Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Проблема регенерации сажевого фильтра
Автор Повідомлення
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 817
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #881
27-02-2024 23:00 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Якщо проблема ваша почалася після заміни мембрани і пружини, ну далі якби все очевидно... Wink
Можете спробувати трішки укоротити нову китайську пружину...., але не факт, що стане краще. Вона надто вже жорстка (знаю із недавнього особистого досвіду).
Напишу більш точніше - коли ви навалюєте по трасі чи з місця, турбіна звісно ж починає затягувати на впуск повітря, а також пари масла з картера через клапан ВКГ, так як пружина ваша нова надто "дубова", тому мембрана клапана ВКГ не перекривається і всі пари масляні валять на впуск до камери згорання.
Ну якось так сподіваюсь доступно розписав...

Ще б радив поки не вирішите проблему, контролювати рівень моторного масла. Якщо він буде падати (вже ясно, що по причині затягування масляних парів з картера турбіною), то з часом ви загадите коксом весь впуск включаючи й EGR, клапана ....
Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 27-02-2024 23:35 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Misterd Немає
Олексій
*****

Повідомлень: 8 122
Приєднався: Jun 2008
Поділля
Seat Ibiza ST 1.6 TDI Reference+)
Повідомлення: #882
28-02-2024 08:43 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

передивився свої скріни то все ок у вас, в місті до 5000 мг на 1 км і біля 10 км тривалість а по трасі біля 2000 мг і більший кілометраж відповідно... мотор у мене CAYB і пробіг 68 тис)

Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Esmer Немає
Ученик
*

Повідомлень: 9
Приєднався: Feb 2024

Повідомлення: #883
28-02-2024 11:26 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Добрый день. Столкнулся с проблемой попадания соляры в масло.
Шкода а5 2011 г, 1,6 TDI. В основном городской цикл, регенерация проходит раз в 250 км +-, в 90% случаев в городе и в основном в стоячем режиме.
Пользуюсь VAG DPF, скрины прилагаю
В чем может быть проблема? Заранее благодарю!


Файл(и) Мініатюри
       
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 817
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #884
28-02-2024 11:29 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(28-02-2024 11:26)Esmer :  ... Столкнулся с проблемой попадания соляры в масло.
https://www.google.com/search
(Востаннє це повідомлення було змінене: 28-02-2024 11:30 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
urikon4 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 32
Приєднався: Jan 2021
Луцьк
Пассат б7 1.6 77kw 2011 р
Повідомлення: #885
28-02-2024 11:36 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Дизелісти Що буде якщо трубку вентиляції картерних газів вивести під низ машини, а отвір до турбіни заглушити?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 28-02-2024 20:59 urikon4.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Misterd Немає
Олексій
*****

Повідомлень: 8 122
Приєднався: Jun 2008
Поділля
Seat Ibiza ST 1.6 TDI Reference+)
Повідомлення: #886
29-02-2024 08:43 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(28-02-2024 11:26)Esmer :  Добрый день. Столкнулся с проблемой попадания соляры в масло.
Шкода а5 2011 г, 1,6 TDI. В основном городской цикл, регенерация проходит раз в 250 км +-, в 90% случаев в городе и в основном в стоячем режиме.
Пользуюсь VAG DPF, скрины прилагаю
В чем может быть проблема? Заранее благодарю!

виміряна маса і тиск завеликі як на мене, на тих моторах здається в стоячому режимі регенерація не проходить до кінця а стає на паузу а потім знову запускається... на CAYB то точно і немає примусового прожигу на місці

(Востаннє це повідомлення було змінене: 29-02-2024 08:47 Misterd.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Gr_Vetal Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 143
Приєднався: Apr 2011
Івано-Франківськ
Skoda Octavia A5 FL. Liftback Elegance Businessline 2.0 TDI-СR 16V DPF EURO-5 DSG-6 2012
Повідомлення: #887
29-02-2024 09:25 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(28-02-2024 11:26)Esmer :  Пользуюсь VAG DPF, скрины прилагаю
В чем может быть проблема? Заранее благодарю!
Проблема в тому, що в авто міські пробіги, при цьому ви не даєте відбутися регенерації, тобто припиняєти її примусово, у вас же є VAG DPF слідкуйте за регенераціями і не буде соляри в оливі двигуна.Hello!

Skoda Simply Clever.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Esmer Немає
Ученик
*

Повідомлень: 9
Приєднався: Feb 2024

Повідомлення: #888
29-02-2024 11:17 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(29-02-2024 08:43)Misterd :  
(28-02-2024 11:26)Esmer :  Добрый день. Столкнулся с проблемой попадания соляры в масло.
Шкода а5 2011 г, 1,6 TDI. В основном городской цикл, регенерация проходит раз в 250 км +-, в 90% случаев в городе и в основном в стоячем режиме.
Пользуюсь VAG DPF, скрины прилагаю
В чем может быть проблема? Заранее благодарю!

