Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.
Автор Повідомлення
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 869
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #2421
16-02-2025 17:09 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(15-02-2025 20:46)RomanRud91 :  SEAT Altea 1.6 TDI (CAYC) DSG (DQ250) 2012р.в., володію з 2022 року, пригнав з Німеччини з пробігом 100 000
Ну, якщо ви в це повірили, тоді все ОК Честь!

(15-02-2025 20:46)RomanRud91 :  Потім виявилось що сажевий фільтр вже часто забивається та дуже часто працює регенерація
Це один із доказів того, що там не 100 тисяч Wink ! Також думається, що впуск та вся ситема екології (не лише сам DPF) у вас були сильно забиті... Принаймні до того, як вам видалили DPF.

(16-02-2025 12:51)Egor25 :  І яку прошивку заливали після такого колхозу?
Теж думаю, що може бути крива прошивка...
Ще питання, що там з EGR зробили ці фахівці з тюнінху....

Два питання до "RomanRud91":
1. Яка витрата пального на ХХ при прогрітому двигуні? Більше чи меньше ніж 0,5 л/год?
2. Яка витрата пального в русі (так зв. моментальна витрата) на швидкості 90-100 км/год?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 16-02-2025 18:32 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
RomanRud91 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 5
Приєднався: Feb 2025

Повідомлення: #2422
16-02-2025 22:21 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

1. С приводу 100тис. Пробігу, додаю скрин с карвертикал + на оф. сервісі є повна історія (німечинна) з обслуговування з 2012 року, але я думаю що це не привід зараз про щось спорити...

2. С приводу сажевого фільтру, оф. сервіс виявив по історії, що авто обслуговувалось за маленькими пробігами, тому допустили що авто викорустовувалось в основному в місті, та небуло якись "продувок" на трасі і тд. + також сказали що сажеві фільтр в такій експлуатації авто в середньому 100 000-150 000, це не я вигадав це на сервісі. Так, вони не казали що потрібно його видаляти, але сказали що потрібно міняти, і про видалення то була особисто моя ініциатива, що б вже не повертатися до цього питання. Видаляв я його не в гаражах, а ось тут https://ua.com.ua/ , впринципі багато кого обслуговуют і тд і тп, ЕГР теж заглушили.

3. У самому початку прошивка була 9977, потім на оф. сервісі помвняли нв 9972. Так і залишилась.

4. От развал не робили, це факт, якось ще не приходилось, ходова за 3 роки взагалі не стукає та не гримить. Але буду ТО обов'язково зроблю.

5. Витрата палива розраховую по БК. На прогрітому двигуні показує 0.6л/г, витрата в русі при 90км/г ~6.3л.

Але сьогодні спробував дещо, підклбчив ELM та на программі CarScaner увімкнув середня витрата палива, і поїздив по місту (близько 50км) і виявилось що БК показує 7.4л/100км, а в додатку 6.2л/100км, і тут нове питання, хто показує вірно?))
PS: запуск програми та двигуна було в один час.


Файл(и) Мініатюри
   
(Востаннє це повідомлення було змінене: 17-02-2025 07:39 Vitaly_N.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 869
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #2423
17-02-2025 08:44 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(16-02-2025 22:21)RomanRud91 :  5. Витрата палива розраховую по БК. На прогрітому двигуні показує 0.6л/г, витрата в русі при 90км/г ~6.3л.
Щось забагато показує ваш бортовий....
Для порівняння, у мене 2 літри двигун + Stage 1 (220 коней і 450 крутного, монопривід), коробка dq250 (перешита теж), вага авто більше вашого думаю.
Так по рівній трасі якщо їхати 85-90 км/год бортовий показує в діапазоні 3,2-3,6 л/год.
На ХХ у мене 0,4-0,5 л/год.

Щодо точностей прогі "Carscaner Pro", то вона трохи підбріхує. Я порівнював. Моя думка, що точні показники може показати лише VAG COM.

P.S.
На рахунок "карвертікал"...., то не панацея! Реальний пробіг авто треба дивитися комплексно. Карвертікал показує лише те, що зафіксовано в базах даних. Він не фіксує змотаний пробіг перед тим, як авто загнали на ТО і потім вже внесли пробіг в базу Wink
Але мова не про це зараз Smile
Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 17-02-2025 08:55 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
RomanRud91 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 5
Приєднався: Feb 2025

Повідомлення: #2424
17-02-2025 09:11 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(17-02-2025 08:44)wywiadowca1980 :  
(16-02-2025 22:21)RomanRud91 :  5. Витрата палива розраховую по БК. На прогрітому двигуні показує 0.6л/г, витрата в русі при 90км/г ~6.3л.
Щось забагато показує ваш бортовий....
Для порівняння, у мене 2 літри двигун + Stage 1 (220 коней і 450 крутного, монопривід), коробка dq250 (перешита теж), вага авто більше вашого думаю.
Так по рівній трасі якщо їхати 85-90 км/год бортовий показує в діапазоні 3,2-3,6 л/год.
На ХХ у мене 0,4-0,5 л/год.

