Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Проблема регенерации сажевого фильтра
Автор Повідомлення
Ніштяк Немає
Писатель
***

Повідомлень: 582
Приєднався: Sep 2019
Вінниця
Skoda Octavia A7 Greenline, 1.6 TDI CRKB, 81kW, ручка
Повідомлення: #651
26-11-2021 13:28 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

в мене прошивка 6544 - хз яка вона. Після прожигу виміряна сажа -8,85г, -9г, -10,21, -11,83г. Це останні значення після останніх 4х регенерацій
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
HeadShot Немає
Ученик
*

Повідомлень: 38
Приєднався: Nov 2020
Київ
Skoda Octavia A7 combi
Повідомлення: #652
27-11-2021 08:56 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Доброго всім ранку. Київські пробки "радують" щодня все більше, тому назріває питання про профілактичну чистку сажового ось таким очисником - Liqui Moly Очиститель DPF-фильтров - Pro-Line DPF Reiniger. В Києві мінімум три контори які можуть зробити чистку таким методом https://www.youtube.com/watch?v=J9xjrSrgagE. Може хтось поділиться досвідом, чи є сенс в таких маніпуляціях?!? Наразі регенерація в місті включається з різними інтервалами, буває через 150-200км, а буває через 300-400 (це коли перед цим їздив на далекі відстані по трасі). Періодично заливаю в бак Diesel Partikelfilter Schutz від того же Liqui (мабуть більше для самозаспокоєння).
Двигун 1.6 tdi cxxb 81кВт. Пробіг 238тис. Масло Liqui Moly top tec 4200 5w-30. Наразі ніякого дискомфорту не відчуваю, проблем з помилками та авто немає. На Прзазі авто під час останнього заїзду до них порадили не заважати автомобілю працювати, що всі показники по сажовому в межах норми, а часті регенерації то все їзда/стояння в пробках. Версія прошивки без поняття, поки не настільки сильно цікавлюся даним питанням.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
mixaskm Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 73
Приєднався: Jun 2021
Украина, Харьковская обл.
А5 1.6 - 2010tdi
Повідомлення: #653
27-11-2021 12:15 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(27-11-2021 08:56)HeadShot :  Доброго всім ранку. Київські пробки "радують" щодня все більше, тому назріває питання про профілактичну чистку сажового ось таким очисником - Liqui Moly Очиститель DPF-фильтров - Pro-Line DPF Reiniger. В Києві мінімум три контори які можуть зробити чистку таким методом https://www.youtube.com/watch?v=J9xjrSrgagE. Може хтось поділиться досвідом, чи є сенс в таких маніпуляціях?!? Наразі регенерація в місті включається з різними інтервалами, буває через 150-200км, а буває через 300-400 (це коли перед цим їздив на далекі відстані по трасі). Періодично заливаю в бак Diesel Partikelfilter Schutz від того же Liqui (мабуть більше для самозаспокоєння).
Двигун 1.6 tdi cxxb 81кВт. Пробіг 238тис. Масло Liqui Moly top tec 4200 5w-30. Наразі ніякого дискомфорту не відчуваю, проблем з помилками та авто немає. На Прзазі авто під час останнього заїзду до них порадили не заважати автомобілю працювати, що всі показники по сажовому в межах норми, а часті регенерації то все їзда/стояння в пробках. Версія прошивки без поняття, поки не настільки сильно цікавлюся даним питанням.

А как поняли что включается регенирация ?
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
HeadShot Немає
Ученик
*

