Може варто змінити електрика?
Маю теж дизель, 1,6 Tdi, мотор CAYC, - точно такий самий мотор як на А5, Суперб, Гольф 6, Кадді, і ще багато де. На рахунок сажового, пригнав з офіційним пробігом 244тис, зараз 280.
По сажовому, - тільки пригнав почав їздити без знань що таке сажовий і VW
. Теж спочатку загорілась позначка тільки сажового, без спіралі. Поїхав до електрика, діагностика показала, що всі пасивні автоматичні спроби випалу були провалені. Підключили діагностику і поїхали випалювати примусово, примусовий випал відбувається тільки при їзді, на рено з DPF можна й на місці. Після цього проблем ніяких.
На даний час випал включається раз в 700-900 кілометрів, автоматично.
Регенерація пасивна вмикається при умові що прогрітий двигун і при умові що у баку є не менше третьої частини палива.
Побачити це можна по оборотах двигуна, вони будуть підвищені до 1000об, при холостому ході, турбіна буде вмикатися по іншому алгоритму, температура масла підвищується(97-100градусів), в цьому випадку піктограма сажевого НЕ ВІДОБРАЖАЄТЬСЯ(тобто в нормальних умовах коли холостий хід, обороти падають до 750 при повній зупинці, коли просто їдете на холостих то 900, а випал то 1000об.)
Якщо регенерація пасивна не пройшла, вмикається лампа на приборці "сажа", якщо не випалили, то засвічується "пилка і сажа" , обороти не розвиває більш за 2500.
Є багато умов чому так. Це їзда по місту в пробках, це їзда як 89 літня бабуся, коли включаєте 5 предачу на 50км. З п"єзофорсунками і з євро 5 це не корисно. Тай масло повино бути з нашим допуском 507.
Щоб випалити сажу я виїжджаю на трасу вмикаю 3 передачу , - 2500 об. і ставлю круїзконтроль. моніторю температуру масла повинна впасти до 89 градусів. (просто є максідот), мінімум кілометрів 7.
Якщо у вас проблеми з регенерацією потрібно визначити який саме датчик у вас не працює, в якому стані у вас фільтр, він може навіть фізично бути пошкодженим. Якщо брудний то можна почистити, є спеціальні рідини і спеціально "обучені люди" В крайньому разі вирізайте. Але потрібно грамотно це зробити і перешити мозги. Головне щоб зробили нормально. Бо якщо просто вирізати, без прошивки, то в масло потрапить солярка і буде дуже весело, можете погуглити принцип роботи. На двигунах СAY, DPF вихожує і 400 тисяч навіть на нашому паливі.
P.S. У вас мотор CFWA з системою старт стоп(green)? І що кажуть на офіційному сервісі? Простіше зробити діагностику у них і тоді точно будете знати.