Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Проблема регенерации сажевого фильтра
Автор Повідомлення
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 817
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #851
14-01-2024 09:55 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(14-01-2024 08:34)Oleg1987 :  20км і мотор не прогрівся???
Якщо на вулиці -15 і нижче, то мій 2.0 tdi в русі (спокійному звісно ж на швидкості 70-90 км/год) прогріває масло до 80-85 °C десь за 16-18 км. Недавно мав можливість перевірити Smile
Якщо на вулиці 0°C, тоді в спокійному русі двигун прогрівається за 12-13 км (повторюсь, це по маслу, бо по антифризу трішки раніше йде прогрів).
На температуру антифризу я в турбомоторах взагалі не зважаю. Важлива температура саме моторного масла.
Hello!

(13-01-2024 18:55)PashPash :  Питання:
1. Якого чуда машина так швидка наганяє кількість калькульованої сажі, особливо по місту? На холодну до 600мг/км в місті, прогрівшись 150-300мг/км
2. Чому кількість виміряної сажі заходить після регенерації в мінус а перед наступною регенерацією, виміряна сажа 3-5грам, калькульована в цей час 22-23грами ?
3. Судячи з інформації ваговодів з 2.0tdi , показник перепаду тиску в сажевому цілком адекватний і на холостому 3-5гпа і на 2500об/хв 20-30гпа, тому сенсу знімати сажевий і давати на чистку, можливо і нема. Я допускаю, що проблема в іншому. Користувався 2 рази балончиками промивки сажевого(в отвір лямбди) і 2 рази заливав в бак Liqui Moly Particelfirterschutz. Питання в доцільності професійної промивки сажевого?
4. При відкаті прошивки на додизельгейт думаю ситуація з частотою регенерацій покращиться, але я живу в Німеччині і лише нещодавно пройшов техогляд. Можу попасти на штраф якщо зловлять з відкатом прошивки, тут строго з екологією. Ще не вирішив остаточно, може в когось є досвід з європейським авто і техоглядом на прошивці додизельгейт?
5. Як швидко має прогріватись мотор в спокійному режимі їзди, коли надворі 0? Бачу при дистанції 15-20км лиш одну чверть прогріву. Масло при цьому 70-72°С, при підйомі на гірку росте темпаратура, на рівній дорозі назад падає. Може термостат глючить і через це швидко сажа набирається? Так як мотор не повністю прогрітий.
Будь ласка допоможіть розібратись і знайти проблему, авто в мене лише пів року і проїхав 8тис, але вже більше питань ніж відповідей назбиралось.Добыча мыслей Тут скріни з vag dpf в різний час.  Дякую!

Для початку вирішить питання з прогрівом. 20 км при 0°C за бортом це забагато. За 10-12 км має бути вже повний прогрів. Можливо у вас проблема з термостатом, або з водяним насосом (якщо насос у вас "електричний", то можливо заклинила у відкритому положенні крильчатка).
Регенерації по місту (зимою) у вас по ідеї мають бути десь кожні 300 км. Не раніше. А літом взагалі кожні 400 км. Але це за умови, яко ви їздите по місту на дистанції 20-30 км. Якщо меньше, то регенерації звісно ж будуть частіше... По трасі регенерації мають бути десь за +- 500 км (принаймні у мене на MQB так і є).
Також можливо, що коли вам (чи до вас) чіпували двигун, то залили прогу з такими от як є у вас частими регенераціями. Але це думки в голос. По хорошому треба заливати стокову прошивку, щоб точно розуміти де у вас проблема. Тільки для початку вирішить питання з прогрівами двигуна, зокрема з термостатом.

Ну або почніть ще з більш простого - після завершення чергової регенерації, проїдьте по німецькім автобанам без зупинки 400+ км (по справам або то вже ваше діло куди і як Wink ). Якщо за цей кілометраж регенерації не буде (слідкуйте в русі по VAG DPF), значить все у вас нормально з екологією. Просто треба вирішити проблему з прогрівами двигуна.
Hello!

