что это можно практиковать не снимая фильтр (операция по чему достаточно непростая и продолжительная). Отличные же результаты от щавельной кислоты с послед промывкой средством для посудомой машин (таблетки). Значительно усиливает эффект подогретый до 50-60С раствор + продувка под давлением.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Захарчик Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 188
Приєднався: Feb 2016

Skoda Octavia A5 2.0 FSI
Повідомлення: #940
19-04-2024 20:31 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(09-04-2024 09:31)Gr_Vetal :  
(07-04-2024 21:11)Захарчик :  А еще регенерация включается каждые 30 км хотя заполнение показывает до 50%
Це на двигнуні 2.0 FSI?Hello!

Не у меня щас а7 2.0 tdi.
Короче, продолжение банкета.
Проехал я на днях 600 км по трассе.
После 200 км зажегся прожиг на панели. Прожигалась эта фигня километров 200 подряд. На трассе. Закончилось все чеком, мигающим еще какимто значком и максимальными оборотами 2000. Еще 200 км полз. Дополз. Ща на сто предлагают програмно отключить сажевик и пробить его. Натурально сделать пару дырок чтоб выхлоп проходил. Это решение или лажа? Или какие могут быть альтернативы?
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Випалювання сажевого фільтра Fabia 1.2 tdi Ігор Богданович 53 12 425 29-12-2023 14:15
Останнє: Модест
  Неприємний звук після видалення сажевого Модест 11 1 680 27-12-2023 10:10
Останнє: wywiadowca1980
  РЕГЕНЕРАЦІЯ САЖЕВОГО vasbag 1 895 09-10-2023 19:57
Останнє: Виталий 333777
  Слетел патрубок с топливного фильтра на фабии makell 28 5 842 03-08-2023 18:23
Останнє: Yrir
  Регенерація сажевого фільтра. vladislav.o.m. 1 1 083 13-01-2022 13:42
Останнє: Misterd
  Замена фильтра шкода фабиа 1.2, (не довернул фильтр) Dakota 7 1 338 25-08-2021 21:59
Останнє: Dakota
  EA 288 tdi Прожиг/ регенерация сажевого (а как часто у Вас )) ревизор 1 1 555 03-07-2021 19:10
Останнє: Vitaly_N
  Замена воздушного фильтра Fabia дизель 2015 Rokki_boy 8 2 331 19-07-2020 23:31
Останнє: Egor25
  Корпус воздушного фильтра Maksimus 10 2 717 15-03-2020 11:48
Останнє: Maksimus
  2,0 TDI CBAB 103kWt - Ресурс сажевого фільтра TarasBlackBass 58 14 283 17-02-2020 08:53
Останнє: zender67

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 19