(14-01-2024 08:34)Oleg1987 : 20км і мотор не прогрівся??? Це явно проблема з термостатом! В мене при нулі за кілометрів десь 5-7, при прогріві на перекур, і русі по місту без пробок температура 65-75, правда це ea288.
Пробіг 225тис, oil ash - 72%/57,25g, регенерація в місті 250+-км.
.
Я також це підозрюю, мабуть треба замінювати термостат. Сьогодні з другом проїхались на Seat Leon 1.6 TDI 2015, прогрівся антифриз до 90 за 4-5км міста, при цьому температура масла була 74, потім по ходу температура масла зросла до 85-90, десь за 15-20км.
Літом такого а себе не помічав, стрілка трималась середини шкали, якось не звертав увагу як швидко прогрівається мотор, зате температура масла в районі 78-82 градуси, навіть в жарку погоду при спокійному русі. На трасі при 140, виростає температура масла до 90-92. При регенерації, температура масла в мене не підіймається, хоча в знайомого на Октавії а7 2.0 і на гольфі7 1,6 росте при регенерації десь майже до 100градусів.
(14-01-2024 09:55)wywiadowca1980 : (14-01-2024 08:34)Oleg1987 : 20км і мотор не прогрівся???
Якщо на вулиці -15 і нижче, то мій 2.0 tdi в русі (спокійному звісно ж на швидкості 70-90 км/год) прогріває масло до 80-85 °C десь за 16-18 км. Недавно мав можливість перевірити
Якщо на вулиці 0°C, тоді в спокійному русі двигун прогрівається за 12-13 км (повторюсь, це по маслу, бо по антифризу трішки раніше йде прогрів).
На температуру антифризу я в турбомоторах взагалі не зважаю. Важлива температура саме моторного масла.
(13-01-2024 18:55)PashPash : Питання:
1. Якого чуда машина так швидка наганяє кількість калькульованої сажі, особливо по місту? На холодну до 600мг/км в місті, прогрівшись 150-300мг/км
2. Чому кількість виміряної сажі заходить після регенерації в мінус а перед наступною регенерацією, виміряна сажа 3-5грам, калькульована в цей час 22-23грами ?
3. Судячи з інформації ваговодів з 2.0tdi , показник перепаду тиску в сажевому цілком адекватний і на холостому 3-5гпа і на 2500об/хв 20-30гпа, тому сенсу знімати сажевий і давати на чистку, можливо і нема. Я допускаю, що проблема в іншому. Користувався 2 рази балончиками промивки сажевого(в отвір лямбди) і 2 рази заливав в бак Liqui Moly Particelfirterschutz. Питання в доцільності професійної промивки сажевого?
4. При відкаті прошивки на додизельгейт думаю ситуація з частотою регенерацій покращиться, але я живу в Німеччині і лише нещодавно пройшов техогляд. Можу попасти на штраф якщо зловлять з відкатом прошивки, тут строго з екологією. Ще не вирішив остаточно, може в когось є досвід з європейським авто і техоглядом на прошивці додизельгейт?
5. Як швидко має прогріватись мотор в спокійному режимі їзди, коли надворі 0? Бачу при дистанції 15-20км лиш одну чверть прогріву. Масло при цьому 70-72°С, при підйомі на гірку росте темпаратура, на рівній дорозі назад падає. Може термостат глючить і через це швидко сажа набирається? Так як мотор не повністю прогрітий.
Будь ласка допоможіть розібратись і знайти проблему, авто в мене лише пів року і проїхав 8тис, але вже більше питань ніж відповідей назбиралось. Тут скріни з vag dpf в різний час. Дякую!
Для початку вирішить питання з прогрівом. 20 км при 0°C за бортом це забагато. За 10-12 км має бути вже повний прогрів. Можливо у вас проблема з термостатом, або з водяним насосом (якщо насос у вас "електричний", то можливо заклинила у відкритому положенні крильчатка).
Регенерації по місту (зимою) у вас по ідеї мають бути десь кожні 300 км. Не раніше. А літом взагалі кожні 400 км. Але це за умови, яко ви їздите по місту на дистанції 20-30 км. Якщо меньше, то регенерації звісно ж будуть частіше... По трасі регенерації мають бути десь за 500+ км (принаймні у мене на MQB так і є).
Також можливо, що коли вам (чи до вас) чіпували двигун, то залили прогу з такими от як є у вас частими регенераціями. Але це думки в голос. По хорошому треба заливати стокову прошивку, щоб точно розуміти де у вас проблема. Тільки для початку вирішить питання з прогрівами двигуна, зокрема з термостатом.
Ну або почніть ще з більш простого - після завершення чергової регенерації, проїдьте по німецькім автобанам без зупинки 400+ км (по справам або то вже ваше діло куди і як ). Якщо за цей кілометраж регенерації не буде (слідкуйте в русі по VAG DPF), значить все у вас нормально з екологією. Просто треба вирішити проблему з прогрівами двигуна.
(13-01-2024 18:55)PashPash : .... Користувався 2 рази балончиками промивки сажевого(в отвір лямбди) і 2 рази заливав в бак Liqui Moly Particelfirterschutz. Питання в доцільності професійної промивки сажевого?
У себе для профілактики і з цікавості спробував використати балончик Wurt DPF (Німеччина теж виробник).
https://wurth.ua/5861014500-ochishhuvach...fltr-sazh/
Все робив по інструкції. Копоті з труби вихлопної під час сервісної регенерації було як з паровоза і вонь стояла жахлива.... І це оригінальний пробіг авто був на той момент 75 тисяч км. Тому таку процедуру варто робити в Німеччині десь далеко від їхнього законослухняного люду, ну або в турецьких/слов'янських кварталах, бо ще здадуть в поліцію 100%
Дякую за поради!
