Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Проблема регенерации сажевого фильтра
Автор Повідомлення
sergeygamer Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 96
Приєднався: Oct 2014

Повідомлення: #21
12-05-2018 21:18 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(04-12-2017 18:54)yurenso :  Добре що я не обновився, пропонували на офіціальному сервісі.

(03-12-2017 19:50)sergeygamer :  А можно про солярку в масле по подробнее?

При регенерації ЕБУ дає додатковий пізній(дуже пізнійSmile) вприск, щоб солярка вигорала в сажовому, тим самим розігріваючи його, при високих температурах відбувається випалювання сажі. При пізньому вприску частина палива просочується через кільця і ​​потрапляє в масло(коли сажового нема, а мозги думають що є).
Так шо при вирізці треба ще й прошиватись.
http://vwts.ru/forum_txt/index.php/t227334.html
Десь читав по детальніше весь процес, але ссилку знайти не можу.

А до чого тут фільтр вірніше його відсутність? Є фільтр попадає в фільтр нема фільтра то повертається в камеру згорання щоб просочитись в масло? Щось не зрозуміло?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 12-05-2018 21:20 sergeygamer.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Alexandiel Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 72
Приєднався: Sep 2017
м. Київ Києво-Святошинський ра
Skoda A5 1,6 TDI
Skype IDsta11k
Повідомлення: #22
16-05-2018 14:58 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(03-12-2017 13:18)yurenso :  Може варто змінити електрика?Smile Маю теж дизель, 1,6 Tdi, мотор CAYC, - точно такий самий мотор як на А5, Суперб, Гольф 6, Кадді, і ще багато де. На рахунок сажового, пригнав з офіційним пробігом 244тис, зараз 280.
По сажовому, - тільки пригнав почав їздити без знань що таке сажовий і VWSmile . Теж спочатку загорілась позначка тільки сажового, без спіралі. Поїхав до електрика, діагностика показала, що всі пасивні автоматичні спроби випалу були провалені. Підключили діагностику і поїхали випалювати примусово, примусовий випал відбувається тільки при їзді, на рено з DPF можна й на місці. Після цього проблем ніяких.
На даний час випал включається раз в 700-900 кілометрів, автоматично.

Регенерація пасивна вмикається при умові що прогрітий двигун і при умові що у баку є не менше третьої частини палива.
Побачити це можна по оборотах двигуна, вони будуть підвищені до 1000об, при холостому ході, турбіна буде вмикатися по іншому алгоритму, температура масла підвищується(97-100градусів), в цьому випадку піктограма сажевого НЕ ВІДОБРАЖАЄТЬСЯ(тобто в нормальних умовах коли холостий хід, обороти падають до 750 при повній зупинці, коли просто їдете на холостих то 900, а випал то 1000об.)
Якщо регенерація пасивна не пройшла, вмикається лампа на приборці "сажа", якщо не випалили, то засвічується "пилка і сажа" , обороти не розвиває більш за 2500.
Є багато умов чому так. Це їзда по місту в пробках, це їзда як 89 літня бабуся, коли включаєте 5 предачу на 50км. З п"єзофорсунками і з євро 5 це не корисно. Тай масло повино бути з нашим допуском 507.
Щоб випалити сажу я виїжджаю на трасу вмикаю 3 передачу , - 2500 об. і ставлю круїзконтроль. моніторю температуру масла повинна впасти до 89 градусів. (просто є максідот), мінімум кілометрів 7.

Якщо у вас проблеми з регенерацією потрібно визначити який саме датчик у вас не працює, в якому стані у вас фільтр, він може навіть фізично бути пошкодженим. Якщо брудний то можна почистити, є спеціальні рідини і спеціально "обучені люди" В крайньому разі вирізайте. Але потрібно грамотно це зробити і перешити мозги. Головне щоб зробили нормально. Бо якщо просто вирізати, без прошивки, то в масло потрапить солярка і буде дуже весело, можете погуглити принцип роботи. На двигунах СAY, DPF вихожує і 400 тисяч навіть на нашому паливі.

P.S. У вас мотор CFWA з системою старт стоп(green)? І що кажуть на офіційному сервісі? Простіше зробити діагностику у них і тоді точно будете знати.
Я то думаю чого це в мене іноді на холостих до 1000 оборотів стілка тримається. ДЯкую за інфу. Підкажіть скільки по часу пропалюється в середньому?
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
kelebro Немає
Ученик
*

Повідомлень: 5
Приєднався: Jun 2016
Львів
Skoda Super B 2,0 TDI
Повідомлення: #23
21-05-2018 13:45 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Друзі, підкажіть. SuperB 2006, 2.0. На офіційному сервісі діагностика показала 224 зольність із максимум 150. Примусова регенерація не вмикається. На трасі на 3000 їздив і без результатів. Чи є сенс мити сажевий спец рідиною чи вирізати?
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Славік Немає
Ученик
*

Повідомлень: 2
Приєднався: Oct 2018

Повідомлення: #24
20-10-2018 05:27 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Всім доброго дня.Може хтось мав таку проблему
То прохання допомогти.Шкода а5 2010 рік.1.6 тді.Висвітився чек,на діагностиці сказали забитий сажевий фільтр 47 грам.Пробував виїжати на трасу 2500 обертів круіз 15 хвилин нічого не допомогло.Що робити в даній ситуації?....Чи хтось з Вас промивав сажевий фільтр?
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Max.M Немає
Banned

Повідомлень: 394
Приєднався: May 2017
Полтава
Touareg FL 3.0 TDI
Повідомлення: #25
20-10-2018 07:54 Проблема регенерации сажевого фильтра

(20-10-2018 05:27)Славік :  Всім доброго дня.Може хтось мав таку проблему
То прохання допомогти.Шкода а5 2010 рік.1.6 тді.Висвітився чек,на діагностиці сказали забитий сажевий фільтр 47 грам.Пробував виїжати на трасу 2500 обертів круіз 15 хвилин нічого не допомогло.Що робити в даній ситуації?....Чи хтось з Вас промивав сажевий фільтр?


