Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Проблема регенерации сажевого фильтра
Автор Повідомлення
Crazy_M3 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 620
Приєднався: Oct 2008
Барышевка
VAG
Повідомлення: #721
05-01-2022 12:15 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

В мене таке було, і купува нові датчики перепаду,і промивав вюртом. Прийшлось вирізать. Задрали регі. Зараз пригнав пасата б7 2.0 відкотив на додізельгей і в тому ж режимі получаю 350-400 по місту
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
andrewg-1 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 689
Приєднався: Jul 2008

A4 Avant 2.0 TDI -CGLC
Повідомлення: #722
05-01-2022 13:24 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(05-01-2022 10:52)vcds :  Доброго дня.

Маю проблему з частими регенераціями (Golf 7 2.0 tdi 2017р dsg7), які запускаються через 50...80км при їзді в місті. Внаслідок цього фактична витрата солярки просто непомірна ~10л/100км (на бортовому показує 8.6л/100). На приборці нічого поки не світиться, помилок нема. Сажевий заповнений золою на 70% по данним із Васі Діагноста (56.3/80г). Виміряна сажа наростає дуже швидко, але якщо топити по трасі то вигорає вона повільніше чим мала б, сажевий при цьому розігрівається до +350...400 С (температурний діапазон для пасивної регенерації). Перечитавши цю тему повністю зрозумів, що скоріш за все регенерації запускаються по даним датчиків тиску до і після сажевого. На скріншотах тиск на холостих обертах та на 2500 обертах на нейтралці, при активній їзді по трасі датчик різниці тисків показує більше 180 гПа!

Підкажіть чи значить це, що сажевому вже капець та чи допоможе промивка із зняттям побороти проблему частих регенерацій та підвищеної витрати палива? Чи можливо це проблема із неправильними показами якогось із датчиків?

с датчиками все в порядке, иначе б уже увидели ошибку переполнения сажевого или ошибку датчика давления по Васе...

малый интервал между регами - это особенность настройки программы, алгоритма работы ЕГР (и как следствие быстрое накопление измеренной сажи) ...я так понял уже по себе....пока не нашел скрины других владельцев с идентичным кодом двигателя, тоже "переживал" что что-то не так у меня Laughing

пробег какой общий реальный? 130-150 т ?
как по мне, высоковатые показатели датчика давления ...соответствуют уровню заполнения пеплом, поэтому я бы попробовал сначала промывку Würth (прям перед регенерацией "подгадайте", чтоб принудительную не запускать ...Васей если можете часто следить либо другим сканером) ...потом посмотрите как показатели изменяться и общее поведение авто... убрать сможет часть пепла, но не все конечно

далее решите либо снимать промыть его попозже или смотреть дальше в других направлениях по расходу высокому (форсунки и прочее) Hello!

лучше Шкод могут быть только шкодницы !!!
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
vcds Немає
Ученик
*

Повідомлень: 6
Приєднався: Jan 2022

VW Golf 7 2.0 TDI (DCYA)
Повідомлення: #723
05-01-2022 22:08 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(05-01-2022 11:00)SergiiG :  у мене так само часто запускається регенерація у місті через 50-80 км Шкода 2.0, 2016, . Але на розхід солярки не впливає. Степінь забитості фільтра такий самий. Температура сажевого по трасі мала б бути приблизно 600 С


промивка може допомогти на перший час, але якщо не забрати причину, то буде те саме. Я грішу на прошивку, євро 6 і все таке

Цікаво чому не впливає на розхід, якщо при регенераціях є додатковий вприск солярки...
На рахунок температури сажевого - то вона в мене піднімається до 600-650 С лише під час регенерації, при умові що оберти двигуна 2000+ протягом хоча б декількох хвилин.

(05-01-2022 12:15)Crazy_M3 :  В мене таке було, і купува нові датчики перепаду,і промивав вюртом. Прийшлось вирізать. Задрали регі. Зараз пригнав пасата б7 2.0 відкотив на додізельгей і в тому ж режимі получаю 350-400 по місту

Надіюсь не доведеться вдаватись до таких радикальних мір, але ці регени все більше і більше починають напрягати Sad Дякую що поділились досвідом.

(05-01-2022 13:24)andrewg-1 :  с датчиками все в порядке, иначе б уже увидели ошибку переполнения сажевого или ошибку датчика давления по Васе...