Як можна діагностувати термостат? Знаю дідівський метод опускати в кип'ячену воду і дивитись чи закривається і відкривається, але таке ще не робив.
Водяний насос це помпа чи ще є якийсь інший? помпа в мене замінена разом з ГРМ 8тис км тому.
Яка робоча температура масла на моторі 2.0 ? Десь можна це знайти чи залежить від моделі мотору, наприклад мій CFFB зазвичай в районі 82град тримав в літку, якщо навалювати, то при140км/год десь 90, при 180-190км/год було 106градусів масло, стрілка антифризу в центрі, тобто 90, при цьому вперше спостерігав пасивну регенерацію, коли відсотки калькульованої сажі зменшувались і фільтр був десь 400градусів. Їдучи на море 1600км, регенерація була кожні 250-350км, тобто літом питання недогріву знімається, оскільки рухався з середньою швидкістю +-100км, але був старий глючний датчик перепаду тиску і лямбда яка показувала 0Вольт, у всіх режимах роботи. Знаходив інфу в довіднику VW 2.0TDI, що від показника лямбди залежить частота регенерацій, і якщо вона нічого не показує то ЕБУ рахує середні значення і проводить по них активну регенерацію.
Щодо прошивки, в мене стоїть біля заливної горловини масла штекер і пластмасова коробка до нього, це чіп мотору, здається RaceChip , при заливці стандартної прошивки потрібна чіп відключати чи має він залишитись? Було б класно відкатити до стокової прошивки мотор і перед наступним ТО через 2 роки повернути дизельгет прошивку, але поки на таке ще не наважився, хочу виключити спершу інші фактори, інакше ритуал "круг почёта " зробити регенерацію раз на тиждень, особливо коли приїхав додому ввечері, вже і мене і дружину достав. і мотор псується від частоти і каталізотор вбиває часті перегріви до 600 градусів. Поки зміна з бензину на дизель радості не принесла
саме через часті регенерації, все решта класно.
Підкажіть хто спостерігав зверху справа в vag dpf які показники набору калькульованої сажі? в мене на холодну, космос 500-600міліграм на км, потім по місту +-200, траса 40-70мг на км. От цікаво як воно рахується, може миттєвий розхід, може середня швидкість, може розходомір повітря, лямбда зонд чи вприск форсунок, хз поки темний ліс...
(11-01-2024 08:36)wywiadowca1980 : Не знаю чи варто створювати окрему тему для цього персонажу, так як це всерівно стосується "сажового фільтра" (DPF та всієї екології дизельного двигуна).
Тому запитаю у людей, які можливо знають ось цього "ноу хау товариша" з Борисполя (працює в Києві, називає себе Ростислав), відео якого на ютубі набирає обертів, оскільки є актуальним для власників дизелів з проблемною екологією:
https://youtube.com/@rostyslavblikhar820...Sqw-Q_5lix
Із того, що я зрозумів і що він сам у своїх відосиках скупувато, але пояснює, то його "ноу хау апарат" через отвори для свічок накалу заливає під тиском в камеру згорання, в усі магістралі екології, систему EGR, турбіну, DPF, каталізатор, в цілому в масляні канали тощо якусь незрозумілу хімію, яка вимиває сажу/золу і далі викидає все це діло через вихлопну систему (глушник) в бочку з ситом (у своїх відео цей фахівець цю бочку постійно рекламує, яка ж вона брудна....).
Ще він каже, що перед цією процедурою зливає моторне масло так як його "ноу хау" хімія потрапляє в масляну систему двигуна
Але ж це якийсь капец як на мене.... Що то за хімія? Як вона вступає в реакцію з металом двигуна? Чи не буде задирів в циліндрах після першого пуску? Короче питань більше ніж відповідей....
Ну і те, що він 12 тисяч грн. бере (станом на вже) за цю як на мене дуже сумнівну процедуру з непередбачуваними наслідками, то вже тим хто йому телефонував/мав з ним справу думаю відомо.
Питання до шановного паньства - в кого які думки (може хто був його щасливим клієнтом і все ок і всі задоволені) з приводу цього апарату, яку цей Ростислав називає "Сажотрус" і упорото не хоче казати його принцип роботи? Як на мене, то він під приводом небажання втратити своє сумнівне "ноу хоу" ховає щось інше... І якщо двигун у кого і застукає з часом, то він звісно ж винним не буде. Це 200% можна очікувати як на мене бо кожен погодився на його чистку під свій страх і ризик
Чи не гробить він двигуни такою сумнівною процедурою, ганяючи всю сажу і нагар/кокс майже по всім каналам і магістралям двигуна (окрім системи охолодження і подачі палива)???
Чи може я щось не вірно розумію і мотористи/специ пояснять, що все ок і жодних негативних наслідків для двигуна бути не може від такої тотальної "чистки екології"?
Покопався в інтернеті щодо чистки двигуна подібним апаратом, то це зовсім не ноухау.
https://enginecarboncleaner.net/produkt/...c-230-12v/ апарат коштує до 3000 євро, може модель інша.
https://carbon-cleaning.de/
Вартість чистки за 30хв
Was kostet eine inwendige Reinigung des Motors?
Privat- & Firmen-PKWs mit Zylinderinhalt bis 4,5 Liter – 85€
Тобто всі мотори до 4.5 л об'єму 85 євро.
https://enginecarboncleaner.net/produkt/...-320-230v/
тут серйозніший апарат за 4к євро.
Тобто якщо ще покопатись, то можна цікаве знайти в цій темі. Вони також показують фото загажених егр і інших запчастин і чистенькі після їхньої процедури.
Реклама - двигун торгівлі