Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.
Автор Повідомлення
toledo Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 027
Приєднався: Mar 2015
Одесса
Altea XL 1.6 CAYC
Повідомлення: #2411
16-01-2025 17:04 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

Это не экспертное мнение, да и ошибка такого теста, китайским шнурком, без явного обьяснения и без ошибок по блоку двигателя... Только предположения - датчик, либо его показания в определенные моменты выходят за допустимы параметры, но вызвано ли это недостаточной эфективностью к примеру ЕГР, или неверными показаниями самого датчика -;тяжело судить именно без ошибки. (Хотя сама ошибка по итогу когда/если появится, как это часто бывает у вага, может писать/указывать на неверные показания датчика кислорода, но по итогу может быть вызвана опять же перформансом эко системы (не самого сажевого), а эко системы до сажевого(т.е той части которая стоит до датчика кислорода).
В общем кататься и ждать когда возникнет джекичан на приборке... В целом если катаете много, то всеравно надо уже задумываться о глобальном подходе к экологии (но это зависит от финансов). Написаных грамм у вас вроде тоже 70 максимум, это не абсолютное значение, но референс поинт хороший.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 869
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #2412
16-01-2025 20:15 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(16-01-2025 16:29)Oleg777 :  Так по Вашему мнению проблема все таки с датчиком или с экологией, или еще с чем то? Масляной золы уже многовато 65,4гр.
Ну 80 грам це повний "потолок" вже буде..... Не радив би до такого стану їздити, якщо хочете зберегти екологію в свому авто.

Як на мене, то вас скоро чекатиме два прості шляхи, перший це промити хімією DPF (тільки не балончиком, бо то лише для профілактики) і EGR також з їх демонтажем і далі програмно обнулити показники золи. Якщо ваш DPF має пробіг меньше 400 тисяч км і фізично ще не почав сипатись, то варіант норм думаю.

Інший шлях це видалення екології, тобто DPF (тільки каталізатор при цьому вирізати не радив би) + прошивка ЭБУ.

Хоча є і третій варіант, самий дорогий, це купити новий (не б/у) і головне оригінальний DPF бо інші дешеві варіанти замінники працювати довго і нормально не будуть...

Який обирати варіант (або тупо далі їздити поки чек не загориться), то вирішувати вам.
Hello!

P.S.
Для розширення власних знань щодо роботи екології на дизельних сучасних VAG, а також поради як експлуатувати ці двигуни, щоб вони ходили довго і щасливо:

https://youtu.be/0vFzMbi9IOU?si=gQNiKYSW07dean8d
(Востаннє це повідомлення було змінене: 17-01-2025 10:15 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Oleg777 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 34
Приєднався: Oct 2020
Кременчуг
Octavia a5 1.6 TDI
Повідомлення: #2413
28-01-2025 16:20 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(16-01-2025 12:57)toledo :  Покатайте пару сотен киллометров, наверняка вылезет ошибка по прожигу сажевого, так как наиболее активно датчик кислорода используется для прожига и прожиг должен юыть не возможен, что собственно и проинформирует вас на приборке. Плюс датчик используется для регуляции поступления вых.газов через ЕГР (возможно высвечивание ошибки по датчику кислорода не пробисали ждя вываливания на чек энджин как отдельный тригер).

Регенерация прошла в штатном режиме, никаких ошибок не вылезло. Дистанция между регенирациями 290 км в городском режиме. Так что считаю что на то предупреждение можно забить, а вот с объемом масляной золы вскоре прийдется что-то делать.


Файл(и) Мініатюри
   
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Anton_zhel18 Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 53
Приєднався: Jun 2020
Київ
Skoda Fabia Combi 1.6 tdi
Повідомлення: #2414
15-02-2025 13:46 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

Доброго Всім. Чи є на форумі люди хто відновлює ЕГР від 1.6 cayb? Можливо хтось знає таких людей чи є контакти. Памʼятаю раніше була людина, але контакти втратив… Буду вдячний за допомогу!
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Gr_Vetal Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 6 149
Приєднався: Apr 2011
Івано-Франківськ
Skoda Octavia A5 FL. Liftback Elegance Businessline 2.0 TDI-СR 16V DPF EURO-5 DSG-6 2012
Повідомлення: #2415
15-02-2025 20:35 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

Написав контакт спеціаліста з м. Івано-Франківська у особисте повідомлення.Hello!

