Alexandiel
Рассказчик
Повідомлень: 72
Приєднався: Sep 2017
м. Київ Києво-Святошинський ра
Skoda A5 1,6 TDI
sta11k
|
16-05-2018 14:58 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра
|
(03-12-2017 13:18)yurenso : Може варто змінити електрика? Маю теж дизель, 1,6 Tdi, мотор CAYC, - точно такий самий мотор як на А5, Суперб, Гольф 6, Кадді, і ще багато де. На рахунок сажового, пригнав з офіційним пробігом 244тис, зараз 280.
По сажовому, - тільки пригнав почав їздити без знань що таке сажовий і VW . Теж спочатку загорілась позначка тільки сажового, без спіралі. Поїхав до електрика, діагностика показала, що всі пасивні автоматичні спроби випалу були провалені. Підключили діагностику і поїхали випалювати примусово, примусовий випал відбувається тільки при їзді, на рено з DPF можна й на місці. Після цього проблем ніяких.
На даний час випал включається раз в 700-900 кілометрів, автоматично.
Регенерація пасивна вмикається при умові що прогрітий двигун і при умові що у баку є не менше третьої частини палива.
Побачити це можна по оборотах двигуна, вони будуть підвищені до 1000об, при холостому ході, турбіна буде вмикатися по іншому алгоритму, температура масла підвищується(97-100градусів), в цьому випадку піктограма сажевого НЕ ВІДОБРАЖАЄТЬСЯ(тобто в нормальних умовах коли холостий хід, обороти падають до 750 при повній зупинці, коли просто їдете на холостих то 900, а випал то 1000об.)
Якщо регенерація пасивна не пройшла, вмикається лампа на приборці "сажа", якщо не випалили, то засвічується "пилка і сажа" , обороти не розвиває більш за 2500.
Є багато умов чому так. Це їзда по місту в пробках, це їзда як 89 літня бабуся, коли включаєте 5 предачу на 50км. З п"єзофорсунками і з євро 5 це не корисно. Тай масло повино бути з нашим допуском 507.
Щоб випалити сажу я виїжджаю на трасу вмикаю 3 передачу , - 2500 об. і ставлю круїзконтроль. моніторю температуру масла повинна впасти до 89 градусів. (просто є максідот), мінімум кілометрів 7.
Якщо у вас проблеми з регенерацією потрібно визначити який саме датчик у вас не працює, в якому стані у вас фільтр, він може навіть фізично бути пошкодженим. Якщо брудний то можна почистити, є спеціальні рідини і спеціально "обучені люди" В крайньому разі вирізайте. Але потрібно грамотно це зробити і перешити мозги. Головне щоб зробили нормально. Бо якщо просто вирізати, без прошивки, то в масло потрапить солярка і буде дуже весело, можете погуглити принцип роботи. На двигунах СAY, DPF вихожує і 400 тисяч навіть на нашому паливі.
P.S. У вас мотор CFWA з системою старт стоп(green)? І що кажуть на офіційному сервісі? Простіше зробити діагностику у них і тоді точно будете знати.
Я то думаю чого це в мене іноді на холостих до 1000 оборотів стілка тримається. ДЯкую за інфу. Підкажіть скільки по часу пропалюється в середньому?
|
|
|
kelebro
Ученик
Повідомлень: 5
Приєднався: Jun 2016
Львів
Skoda Super B 2,0 TDI
|
21-05-2018 13:45 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра
|
Друзі, підкажіть. SuperB 2006, 2.0. На офіційному сервісі діагностика показала 224 зольність із максимум 150. Примусова регенерація не вмикається. На трасі на 3000 їздив і без результатів. Чи є сенс мити сажевий спец рідиною чи вирізати?
|
|
|
Славік
Ученик
Повідомлень: 2
Приєднався: Oct 2018
|
20-10-2018 05:27 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра
|
Всім доброго дня.Може хтось мав таку проблему
То прохання допомогти.Шкода а5 2010 рік.1.6 тді.Висвітився чек,на діагностиці сказали забитий сажевий фільтр 47 грам.Пробував виїжати на трасу 2500 обертів круіз 15 хвилин нічого не допомогло.Що робити в даній ситуації?....Чи хтось з Вас промивав сажевий фільтр?
|
|
|
Max.M
Banned
Повідомлень: 394
Приєднався: May 2017
Полтава
Touareg FL 3.0 TDI
|
20-10-2018 07:54 Проблема регенерации сажевого фильтра
|
(20-10-2018 05:27)Славік : Всім доброго дня.Може хтось мав таку проблему
То прохання допомогти.Шкода а5 2010 рік.1.6 тді.Висвітився чек,на діагностиці сказали забитий сажевий фільтр 47 грам.Пробував виїжати на трасу 2500 обертів круіз 15 хвилин нічого не допомогло.Що робити в даній ситуації?....Чи хтось з Вас промивав сажевий фільтр?
Выехать на трассу и дать под хвост 3500 -4000 оборотов. А 2500 это как ладошкой по п....е
|
|
|
Славік
Ученик
Повідомлень: 2
Приєднався: Oct 2018
|
21-10-2018 08:01 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра
|
Хто промивав у Львові сажевий фільтр?Дайте контакти.Дякую
|
|
|
Yura)))
Ученик
Повідомлень: 2
Приєднався: Jun 2018
Skoda Octavia A5
|
06-11-2018 11:43 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра
|
Доброго дня.
Підкажіть, будь ласка, авто Skoda Octavia 1.6TDI CAYC 150 тис. км 2011.
Заїжджаючи на парковку, заглушив авто, а воно ще працює, я ж згадав про сажевий фільтр, швиденько знову завів його. Оберти 1000 об/хв (при норма 700-800), авто шумно працює, через 5-7 хв оберти нормалізувалися, все стало як було, почекав хвилинку помилок ніяких не було. Я так розумію, це була регенерація сажового фільтра.
Прочитавши форум так і не зрозумів чи потрібно їхати на шосе при таких умовах з обертами 2000-3000 чи достатньо просто не вимикати двигун?
|
|
|