Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Проблема регенерации сажевого фильтра
Автор Повідомлення
Ніштяк Немає
Писатель
***

Повідомлень: 582
Приєднався: Sep 2019
Вінниця
Skoda Octavia A7 Greenline, 1.6 TDI CRKB, 81kW, ручка
Повідомлення: #261
25-02-2020 12:12 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Хто як проводить регенерацію (якщо помічає, звісно)? Наприклад, я експериментував різні методи. Коли по трасі запускається, то вона проходить навіть не помічаю. Якщо в місті запустилась - їду як завжди. Якщо в кінці поїздки на роботу почалася, то стою на місці хвилин 10, перекурив, поки не закінчиться. В такому випадку випалюється сажа точно так як і при звичайному режимі на трасі. Одного разу запустилася рега під під'їздом будинку, так я на трасу погнав і як дав під хвіст - обороти 3000-3500 до 4000 місцями. Думаю - оце зараз прожену сажу. А насправді після закінчення реги, сажа вигоріла лише до 8,5 грам, хоча завжди до 4,75-5 грам. Так що, не обов'язково десь їхати. Стоячи на місці, вона теж проходить так як треба. Періодичність реги місто 250-350км, траса 550-650км. Заправка ОККО ДП-євро, останніх три ШЕЛЛ В-павер. Хочу порівняти і вивести залежність
(Востаннє це повідомлення було змінене: 25-02-2020 12:36 Ніштяк.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Railnolds Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 624
Приєднався: Jun 2015
Одесса, Украина
Skoda Fabia Combi III, CUSB 1.4 TDI, МКПП, 2015
Повідомлення: #262
25-02-2020 12:21 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Самое главное понять что она началась.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Misterd Немає
Олексій
*****

Повідомлень: 8 122
Приєднався: Jun 2008
Поділля
Seat Ibiza ST 1.6 TDI Reference+)
Повідомлення: #263
25-02-2020 13:06 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(25-02-2020 12:12)Ніштяк :  Хто як проводить регенерацію (якщо помічає, звісно)? Наприклад, я експериментував різні методи. Коли по трасі запускається, то вона проходить навіть не помічаю. Якщо в місті запустилась - їду як завжди. Якщо в кінці поїздки на роботу почалася, то стою на місці хвилин 10, перекурив, поки не закінчиться. В такому випадку випалюється сажа точно так як і при звичайному режимі на трасі. Одного разу запустилася рега під під'їздом будинку, так я на трасу погнав і як дав під хвіст - обороти 3000-3500 до 4000 місцями. Думаю - оце зараз прожену сажу. А насправді після закінчення реги, сажа вигоріла лише до 8,5 грам, хоча завжди до 4,75-5 грам. Так що, не обов'язково десь їхати. Стоячи на місці, вона теж проходить так як треба. Періодичність реги місто 250-350км, траса 550-650км. Заправка ОККО ДП-євро, останніх три ШЕЛЛ В-павер. Хочу порівняти і вивести залежність

завжди їду подалі щоб ще після регенерації вистиг сажевий хочаб до 200 град! на трасі завжди краще ніж в місті зі світлофорами і машинами, до 4-5 грам вигорає якщо стабільно рухатись на передачі не кидаючи газ! якщо навіть на трасі при 7-8 грамах кинути газ чи переключити передачу рега припиняється! інтервали реги такі самі соляра авіас укрнафта... на місці часто рега стає на паузу і не завершується а потім в русі знову запускається, так що якщо у вас на хх просто впали оберти з 1000 до 800 то не факт что пройшла регенерація!
все суто свої спостереження з ваг дпф

Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Ніштяк Немає
Писатель
***

Повідомлень: 582
Приєднався: Sep 2019
Вінниця
Skoda Octavia A7 Greenline, 1.6 TDI CRKB, 81kW, ручка
Повідомлення: #264
25-02-2020 13:19 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(25-02-2020 13:06)Misterd :  якщо у вас на хх просто впали оберти з 1000 до 800 то не факт что пройшла регенерація!
все суто свої спостереження з ваг дпф

В мене завжди закінчувалася успішно - постійно перевіряю ВАГ ДПФ. Одного разу заїжджаю в двір, тільки глушити - опа... Рега тільки що запустилася на перших секундах... )))) Я одразу заглушив. А з ранку при поїздці, вона повторно запустилася і успішно пройшла.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Misterd Немає
Олексій
*****

Повідомлень: 8 122
Приєднався: Jun 2008
Поділля
Seat Ibiza ST 1.6 TDI Reference+)
Повідомлення: #265
25-02-2020 13:36 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

правильно, а якби не глушив то вона б через пару секунд припинилась і не пройшла б на місці на хх

Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Ніштяк Немає
Писатель
***

Повідомлень: 582
Приєднався: Sep 2019
Вінниця
Skoda Octavia A7 Greenline, 1.6 TDI CRKB, 81kW, ручка
Повідомлення: #266
25-02-2020 13:57 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(25-02-2020 13:36)Misterd :  правильно, а якби не глушив то вона б через пару секунд припинилась і не пройшла б на місці на хх

Не знаю, як у кого, але в мене проходить на місці. Вже раза 3 точно було. Починалася в русі і на хх ще продовжувалася хвилин до 10. Закінчується на 5 грамах сажі без пауз...
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Misterd Немає
Олексій
*****

Повідомлень: 8 122
Приєднався: Jun 2008
Поділля
Seat Ibiza ST 1.6 TDI Reference+)
Повідомлення: #267
25-02-2020 14:20 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