Повідомлень: 38
Приєднався: Nov 2020
Київ
Skoda Octavia A7 combi
Повідомлення: #654
27-11-2021 18:09 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(27-11-2021 12:15)mixaskm :  
(27-11-2021 08:56)HeadShot :  Доброго всім ранку. Київські пробки "радують" щодня все більше, тому назріває питання про профілактичну чистку сажового ось таким очисником - Liqui Moly Очиститель DPF-фильтров - Pro-Line DPF Reiniger. В Києві мінімум три контори які можуть зробити чистку таким методом https://www.youtube.com/watch?v=J9xjrSrgagE. Може хтось поділиться досвідом, чи є сенс в таких маніпуляціях?!? Наразі регенерація в місті включається з різними інтервалами, буває через 150-200км, а буває через 300-400 (це коли перед цим їздив на далекі відстані по трасі). Періодично заливаю в бак Diesel Partikelfilter Schutz від того же Liqui (мабуть більше для самозаспокоєння).
Двигун 1.6 tdi cxxb 81кВт. Пробіг 238тис. Масло Liqui Moly top tec 4200 5w-30. Наразі ніякого дискомфорту не відчуваю, проблем з помилками та авто немає. На Прзазі авто під час останнього заїзду до них порадили не заважати автомобілю працювати, що всі показники по сажовому в межах норми, а часті регенерації то все їзда/стояння в пробках. Версія прошивки без поняття, поки не настільки сильно цікавлюся даним питанням.

А как поняли что включается регенирация ?
Цей момент відчутний виключно по місту (ELM сканером не користуюсь), на трасі просто не відчувається.
1. Піднімаються оберти двигуна на холосту до 1000 (зупинився на світлофорі, двигун прогрітий, до цього моменту було 800, можливо 750 вимірбвання на "око").
2. Піднімається моментальний розхід пального з 0,5-0,6 до 1л (на холосту).
3. Влючається вентилятор під капотом.
4. Авто починає трошки тупити при русі (наче ззаду щось тягнеш) при повільній їзді, коли набрати швидкість цього не відчутно.
5. Іноді (коли довго стояти на місці в момент регенераціїї) в салоні ледве відчутний специфічний запах.
6. Вихлоп дуже гарячий, достатньо просто поруч стояти, як відчувається викид гарячих газів (заїхав у двір під час регенерації).
7. Через деякий час (залежить від того, рухається авто чи стоїть на місці) оберти повертаються до початкових.
З початком холодів холості оберти на прогрітому двигуні дещо більші ніж в теплу пору, але менші ніж 1000. Після викл. запалення і повторного пуску оберти знову стають 800-750. Влітку чи до приходу холодів такого ефекту немає. Судячи з інформаціїї в неті це є нормою. Можливо якщо авто ночює в теплому боксі +21С, то такого ніколи і не буває.
Сьогодні пів дня активно почав забивати собі голову темою сажового і його промивкою і т.д. Познайомився з керівником однієї з компаній по промивці сажового СТО DPF Tech. Хочу в понеділок з'їздити до них на діагностику. Офіціали та сто де обслуговую періодично авто не дуже компетентні в цій темі. Там все просто - вирізати, або кататися до останнього і потім вирізати. Відгуки щодо мийки фільтра (загалом в інтернеті) звичайно різні - від хвалебних од до повного розачарування та попадання на гроші. Тому буду вдячний за допомогу та можливо хтось поділиться досвідом щодо цього. Більш за все сцикотно, що наразі ніяких помилок немає (окрім як на мою думку дещо частої регенерації), а наслідки після промивки (зі зняттям, чи без зняття фільтру) непердбачуванні. Ніхто, ні за що не хоче нести відповідальність. Адже я самостійно погоджуюсь на всі ці маніпуляції. Короче кажучи дещо голова підпухла в цьому питанні. Може дійсно для їзди по Києву це норма? Адже по місту можна нормально рухатися виключно в неділю (і то зранку), або на великі свята.
Також буду вдячний за контакти хорошого майстра діагноста паливної та еко систем.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Crazy_M3 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 620
Приєднався: Oct 2008
Барышевка
VAG
Повідомлення: #655
27-11-2021 22:46 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Треба підключити vag dpf і якщо в звичайному режимі по місту розрахункова добігає до 24.10 грам швидше ніж виміряна. То ви нічого промивкою не доб'єтесь. Тому що це вираховує блок керування від режиму їзди. Товариш купував новий пасат б8 і я заним наблюдаю ваг дпф з першого дня. Сьогодні дивився ,то по трасі получилось 379 км по місту десь 200. Влітку траса до 500 місто 300. Пробіг 56000 км


