Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Проблема регенерации сажевого фильтра
Автор Повідомлення
zhenya Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 2 465
Приєднався: Jul 2006
Deutschland
1.2 htp -> А5 vRS 2.0 TFSI -> A170 CDI -> A5 FL vRS 2.0 TDI DSG + VW Allspace R-Line
Повідомлення: #11
04-12-2017 16:01 Проблема регенерации сажевого фильтра

(17-11-2017 15:26)democrat :  Пригнал Фабию 2 1,6 TDI Комби. Пробег (проверенный) по европе 78 тыс. по Украине 5 тыс.

Пригнали из Германии? Какого года авто и когда пригнали?
Могу предположить что в вашем авто успели обновить прошивку блока управления двигателем. У приятеля такая же фигня на пассате. В итоге будет сажевый фильтр менять.
Поэтому я и создал соседнюю ветку, чтоб сделать бекап родной прошивки )
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
yurenso Немає
Ученик
*

Повідомлень: 4
Приєднався: Dec 2017
Хмельницький
Skoda Fabia 2 Combi 1.6tdi CAYC
Повідомлення: #12
04-12-2017 18:54 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Добре що я не обновився, пропонували на офіціальному сервісі.

(03-12-2017 19:50)sergeygamer :  А можно про солярку в масле по подробнее?

При регенерації ЕБУ дає додатковий пізній(дуже пізнійSmile) вприск, щоб солярка вигорала в сажовому, тим самим розігріваючи його, при високих температурах відбувається випалювання сажі. При пізньому вприску частина палива просочується через кільця і ​​потрапляє в масло(коли сажового нема, а мозги думають що є).
Так шо при вирізці треба ще й прошиватись.
http://vwts.ru/forum_txt/index.php/t227334.html
Десь читав по детальніше весь процес, але ссилку знайти не можу.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 04-12-2017 18:57 yurenso.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Arkee Немає
Ученик
*

Повідомлень: 28
Приєднався: Jan 2018

Повідомлення: #13
04-04-2018 08:47 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Панове, така ситуація, хто що порадить - Фабія Комбі 2011 рік, 1,6 ТДІ CAYA, 75 к.с, пробіг поза 200 тисяч. Взимку (коли ще не знав що це за звір Євро 5) були проблеми з регенерацією. Сажовик зняли, пропалили (спеціальна пічка що моделює умови пропалу), поставили назад, зняли помилку. ЕГР почистили. Все працює штатно, але регенерація запускається кожні 150-200 км. От лише в суботу пройшла, сьогодні середа - знову стрілка на 1000 повзе, при чім вночі приїхав з траси. Сам процес регенерації виглядає штатно, тільки частота мене турбує. На діагностиці в сажовику 0.17 грам.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 04-04-2018 08:50 Arkee.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
andrewg-1 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 689
Приєднався: Jul 2008

A4 Avant 2.0 TDI -CGLC
Повідомлення: #14
04-04-2018 12:33 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(04-04-2018 08:47)Arkee :  Панове, така ситуація, хто що порадить - Фабія Комбі 2011 рік, 1,6 ТДІ CAYA, 75 к.с, пробіг поза 200 тисяч. Взимку (коли ще не знав що це за звір Євро 5) були проблеми з регенерацією. Сажовик зняли, пропалили (спеціальна пічка що моделює умови пропалу), поставили назад, зняли помилку. ЕГР почистили. Все працює штатно, але регенерація запускається кожні 150-200 км. От лише в суботу пройшла, сьогодні середа - знову стрілка на 1000 повзе, при чім вночі приїхав з траси. Сам процес регенерації виглядає штатно, тільки частота мене турбує. На діагностиці в сажовику 0.17 грам.

с таким пробегом его не только прожигать нужно, а + вымывать пепел из него (остаток от прожига сажи) ...с таким пробегом давно пора ...от 150 ткм уже обычно срок

он почти полный пепла (по обьему) и это нормально, что так часто включается регенерация

лучше Шкод могут быть только шкодницы !!!
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Arkee Немає
Ученик
*

Повідомлень: 28
Приєднався: Jan 2018

Повідомлення: #15
05-04-2018 16:37 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(04-04-2018 12:33)andrewg-1 :  
(04-04-2018 08:47)Arkee :  Панове, така ситуація, хто що порадить - Фабія Комбі 2011 рік, 1,6 ТДІ CAYA, 75 к.с, пробіг поза 200 тисяч. Взимку (коли ще не знав що це за звір Євро 5) були проблеми з регенерацією. Сажовик зняли, пропалили (спеціальна пічка що моделює умови пропалу), поставили назад, зняли помилку. ЕГР почистили. Все працює штатно, але регенерація запускається кожні 150-200 км. От лише в суботу пройшла, сьогодні середа - знову стрілка на 1000 повзе, при чім вночі приїхав з траси. Сам процес регенерації виглядає штатно, тільки частота мене турбує. На діагностиці в сажовику 0.17 грам.

