(27-11-2021 12:15)mixaskm : (27-11-2021 08:56)HeadShot : Доброго всім ранку. Київські пробки "радують" щодня все більше, тому назріває питання про профілактичну чистку сажового ось таким очисником - Liqui Moly Очиститель DPF-фильтров - Pro-Line DPF Reiniger. В Києві мінімум три контори які можуть зробити чистку таким методом https://www.youtube.com/watch?v=J9xjrSrgagE. Може хтось поділиться досвідом, чи є сенс в таких маніпуляціях?!? Наразі регенерація в місті включається з різними інтервалами, буває через 150-200км, а буває через 300-400 (це коли перед цим їздив на далекі відстані по трасі). Періодично заливаю в бак Diesel Partikelfilter Schutz від того же Liqui (мабуть більше для самозаспокоєння).
Двигун 1.6 tdi cxxb 81кВт. Пробіг 238тис. Масло Liqui Moly top tec 4200 5w-30. Наразі ніякого дискомфорту не відчуваю, проблем з помилками та авто немає. На Прзазі авто під час останнього заїзду до них порадили не заважати автомобілю працювати, що всі показники по сажовому в межах норми, а часті регенерації то все їзда/стояння в пробках. Версія прошивки без поняття, поки не настільки сильно цікавлюся даним питанням.
А как поняли что включается регенирация ?
Цей момент відчутний виключно по місту (ELM сканером не користуюсь), на трасі просто не відчувається.
1. Піднімаються оберти двигуна на холосту до 1000 (зупинився на світлофорі, двигун прогрітий, до цього моменту було 800, можливо 750 вимірбвання на "око").
2. Піднімається моментальний розхід пального з 0,5-0,6 до 1л (на холосту).
3. Влючається вентилятор під капотом.
4. Авто починає трошки тупити при русі (наче ззаду щось тягнеш) при повільній їзді, коли набрати швидкість цього не відчутно.
5. Іноді (коли довго стояти на місці в момент регенераціїї) в салоні ледве відчутний специфічний запах.
6. Вихлоп дуже гарячий, достатньо просто поруч стояти, як відчувається викид гарячих газів (заїхав у двір під час регенерації).
7. Через деякий час (залежить від того, рухається авто чи стоїть на місці) оберти повертаються до початкових.
З початком холодів холості оберти на прогрітому двигуні дещо більші ніж в теплу пору, але менші ніж 1000. Після викл. запалення і повторного пуску оберти знову стають 800-750. Влітку чи до приходу холодів такого ефекту немає. Судячи з інформаціїї в неті це є нормою. Можливо якщо авто ночює в теплому боксі +21С, то такого ніколи і не буває.
Сьогодні пів дня активно почав забивати собі голову темою сажового і його промивкою і т.д. Познайомився з керівником однієї з компаній по промивці сажового СТО DPF Tech. Хочу в понеділок з'їздити до них на діагностику. Офіціали та сто де обслуговую періодично авто не дуже компетентні в цій темі. Там все просто - вирізати, або кататися до останнього і потім вирізати. Відгуки щодо мийки фільтра (загалом в інтернеті) звичайно різні - від хвалебних од до повного розачарування та попадання на гроші. Тому буду вдячний за допомогу та можливо хтось поділиться досвідом щодо цього. Більш за все сцикотно, що наразі ніяких помилок немає (окрім як на мою думку дещо частої регенерації), а наслідки після промивки (зі зняттям, чи без зняття фільтру) непердбачуванні. Ніхто, ні за що не хоче нести відповідальність. Адже я самостійно погоджуюсь на всі ці маніпуляції. Короче кажучи дещо голова підпухла в цьому питанні. Може дійсно для їзди по Києву це норма? Адже по місту можна нормально рухатися виключно в неділю (і то зранку), або на великі свята.
Також буду вдячний за контакти хорошого майстра діагноста паливної та еко систем.