Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Проблема регенерации сажевого фильтра
Автор Повідомлення
PashPash Немає
Ученик
*

Повідомлень: 19
Приєднався: Dec 2023
Україна
Skoda Superb 2.0 TDI DSG CFFB 2013
Повідомлення: #831
30-12-2023 00:20 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Всім привіт.
Володію Skoda Superb 2013 CFFB 2013р. 2.0 близько пів року і спостерігаю з Vag DPF і дистанції між регенераціями. В холодний період стало частіше десь на 40% включатись. В змішаному циклі 130-150км Хтось володіє інформацією як формується розрахована маса сажі? Які датчики приймають в розрахунку участь. В себе замінив датчик диференціального тиску і лямбда зонд. Стало краще, але не багато. Раджу звернути на них увагу, в мене лямбда не давав помилку, але видавав 0 Вольт, в такому разі ЕБУ бере в розрахунок не реальний склад вихлопу, а якийсь середній показник і розрахована маса сажі росте скоріше.
Також читав що коли не прогрітий двигун і температура вихлопних газів ще мала то набігає швидше розрахована маса сажі.
Поділіться будь ласка досвідом. Дякую!
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 817
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #832
30-12-2023 08:27 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(30-12-2023 00:20)PashPash :  ...
Поділіться будь ласка досвідом. Дякую!
А ця тема навіщо тоді? Читайте.
Народ з форуму свій досвід саме для вас в цій темі і описував.
Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 30-12-2023 08:31 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
PashPash Немає
Ученик
*

Повідомлень: 19
Приєднався: Dec 2023
Україна
Skoda Superb 2.0 TDI DSG CFFB 2013
Повідомлення: #833
31-12-2023 14:36 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Дякую за відповідь.
Я з десяток сторінок перечитав цієї теми, але не знайшов відповідь на своє запитання. Який алгоритм набору сажі блоком управління? З яких датчиків береться інформація, можливо розходомір повітря, датчики температури сажового чи антифризу чи навантаження на двигун? В сеюе замінивши лябмда зонд і датчик перепаду тиску, отримав +50км між регенераціями. Шукаю і далі проблему, чиму так швидко блок управління накидає відсотки сажі.
Стоїть чіп на 170 коней, моєливо в ньому проблема.
Вчора проїхавши 110км трасою, компютерна регенерація і кількість сажі росла пропорційно, зате виміряна сажа в дорозі падала, при швидкості 130км/год.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 817
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #834
31-12-2023 15:28 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(31-12-2023 14:36)PashPash :  ...
Я з десяток сторінок перечитав цієї теми, але не знайшов відповідь на своє запитання....
Сумніваюсь, якщо чесно....
Повідомлення #815 читали? В ньому є посилання на відео та канал людини (автосервіс), яка багато чого розповідає зі своєї практики про екологію на дизельних VAG. Ніхто не каже до нього їхати, тим більше ціни там дещо космічні як на мене (хоча кому як). Просто послухайте уважно, може чого цікавого дізнаєтесь з його відеороликів...
Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 31-12-2023 16:24 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
PashPash Немає
Ученик
*

Повідомлень: 19
Приєднався: Dec 2023
Україна
Skoda Superb 2.0 TDI DSG CFFB 2013
Повідомлення: #835
31-12-2023 18:19 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Так, дякую. За відео Ростислава також слідкую. В нього була така ж сама Суперб, як моя. Якщо чесно, то маю сумнів щодо такої промивкки всієї екології водою з миючим засобом. Я бачив що люди механічно дістають з дроселя і впускного колектора, з клапана егр. Там багато твердого чорного бруду, не хочеться щоб його вимивало з одного місця і переносило на інше місце всередині системи. Ще думаю щодо цього, окрім цього я знаходжусь дуже далеко від Києва. Основне що я зрозумів це датчик перепаду тиску, який в мене замінений на новий і на холостому показує 3-4 гектопаскалі а на обертах 2500об/хв 25-30гектопаскаль. В мене завжди розрахована маса сажі переганяє виміряну і розрахована при цьому щвидко зростає. Підкажіть як завантажувати фото на форум, я покажу скріни з VagDPF. Зазвичай на відео, розрахована сажа близька до виміряної маси або переганяє її. Тиск на холостому 10-12. На обертах 40-60 гектопаскаль. В мене краща ситуація з забитістю сажевого але я підозрюю що ще якийсь датчик дурить блок і поки не зрозумію, який саме, тому питаю компетентних людей на форумі. Дякую! ЗтНаступабчим Новим роком всіх! Хай настане мир і спокій у всіх домівках!
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
urikon4 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 32
Приєднався: Jan 2021
Луцьк
Пассат б7 1.6 77kw 2011 р
Повідомлення: #836
09-01-2024 22:32 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Добрий вечір проїхав 80 км при закритому клапані ЄГР, за бортом -12, так має бути? Пройшла регенерація скріни до і після. Сажовий 25 тис км тому помитий, ЄГР замінений. Дякую


Файл(и) Мініатюри
       
(Востаннє це повідомлення було змінене: 09-01-2024 22:40 urikon4.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Gr_Vetal Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 143
Приєднався: Apr 2011
Івано-Франківськ
Skoda Octavia A5 FL. Liftback Elegance Businessline 2.0 TDI-СR 16V DPF EURO-5 DSG-6 2012
Повідомлення: #837
09-01-2024 22:44 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Пробіг місто?Hello!