Выехать на трассу и дать под хвост 3500 -4000 оборотов. А 2500 это как ладошкой по п....е
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Misterd Немає
Олексій
*****

Повідомлень: 8 122
Приєднався: Jun 2008
Поділля
Seat Ibiza ST 1.6 TDI Reference+)
Повідомлення: #26
20-10-2018 08:17 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(20-10-2018 07:54)Max.M :  
(20-10-2018 05:27)Славік :  Всім доброго дня.Може хтось мав таку проблему
То прохання допомогти.Шкода а5 2010 рік.1.6 тді.Висвітився чек,на діагностиці сказали забитий сажевий фільтр 47 грам.Пробував виїжати на трасу 2500 обертів круіз 15 хвилин нічого не допомогло.Що робити в даній ситуації?....Чи хтось з Вас промивав сажевий фільтр?


Выехать на трассу и дать под хвост 3500 -4000 оборотов. А 2500 это как ладошкой по п....е

И что оно даст? Регенарацию нужно запустить если она сама не запускается... Там же идет доп впрыск и нагрев сажевика до 600 град а иначе ничего оно не пропалит...

Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
andrewg-1 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 689
Приєднався: Jul 2008

A4 Avant 2.0 TDI -CGLC
Повідомлення: #27
20-10-2018 10:38 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(20-10-2018 05:27)Славік :  Всім доброго дня.Може хтось мав таку проблему
То прохання допомогти.Шкода а5 2010 рік.1.6 тді.Висвітився чек,на діагностиці сказали забитий сажевий фільтр 47 грам.Пробував виїжати на трасу 2500 обертів круіз 15 хвилин нічого не допомогло.Що робити в даній ситуації?....Чи хтось з Вас промивав сажевий фільтр?

а 47 гр. чего именно у вас: сажи или пепла ?
все показатели от диагностики могли бы огласить и двигатель этот с PD или уже CR ?

промыть можно, без проблем это все делается (если это пепла 47 гр у вас ..из 53гр максимума) ...в Киеве есть компания со спец. оборудованием (промывочный стенд)

лучше Шкод могут быть только шкодницы !!!
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Славік Немає
Ученик
*

Повідомлень: 2
Приєднався: Oct 2018

Повідомлення: #28
21-10-2018 08:01 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Хто промивав у Львові сажевий фільтр?Дайте контакти.Дякую
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Yura))) Немає
Ученик
*

Повідомлень: 2
Приєднався: Jun 2018

Skoda Octavia A5
Повідомлення: #29
06-11-2018 11:43 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Доброго дня.

Підкажіть, будь ласка, авто Skoda Octavia 1.6TDI CAYC 150 тис. км 2011.

Заїжджаючи на парковку, заглушив авто, а воно ще працює, я ж згадав про сажевий фільтр, швиденько знову завів його. Оберти 1000 об/хв (при норма 700-800), авто шумно працює, через 5-7 хв оберти нормалізувалися, все стало як було, почекав хвилинку помилок ніяких не було. Я так розумію, це була регенерація сажового фільтра.
Прочитавши форум так і не зрозумів чи потрібно їхати на шосе при таких умовах з обертами 2000-3000 чи достатньо просто не вимикати двигун?
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
toledo Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 004
Приєднався: Mar 2015
Одесса
Altea XL 1.6 CAYC
Повідомлення: #30
06-11-2018 12:16 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

......
(Востаннє це повідомлення було змінене: 12-05-2019 17:51 toledo.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Випалювання сажевого фільтра Fabia 1.2 tdi Ігор Богданович 53 12 408 29-12-2023 14:15
Останнє: Модест
  Неприємний звук після видалення сажевого Модест 11 1 671 27-12-2023 10:10
Останнє: wywiadowca1980
  РЕГЕНЕРАЦІЯ САЖЕВОГО vasbag 1 895 09-10-2023 19:57
Останнє: Виталий 333777
  Слетел патрубок с топливного фильтра на фабии makell 28 5 838 03-08-2023 18:23
Останнє: Yrir
  Регенерація сажевого фільтра. vladislav.o.m. 1 1 083 13-01-2022 13:42
Останнє: Misterd
  Замена фильтра шкода фабиа 1.2, (не довернул фильтр) Dakota 7 1 338 25-08-2021 21:59
Останнє: Dakota
  EA 288 tdi Прожиг/ регенерация сажевого (а как часто у Вас )) ревизор 1 1 553 03-07-2021 19:10
Останнє: Vitaly_N
  Замена воздушного фильтра Fabia дизель 2015 Rokki_boy 8 2 331 19-07-2020 23:31
Останнє: Egor25
  Корпус воздушного фильтра Maksimus 10 2 717 15-03-2020 11:48
Останнє: Maksimus
  2,0 TDI CBAB 103kWt - Ресурс сажевого фільтра TarasBlackBass 58 14 272 17-02-2020 08:53
Останнє: zender67

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 22