Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.
Автор Повідомлення
toledo Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 007
Приєднався: Mar 2015
Одесса
Altea XL 1.6 CAYC
Повідомлення: #841
19-12-2018 00:31 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

......
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-05-2019 09:21 toledo.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
whitecamo Немає
Ученик
*

Повідомлень: 19
Приєднався: Dec 2018

Skoda A 5 FL 2011 1.6 TD
Повідомлення: #842
19-12-2018 09:01 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

Сьогодні Т дойшла десь до 70+ (по приборці), масло 68-70
Картонка стоїть на весь радіатор
Під роботою провірив патрубки,
Обидва тепленькі, правий чуть тепліший, лівий чуть холодніший, руками взятися можна, батареї дома набагато тепліші...
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #843
19-12-2018 09:50 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

toledo :Ибица - масса, рено, ситроен - более экономные как по мне. Ну и какие коробки у них и у вас.
По факту економні? Є європейскький стандарт випробування витрати палива – усі авто його проходять та пишуть цифру у офіційних ТХ. – Що там написано? (Підкреслюю – одна методика для різних авто.)

toledo :БРСм - побойтесь Бога
І чим Вам БРСМ не догодив?

toledo :Да погодите вы с термостатом Smile но я бы глянул. Можете и без шнурка посмотреть - патрубки гляньте, пощупайте. Часто в районе 70ти уже открывает и на радиатор...
Якщо авто 2011 року і термостат ще рідний, то його в першу чергу дивитися.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
TarasBlackBass Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 129
Приєднався: Oct 2018
Львів
Fabia II 1,6 CAYB --- Passat B6 CBAB + DSG6
Повідомлення: #844
19-12-2018 10:40 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(19-12-2018 00:23)whitecamo :  Ок дякую
Якої фірми термостат брати?
Бо у мене теж підозри на нього, бо температура повже дуже помалу, іноді здається що темостата взагалі немає
При прогріві росход 0,8-1,1, далі 0,5-0,6
У всіх коробки механіка
Крім картонки думаю в низ бампера поставити товсту ізоляцію від труб, і картонку пока нікуди не викидую
Моя думка, відкатати зиму і не паритись. Навесну при +10-15 можна буде робити вже певні висновки про розхід, час прогріву і т.д. Мій частий маршрут Дім-робота ~8км. Сільська місцевість, на дорозі лід+ сніг. Два ж/д переїзди, два виїзди на центральну дорогу, два світлофори.

Сьогодні розхід 6,6/100: завів, 30 сек прогрілась, спокійно їхав, тен працював хвилини зо 2-3
Вчора розхід 7,5/100: завів, прогрівав 2-3 хв, стиль їзди +- такий самий, тен працював 2-3 хв
Жовтень (+10-14 тепла) : 4,8-5,4 /100 , дорога додому могло бути і 4,0-4,2 / 100

Кілька днів тому робив експеримент. Повністю прогрів авто, і кілька раз катнувся Дім-робота-Дім-робота. Розхід тримався на позначці 4,8/100 і не зростав . На момент приїзду на роботу темпетаратура по Васі 72-75 градусів, більшу половину маршруту горить синій значок на приборці (Температура < 50) . Стоїть пластикова заглушка на верхній частині, + картонка на низу. Якщо трохи збільшити тривалість маршруту то температура піднімається до своїх завітних 88-90. Зупинитись і постояти з вкл пічкою на 2 положенні - опускається до 82-80-78
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
toledo Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 007
Приєднався: Mar 2015
Одесса
Altea XL 1.6 CAYC
Повідомлення: #845
19-12-2018 11:17 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

.....
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-05-2019 09:19 toledo.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #846
19-12-2018 12:51 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

toledo :Давайте с конца - про термостат - так я вроде так и написал, читайте выше. Но ппосто так менять, не убедившись - глупо.
Якщо наявна проблема і йому 8-й рік, то пора (+/- пів року мало що змінять). А взагалі міняти наперед – зручно (взимку, коли проявиться, буде геть незручно).