малый интервал между регами - это особенность настройки программы, алгоритма работы ЕГР (и как следствие быстрое накопление измеренной сажи) ...я так понял уже по себе....пока не нашел скрины других владельцев с идентичным кодом двигателя, тоже "переживал" что что-то не так у меня Laughing

пробег какой общий реальный? 130-150 т ?
как по мне, высоковатые показатели датчика давления ...соответствуют уровню заполнения пеплом, поэтому я бы попробовал сначала промывку Wurth (прям перед регенерацией "подгадайте", чтоб принудительную не запускать ...Васей если можете часто следить либо другим сканером) ...потом посмотрите как показатели изменяться и общее поведение авто... убрать сможет часть пепла, но не все конечно

далее решите либо снимать промыть его попозже или смотреть дальше в других направлениях по расходу высокому (форсунки и прочее) Hello!

Пробіг є на скрінах із Васі (225 тис), я його перевіряв через офіційний сервіс, то схожий на реальний, бо машина була в лізингу в Німеччині.
По можливості спробую цю промивку Wurth, подивлюсь чи допоможе...


До речі у знайомого Октавія А7 2.0 (2016) з мотором на 135 кВт (CUNA), пробіг і заповнення сажевого приблизно такі ж як на моєму Гольфі, але він має ту саму біду - часті регенерації і високий розхід Sad
Я підозрював спочатку що можливо форсований мотор має підвищений апетит, але зараз більше схиляюсь до думки що це все ж мабуть через екологію.
Корекції по форсункам на обох машинах не виходять за межі норми, але хто зна, якщо з ними щось не так, тоді це взагалі печаль...

Усім дякую за поради!
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
SergiiG Немає
Ученик
*

Повідомлень: 37
Приєднався: Apr 2021

Шкода Октавія А7, 2.0 ТДІ, 4х4, 184 к.с.
Повідомлення: #724
05-01-2022 23:34 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Певна річ що солярка використовується при регенераці, але я мав на увазі що в мене не такий великий розхід палива по місту. Рега напрягає коли запаркувався і доводиться чекати її закінчення. Купив ЕЛМ і через ВАГ ДПф моніторю, так простіше, хоча б знаєш коли закінчеться регенерація
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 На сайті
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 817
Приєднався: May 2016
Київ
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #725
06-01-2022 07:49 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(05-01-2022 22:08)vcds :  По можливості спробую цю промивку Wurth, подивлюсь чи допоможе...
Не забудьте реальний відгук написати тут на форумі щодо ефективності цієї промивки.
Hello!
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Мавпун Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 2 389
Приєднався: Jun 2008

Tour 1.9 TDI AGR 66/90,
Повідомлення: #726
06-01-2022 09:58 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(06-01-2022 07:49)wywiadowca1980 :  
(05-01-2022 22:08)vcds :  По можливості спробую цю промивку Wurth, подивлюсь чи допоможе...
Не забудьте реальний відгук написати тут на форумі щодо ефективності цієї промивки.
Hello!

також приєднуюсь до прохання..
интересно, будет ли эффект без промывки-продувки под давлением, как в камерах промывают..
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
vcds Немає
Ученик
*

Повідомлень: 6
Приєднався: Jan 2022

VW Golf 7 2.0 TDI (DCYA)
Повідомлення: #727
06-01-2022 11:21 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(05-01-2022 23:34)SergiiG :  Певна річ що солярка використовується при регенераці, але я мав на увазі що в мене не такий великий розхід палива по місту. Рега напрягає коли запаркувався і доводиться чекати її закінчення. Купив ЕЛМ і через ВАГ ДПф моніторю, так простіше, хоча б знаєш коли закінчеться регенерація

Бачу у вас також 2л мотор, цікаво який реальний розхід по місту при частих регах, або хоча б по бортовому?


(06-01-2022 07:49)wywiadowca1980 :  
(05-01-2022 22:08)vcds :  По можливості спробую цю промивку Wurth, подивлюсь чи допоможе...
Не забудьте реальний відгук написати тут на форумі щодо ефективності цієї промивки.
Hello!

(06-01-2022 09:58)Мавпун :  
(06-01-2022 07:49)wywiadowca1980 :  
(05-01-2022 22:08)vcds :  По можливості спробую цю промивку Wurth, подивлюсь чи допоможе...
Не забудьте реальний відгук написати тут на форумі щодо ефективності цієї промивки.
Hello!