Щодо точностей прогі "Carscaner Pro", то вона трохи підбріхує. Я порівнював. Моя думка, що точні показники може показати лише VAG COM.

P.S.
На рахунок "карвертікал"...., то не панацея! Реальний пробіг авто треба дивитися комплексно. Карвертікал показує лише те, що зафіксовано в базах даних. Він не фіксує змотаний пробіг перед тим, як авто загнали на ТО і потім вже внесли пробіг в базу Wink
Але мова не про це зараз Smile
Hello!

Ось в цьому і справа, витрата палива у місти ще нормальний (~7л/100км), но блін що з трасою, я не розумію... звиртав увагу що починаєш їхати, виїхав на трасу взяв швидкість 90км/г, включив БК, виставив середній за 100км (той що з цифіркою "1"), скинув його і їду собі, бачу витрата 4.7-5, думаю, О оце норм, а потім через км 20 раз, і починає зростати до ~6.3л, таке відчуття що шось вмикається... але таке не завжди, таки виявляється може 1 раз на 4 поїздки за містом.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
pegasus Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 115
Приєднався: Mar 2024

Повідомлення: #2425
17-02-2025 09:16 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

Карвертикал покажет если было зарегистрировано ДТП и какой на тот момент был пробег (ги)- из этого и исходить. Пробег же на VAG можно увидеть мин по 3 блокам авто (и по косвенным признакам)... Про "жизнь" сажевого (тем более в Германии) в 100-150 тыс - считаю заниженным. Удаление считаю преждевременным - он отлично моется с 90-95% результатом (и не нужно лезть в ЭБУ - что является в этом самым сложным ).
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
toledo Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 028
Приєднався: Mar 2015
Одесса
Altea XL 1.6 CAYC
Повідомлення: #2426
17-02-2025 10:35 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

Начинайте с 0.6 расхода на XX... Вероятно там и зарыт расход. 0.4-0.5 это норма, в зависимости от прошивки, а катал я на всех прошивках. При регенерации на БК мгновенный расход падает ( Smile )
0.3 лишь у тех у кого пьезоэлементы подсели.
То что вам на 9972 накатывали левую прошивку, не говорит о том что у вас осталась 9972 Smile как база. У меня был
чип писалось 9977 Smile откат на 9972 штатную не проходил. Но по расстоянию между регами вела себя как 9972. Ну в общем, не верь всему что пишется Smile
Решайте с 0.6 на ХХ для начала это много.
Насчет показаний на БК, васей, каристой, карсканером или чем-то там еще- это не брехня приборов, программ - это разные PID (адреса) не более того. На simos pcr 2.1 мозгах есть несколько каналов где разный мгновенный расход, не все данные учитываются. Вот программы и используют разные адреса. Расход по баку мерять! Сколько был мгновенный до манипуляций с ЕГР и сажевым? Возможно негерметичность системы. Но опять же, вы как будто не слушаете - в целом этот двиг не экономный. 4.3-5 литров это при монотонной езде 50 км/ч. Но в то же время при 90 - это 5.5, 110 - 6 литров. Это проверено, у меня ХЛ правда, нк 100 тыс км пробега с нуля, на разных дисках/резине, на 16 и 17 радиусе, с ковкой и без, с разным профилем резины за 10 лет эксплуатации, на 2х до ДГ прошивках и 2х ДГ прошивка по баку. Бк свистит. Причем выборочно, причем даже с правкой спидометра на БК и правкой величины колёс Васей
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Anton_zhel18 Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 53
Приєднався: Jun 2020
Київ
Skoda Fabia Combi 1.6 tdi
Повідомлення: #2427
17-02-2025 13:55 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(16-02-2025 22:21)RomanRud91 :  1. С приводу 100тис. Пробігу, додаю скрин с карвертикал + на оф. сервісі є повна історія (німечинна) з обслуговування з 2012 року, але я думаю що це не привід зараз про щось спорити...

