Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Капельный тест или когда менять масло в двигателе.
Автор Повідомлення
SOA Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 891
Приєднався: Apr 2008
Киев,р-он Харьковский
Фабия, Авео (были), Ford Fusion
Повідомлення: #41
18-01-2017 12:22 RE: Капельный тест или когда менять масло в двигателе.

(18-01-2017 11:34)Duchovny :  Всегда меняю масло раз в год весной, обычно это составляет около 3000-5000 км пробегаSmile.
Дело даже не в "жабе".... чрезмерное чистоплюйство, тоже не хорошо... -))
Шукати всі повідомлення учасника
Sozercatel Немає
метафізик
*****

Повідомлень: 2 446
Приєднався: Oct 2013
Мій дім - Всесвіт
Yeti 1.8 МT Мато Вraun
Повідомлення: #42
18-01-2017 13:47 RE: Капельный тест или когда менять масло в двигателе.

(18-01-2017 12:19)Примат :  менять масло уже ?
Так капля ще ж не висохла ...


(18-01-2017 12:22)SOA :  
(18-01-2017 11:34)Duchovny :  Всегда меняю масло раз в год весной, обычно это составляет около 3000-5000 км пробегаSmile.
Дело даже не в "жабе".... чрезмерное чистоплюйство, тоже не хорошо... -))
Раз в год и не реже - по инструкции, чаще - по пробегу, адекватно деградации - по тесту (наверное) Embarassed


(18-01-2017 12:19)Примат :  вчера сделал тест, 12 тыс. пробег, мутюл 5w30, ГБО
Интересно глянуть на мотюль без ГБО...Попкорн
Например, у комрада baz00k

«Можно быть свободным среди рабов, а можно быть рабом среди свободных...».
(Востаннє це повідомлення було змінене: 18-01-2017 14:10 Sozercatel.)
Шукати всі повідомлення учасника
Примат Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 2 583
Приєднався: Sep 2008
UA
KAMIQ 1.6MPI 6AG BRC S32 EVO
Повідомлення: #43
18-01-2017 14:57 RE: Капельный тест или когда менять масло в двигателе.

(18-01-2017 13:47)Sozercatel :  Так капля ще ж не висохла ...

высохла. Короче, поменял я масло, на всякий, но что - то мне подсказывает, что можно было бы еще кататься. Mr. Green
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Sozercatel Немає
метафізик
*****

Повідомлень: 2 446
Приєднався: Oct 2013
Мій дім - Всесвіт
Yeti 1.8 МT Мато Вraun
Повідомлення: #44
18-01-2017 16:14 RE: Капельный тест или когда менять масло в двигателе.

Лучше перебдеть, чем недобдеть...Wink 12 тыков - Rolling Eyes

На фотке видно светлый кант внутри окружности. Соответственно, есть два диаметра: D - наружный,
d - внутренний. Применяем фомулу:
   

Делаем вывод:
   

Насколько всё это обосновано, ещё предстоит разобраться сообществом.Hello!

А в условиях ГБО сплошное таинство...Shocked


(18-01-2017 14:57)Примат :  Короче, поменял я масло,
Ну, капніть свіжачка Smile , для зрівнювання зі злитим Курить

«Можно быть свободным среди рабов, а можно быть рабом среди свободных...».
(Востаннє це повідомлення було змінене: 18-01-2017 17:08 Sozercatel.)
Шукати всі повідомлення учасника
shurken Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 463
Приєднався: Mar 2009
Киев
Roomster Scout 1.6 BTS 2009
Повідомлення: #45
18-01-2017 20:49 RE: Капельный тест или когда менять масло в двигателе.

(18-01-2017 11:34)Duchovny :  не соглашусь насчет цвета масла. Заливая в заведомо идеальный двигатель (новый) брендовое масло светлого цвета, через 500 км видим заметное потемнение масла. И это наблюдал на многих авто. Далее масло не темнеет. Вывод - свойство масла такое. Я бы не парился по поводу цвета масла, разводов и т.д. Всегда меняю масло раз в год весной, обычно это составляет около 3000-5000 км пробегаSmile.
Сразу, понятно что темнеет немного, все масло то не сливается. Но в сравнении с бензином и тем более с дизелем, это вообще не темнеет.
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #46
19-01-2017 12:18 RE: Капельный тест или когда менять масло в двигателе.

Sozercatel :
SergM :3. Якщо якість палива і маршрут та режим руху постійні, тоді якісь "пристріли у середньому" підходять для визначення інтервалу заміни.
У цьому пункті два аспекти.

Перший - для визначення інтервалу заміни експлуатованого масла не має значення ні один вищевказаний параметр. Важливо визначити оптимальний час заміни. І в яких умовах буде "просідати" масло (мотогодини, температура, наявність і кількість впроваджень, тощо), у цьому випадку, другорядна обставина.
Це якщо Ви збираєтесь постійно гадати по оливовій гущі...
Але все одно є велика імовірність отримувати схожі результати при істотно різному залишковому рівні якості оливи – наприклад попалося паливо з більшим вмістом сірки.

Той же LL враховує статистику за певною моделлю: навантаження на двигун, витрати палива тощо, і на підставі стабільної якості палива розраховує коли оливі почне наставати капут... – Ви це хочете замінити плямами на папері, а я кажу, що дешевше не заморочуватись. Хочете по мотогодинах – треба мати у середньому стабільні характеристики, а раз вони є, то з цього випливає заміна по пробігу, бо середня швидкість теж певна виходить.