Skoda Simply Clever.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 15-02-2025 20:36 Gr_Vetal.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
RomanRud91 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 5
Приєднався: Feb 2025

Повідомлення: #2416
15-02-2025 20:46 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

Вітаю! Я трошки не ваш, але все ж...)
Маю авто SEAT Altea 1.6 TDI (CAYC) DSG (DQ250) 2012р.в., володію з 2022 року, пригнав з Німеччини з пробігом 100 000, але весь цей час я борюсь з витратаю палива...
В якому сенсі, коли придбав був здивований витратою 9л в місті та 7 на трасі... розібрався, виявилось стояла Дизельгет прошивка, на оф. сервісі швиденько все виправили)) вроде стало краще, 7.5-8 місто, 6 трасса... Потім виявилось що сажевий фільтр вже часто забивається та дуже часто працює регенерація, вирішив і цього позбутися)) стало ще краще)) 7л місто, але 6л ТРАССА! трасса толком не змінилась, і це при швидкості 80-90км/г з одною людиною в салоні... Повторно приїхавши на оф. сервіс, головий спец. з програмування/електронікі сказав шо з цим нічого не поробишь, це норма для цієї автівки... але я всеж таки не розумію... у мого кума Vw Touran 1.6 TDI (CAYC) DSG (DQ250) 2010р.в. з пробігом 280 000км, тобто такий же самий двигун, коробка та навіть прошивка, але витрата палива 6л місто, 4л траса... і це ми навіть з ним мінялись авто щоб перевірити, нібито можливо причина в прокладці між рулем та сидінням, але... виявилось не так... от і досі я не розумію, невже дійнєсно це різні машини і все відрізняється? Діагностику робив, і мотора і топлевної - без помилок...
Ps: Нажаль форум Seat трошки мертвий, тому вирішив до вас заглянути))
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Egor25 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 726
Приєднався: Nov 2017
Киев
Octavia A5 2.0 FSI - була
Повідомлення: #2417
15-02-2025 21:26 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(15-02-2025 20:46)RomanRud91 :  з пробігом 100 000
Потім виявилось що сажевий фільтр вже часто забивається та дуже часто працює регенерація, вирішив і цього позбутися))
А навіщо прибирати сажевий на такому пробізі?
Забитий фільт, це часто наслідок неправильної роботи двигуна.

(15-02-2025 20:46)RomanRud91 :  Діагностику робив, і мотора і топлевної - без помилок...
Так діагностику чи читання помилок? Це різні речі...

Я би почав з діагностики форсунок на стенді і прописування нових кодів.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
RomanRud91 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 5
Приєднався: Feb 2025

Повідомлення: #2418
16-02-2025 00:10 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(15-02-2025 21:26)Egor25 :  
(15-02-2025 20:46)RomanRud91 :  з пробігом 100 000
Потім виявилось що сажевий фільтр вже часто забивається та дуже часто працює регенерація, вирішив і цього позбутися))
А навіщо прибирати сажевий на такому пробізі?
Забитий фільт, це часто наслідок неправильної роботи двигуна.

(15-02-2025 20:46)RomanRud91 :  Діагностику робив, і мотора і топлевної - без помилок...
Так діагностику чи читання помилок? Це різні речі...

Я би почав з діагностики форсунок на стенді і прописування нових кодів.

По сажевему, я не вперше є власником дизельних авто, і завжди нічого не бачу в їх користі, окрім екології для нашої землі)) тому при любій можливості (коли це вже рекондують) його видаляю, і ще не разу це пошкодував)

