22-05-2015 20:57 RE: [Решено] Скрип обводных роликов стеклоподъемника в A5
(22-05-2015 20:33)Koss_ : так получаеться убрать скрип не вскрывая карты невозможно?
В принципе возможно, но это будет тупое забрызгивание смазкой всего, что нужно и что не нужно. Потому как попасть на скрипящие детали довольно сложно без разборки.
Кстати я собирал конструкцию после смазки, с учетом возможности в последующем разобрать дверь без всяких высверливаний. В отверстия были заклепаны гайки-заклепки под винт.
30-05-2015 22:50 RE: [Решено] Скрип обводных роликов стеклоподъемника в A5
Як обіцяв - пробую описати процес, який мені допоміг перебороти скрип роликів.
Для початку - демонстрація проблеми:
Якраз добре, бо сьогодні + 28 було
Давайте знімати карту:
ручку потрібно відщолкнути, вставивши плоску викрутку в спец. отвір внизу зліва:
Потрібно прикласти трохи сили
Далі відкручуємо два болти під кришкою ручки (потрібна шестигранна зірочка № 30):
Знизу карти є два вкручених болти, відкручуємо їх (потрібна шестигранна зірочка № 15):
Відщолкуємо плоскою викруткою корпус піщалки разом з кнопкою склопідіймача:
Від'єднуємо роз'єм кнопки (натиснути на фіксатор і потягти):
За цим корпусом є ще один болт кріплення карти, відкручуємо його (потрібна шестигранна зірочка № 15, на фото він вже викручений):
Тепер можна знімати карту, але не так все просто, вона сидить на пластикових фіксаторах, які потрібно силою відщолкувати. Беремо за низ карти, піддіваємо його і силою відриваємо від дверки.
ВАЖЛИВО!! У верхній частині фіксаторів нема, але карта тримається на пазі ущільнювача. Тому після того, як всі фіксатори відщолкнуто - карту припіднімаємо вверх і знімаємо. Там потрібно буде ще від'єднати роз'єми піщалки та габариту відкритих дверей.
Не погубіть гумові ущільнювачі на фіксаторах:
Знявши карту, маємо доступ до віконного ущільнювача, піддіваємо його і знімаємо:
Тепер відкривається частковий доступ до простору з роликами і всім підйомним механізмом:
Тепер за допомогою ліхтарика в цьому отворі можна побачити ролики і направляючі (П.С. Скло має бути опущене, інакше не зможете всунути голову ):
Тепер на слух можна оприділити, який з роликів скрипить (не стидайтеся притулятися вухом до різних частин дверки і сувгати вікном ):
Там роликів чотири (два зверху і два знизу). Скриплять як правило нижні.
Тепер про приспособу, якою я "доставляв" масло до самих роликів: найкраще буде підшукати штивну пластикову трубку довжиною 40-50 см. (коли робив цю процедуру на лівій дверці, то випадково натрапив на трубку від дитячого змія), але сьогодні брав те, що було під руками: кусочок трубки від будівельного рівня, піпетка, ізолента і алюмінієвий дріт для жосткості конструкції))) От що вийшло:
Для змазки використовував трансмісійне мастило оригінальне (просто під рукою було).
тепер основний процес: опускаю один кінець трубки в посудину з маслом, а з другого... ну коротше як бензин з бака))), але не багато, щоб не захляпати там все.
Верхній кінець трубки затискаю або закриваю, щоб масло не стікало, а нижній направляю в отвір дверки на ролик, підсвічуючи ліхтариком. Виставивши кінець трубки так, щоб масло могло стекти на стик ролика і корпусу кронштейна (саме там завжди скрипить, а не там, де тросик по ролику бігає), відпускаю верхній кінець трубки і масло тече на проблемне місце.
Краще змастити вже всі ролики і бути спокійним. Найважче з нижнім роликом, що ближче до замка, бо його там майже не видно...
А ще доцільно відкрити резинові заглушки і змастити направляючі:
Продовжуємо:
отвори без заглушок(для того, щоб було видно механізми, скло потрібно поставити у відповідне положення, десь вище середини):
Змащуємо і їх.
Перевіряємо чи не скрипить. Якщо скрипить - повторяємо процедуру з тим роликом, від якого орієнтовно чути "музику".
Тепер збираємо все у зворотній послідовності.
Буває, що пластикові фіксатори залишаються у корпусі дверки а не карти, тоді їх досить проблемно витягти без пошкоджень, але можна за допомогою 2-х ножів і якогось там чарівного слова.
Витягли?? Дуже добре - ставимо їх на карту на посадочні місця і не забуваємо одіти гумові прокладки:
А ще не забудьте під'єднати всі роз'єми, бо прийдеться знову розбирати
Ставимо ущільнювач на місце, спочатку вставляючи його під корпус дзеркала і притискаючи по всій площині.
Вставляємо в паз ущільнювача зверху вниз дверну карту, виставляємо фіксатори по отворах і "легким движением руки" защолкуємо фіксатори. Не бійтесь добре постукати)).
закручуємо болти, защолкуємо кришку ручки і корпус кнопки з піщалкою.
Ось мій результат:
ОТАКЕ, може кому стане корисним. Дуже не критикуйте, це все результат власних роздумів і експериментів "в лоб".
Хочу ще сказати, що тоненькою пластиковою трубкою було зручніше бавитися, менше розхляпав масла.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 30-05-2015 23:21 Y.Shen.)