Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.
Автор Повідомлення
ugn Немає
Ученик
*

Повідомлень: 5
Приєднався: Jun 2019

Повідомлення: #1321
08-10-2019 21:25 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

Вітаю всіх знову)

Закінчилася епопея з "хрюканнями" під капотом при вмиканні запалювання(підкачці палива насосом в баці) на холодну та детонаціями при перших 10-ти секундах роботи.
Хз, як воно таке буває, але прийшло мені на думку перевірити шланги лінії з фільтру на ТНДВ та зворотки на фільтр на предмет бульок повітря. Купив метр прозорого шлангу, спочатку "приліпив" тільки на пряму лінію на ТНВД. Прокачав, завів, трубка виявилася ширшою у внутрішньому діаметрі, тому заповнювалася хвилини дві роботою на холостих, хоч і з повітрям в ній(трубці) двигун працював рівно, робилося на прогрітому двигуні. Так залишив до ранку, бо вся кульмінація відбувається саме тоді, прийшов і О ЧУДО, возик завівся с першого поштовху, теж саме було і після роботи того ж вечора, і так само наступного ранку. Щоб не роз'їло трубку та не погнало шматки шлангу(хз яка там буде реакція дизеля з пластиком цього шлангу), повернув рідний шланг і затягнув звичайним хомутом кінець що на фільтрі, поки політ нормальний.
   
Не розумію, чи то я постійно там ганяв повітря, чи десь підсмоктувало повітря поки машина стояла, хз, отаке.
Будьте пильні, слідкуйте за паливною системою "CR" дизелів.

P.S. До цього навіть здавав на стенд в TDS(не для реклами, добрим людям в поміч Smile ) в Києві форсунки, вирок був "не заважай машині працювати", хоча на одо вже 220к, вважаю цей двигун достатньо живучим при достатній увазі та своєчасному сервісі.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 08-10-2019 21:28 ugn.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
ОлегВикторович Немає
Ученик
*

Повідомлень: 2
Приєднався: Aug 2019

Повідомлення: #1322
09-10-2019 09:03 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

Спасибо поинтересуюсь
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Nikolayovich5 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 35
Приєднався: Nov 2018

VW Passat B8 Variant 2.0 TDI CRLB 2017 г.
Повідомлення: #1323
11-10-2019 20:59 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

Подскажите пожалуйста, у меня в адаптациях где прописиваеш каждую форсунку кроме шести-значного кода IIC на всех 4 форсах стоит в конце еще 0, что ето значит и что нужно вводить при замене форсунки и новой прописке, ведь код IIC на форсе имеет шесть значений!?
https://www.youtube.com/watch?v=LD0cXApNfvY
Видео посмотрел и у него тоже 7 значение стоит по всех цилиндрах, только уже буква H! Что ето значит?
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-10-2019 21:03 Nikolayovich5.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Delphi Немає
Ученик
*

Повідомлень: 20
Приєднався: Dec 2018
Кременчук
Renault Trafic 1.6 dCi
Повідомлення: #1324
11-10-2019 22:37 Video RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.



(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-10-2019 22:37 Delphi.)
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
zaka Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 78
Приєднався: May 2012
Одесса
W204 C280 4MATIC. Golf 7 1.6 TDI CXXB
Повідомлення: #1325
28-10-2019 18:46 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

К сожалению и в новом поколении дизелей ЕА288, не решили проблему с уплотнением форсунок в клапанной крышке. Все так же потеют маслом через сальники. Буду заниматься заменой 4 сальников и прокладки клапанной. Надеюсь, что хоть с крышкой решили и она больше не трескается как раньше.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Delphi Немає
Ученик
*

Повідомлень: 20
Приєднався: Dec 2018
Кременчук
Renault Trafic 1.6 dCi
Повідомлення: #1326
02-11-2019 17:47 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(28-10-2019 18:46)zaka :  К сожалению и в новом поколении дизелей ЕА288, не решили проблему с уплотнением форсунок в клапанной крышке. Все так же потеют маслом через сальники. Буду заниматься заменой 4 сальников и прокладки клапанной. Надеюсь, что хоть с крышкой решили и она больше не трескается как раньше.

Чаще проблема в сапуне, из-за этого газами продавливает через сальники.
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
zaka Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 78
Приєднався: May 2012
Одесса
W204 C280 4MATIC. Golf 7 1.6 TDI CXXB
Повідомлення: #1327
02-11-2019 18:56 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(02-11-2019 17:47)Delphi :  
(28-10-2019 18:46)zaka :  К сожалению и в новом поколении дизелей ЕА288, не решили проблему с уплотнением форсунок в клапанной крышке. Все так же потеют маслом через сальники. Буду заниматься заменой 4 сальников и прокладки клапанной. Надеюсь, что хоть с крышкой решили и она больше не трескается как раньше.

Чаще проблема в сапуне, из-за этого газами продавливает через сальники.
А что меняют? Сам сапун, трубки? И где он находится на ЕА288? Клапанная крышка?
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Artem1m Немає
Ученик
*

Повідомлень: 13
Приєднався: Mar 2018

Повідомлення: #1328
02-11-2019 22:01 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

Подскажите по регламенту замены ремня ГРМ на 1.6 tdi CAYС (Seat Altea XL). На разных сайтах разная информация, от 80 до 200 тыс. км.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 02-11-2019 22:02 Artem1m.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
artu_r Немає
Ученик
*

Повідомлень: 26
Приєднався: Jul 2014
Харьков
VW Golf 7 Variant 2014
Повідомлення: #1329
02-11-2019 22:26 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(02-11-2019 18:56)zaka :  
(02-11-2019 17:47)Delphi :  
(28-10-2019 18:46)zaka :  К сожалению и в новом поколении дизелей ЕА288, не решили проблему с уплотнением форсунок в клапанной крышке. Все так же потеют маслом через сальники. Буду заниматься заменой 4 сальников и прокладки клапанной. Надеюсь, что хоть с крышкой решили и она больше не трескается как раньше.

Чаще проблема в сапуне, из-за этого газами продавливает через сальники.
А что меняют? Сам сапун, трубки? И где он находится на ЕА288? Клапанная крышка?

Да в крышке. Крышку в сборе менять.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
vovchikkk Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 54
Приєднався: Apr 2012

Octavia A7. 1.6tdi.
Повідомлення: #1330
03-11-2019 13:23 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

1.6 дизель регламент заміни ременя 210000 тисяч за кордоном. Так і роблять там. Я міняв раз при 170000 ремінь оригінальний як новий. Ролики теж були ще нормальні.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Лямбда-зонды, ошибки, решения Serzogaskoda 0 1 932 02-09-2021 15:01
Останнє: Serzogaskoda
  Низкое давление в рампе. Троит двигатель 2.0 Тди. Двигатель СААС egorka 5 4 367 28-01-2019 20:45
Останнє: egorka
  Подскажите решения проблемы Skodnik 9993 4 2 334 27-11-2013 15:53
Останнє: Skodnik 9993
  Проблемы с сигнализаией - не запускается двигатель при ее отключении developer 11 6 289 25-10-2012 11:32
Останнє: Bodyus
  Двигатель. Большие проблемы. Otto777 158 43 660 18-06-2010 07:57
Останнє: Di-ma
  ROOMSTER.Проблемы и методы их решения. Юрчик 2 2 824 07-08-2008 18:17
Останнє: _null_

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 9