Файл(и) Мініатюри
       
(Востаннє це повідомлення було змінене: 27-11-2021 22:58 Crazy_M3.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Misterd Немає
Олексій
*****

Повідомлень: 8 122
Приєднався: Jun 2008
Поділля
Seat Ibiza ST 1.6 TDI Reference+)
Повідомлення: #656
27-11-2021 23:32 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Ось 53 тис і те саме)

400 км це кусок траси і кілометрів 50 на пустому баку тому вийшло 100+4% )))) ще такого не бачив)))

Виміряна доречі помітив більше в мінус йде коли регенерація проходить в місті тобто на різних передачах з розгонами а коли по трасі то мінус менший


Файл(и) Мініатюри
       

(Востаннє це повідомлення було змінене: 27-11-2021 23:35 Misterd.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
HeadShot Немає
Ученик
*

Повідомлень: 38
Приєднався: Nov 2020
Київ
Skoda Octavia A7 combi
Повідомлення: #657
28-11-2021 08:06 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Почну спочатку з діагностики, а там буде видно. Вже замовляю адаптер для контролю цього процесу.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
mixaskm Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 73
Приєднався: Jun 2021
Украина, Харьковская обл.
А5 1.6 - 2010tdi
Повідомлення: #658
28-11-2021 09:05 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(28-11-2021 08:06)HeadShot :  Почну спочатку з діагностики, а там буде видно. Вже замовляю адаптер для контролю цього процесу.

Что за адаптер ? А тоже есть мысль проверить машину .
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Crazy_M3 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 620
Приєднався: Oct 2008
Барышевка
VAG
Повідомлення: #659
28-11-2021 09:19 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Накотив собі на cffb саму першу і мабуть попробую другу. Але друга то вже 9948. Все наче не погано. Але на трасу виїзжаю може сама запуститься. Чи вона викупає що траса і запускає. В місті такого нема.Це все місто


Файл(и) Мініатюри
       
(Востаннє це повідомлення було змінене: 28-11-2021 09:25 Crazy_M3.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
HeadShot Немає
Ученик
*

Повідомлень: 38
Приєднався: Nov 2020
Київ
Skoda Octavia A7 combi
Повідомлення: #660
28-11-2021 10:29 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(28-11-2021 09:05)mixaskm :  
(28-11-2021 08:06)HeadShot :  Почну спочатку з діагностики, а там буде видно. Вже замовляю адаптер для контролю цього процесу.

Что за адаптер ? А тоже есть мысль проверить машину .
ELM327 v1.5 Bluetooth
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Випалювання сажевого фільтра Fabia 1.2 tdi Ігор Богданович 53 12 433 29-12-2023 14:15
Останнє: Модест
  Неприємний звук після видалення сажевого Модест 11 1 682 27-12-2023 10:10
Останнє: wywiadowca1980
  РЕГЕНЕРАЦІЯ САЖЕВОГО vasbag 1 896 09-10-2023 19:57
Останнє: Виталий 333777
  Слетел патрубок с топливного фильтра на фабии makell 28 5 844 03-08-2023 18:23
Останнє: Yrir
  Регенерація сажевого фільтра. vladislav.o.m. 1 1 083 13-01-2022 13:42
Останнє: Misterd
  Замена фильтра шкода фабиа 1.2, (не довернул фильтр) Dakota 7 1 338 25-08-2021 21:59
Останнє: Dakota
  EA 288 tdi Прожиг/ регенерация сажевого (а как часто у Вас )) ревизор 1 1 557 03-07-2021 19:10
Останнє: Vitaly_N
  Замена воздушного фильтра Fabia дизель 2015 Rokki_boy 8 2 331 19-07-2020 23:31
Останнє: Egor25
  Корпус воздушного фильтра Maksimus 10 2 720 15-03-2020 11:48
Останнє: Maksimus
  2,0 TDI CBAB 103kWt - Ресурс сажевого фільтра TarasBlackBass 58 14 294 17-02-2020 08:53
Останнє: zender67

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 8