можливо якщо вже більше половина процесу пройшла то доходить до кінця і на хх, не перевіряв такого)

Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
sc3pt1c Немає
Писатель
***

Повідомлень: 349
Приєднався: Mar 2017
Тернопіль
Skoda Fabia 2 FL 1.6tdi CAYB. GOLF VI 1.6TDI CAYC. Passat b8 2.0tdi CRLB
Повідомлення: #268
25-02-2020 15:09 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(25-02-2020 13:06)Misterd :  
(25-02-2020 12:12)Ніштяк :  Хто як проводить регенерацію (якщо помічає, звісно)? Наприклад, я експериментував різні методи. Коли по трасі запускається, то вона проходить навіть не помічаю. Якщо в місті запустилась - їду як завжди. Якщо в кінці поїздки на роботу почалася, то стою на місці хвилин 10, перекурив, поки не закінчиться. В такому випадку випалюється сажа точно так як і при звичайному режимі на трасі. Одного разу запустилася рега під під'їздом будинку, так я на трасу погнав і як дав під хвіст - обороти 3000-3500 до 4000 місцями. Думаю - оце зараз прожену сажу. А насправді після закінчення реги, сажа вигоріла лише до 8,5 грам, хоча завжди до 4,75-5 грам. Так що, не обов'язково десь їхати. Стоячи на місці, вона теж проходить так як треба. Періодичність реги місто 250-350км, траса 550-650км. Заправка ОККО ДП-євро, останніх три ШЕЛЛ В-павер. Хочу порівняти і вивести залежність

завжди їду подалі щоб ще після регенерації вистиг сажевий хочаб до 200 град! на трасі завжди краще ніж в місті зі світлофорами і машинами, до 4-5 грам вигорає якщо стабільно рухатись на передачі не кидаючи газ! якщо навіть на трасі при 7-8 грамах кинути газ чи переключити передачу рега припиняється! інтервали реги такі самі соляра авіас укрнафта... на місці часто рега стає на паузу і не завершується а потім в русі знову запускається, так що якщо у вас на хх просто впали оберти з 1000 до 800 то не факт что пройшла регенерація!
все суто свої спостереження з ваг дпф

Підписуюсь під кожним словом, все правильно написали)


(25-02-2020 14:20)Misterd :  можливо якщо вже більше половина процесу пройшла то доходить до кінця і на хх, не перевіряв такого)

У нього А7, платформа інша, все може бути)
(Востаннє це повідомлення було змінене: 25-02-2020 15:11 sc3pt1c.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Nycivs Немає
Ученик
*

Повідомлень: 16
Приєднався: Apr 2019
Львів
Octavia A7 Combi 1.6TDI CRKB МКПП
Повідомлення: #269
25-02-2020 15:26 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Теж стараюсь , щоб регенерація відбувалась "на ходу".. Не так і складно час від часу підключити ELM і глянути , яка ситуація . Доречі, у кого Iphone, уже є альтернатива VAG DPF . Називається Car scanner elm obd2 (не реклама).
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Maybach093 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 33
Приєднався: Aug 2019
Житомир
skoda octavia a7 combi 2014 1.6 tdi
Повідомлення: #270
25-02-2020 16:41 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Поділюсь свої досвідом.
Шкода а7
в мене регенерація вмикається приблизно раз 300 км по місту. Розумію коли регенерація вмикається по обертам та спецефічному запаху. Намагаюся не вимикати авто якщо пішов процес, але великої біди не бачу якщо вимкнути авто, а наступного разу дати пройти регенерації повністю.
На холостих досить довго проходить регенрація, у зв’язку з чим стараюся, щоб пройшов процес у русі.
Оберти падають до 800, але згідно інфи з VAG DPF вигарання сажі на цьому не завершується, догарає залишок приблизно у 5 мг.
З приводу охолодження після регенерації, думаю можна глушити авто адже у разі необхідності вмикається вентелятор, який примусово охолоджує.
Взагалі хто не можу зрозуміти коли вмикається регенерація рекомендую встановити елм + VAG DPF.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Випалювання сажевого фільтра Fabia 1.2 tdi Ігор Богданович 53 12 428 29-12-2023 14:15
Останнє: Модест
  Неприємний звук після видалення сажевого Модест 11 1 680 27-12-2023 10:10
Останнє: wywiadowca1980
  РЕГЕНЕРАЦІЯ САЖЕВОГО vasbag 1 896 09-10-2023 19:57
Останнє: Виталий 333777
  Слетел патрубок с топливного фильтра на фабии makell 28 5 843 03-08-2023 18:23
Останнє: Yrir
  Регенерація сажевого фільтра. vladislav.o.m. 1 1 083 13-01-2022 13:42
Останнє: Misterd
  Замена фильтра шкода фабиа 1.2, (не довернул фильтр) Dakota 7 1 338 25-08-2021 21:59
Останнє: Dakota
  EA 288 tdi Прожиг/ регенерация сажевого (а как часто у Вас )) ревизор 1 1 557 03-07-2021 19:10
Останнє: Vitaly_N
  Замена воздушного фильтра Fabia дизель 2015 Rokki_boy 8 2 331 19-07-2020 23:31
Останнє: Egor25
  Корпус воздушного фильтра Maksimus 10 2 719 15-03-2020 11:48
Останнє: Maksimus
  2,0 TDI CBAB 103kWt - Ресурс сажевого фільтра TarasBlackBass 58 14 284 17-02-2020 08:53
Останнє: zender67

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 4