с таким пробегом его не только прожигать нужно, а + вымывать пепел из него (остаток от прожига сажи) ...с таким пробегом давно пора ...от 150 ткм уже обычно срок

он почти полный пепла (по обьему) и это нормально, что так часто включается регенерация
Його діставали (розрізали бочку) і пропалювали в спеціальній байді в автобусників (в них наскільки я розумію сажовики розбірні). Байда моделює температуру в сажовику при пропалюванні і смажиться там поки попіл не перестане вибиватись з нього, може й по купі годин там бути. Коли знімали помилку (показувало що повний і минав аварійний режим) та обнуляли - показав 0.02 г. Зараз (за півтора місяця) - 0.17 г. Ще нюанс - до того всього воно диміло як паровоз, зараз при регенерації - невеликий димок в певний момент часу, навіть не весь час процесу.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 05-04-2018 16:40 Arkee.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
alek21 Немає
Banned

Повідомлень: 320
Приєднався: Feb 2018
харьков
1.6 Common Rail
Повідомлення: #16
05-04-2018 19:36 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(17-11-2017 15:26)democrat :  Пригнал Фабию 2 1,6 TDI Комби. Пробег (проверенный) по европе 78 тыс. по Украине 5 тыс.
а какого года машина, масло берет?
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
tarickb Немає
Писатель
***

Повідомлень: 341
Приєднався: Aug 2013
Івано- франківськ
Був Octavia tur 1.6 2006 Octavia A5 1.6tdi 2011r
Повідомлення: #17
06-04-2018 19:41 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Сьогодні заїхав на мийку , хочу глушити а там 1000 об, я газонув а вони не падають, добре що не провтикав )) виїхав і щоб пропал пройшов швидше поїхав десь зо 5 км по трасі , повернувся обороти впали, незнаю коли остання регенерація була, незамічав , зимою особо двигун не прогрівався,
Хтось писав, для того щоб почалась регенерація має бути не менше третини палива в баку , так то неправда , в мене майже засвітилась лампочка , але пропал увімкнувся
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
sc3pt1c Немає
Писатель
***

Повідомлень: 349
Приєднався: Mar 2017
Тернопіль
Skoda Fabia 2 FL 1.6tdi CAYB. GOLF VI 1.6TDI CAYC. Passat b8 2.0tdi CRLB
Повідомлення: #18
06-04-2018 19:49 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

(06-04-2018 19:41)tarickb :  Сьогодні заїхав на мийку , хочу глушити а там 1000 об, я газонув а вони не падають, добре що не провтикав )) виїхав і щоб пропал пройшов швидше поїхав десь зо 5 км по трасі , повернувся обороти впали, незнаю коли остання регенерація була, незамічав , зимою особо двигун не прогрівався,
Хтось писав, для того щоб почалась регенерація має бути не менше третини палива в баку , так то неправда , в мене майже засвітилась лампочка , але пропал увімкнувся

В мене також включалась при 7-8л в баку (повний 45л). І зимою регенерація включалась навіть, коли мотор до 50 градусів не прогрівся.


(04-12-2017 18:54)yurenso :  Добре що я не обновився, пропонували на офіціальному сервісі.

(03-12-2017 19:50)sergeygamer :  А можно про солярку в масле по подробнее?

При регенерації ЕБУ дає додатковий пізній(дуже пізнійSmile) вприск, щоб солярка вигорала в сажовому, тим самим розігріваючи його, при високих температурах відбувається випалювання сажі. При пізньому вприску частина палива просочується через кільця і ​​потрапляє в масло(коли сажового нема, а мозги думають що є).
Так шо при вирізці треба ще й прошиватись.
http://vwts.ru/forum_txt/index.php/t227334.html
Десь читав по детальніше весь процес, але ссилку знайти не можу.

Точніше сказати не пізній вприск, а після-вприск (post injection), тобто коли поршень починає опускатись, коленвал провертається на 35 градусів, то впорскується додаткова кількість палива, яка не згорає, а попадає в сажевий і там вже піднімає температуру. Тому при частому глушінні мотору при проведенні регенерації - можливе попадання солярки в масло так як частина палива лишається в камері і просто потім просочується в масло.

Тут детально все описано: https://kovsh.com/library/ice/exhaust_sy...ion_degree
(Востаннє це повідомлення було змінене: 06-04-2018 19:57 sc3pt1c.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
toxic Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 66
Приєднався: Sep 2017

Повідомлення: #19
11-04-2018 10:42 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

Да, да, ни в коем случае не глушить мотор, у меня регенерацыя занимает до 5 мин.Иногда пару минут даю потарахтеть когда уже все закончится,чтобы масло остыло, в лето это очень актуально
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
dzima Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 63
Приєднався: Mar 2018

А7 1.6TDi.CLHA
Повідомлення: #20
12-05-2018 15:25 RE: Проблема регенерации сажевого фильтра

всем привет,ребят подскажите так ли выглядит регенирация: обороты 1000,немного подтраиваит ну и паралельно работали или работал вентилятор. не стал глушить покатался на оборотах1800-2000 ,минут 20. и обороты упали
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Випалювання сажевого фільтра Fabia 1.2 tdi Ігор Богданович 53 12 408 29-12-2023 14:15
Останнє: Модест
  Неприємний звук після видалення сажевого Модест 11 1 671 27-12-2023 10:10
Останнє: wywiadowca1980
  РЕГЕНЕРАЦІЯ САЖЕВОГО vasbag 1 895 09-10-2023 19:57
Останнє: Виталий 333777
  Слетел патрубок с топливного фильтра на фабии makell 28 5 838 03-08-2023 18:23
Останнє: Yrir
  Регенерація сажевого фільтра. vladislav.o.m. 1 1 083 13-01-2022 13:42
Останнє: Misterd
  Замена фильтра шкода фабиа 1.2, (не довернул фильтр) Dakota 7 1 338 25-08-2021 21:59
Останнє: Dakota
  EA 288 tdi Прожиг/ регенерация сажевого (а как часто у Вас )) ревизор 1 1 553 03-07-2021 19:10
Останнє: Vitaly_N
  Замена воздушного фильтра Fabia дизель 2015 Rokki_boy 8 2 331 19-07-2020 23:31
Останнє: Egor25
  Корпус воздушного фильтра Maksimus 10 2 717 15-03-2020 11:48
Останнє: Maksimus
  2,0 TDI CBAB 103kWt - Ресурс сажевого фільтра TarasBlackBass 58 14 272 17-02-2020 08:53
Останнє: zender67

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 15