(13-01-2024 18:55)PashPash :  .... Користувався 2 рази балончиками промивки сажевого(в отвір лямбди) і 2 рази заливав в бак Liqui Moly Particelfirterschutz. Питання в доцільності професійної промивки сажевого?
У себе для профілактики і з цікавості спробував використати балончик Wurt DPF (Німеччина теж виробник).
https://wurth.ua/5861014500-ochishhuvach...fltr-sazh/
Все робив по інструкції. Копоті з труби вихлопної під час сервісної регенерації було як з паровоза і вонь стояла жахлива.... І це оригінальний пробіг авто був на той момент 75 тисяч км. Тому таку процедуру варто робити в Німеччині десь далеко від їхнього законослухняного люду, ну або в турецьких/слов'янських кварталах, бо ще здадуть в поліцію 100% Smile
(Востаннє це повідомлення було змінене: 14-01-2024 21:46 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
PashPash Немає
Ученик
*

Повідомлень: 19
Приєднався: Dec 2023
Україна
Skoda Superb 2.0 TDI DSG CFFB 2013
Повідомлення: #852
14-01-2024 21:24 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(14-01-2024 08:34)Oleg1987 :  20км і мотор не прогрівся??? Це явно проблема з термостатом! В мене при нулі за кілометрів десь 5-7, при прогріві на перекур, і русі по місту без пробок температура 65-75, правда це ea288.
Пробіг 225тис, oil ash - 72%/57,25g, регенерація в місті 250+-км.
.
Я також це підозрюю, мабуть треба замінювати термостат. Сьогодні з другом проїхались на Seat Leon 1.6 TDI 2015, прогрівся антифриз до 90 за 4-5км міста, при цьому температура масла була 74, потім по ходу температура масла зросла до 85-90, десь за 15-20км.
Літом такого а себе не помічав, стрілка трималась середини шкали, якось не звертав увагу як швидко прогрівається мотор, зате температура масла в районі 78-82 градуси, навіть в жарку погоду при спокійному русі. На трасі при 140, виростає температура масла до 90-92. При регенерації, температура масла в мене не підіймається, хоча в знайомого на Октавії а7 2.0 і на гольфі7 1,6 росте при регенерації десь майже до 100градусів.


(14-01-2024 09:55)wywiadowca1980 :  
(14-01-2024 08:34)Oleg1987 :  20км і мотор не прогрівся???
Якщо на вулиці -15 і нижче, то мій 2.0 tdi в русі (спокійному звісно ж на швидкості 70-90 км/год) прогріває масло до 80-85 °C десь за 16-18 км. Недавно мав можливість перевірити Smile
Якщо на вулиці 0°C, тоді в спокійному русі двигун прогрівається за 12-13 км (повторюсь, це по маслу, бо по антифризу трішки раніше йде прогрів).
На температуру антифризу я в турбомоторах взагалі не зважаю. Важлива температура саме моторного масла.
Hello!

(13-01-2024 18:55)PashPash :  Питання:
1. Якого чуда машина так швидка наганяє кількість калькульованої сажі, особливо по місту? На холодну до 600мг/км в місті, прогрівшись 150-300мг/км
2. Чому кількість виміряної сажі заходить після регенерації в мінус а перед наступною регенерацією, виміряна сажа 3-5грам, калькульована в цей час 22-23грами ?
3. Судячи з інформації ваговодів з 2.0tdi , показник перепаду тиску в сажевому цілком адекватний і на холостому 3-5гпа і на 2500об/хв 20-30гпа, тому сенсу знімати сажевий і давати на чистку, можливо і нема. Я допускаю, що проблема в іншому. Користувався 2 рази балончиками промивки сажевого(в отвір лямбди) і 2 рази заливав в бак Liqui Moly Particelfirterschutz. Питання в доцільності професійної промивки сажевого?
4. При відкаті прошивки на додизельгейт думаю ситуація з частотою регенерацій покращиться, але я живу в Німеччині і лише нещодавно пройшов техогляд. Можу попасти на штраф якщо зловлять з відкатом прошивки, тут строго з екологією. Ще не вирішив остаточно, може в когось є досвід з європейським авто і техоглядом на прошивці додизельгейт?
5. Як швидко має прогріватись мотор в спокійному режимі їзди, коли надворі 0? Бачу при дистанції 15-20км лиш одну чверть прогріву. Масло при цьому 70-72°С, при підйомі на гірку росте темпаратура, на рівній дорозі назад падає. Може термостат глючить і через це швидко сажа набирається? Так як мотор не повністю прогрітий.
Будь ласка допоможіть розібратись і знайти проблему, авто в мене лише пів року і проїхав 8тис, але вже більше питань ніж відповідей назбиралось.Добыча мыслей Тут скріни з vag dpf в різний час.  Дякую!

