(29-12-2023 18:11)Siedoi : (29-12-2023 14:44)wywiadowca1980 : Прекрасна порада "трьох фахівців"!
Причина жора масла в маслі 
(29-12-2023 17:31)Vitaly_N : Вы ничего не понимаете в двигателях, арал - самое аралистое масло в мире)))
ннннада, просто, попросить привести этих трёх людей))) пусть они и нам расскажут
Ахаха, ну я в цілому теж розумію що причина жору масла навряд в маслі, тим більш мотюль наче непогане має бути) З маслом підтвердилось те що я і розумів в цілому, але на всяк випадок хотів почути ще додаткову думку)))
Але з тим що робити з масложором не зрозуміло. Може у когось є думки що робити першочергово? Я опишу які в мене є думки, але так як я зовсім не спеціаліст (якщо є час залюбки можу поковиряти машину, але це щось на кшталт заміни супорта, або намагання пошуку проблеми до того як їхати на СТО щоб там не взули на всі гроші, іноді такі пошуки і приводять до самостійного вирішення проблеми).
Із того що в мене в думках:
1. Можливо забитий клапан вентиляції картерних газів (мембрана ціла). Для самостійної діагностики чув що можна дістати щуп, якщо не починає троїти - можлива проблема в цьому, в мене коли витягаю щуп - робота двигуна залишається такою самою). Проблема в тому що для того щоб замінити клапан, міняється вся клапанна кришка, в принципі я б віддав майстрам це зробити, лише б розуміти що проблема в цьому.
2. Чи може забитий ЄГР впливати на жор масла? Думаю що його ніхто ніколи не чистив, так само як і впускний колектор. Та чи є сенс це робити заради перевірки чи не це впливає на жор масла?
3. Під форсунками піддавлює масло, і коли прогріваю машину, біля форсунок трохи є запах вихлопних газів. Тобто логічно мабуть щоб зняли форсунки, замінили шайби під форсунками, але я сумніваюсь що таку кількість масла може видавлювати саме звідти, тоді я думаю лилося би прям а не просто волого під ними було. Не хочеться знімати форсунки (так розумію що вони можуть бути закоксовані, не факт що нормально знімуться), віддати їх на перевірку, і т.д. і потім зʼясувати що причина в іншому і треба розбирати щось в двигуні глибше (наприклад та ж клапанна кришка) і оплачувати знову роботу яку вже було до цього зроблено.
4. Які є шляхи перевірки чи не турбіна це бере масло? Чи правильно розумію, що в патрбку який йде від воздушного фільтру на турбіну, біля турбіни має стояти велика калюжа масла якщо турбіна жере масло? Доречі на патрубку від клапану вентиляції картерних газів на патрубок котрий йде на турбіну (сподіваюсь правильно памʼятаю куди він йде) - є невеличке запотівання.
5. Ну і останній варіант в мене який є - двигун підходить до капіталки) але чи це можна перевірити - не знаю, якщо можна - підкажіть як. Я так розумію що тут чисто можна ендоскопією подивитися на стан, але це повної картини все одно не дасть.
Ну і мабуть ще один симптом який є, думаю що великі витрати палива, але це не точно, по трасі їсть 5 літрів якщо їхати 100-110км.год, по місту 7-7.5 якщо нормально їздити по місту, і якщо постійно короткі поїздки - 8-8.5.
Сподіваюсь хтось зможе підказати або що спочатку самому спробувати зробити, або профільне СТО до котрого є довіра, і можна сміливо звертатися з розумінням що майстри знають свою справи і не будуть навішувати міліон проблем яких не існує.
1-4 пункти, все те саме,
масла від заміни до заміни не бере, 270к пробігу 1.6 тді саус
це все ознаки того що екологія працює погано тобто забита вже досить (егр, дросель, саж фільтр, і тд.
клапанна кришка теж вже може не тримати( не тільки в місцях де форси а і зверху по контуру там, де верхня частина клапанної кришки, по шву може підтікати), її можна змінити, ніби фебі аналог підійшов, людина поміняли наче норм, бо оригінал дорогувато)
мебрану вкг без зміни клапанної можна змінити, собі міняв на сто, там відщьолкується кришечка і мембрана міняється, тільки напевно тримач 2х форсунок треба знімати( треба уточнити) - але нічого це не дало, патрубок від кришки що йде і далі потіє, в середині масло трохи є - так не повинно бути...
5 пункт - я ще не зутрічав, щоб дані дизеля 1.6 / 2.0 цього покоління капіталили, якщо просто цивільно їздити...це або форсувати мотор і навалювати, або пробіг космічний і просто ресурс вийшов мотора...на 300тис. +- - жодного разу про капіталку двигуна не чув і не бачив))
Тому те, що по роботі екології є питання - це факт, їх потрібно фіксити, можливо це зв'язано з проблемами по оливі, а можливо і ні
По витраті пального, окко дп пульс, траса 5.5-6 л., місто і 8 і 9 і 13 раз було, коли по 5 км на роботу і з роботи їздив, в морози...тому для міста не економічно на жаль(
(29-12-2023 18:56)Максимилиан : (29-12-2023 10:47)Siedoi : машина бере 700 грам масла на 5-6тис. км.
нічего не треба робити )) Просто змінюйте олію на цьому пробігу і все...
теж, як варіант
на попередньому авто шкода а4 2.0 атмо- так робив
6-7 к.км катався, рівень оливи падав до середини, міняв оливу і оливи фільтр
повітряні 2 шт. трусив, далі наступний раз через 7 к міняв все
заливав дешеву оливу кроноіл і все було гуд)