(05-01-2022 11:00)SergiiG : у мене так само часто запускається регенерація у місті через 50-80 км Шкода 2.0, 2016, . Але на розхід солярки не впливає. Степінь забитості фільтра такий самий. Температура сажевого по трасі мала б бути приблизно 600 С
промивка може допомогти на перший час, але якщо не забрати причину, то буде те саме. Я грішу на прошивку, євро 6 і все таке
Цікаво чому не впливає на розхід, якщо при регенераціях є додатковий вприск солярки...
На рахунок температури сажевого - то вона в мене піднімається до 600-650 С лише під час регенерації, при умові що оберти двигуна 2000+ протягом хоча б декількох хвилин.
(05-01-2022 12:15)Crazy_M3 : В мене таке було, і купува нові датчики перепаду,і промивав вюртом. Прийшлось вирізать. Задрали регі. Зараз пригнав пасата б7 2.0 відкотив на додізельгей і в тому ж режимі получаю 350-400 по місту
Надіюсь не доведеться вдаватись до таких радикальних мір, але ці регени все більше і більше починають напрягати
Дякую що поділились досвідом.
(05-01-2022 13:24)andrewg-1 : с датчиками все в порядке, иначе б уже увидели ошибку переполнения сажевого или ошибку датчика давления по Васе...
малый интервал между регами - это особенность настройки программы, алгоритма работы ЕГР (и как следствие быстрое накопление измеренной сажи) ...я так понял уже по себе....пока не нашел скрины других владельцев с идентичным кодом двигателя, тоже "переживал" что что-то не так у меня
пробег какой общий реальный? 130-150 т ?
как по мне, высоковатые показатели датчика давления ...соответствуют уровню заполнения пеплом, поэтому я бы попробовал сначала промывку Wurth (прям перед регенерацией "подгадайте", чтоб принудительную не запускать ...Васей если можете часто следить либо другим сканером) ...потом посмотрите как показатели изменяться и общее поведение авто... убрать сможет часть пепла, но не все конечно
далее решите либо снимать промыть его попозже или смотреть дальше в других направлениях по расходу высокому (форсунки и прочее)
Пробіг є на скрінах із Васі (225 тис), я його перевіряв через офіційний сервіс, то схожий на реальний, бо машина була в лізингу в Німеччині.
По можливості спробую цю промивку Wurth, подивлюсь чи допоможе...
До речі у знайомого Октавія А7 2.0 (2016) з мотором на 135 кВт (CUNA), пробіг і заповнення сажевого приблизно такі ж як на моєму Гольфі, але він має ту саму біду - часті регенерації і високий розхід
Я підозрював спочатку що можливо форсований мотор має підвищений апетит, але зараз більше схиляюсь до думки що це все ж мабуть через екологію.
Корекції по форсункам на обох машинах не виходять за межі норми, але хто зна, якщо з ними щось не так, тоді це взагалі печаль...
Усім дякую за поради!