також приєднуюсь до прохання..
интересно, будет ли эффект без промывки-продувки под давлением, как в камерах промывают..

Звісна річ, відпишусь по результату.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 06-01-2022 11:23 vcds.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
SergiiG Немає
Ученик
*

Повідомлень: 37
Приєднався: Apr 2021

Шкода Октавія А7, 2.0 ТДІ, 4х4, 184 к.с.
Повідомлення: #728
06-01-2022 11:37 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

У мене 2.0, 184 кВТ, 4х4, панорама, ДСГ 6. Повний привід і люк уже є причиною підвищеного розходу, по місту 7,5-8 л на 100 км
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
AlteaXL Немає
Примус починяю
***

Повідомлень: 640
Приєднався: Sep 2018

Seat Altea XL 2.0 FSI AT -продан. & Skoda Octavia A7 2.0 TDI DSG Skoda Superb 2.0 TDI DSG L&K
Повідомлення: #729
06-01-2022 11:40 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(05-01-2022 23:34)SergiiG :  Певна річ що солярка використовується при регенераці, але я мав на увазі що в мене не такий великий розхід палива по місту. Рега напрягає коли запаркувався і доводиться чекати її закінчення. Купив ЕЛМ і через ВАГ ДПф моніторю, так простіше, хоча б знаєш коли закінчеться регенерація

Скорее пауза, а не окончание, хотя конечно все зависит от того на каком проценте завершения вы доехали.
В Октавии я практически ее не замечаю, очень редко… но у неё пробеги -95% по трассе…
В Супербе ситуация наоборот и мне не везёт Sad она только начинается когда я уже приехал. Нет смысла долго ждать, она однозначно станет на паузу, точно время не засекал, но обычно это 5-10 минут. Следущая поездка по достижению нужной температуры двигателя ее запустит опять.
Двигатели разные, в Октавии EA288, в Супербе ЕА189.
Уровень масла не растёт ни там ни там.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
vcds Немає
Ученик
*

Повідомлень: 6
Приєднався: Jan 2022

VW Golf 7 2.0 TDI (DCYA)
Повідомлення: #730
06-01-2022 19:27 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(06-01-2022 11:37)SergiiG :  У мене 2.0, 184 кВТ, 4х4, панорама, ДСГ 6. Повний привід і люк уже є причиною підвищеного розходу, по місту 7,5-8 л на 100 км

Зрозуміло, дякую. Певно малось на увазі 184 к.с., це такий самий мотор на 135 кВт як в Шкоді мого знайомого. Ясне діло, що панорама та повний привід додають зайвих ~150кг ваги, але не повинні були б так сильно впливати на витрату, хіба що постійно їздити з перевантаженням... Але всеодно, як для міста це великий розхід, особливо у порівнянні із заявленим паспортним 5.8л https://www.carspecsguru.com/skoda/octav...tion-29357
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Випалювання сажевого фільтра Fabia 1.2 tdi Ігор Богданович 53 12 429 29-12-2023 14:15
Останнє: Модест
  Неприємний звук після видалення сажевого Модест 11 1 682 27-12-2023 10:10
Останнє: wywiadowca1980
  РЕГЕНЕРАЦІЯ САЖЕВОГО vasbag 1 896 09-10-2023 19:57
Останнє: Виталий 333777
  Слетел патрубок с топливного фильтра на фабии makell 28 5 843 03-08-2023 18:23
Останнє: Yrir
  Регенерація сажевого фільтра. vladislav.o.m. 1 1 083 13-01-2022 13:42
Останнє: Misterd
  Замена фильтра шкода фабиа 1.2, (не довернул фильтр) Dakota 7 1 338 25-08-2021 21:59
Останнє: Dakota
  EA 288 tdi Прожиг/ регенерация сажевого (а как часто у Вас )) ревизор 1 1 557 03-07-2021 19:10
Останнє: Vitaly_N
  Замена воздушного фильтра Fabia дизель 2015 Rokki_boy 8 2 331 19-07-2020 23:31
Останнє: Egor25
  Корпус воздушного фильтра Maksimus 10 2 719 15-03-2020 11:48
Останнє: Maksimus
  2,0 TDI CBAB 103kWt - Ресурс сажевого фільтра TarasBlackBass 58 14 284 17-02-2020 08:53
Останнє: zender67

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 2