Skoda Simply Clever.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
urikon4 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 32
Приєднався: Jan 2021
Луцьк
Пассат б7 1.6 77kw 2011 р
Повідомлення: #838
09-01-2024 22:55 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(09-01-2024 22:44)Gr_Vetal :  Пробіг місто?Hello!
на цих скріншотах місто 180км, траса 50 км


(09-01-2024 22:55)urikon4 :  
(09-01-2024 22:44)Gr_Vetal :  Пробіг місто?Hello!
на цих скріншотах місто 180км, траса 50 км

з закритим ЄГР при 0,7 гр сажі з 24 проїхав 60км
(Востаннє це повідомлення було змінене: 09-01-2024 23:07 urikon4.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 817
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #839
10-01-2024 15:45 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(09-01-2024 22:32)urikon4 :  Добрий вечір проїхав 80 км при закритому клапані ЄГР, за бортом -12, так має бути? Пройшла регенерація скріни до і після. Сажовий 25 тис км тому помитий, ЄГР замінений. Дякую
236 км від останньої регенерації та ще й після мийки DPF це якось замало. Десь +- 500 км має бути на вашому двигуні в режимі траса/місто, а в режимі лише траса 700+ км.
   

Ну для міста ще піде 250-300 км., але то залежить на які відстані ви тим містом їздите. 5-10 км це одне (точніше це повільна смерть дизельному двигуну і швидка смерть його екології) , а 20-30 км то зовсім інше.
Ви мембрану ВКГ коли небуть міняли? Якщо вона не робоча, то турбіна підтягує масляні пари з під клапанної кришки на впуск і цим швидше загаджує DPF, дросель, впускні клапана...
Як варіант, я б мембрану замінив. Є не перевірена версія, що вона більше 6-7 років або 150+ тисяч км пробігу НЕ живе оскільки перетворюється за цей час/пробіг на дубовий пластик.
   
Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 10-01-2024 20:45 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
urikon4 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 32
Приєднався: Jan 2021
Луцьк
Пассат б7 1.6 77kw 2011 р
Повідомлення: #840
10-01-2024 18:03 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(10-01-2024 15:45)wywiadowca1980 :  
(09-01-2024 22:32)urikon4 :  Добрий вечір проїхав 80 км при закритому клапані ЄГР, за бортом -12, так має бути? Пройшла регенерація скріни до і після. Сажовий 25 тис км тому помитий, ЄГР замінений. Дякую
236 км від останньої регенерації та ще й після мийки DPF це якось замало. Десь +- 500 км має бути на вашому двигуні в режимі траса/місто, а в режимі лише траса 700+ км.


Ну для міста ще піде 250-300 км. але то, залежить на які відстані ви тим містом їздите. 5-10 км це одне (точніше це повільна смерть дизельному двигуну і швидка смерть його екології) , а 20-30 км то зовсім інше.
Ви мембрану ВКГ коли небуть міняли? Якщо вона не робоча, то турбіна підтягує масляні пари з під клапанної кришки на впуск і цим швидше загаджує DPF.
Як варіант, я б мембрану замінив. Є не перевірена версія, що вона більше 6-7 років або 150+ тисяч км пробігу НЕ живе оскільки перетворюється за цей час/пробіг на дубовий пластик.

Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 10-01-2024 19:36 urikon4.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Випалювання сажевого фільтра Fabia 1.2 tdi Ігор Богданович 53 12 428 29-12-2023 14:15
Останнє: Модест
  Неприємний звук після видалення сажевого Модест 11 1 680 27-12-2023 10:10
Останнє: wywiadowca1980
  РЕГЕНЕРАЦІЯ САЖЕВОГО vasbag 1 896 09-10-2023 19:57
Останнє: Виталий 333777
  Слетел патрубок с топливного фильтра на фабии makell 28 5 843 03-08-2023 18:23
Останнє: Yrir
  Регенерація сажевого фільтра. vladislav.o.m. 1 1 083 13-01-2022 13:42
Останнє: Misterd
  Замена фильтра шкода фабиа 1.2, (не довернул фильтр) Dakota 7 1 338 25-08-2021 21:59
Останнє: Dakota
  EA 288 tdi Прожиг/ регенерация сажевого (а как часто у Вас )) ревизор 1 1 555 03-07-2021 19:10
Останнє: Vitaly_N
  Замена воздушного фильтра Fabia дизель 2015 Rokki_boy 8 2 331 19-07-2020 23:31
Останнє: Egor25
  Корпус воздушного фильтра Maksimus 10 2 719 15-03-2020 11:48
Останнє: Maksimus
  2,0 TDI CBAB 103kWt - Ресурс сажевого фільтра TarasBlackBass 58 14 284 17-02-2020 08:53
Останнє: zender67

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 2