Завжди краще міняти оливу частіше і щоб вона була дешевша з гарним рівнем якості. +/- 1 тис.км для інтервала 10 тис.км це лише 10%, а на фоні вартості витраченого палива – ще менше.

Sozercatel :А ось для порівняльної характеристики масел одного сегмента, але різних виробників - безперечно :
Соnst - паливо, режим, інтервал дослідження та дещо інше.
Елемент змінної характеристики - тільки мастило.
Наскільки скурпулезно витримаються ці умови, настільки оптимальне і буде прийняте рішення.
Вам доведеться враховувати умови експлуатації – сезони, вологість, кількість снігу, маршрути, постійність якості палива тощо, і в результаті або отримаєте ще більшу похибку що унеможливить порівняння, або досліди розтягнуться на роки і за цей час щось точно зміниться і зробить результати беззмістовними...
Шукати всі повідомлення учасника
Sozercatel Немає
метафізик
*****

Повідомлень: 2 446
Приєднався: Oct 2013
Мій дім - Всесвіт
Yeti 1.8 МT Мато Вraun
Повідомлення: #47
19-01-2017 13:06 RE: Капельный тест или когда менять масло в двигателе.

Та згоден я, згоден. Smile

Порівняльні характеристики - це так, попутно. Головна мета - вчасна заміна, а також наявність шансу уникнути згубної дії фальсифікату або низької якості автомобільного мастила. А також підтвердити або спростувати твердження про заміну автомобільного масла раніше зазначеного терміну виробником авто.

Тому хай буде цей тест, чим нічого.
Навіть при такому рівні тесту ймовірність ризику передчасного виходу з ладу ДВЗ зменшується. Хіба це не так?

А високоточні (лабораторні) аналізи - це справа фахівців цього напрямку, а не пересічних автовласників, якими ми є.

P.S. Ви то самі, яке мастило споживаєте і чим? Cool

«Можно быть свободным среди рабов, а можно быть рабом среди свободных...».
(Востаннє це повідомлення було змінене: 19-01-2017 13:43 Sozercatel.)
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #48
19-01-2017 16:37 RE: Капельный тест или когда менять масло в двигателе.

Нажаль якісна олива не гарантує уникнення зустрічі з паном Випадком.

Вважаю що достатньо якісна непідроблена олива та зменшення інтервалу ТО у наших умовах є певною запорукою більш довгого безпроблемного життя двигуна. До цього слід додати якість палива та те, що офіціальне ТО (заради економії) дозволяє авто безпроблемно проїзджати гарантійний термін.
Шукати всі повідомлення учасника
Sozercatel Немає
метафізик
*****

Повідомлень: 2 446
Приєднався: Oct 2013
Мій дім - Всесвіт
Yeti 1.8 МT Мато Вraun
Повідомлення: #49
03-02-2017 09:04 RE: Капельный тест или когда менять масло в двигателе.

(19-01-2017 16:37)SergM :  ... якісна непідроблена олива та зменшення інтервалу ТО у наших умовах ... дозволяє авто безпроблемно проїзджати гарантійний термін.
Яким чином упевнитися в "якісній непідробленій оливі?
А що з післягарантійним терміном?

«Можно быть свободным среди рабов, а можно быть рабом среди свободных...».
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #50
03-02-2017 12:14 RE: Капельный тест или когда менять масло в двигателе.

Sozercatel :
SergM :... якісна непідроблена олива та зменшення інтервалу ТО у наших умовах ... дозволяє авто безпроблемно проїзджати гарантійний термін.
Яким чином упевнитися в "якісній непідробленій оливі?
А що з післягарантійним терміном?
Погано процитували – у купу усе звалили.

Про якісну та непідроблену – лише 2 банальні варіанти: привезти самому чи купувати у надійних та перевірених постачальників.

Про ТО – якщо офіційний інтервал дозволяє гарантійний термін, то у післягарантійний – це вже проблема власника...
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Замена ГРМ на двигателе 2.0TDI CRVC + сюрприз MaksimusSkodovec 52 23 617 18-02-2022 10:16
Останнє: Ніштяк
  Свечи накала TDI: Менять 1 или 4 ? Zipher 17 6 447 20-09-2021 08:04
Останнє: Ніштяк
  2.0 FSI: Ремень ГРМ менять или нет ? Zipher 7 2 000 30-07-2020 15:54
Останнє: Zipher
  Масло на редукторе. Ест масло. Налет под крышкой долива масла. Mikhail 11 3 217 28-04-2020 22:06
Останнє: Pavlo_R
  Странный звук в двигателе SkodaLove 13 4 421 28-05-2019 12:02
Останнє: SkodaLove
  Aisin KGV Нужно ли менять масло? @ndruxa 28 7 397 05-03-2018 21:54
Останнє: kaniel
  На холодном двигателе высвечиваеться чек: повышиная температура двигателя! Asier 19 4 400 05-11-2017 11:11
Останнє: Asier
  Как проверить уровень масла в двигателе на Superb 3 Throtmanni 0 1 460 01-11-2017 12:00
Останнє: Throtmanni
  Капельный тест 2 Sozercatel 4 1 606 23-09-2017 20:21
Останнє: Sozercatel
  Когда менять сцепление (Сцепление хватает в самом верху) eact 198 144 929 29-11-2016 09:38
Останнє: eact

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 2