Для початку вирішить питання з прогрівом. 20 км при 0°C за бортом це забагато. За 10-12 км має бути вже повний прогрів. Можливо у вас проблема з термостатом, або з водяним насосом (якщо насос у вас "електричний", то можливо заклинила у відкритому положенні крильчатка).
Регенерації по місту (зимою) у вас по ідеї мають бути десь кожні 300 км. Не раніше. А літом взагалі кожні 400 км. Але це за умови, яко ви їздите по місту на дистанції 20-30 км. Якщо меньше, то регенерації звісно ж будуть частіше... По трасі регенерації мають бути десь за 500+ км (принаймні у мене на MQB так і є).
Також можливо, що коли вам (чи до вас) чіпували двигун, то залили прогу з такими от як є у вас частими регенераціями. Але це думки в голос. По хорошому треба заливати стокову прошивку, щоб точно розуміти де у вас проблема. Тільки для початку вирішить питання з прогрівами двигуна, зокрема з термостатом.

Ну або почніть ще з більш простого - після завершення чергової регенерації, проїдьте по німецькім автобанам без зупинки 400+ км (по справам або то вже ваше діло куди і як Wink ). Якщо за цей кілометраж регенерації не буде (слідкуйте в русі по VAG DPF), значить все у вас нормально з екологією. Просто треба вирішити проблему з прогрівами двигуна.
Hello!

(13-01-2024 18:55)PashPash :  .... Користувався 2 рази балончиками промивки сажевого(в отвір лямбди) і 2 рази заливав в бак Liqui Moly Particelfirterschutz. Питання в доцільності професійної промивки сажевого?
У себе для профілактики і з цікавості спробував використати балончик Wurt DPF (Німеччина теж виробник).
https://wurth.ua/5861014500-ochishhuvach...fltr-sazh/
Все робив по інструкції. Копоті з труби вихлопної під час сервісної регенерації було як з паровоза і вонь стояла жахлива.... І це оригінальний пробіг авто був на той момент 75 тисяч км. Тому таку процедуру варто робити в Німеччині десь далеко від їхнього законослухняного люду, ну або в турецьких/слов'янських кварталах, бо ще здадуть в поліцію 100% Smile

Дякую за поради!
Як можна діагностувати термостат? Знаю дідівський метод опускати в кип'ячену воду і дивитись чи закривається і відкривається, але таке ще не робив.
Водяний насос це помпа чи ще є якийсь інший? помпа в мене замінена разом з ГРМ 8тис км тому.

Яка робоча температура масла на моторі 2.0 ? Десь можна це знайти чи залежить від моделі мотору, наприклад мій CFFB зазвичай в районі 82град тримав в літку, якщо навалювати, то при140км/год десь 90, при 180-190км/год було 106градусів масло, стрілка антифризу в центрі, тобто 90, при цьому вперше спостерігав пасивну регенерацію, коли відсотки калькульованої сажі зменшувались і фільтр був десь 400градусів. Їдучи на море 1600км, регенерація була кожні 250-350км, тобто літом питання недогріву знімається, оскільки рухався з середньою швидкістю +-100км, але був старий глючний датчик перепаду тиску і лямбда яка показувала 0Вольт, у всіх режимах роботи. Знаходив інфу в довіднику VW 2.0TDI, що від показника лямбди залежить частота регенерацій, і якщо вона нічого не показує то ЕБУ рахує середні значення і проводить по них активну регенерацію.

