Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Проблема регенерации сажевого фильтра
Автор Повідомлення
Ніштяк Немає
Писатель
***

Повідомлень: 582
Приєднався: Sep 2019
Вінниця
Skoda Octavia A7 Greenline, 1.6 TDI CRKB, 81kW, ручка
Повідомлення: #711
08-12-2021 08:36 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Я одного не розумію.... Нахіба ці специ після мийки сажового обнуляють значення Oil Ash???? Курить


тут деякі їздять з 128% заповнення СФ і все норм...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 08-12-2021 08:39 Ніштяк.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
HeadShot Немає
Ученик
*

Повідомлень: 38
Приєднався: Nov 2020
Київ
Skoda Octavia A7 combi
Повідомлення: #712
08-12-2021 09:01 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(08-12-2021 08:36)Ніштяк :  Я одного не розумію.... Нахіба ці специ після мийки сажового обнуляють значення Oil Ash???? Курить


тут деякі їздять з 128% заповнення СФ і все норм...
А обнулили вони мені це значення не до 0.00 , зробили здається 0.07 чи трошки більше. Аргументували тим, що на повний нуль не бажано скидати, велика вірогідність, що не коректно буде працювати система сажового, чи ще щось типа цього. Короче вони вже навчені на цьому ділі. Я звісно нікого не до чого не спонукаю і не агітую, але вискажу сугубо свою точку зору - наразі мене все влаштовує.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
andrewg-1 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 689
Приєднався: Jul 2008

A4 Avant 2.0 TDI -CGLC
Повідомлення: #713
09-12-2021 00:17 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(08-12-2021 08:18)HeadShot :  
(06-12-2021 23:51)andrewg-1 :  
(06-12-2021 15:35)HeadShot :  Сьогодні вперше після промивки сажового ввімкнулася регенерація на пробігу 315км (виключно Київ), був на кільцевій, поїхав в сторону Житомира, закінчилася десь через 10-12хв. Ввімкнулася сажі було 21г. Закінчилася стало 7г. Моніторив Car Scanner'ом. Температура сажового в момент регенерації ствновила 600-650 град. В суботу з'їздив на Прагу авто для повного самозаспокоєння на комп діагностику, та дізнатися, що за прошивка в авто. Діагностика показала, що все кругом чудово. По поводу прошивки - номера прошивки мені так і не назвали, сказали, що на разі на авто по їхній базі є прошивка для встановлення (вона і є тією дизельгейтною), але порадили їздити на тій, що зараз (до дизельгетн). Вони в курсі цих нюансів, які потім вспливуть.


Доповнення щодо некоректної роботи мого ELM327 з прогою VAG DPF. Сьогодні був підключений адаптер одноклубника ShpizVol (за що йому велике дякую :respectSmile, прога запустилася моментально. Як і підозрював, проблема в адаптері, хоч він і чудово працює з іншими програмами. Буду міняти на інший.

Ок, а какое противодавление после реги сейчас (с промытым фильтром) ?
до промывки если верно помню было 12 hPa (после реги)
и показатели сажи оба нужно смотреть: расчетное и измеренное ...21 видимо расчетное было
Купив інший быльш дорожчий сканер. Тепер vag dpf працює без проблем. Через Car
Scanner показало 5.5 hPa

отлично! Мир все хорошо цель достигнута Smile
попутно еще по скану...обязательно параметр -"сажа измеренная" тоже добавить нужно для общего мониторинга ...

лучше Шкод могут быть только шкодницы !!!
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Ніштяк Немає
Писатель
***

Повідомлень: 582
Приєднався: Sep 2019
Вінниця
Skoda Octavia A7 Greenline, 1.6 TDI CRKB, 81kW, ручка
Повідомлення: #714
19-12-2021 20:23 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Ось дивився стан сажового на (пригнаній кілька місяців назад) а7 2.0tdi vrs 2014рік ліфт бек. Я уху їв, коли побачив, що сажовий забитий всього на 28%. А оригінальний пробіг складає 83тищі. Вартість такого щастя 22 тони умовних єнотів. Ось скільки вартують авто в Європі з малими пробігами....
Хто в курсі що за прошивка? Не дизельгейтна?
[Зображення: Screenshot-2021-12-19-19-09-02-598-com-a...vagdpf.jpg]
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
SergiiG Немає
Ученик
*

Повідомлень: 37
Приєднався: Apr 2021

Шкода Октавія А7, 2.0 ТДІ, 4х4, 184 к.с.
Повідомлення: #715
19-12-2021 21:00 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

В мене така прошивка. Регенерація запускається раз в 150 -200 км, це за містом. В місті іще частіше
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Ніштяк Немає
Писатель
***

Повідомлень: 582
Приєднався: Sep 2019
Вінниця
Skoda Octavia A7 Greenline, 1.6 TDI CRKB, 81kW, ручка
Повідомлення: #716
19-12-2021 21:17 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(19-12-2021 21:00)SergiiG :  В мене така прошивка. Регенерація запускається раз в 150 -200 км, це за містом. В місті іще частіше

Печаль...Я удивлен
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
SergiiG Немає
Ученик
*

Повідомлень: 37
Приєднався: Apr 2021

Шкода Октавія А7, 2.0 ТДІ, 4х4, 184 к.с.
Повідомлення: #717
19-12-2021 21:25 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Євро 6
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
vcds Немає
Ученик
*

Повідомлень: 6
Приєднався: Jan 2022

VW Golf 7 2.0 TDI (DCYA)
Повідомлення: #718
05-01-2022 10:52 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Доброго дня.