2. С приводу сажевого фільтру, оф. сервіс виявив по історії, що авто обслуговувалось за маленькими пробігами, тому допустили що авто викорустовувалось в основному в місті, та небуло якись "продувок" на трасі і тд. + також сказали що сажеві фільтр в такій експлуатації авто в середньому 100 000-150 000, це не я вигадав це на сервісі. Так, вони не казали що потрібно його видаляти, але сказали що потрібно міняти, і про видалення то була особисто моя ініциатива, що б вже не повертатися до цього питання. Видаляв я його не в гаражах, а ось тут https://ua.com.ua/ , впринципі багато кого обслуговуют і тд і тп, ЕГР теж заглушили.

3. У самому початку прошивка була 9977, потім на оф. сервісі помвняли нв 9972. Так і залишилась.

4. От развал не робили, це факт, якось ще не приходилось, ходова за 3 роки взагалі не стукає та не гримить. Але буду ТО обов'язково зроблю.

5. Витрата палива розраховую по БК. На прогрітому двигуні показує 0.6л/г, витрата в русі при 90км/г ~6.3л.

Але сьогодні спробував дещо, підклбчив ELM та на программі CarScaner увімкнув середня витрата палива, і поїздив по місту (близько 50км) і виявилось що БК показує 7.4л/100км, а в додатку 6.2л/100км, і тут нове питання, хто показує вірно?))
PS: запуск програми та двигуна було в один час.

На скріні ж з 2012 по 2022 рік немає історії))) Але то не важливо)
Добре б було побачити скрін стану сажового до видалення, там би ясно було і з пробігом і з сажевим...
Але якщо з форсунками і паливною все норм, то проблема скоріш за все криється у Ваших вирізаннях, глушіннях сажевого, егр.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
RomanRud91 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 5
Приєднався: Feb 2025

Повідомлення: #2428
17-02-2025 14:25 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(17-02-2025 13:55)Anton_zhel18 :  
(16-02-2025 22:21)RomanRud91 :  1. С приводу 100тис. Пробігу, додаю скрин с карвертикал + на оф. сервісі є повна історія (німечинна) з обслуговування з 2012 року, але я думаю що це не привід зараз про щось спорити...

2. С приводу сажевого фільтру, оф. сервіс виявив по історії, що авто обслуговувалось за маленькими пробігами, тому допустили що авто викорустовувалось в основному в місті, та небуло якись "продувок" на трасі і тд. + також сказали що сажеві фільтр в такій експлуатації авто в середньому 100 000-150 000, це не я вигадав це на сервісі. Так, вони не казали що потрібно його видаляти, але сказали що потрібно міняти, і про видалення то була особисто моя ініциатива, що б вже не повертатися до цього питання. Видаляв я його не в гаражах, а ось тут https://ua.com.ua/ , впринципі багато кого обслуговуют і тд і тп, ЕГР теж заглушили.

3. У самому початку прошивка була 9977, потім на оф. сервісі помвняли нв 9972. Так і залишилась.

4. От развал не робили, це факт, якось ще не приходилось, ходова за 3 роки взагалі не стукає та не гримить. Але буду ТО обов'язково зроблю.

5. Витрата палива розраховую по БК. На прогрітому двигуні показує 0.6л/г, витрата в русі при 90км/г ~6.3л.

Але сьогодні спробував дещо, підклбчив ELM та на программі CarScaner увімкнув середня витрата палива, і поїздив по місту (близько 50км) і виявилось що БК показує 7.4л/100км, а в додатку 6.2л/100км, і тут нове питання, хто показує вірно?))
PS: запуск програми та двигуна було в один час.

На скріні ж з 2012 по 2022 рік немає історії))) Але то не важливо)
Добре б було побачити скрін стану сажового до видалення, там би ясно було і з пробігом і з сажевим...
Але якщо з форсунками і паливною все норм, то проблема скоріш за все криється у Ваших вирізаннях, глушіннях сажевого, егр.

Повторюсь, ця іпопея з витратою палива була ще до видалення сажевого. Його видалення і все що з нии звязано сутєво нічого не змінили
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Лямбда-зонды, ошибки, решения Serzogaskoda 0 2 015 02-09-2021 15:01
Останнє: Serzogaskoda
  Низкое давление в рампе. Троит двигатель 2.0 Тди. Двигатель СААС egorka 5 4 514 28-01-2019 20:45
Останнє: egorka
  Подскажите решения проблемы Skodnik 9993 4 2 374 27-11-2013 15:53
Останнє: Skodnik 9993
  Проблемы с сигнализаией - не запускается двигатель при ее отключении developer 11 6 353 25-10-2012 11:32
Останнє: Bodyus
  Двигатель. Большие проблемы. Otto777 158 44 134 18-06-2010 07:57
Останнє: Di-ma
  ROOMSTER.Проблемы и методы их решения. Юрчик 2 2 850 07-08-2008 18:17
Останнє: _null_

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1