Щодо прошивки, в мене стоїть біля заливної горловини масла штекер і пластмасова коробка до нього, це чіп мотору, здається RaceChip , при заливці стандартної прошивки потрібна чіп відключати чи має він залишитись? Було б класно відкатити до стокової прошивки мотор і перед наступним ТО через 2 роки повернути дизельгет прошивку, але поки на таке ще не наважився, хочу виключити спершу інші фактори, інакше ритуал "круг почёта " зробити регенерацію раз на тиждень, особливо коли приїхав додому ввечері, вже і мене і дружину достав. і мотор псується від частоти і каталізотор вбиває часті перегріви до 600 градусів. Поки зміна з бензину на дизель радості не принеслаКурить саме через часті регенерації, все решта класно.

Підкажіть хто спостерігав зверху справа в vag dpf які показники набору калькульованої сажі? в мене на холодну, космос 500-600міліграм на км, потім по місту +-200, траса 40-70мг на км. От цікаво як воно рахується, може миттєвий розхід, може середня швидкість, може розходомір повітря, лямбда зонд чи вприск форсунок, хз поки темний ліс...Добыча мыслей


(11-01-2024 08:36)wywiadowca1980 :  Не знаю чи варто створювати окрему тему для цього персонажу, так як це всерівно стосується "сажового фільтра" (DPF та всієї екології дизельного двигуна).
Тому запитаю у людей, які можливо знають ось цього "ноу хау товариша" з Борисполя (працює в Києві, називає себе Ростислав), відео якого на ютубі набирає обертів, оскільки є актуальним для власників дизелів з проблемною екологією:

https://youtube.com/@rostyslavblikhar820...Sqw-Q_5lix

Із того, що я зрозумів і що він сам у своїх відосиках скупувато, але пояснює, то його "ноу хау апарат" через отвори для свічок накалу заливає під тиском в камеру згорання, в усі магістралі екології, систему EGR, турбіну, DPF, каталізатор, в цілому в масляні канали тощо якусь незрозумілу хімію, яка вимиває сажу/золу і далі викидає все це діло через вихлопну систему (глушник) в бочку з ситом (у своїх відео цей фахівець цю бочку постійно рекламує, яка ж вона брудна....).
Ще він каже, що перед цією процедурою зливає моторне масло так як його "ноу хау" хімія потрапляє в масляну систему двигуна Я удивленЯ удивленЯ удивлен
Але ж це якийсь капец як на мене.... Що то за хімія? Як вона вступає в реакцію з металом двигуна? Чи не буде задирів в циліндрах після першого пуску? Короче питань більше ніж відповідей....
Ну і те, що він 12 тисяч грн. бере (станом на вже) за цю як на мене дуже сумнівну процедуру з непередбачуваними наслідками, то вже тим хто йому телефонував/мав з ним справу думаю відомо.

Питання до шановного паньства - в кого які думки (може хто був його щасливим клієнтом і все ок і всі задоволені) з приводу цього апарату, яку цей Ростислав називає "Сажотрус" і упорото не хоче казати його принцип роботи? Як на мене, то він під приводом небажання втратити своє сумнівне "ноу хоу" ховає щось інше... І якщо двигун у кого і застукає з часом, то він звісно ж винним не буде. Це 200% можна очікувати як на мене бо кожен погодився на його чистку під свій страх і ризик Wink
Чи не гробить він двигуни такою сумнівною процедурою, ганяючи всю сажу і нагар/кокс майже по всім каналам і магістралям двигуна (окрім системи охолодження і подачі палива)???

Чи може я щось не вірно розумію і мотористи/специ пояснять, що все ок і жодних негативних наслідків для двигуна бути не може від такої тотальної "чистки екології"?

Hello!

Покопався в інтернеті щодо чистки двигуна подібним апаратом, то це зовсім не ноухау.
https://enginecarboncleaner.net/produkt/...c-230-12v/ апарат коштує до 3000 євро, може модель інша.

https://carbon-cleaning.de/
Вартість чистки за 30хв
Was kostet eine inwendige Reinigung des Motors?
Privat- & Firmen-PKWs mit Zylinderinhalt bis 4,5 Liter – 85€
Тобто всі мотори до 4.5 л об'єму 85 євро.

https://enginecarboncleaner.net/produkt/...-320-230v/
тут серйозніший апарат за 4к євро.

