(02-03-2016 11:14)Rus_sl : Так опорный еще и скрипеть будет.
не завжди

Проходив через таку проблему,як і admax. Приїхав на ТО на одне хвальоне СТО в Києві, кажу, є стук спереду, на невеликій швидкості, проявляється особливо коли гальмуєш,майже зупинився іде як глухий металевий удар і коли рушаєш початок руху супроводжується таким ударом...подивились "хвальоні майстри" , взяли гроші за огляд, і кажуть: "все добре,не придирайся до машини". з тим діагнозом я і уїхав...але стук тільки посилювався...через 2 тижні після тих майстрів поїхав до родичів на сто, результат гарного огляду "хвальоних майстрів": ппц зовнішньому правому шрусу, продольній подушці двигуна і правій опорі!!!, бо знову ж таки, ті "хвальоні майстри", коли весною міняли мені аморти, сказали, що опору міняти не потрібно, бо вона не розірвана, поміняли тільки підшипник опорний...а опора була розбита всередині (результат ями)...Оскільки опора була розбита, підшипник в ній люфтив (на момент заміни люфт підшипника в опорі був десь на 3-4 мм, а має стояти мертво), як наслідок він уграв шток аморту

Після заміни аморту+опорного підшипника+опори+зовнішнього шруса+продольної подушки двигуна+лівої подушки двигуна стало тихо! Але оскільки проводили експеременти з пошуку джерела стуку, мінялось все з інтервалом в тиждень....стук пропав саме після заміни: аморт+опора+опорний