Маю проблему з частими регенераціями (Golf 7 2.0 tdi 2017р dsg7), які запускаються через 50...80км при їзді в місті. Внаслідок цього фактична витрата солярки просто непомірна ~10л/100км (на бортовому показує 8.6л/100). На приборці нічого поки не світиться, помилок нема. Сажевий заповнений золою на 70% по данним із Васі Діагноста (56.3/80г). Виміряна сажа наростає дуже швидко, але якщо топити по трасі то вигорає вона повільніше чим мала б, сажевий при цьому розігрівається до +350...400 С (температурний діапазон для пасивної регенерації). Перечитавши цю тему повністю зрозумів, що скоріш за все регенерації запускаються по даним датчиків тиску до і після сажевого. На скріншотах тиск на холостих обертах та на 2500 обертах на нейтралці, при активній їзді по трасі датчик різниці тисків показує більше 180 гПа!

Підкажіть чи значить це, що сажевому вже капець та чи допоможе промивка із зняттям побороти проблему частих регенерацій та підвищеної витрати палива? Чи можливо це проблема із неправильними показами якогось із датчиків?

   
   
   
   
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Misterd Немає
Олексій
*****

Повідомлень: 8 122
Приєднався: Jun 2008
Поділля
Seat Ibiza ST 1.6 TDI Reference+)
Повідомлення: #719
05-01-2022 10:58 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(05-01-2022 10:52)vcds :  Доброго дня.

Маю проблему з частими регенераціями (Golf 7 2.0 tdi 2017р dsg7), які запускаються через 50...80км при їзді в місті. Внаслідок цього фактична витрата солярки просто непомірна ~10л/100км (на бортовому показує 8.6л/100). На приборці нічого поки не світиться, помилок нема. Сажевий заповнений золою на 70% по данним із Васі Діагноста (56.3/80г). Виміряна сажа наростає дуже швидко, але якщо топити по трасі то вигорає вона повільніше чим мала б, сажевий при цьому розігрівається до +350...400 С (температурний діапазон для пасивної регенерації). Перечитавши цю тему повністю зрозумів, що скоріш за все регенерації запускаються по даним датчиків тиску до і після сажевого. На скріншотах тиск на холостих обертах та на 2500 обертах на нейтралці, при активній їзді по трасі датчик різниці тисків показує більше 180 гПа!

Підкажіть чи значить це, що сажевому вже капець та чи допоможе промивка із зняттям побороти проблему частих регенерацій та підвищеної витрати палива? Чи можливо це проблема із неправильними показами якогось із датчиків?

ось це похвально як для новачка!)
десь тут писали про такі малі пробіги і про те що виміряна сажа дуже різко зростає і запускається регенерація, пошукайте по темі десь за останній місяць - два...

Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
SergiiG Немає
Ученик
*

Повідомлень: 37
Приєднався: Apr 2021

Шкода Октавія А7, 2.0 ТДІ, 4х4, 184 к.с.
Повідомлення: #720
05-01-2022 11:00 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

у мене так само часто запускається регенерація у місті через 50-80 км Шкода 2.0, 2016, . Але на розхід солярки не впливає. Степінь забитості фільтра такий самий. Температура сажевого по трасі мала б бути приблизно 600 С


промивка може допомогти на перший час, але якщо не забрати причину, то буде те саме. Я грішу на прошивку, євро 6 і все таке
(Востаннє це повідомлення було змінене: 05-01-2022 11:03 SergiiG.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Випалювання сажевого фільтра Fabia 1.2 tdi Ігор Богданович 53 12 429 29-12-2023 14:15
Останнє: Модест
  Неприємний звук після видалення сажевого Модест 11 1 682 27-12-2023 10:10
Останнє: wywiadowca1980
  РЕГЕНЕРАЦІЯ САЖЕВОГО vasbag 1 896 09-10-2023 19:57
Останнє: Виталий 333777
  Слетел патрубок с топливного фильтра на фабии makell 28 5 843 03-08-2023 18:23
Останнє: Yrir
  Регенерація сажевого фільтра. vladislav.o.m. 1 1 083 13-01-2022 13:42
Останнє: Misterd
  Замена фильтра шкода фабиа 1.2, (не довернул фильтр) Dakota 7 1 338 25-08-2021 21:59
Останнє: Dakota
  EA 288 tdi Прожиг/ регенерация сажевого (а как часто у Вас )) ревизор 1 1 557 03-07-2021 19:10
Останнє: Vitaly_N
  Замена воздушного фильтра Fabia дизель 2015 Rokki_boy 8 2 331 19-07-2020 23:31
Останнє: Egor25
  Корпус воздушного фильтра Maksimus 10 2 720 15-03-2020 11:48
Останнє: Maksimus
  2,0 TDI CBAB 103kWt - Ресурс сажевого фільтра TarasBlackBass 58 14 284 17-02-2020 08:53
Останнє: zender67

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 7