Тобто якщо ще покопатись, то можна цікаве знайти в цій темі. Вони також показують фото загажених егр і інших запчастин і чистенькі після їхньої процедури.
Реклама - двигун торгівліБаян


Файл(и) Мініатюри
                   

.pdf  sagevfiltr-izdanievw.pdf (Розмір: 1,25 мб / Завантажень: 2)
(Востаннє це повідомлення було змінене: 14-01-2024 22:23 PashPash.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
CHERY Немає
Писатель
***

Повідомлень: 321
Приєднався: Jan 2008
Київ
Octavia A7 1.6 TDI, Golf 7 R-line 1.6 TDI
Повідомлення: #853
17-01-2024 11:13 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Ще той пан (який чистить всю систему) не береться за машини в які заливали балончики Wurt DPF (такого плану)
(Востаннє це повідомлення було змінене: 17-01-2024 11:14 CHERY.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 817
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #854
17-01-2024 23:16 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(17-01-2024 11:13)CHERY :  Ще той пан (який чистить всю систему) не береться за машини в які заливали балончики Wurt DPF (такого плану)
Нє ну балончики ж придумали десь під Одесою в підвалі у взуттєвому цеху, а шановний пан (який чистить систему "Сажотрусом") він же краще знає всяких там нахабних від жадності маркетингових бариг з компаній типу Wurth, Mannol, L.Molly, Winns тощо....
(Востаннє це повідомлення було змінене: 18-01-2024 22:34 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
PashPash Немає
Ученик
*

Повідомлень: 19
Приєднався: Dec 2023
Україна
Skoda Superb 2.0 TDI DSG CFFB 2013
Повідомлення: #855
24-01-2024 23:44 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Всім привіт.
Сьогодні замінили термостат і відключили чіп, він втикався штекером. По відчуттям майже нічого не змінилось в динаміці, навпаки з низів здається краще, і передачі переключаються повільніше, ще спостерігаю за цим.
Мотор виходить на 95 град по антифризу за 5-7км, масло при цьому 67град. Потім коли масло доходить до 95-100 по трасі, сажа майже не набираться 9-20грам на кілометр. Раніше 60-70грам /км в такому режимі.
Пройшла регенерація, майже як і раніше в русі на спорт режимі за 12хв на прогрітій машині. Далі заміряю яка буде частота регенерацій, поки відчуття позитивні!
Поки нагрівалось масло то набиралась сажа в місті 130грам на км, коли прогрівся то 40-60гр на км.
Далі спостерігаю, але така ситуація радує. Треба було раніше на термостат звернути увагу, завжди їхав з маслом в районі 78-82 і вважав це нормою, але мотор в цей час в два-три рази швидше рахував калькульовану масі сажі.
Дякую за підсказки! Всім добра і миру!Дружба
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Gr_Vetal Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 143
Приєднався: Apr 2011
Івано-Франківськ
Skoda Octavia A5 FL. Liftback Elegance Businessline 2.0 TDI-СR 16V DPF EURO-5 DSG-6 2012
Повідомлення: #856
25-01-2024 19:12 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(24-01-2024 23:44)PashPash :  Сьогодні замінили термостат і відключили чіп,
Якого виробника купляли термостат, а термостат на коробці DSG-6 DQ-250 справний?Hello!

Skoda Simply Clever.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 25-01-2024 19:16 Gr_Vetal.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
PashPash Немає
Ученик
*

Повідомлень: 19
Приєднався: Dec 2023
Україна
Skoda Superb 2.0 TDI DSG CFFB 2013
Повідомлення: #857
25-01-2024 23:29 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(25-01-2024 19:12)Gr_Vetal :  
(24-01-2024 23:44)PashPash :  Сьогодні замінили термостат і відключили чіп,
Якого виробника купляли термостат, а термостат на коробці DSG-6 DQ-250 справний?Hello!
Термостат Mahle. Коштує 21 євро. Мій майстер показав що на ньому було затерто виробника і сказав що це оригінальний термостат від VW. Таке він часто зустрічає, коли в коробках від Febi, Mahle або інших виробників приходять запчастини з затертим виробником. Хтось мабуть піонерить запчастини і потім вони продаються. Цікава ситуація, вперше з таким зустрічаюсь, тим більше в Німеччині.