По діагностиці, я чесно не спеціаліст, тому сказав так як мені відповили)
Я приїзжав до одного дізель центру які на стенді зробили тест форсунок, та просто доповіли мені де і яка ближче до заміни, а на оф. сервісі просто після "діагностики" палевної системи відповіли що все добре, помилок не виявленно...) тому так і написав
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
toledo Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 027
Приєднався: Mar 2015
Одесса
Altea XL 1.6 CAYC
Повідомлення: #2419
16-02-2025 00:14 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(15-02-2025 20:46)RomanRud91 :  Вітаю.
Ps: Нажаль форум Seat трошки мертвий, тому вирішив до вас заглянути))
Ну во первых не dq250, а DQ200, это чисто чтоб поумничать.
Во вторых форум сеата всегда был полумертв, а сейчас все в группе в телеге.
В третьих - у меня авто с нуля и городско расход у вас как и у меня ( хотя города согут быть разные, но в довоенное по Одессе у меня и 9ть был средний в городе легко. Очень зависит от того, сколько вы проезжаете за одну ходку по городу. Первые 5 км будет высокий, потом падает, если условия остаются теми же (начинает падать, когда авто прогревается).
Дальше - трасса 80-90 много 6 литров много. Но тут есть много нюансов, помимо резины, помимо того что у вас сейчас непонятно вообще какая прошивка, непонятно сколько показывает БК и сколько по факту.
Есть еще кадди клуб, там много CAYC авто и вроде клуб всё еще живет.
В целом - я не вижу по расходу у вас сейчас криминала такого чтоб ух и ах.
Показания расхода на приборке вообще можно сделал самому васей, будет показывать расход 3 литра, а по факту останется 6 Smile вы средний по приборке смотрите? И тест турана тоже по приборке был? Или всётаки по баку? 1.6 Сименс у вага по факту не отличаются экономией, ну кроме как если это всетаки ручка или если пробег уже всыше 200 т.км и пьезоэлементы на форсах уже подсели и просятся на смену. Часто у таких авто мгновенный расход на ХХ 0.3 а то и 0.2 литра, тогда как на стоковой додизельгейтной прошивке он 0.4-0.5 на ХХ.
Просто из личных наблюдений, чтения большого количества дискуссий и своих выводов. 2.0 бош в 75 процентах и ест меньше,да и едет веселее.


Предлагаю вам не париться по этому поводу, не тратить больше денег. Лучше собирайте на ДСГ, она вас может больше веселить, чем двиг. Двигатель не экономный и не важно что там у вашего кума или друга - то исключение. У меня на евросоляре, расход +- как у вас. Не, ну может у вас клинят тормоза, резина не супер пупер накатистая, 100 кг шумки еще чего. Даже просто правите показания скорости приборки и у вас уже будет совершенно другой расход и по баку и по БК.... Не мешайте авто работать. ИМХО
(Востаннє це повідомлення було змінене: 16-02-2025 00:21 toledo.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Egor25 Немає
Писатель
***

Повідомлень: 726
Приєднався: Nov 2017
Киев
Octavia A5 2.0 FSI - була
Повідомлення: #2420
16-02-2025 12:51 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(16-02-2025 00:10)RomanRud91 :  завжди нічого не бачу в їх користі, окрім екології для нашої землі)) тому при любій можливості (коли це вже рекондують) його видаляю, і ще не разу це пошкодував)
Екологолія, не аргумент, окей...
А хто рекомендує, ті хто "діагностику" роблять?

І яку прошивку заливали після такого колхозу?
Я наслідок, змінюються параметри роботи і саме діагностуки, провести набагато складніше.

Доречі, коли там розвал/сходження останій раз робилося?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 16-02-2025 13:35 Egor25.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Лямбда-зонды, ошибки, решения Serzogaskoda 0 2 014 02-09-2021 15:01
Останнє: Serzogaskoda
  Низкое давление в рампе. Троит двигатель 2.0 Тди. Двигатель СААС egorka 5 4 514 28-01-2019 20:45
Останнє: egorka
  Подскажите решения проблемы Skodnik 9993 4 2 374 27-11-2013 15:53
Останнє: Skodnik 9993
  Проблемы с сигнализаией - не запускается двигатель при ее отключении developer 11 6 353 25-10-2012 11:32
Останнє: Bodyus
  Двигатель. Большие проблемы. Otto777 158 44 134 18-06-2010 07:57
Останнє: Di-ma
  ROOMSTER.Проблемы и методы их решения. Юрчик 2 2 850 07-08-2008 18:17
Останнє: _null_

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 3