виміряна маса і тиск завеликі як на мене, на тих моторах здається в стоячому режимі регенерація не проходить до кінця а стає на паузу а потім знову запускається... на CAYB то точно і немає примусового прожигу на місці

Спасибо за ответ. На этом моторе через комп можно запускать регенерацию и прожигало на метсе на оборотах 1500. пару раз делал так.
я так понимаю, что скорее всего, соляра попадает из-за частых регенераций, а они меня раз в месяц-полтора. или стоит еще форсунки проверить?


(29-02-2024 09:25)Gr_Vetal :  
(28-02-2024 11:26)Esmer :  Пользуюсь VAG DPF, скрины прилагаю
В чем может быть проблема? Заранее благодарю!
Проблема в тому, що в авто міські пробіги, при цьому ви не даєте відбутися регенерації, тобто припиняєти її примусово, у вас же є VAG DPF слідкуйте за регенераціями і не буде соляри в оливі двигуна.Hello!

я постоянно слежу через ДПФ. бывает, что регенерация проходит в стоячем на 2000 оборотах и через ДПФ прожигает сажевый. так бывает чаще, чем трасса. Вчера вот выехал на трасу, скрин после регенерации:


Файл(и) Мініатюри
   
(Востаннє це повідомлення було змінене: 29-02-2024 11:21 Esmer.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 817
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #889
29-02-2024 11:26 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

DPF від золи (87% забитості) немає бажання у вас хімією помити і далі обнулити показники (золи) в ЕБУ?

(28-02-2024 11:26)Esmer :  попадания соляры в масло.
А в який спосіб ви це визначили?
Рівень масла по щупу постійно росте? Заміри робили на одному й тому ж місці за однакових обставин (наприклад зранку на холодну)?

Можливо варто також подумати щодо заміни мідних шайб та сальників на форсунках?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 29-02-2024 11:41 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Esmer Немає
Ученик
*

Повідомлень: 9
Приєднався: Feb 2024

Повідомлення: #890
29-02-2024 11:48 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(29-02-2024 11:26)wywiadowca1980 :  DPF від золи (87% забитості) немає бажання у вас хімією помити і далі обнулити показники (золи) в ЕБУ?

(28-02-2024 11:26)Esmer :  попадания соляры в масло.
А в який спосіб ви це визначили?
Рівень масла по щупу постійно росте? Заміри робили на одному й тому ж місці за однакових обставин (наприклад зранку на холодну)?

Можливо варто також подумати щодо заміни мідних шайб та сальників на форсунках?

Как раз хотел спрашивать про этот показатель. Это нужно снимать сажевый или как-то по-другому можно сделать это? я прост оне шарю в этом деле.
Как определил: при ТО сливали больше масла и по щупу растет на одном и том же месте.
Форсунки в прошлом году ремкоплект меняли и особых нареканий на них не было
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Випалювання сажевого фільтра Fabia 1.2 tdi Ігор Богданович 53 12 426 29-12-2023 14:15
Останнє: Модест
  Неприємний звук після видалення сажевого Модест 11 1 680 27-12-2023 10:10
Останнє: wywiadowca1980
  РЕГЕНЕРАЦІЯ САЖЕВОГО vasbag 1 895 09-10-2023 19:57
Останнє: Виталий 333777
  Слетел патрубок с топливного фильтра на фабии makell 28 5 843 03-08-2023 18:23
Останнє: Yrir
  Регенерація сажевого фільтра. vladislav.o.m. 1 1 083 13-01-2022 13:42
Останнє: Misterd
  Замена фильтра шкода фабиа 1.2, (не довернул фильтр) Dakota 7 1 338 25-08-2021 21:59
Останнє: Dakota
  EA 288 tdi Прожиг/ регенерация сажевого (а как часто у Вас )) ревизор 1 1 555 03-07-2021 19:10
Останнє: Vitaly_N
  Замена воздушного фильтра Fabia дизель 2015 Rokki_boy 8 2 331 19-07-2020 23:31
Останнє: Egor25
  Корпус воздушного фильтра Maksimus 10 2 717 15-03-2020 11:48
Останнє: Maksimus
  2,0 TDI CBAB 103kWt - Ресурс сажевого фільтра TarasBlackBass 58 14 284 17-02-2020 08:53
Останнє: zender67

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 14