Термостат в коробці не міняв, не знаю наскільки він справний. Підкажіть як діагностувати його? Скоро отримаю кабель і напевно через Васю температуру масла в коробці там зможу побачити. Яка повинна бути робоча температура в коробці DQ-250 ?
Дякую
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Gr_Vetal Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 143
Приєднався: Apr 2011
Івано-Франківськ
Skoda Octavia A5 FL. Liftback Elegance Businessline 2.0 TDI-СR 16V DPF EURO-5 DSG-6 2012
Повідомлення: #858
26-01-2024 10:50 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

У себе в коробці я його поміняв, так як не подобалося як прогрівається авто, після заміни все стало ок!
Яка має бути робота температура в коробці та як діагностувати термостат я не вкурсі.Hello!

Skoda Simply Clever.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
PashPash Немає
Ученик
*

Повідомлень: 19
Приєднався: Dec 2023
Україна
Skoda Superb 2.0 TDI DSG CFFB 2013
Повідомлення: #859
26-01-2024 21:51 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Я спробую десь знайти де спостерігати за температурою масла в коробці, візьму це на контроль. Дякую за пораду. Честь!


(26-01-2024 10:50)Gr_Vetal :  У себе в коробці я його поміняв, так як не подобалося як прогрівається авто, після заміни все стало ок!
Яка має бути робота температура в коробці та як діагностувати термостат я не вкурсі.Hello!

https://youtu.be/8OhdtPwJ0VY?si=p_wa9O79ST_RRkF6
Тут відповіді на запитання про термостат коробки і його роботу.
Цікаво що стрілка на приборці в середині а антифриз лише 75град.
До 85 град мотор працює на прогрівочних картах і багатить суміш, від цього закоксовує впускний колектор, вихреві заслонки, егр, сажовик і мабуть вихлопну трубу. (Кінець відео)
Крім того ебу набагато швидше рахує калькульовану сажу і від цього часті регенерації, навіть якщо сажовий і датчики на ньому справні. Ці всі речі на своєму авто я спостерігав і не знав причину, поки не замінив термостат мотора.
Всім добра і миру!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 27-01-2024 00:21 PashPash.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Gr_Vetal Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 143
Приєднався: Apr 2011
Івано-Франківськ
Skoda Octavia A5 FL. Liftback Elegance Businessline 2.0 TDI-СR 16V DPF EURO-5 DSG-6 2012
Повідомлення: #860
27-01-2024 08:54 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(26-01-2024 21:51)PashPash :  До 85 град мотор працює на прогрівочних картах і багатить суміш, від цього закоксовує впускний колектор, вихреві заслонки, егр, сажовик і мабуть вихлопну трубу. (Кінець відео)
Благо у моєму двигуні CFHC не має вихрових заслонок, п"єзо форсунок та балансирних валів.Hello!

Skoda Simply Clever.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 27-01-2024 08:55 Gr_Vetal.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Випалювання сажевого фільтра Fabia 1.2 tdi Ігор Богданович 53 12 427 29-12-2023 14:15
Останнє: Модест
  Неприємний звук після видалення сажевого Модест 11 1 680 27-12-2023 10:10
Останнє: wywiadowca1980
  РЕГЕНЕРАЦІЯ САЖЕВОГО vasbag 1 896 09-10-2023 19:57
Останнє: Виталий 333777
  Слетел патрубок с топливного фильтра на фабии makell 28 5 843 03-08-2023 18:23
Останнє: Yrir
  Регенерація сажевого фільтра. vladislav.o.m. 1 1 083 13-01-2022 13:42
Останнє: Misterd
  Замена фильтра шкода фабиа 1.2, (не довернул фильтр) Dakota 7 1 338 25-08-2021 21:59
Останнє: Dakota
  EA 288 tdi Прожиг/ регенерация сажевого (а как часто у Вас )) ревизор 1 1 555 03-07-2021 19:10
Останнє: Vitaly_N
  Замена воздушного фильтра Fabia дизель 2015 Rokki_boy 8 2 331 19-07-2020 23:31
Останнє: Egor25
  Корпус воздушного фильтра Maksimus 10 2 717 15-03-2020 11:48
Останнє: Maksimus
  2,0 TDI CBAB 103kWt - Ресурс сажевого фільтра TarasBlackBass 58 14 284 17-02-2020 08:53
Останнє: zender67

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 7