toledo :БРСМ - мое личное мнение, есть соседние ветки -там обсуждается топливо.
БРСМ – це мережа, а паливо у ній по Україні не факт що з одного крана + усе інше.

toledo :Ну и по поводу тестов и расхода разных авто... Да, по факту экономней, а чего вас это удивляет? Не так давно писал за 2 разных рено, санту и 1.6 фольц-гляньте в профиле. Люди тоже одинаково себя ведут когда все отлично, но реальная характеристика человека вылазит под стрессом/давлением - вот така аналогия
1. Якщо об'єктивно порівнювати, то треба дотримуватись однакових умов.
2. Навіть якщо посадити одну людину по одному маршруту на різні авто, то у силу суб'єктивних причин вилізе різне (+ об'єктивні причини), але на загал ВАГ був перший у економічності (якщо адекватно порівнювати).
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
toledo Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 007
Приєднався: Mar 2015
Одесса
Altea XL 1.6 CAYC
Повідомлення: #847
19-12-2018 14:31 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

......
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-05-2019 09:18 toledo.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
whitecamo Немає
Ученик
*

Повідомлень: 19
Приєднався: Dec 2018

Skoda A 5 FL 2011 1.6 TD
Повідомлення: #848
19-12-2018 21:39 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

Сьогодні прокатався по маршруту додому, пробок не було, місцями короткі вечірні тянучки на світлофорах, поки доїхав додому 11/100
Думаю це уже занадто...
По термос
При Т масла близько 65 обидва партруби радіатора уже тепленькі

При включеній клімі хх менше 1000, якщо все виключити крім фар, то десь 500
За 6 дні проїхав десь 450км без перших двох днів середній росхід піднявся з 5,7 до 7,8

Записався на діагностику на дизель сервіс...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 19-12-2018 21:42 whitecamo.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
toledo Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 007
Приєднався: Mar 2015
Одесса
Altea XL 1.6 CAYC
Повідомлення: #849
19-12-2018 22:07 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

.....
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-05-2019 09:17 toledo.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
HDC Немає
Писатель
***

Повідомлень: 361
Приєднався: Jul 2018
Київ
Skoda Altea XL 1.6 ГБО
Повідомлення: #850
19-12-2018 23:46 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(19-12-2018 21:39)whitecamo :  Сьогодні прокатався по маршруту додому, пробок не було, місцями короткі вечірні тянучки на світлофорах, поки доїхав додому 11/100
Записався на діагностику на дизель сервіс...
Свої спостереження по дизелях:
Через те що температура мотору недогрівається на якихось там 10-30 градусів так суттєво витрата палива збільшитись не може. Навіть якщо там термостат не працює чи ще щось. Ну не може на 50% збільшитись витрата палива від того що температура мотору буде не 90 градусів а 65-70, різниця у витраті буде, та вона досить мала.
З приводу мотору 1.6 ТДІ, наскільки розумію він холодний сам по собі, тому на зиму закривати перед повністю. Я на дизелю зазвичай пічку не включав поки температура мотору не доходила до 60-70 градусів, спочатку грівся мотор а потім вже я.
Термостат думаю поміняти варто, так як сумніваюсь що його хтось міняв в авто, і робить він уже некоректно, тому круг включається зарано, от і не догрівається мотор. Та ще раз зверну увагу, витрата палива із за цього настільки суттєво змінитись не може. Якщо авто купили і охолоджуючу рідину ще не міняли то заміна термостата це хороший привід заодно поміняти й охолоджуючу рідину, чи хоча б частково її освіжити (а взагалі після покупки б.у. машини ще й ГРМ і помпу поміняти непогано, хіба що Ви вірите сервісній книжці і майстри перевірили стан ремня і там все норм).
З приводу їзди на дизелю взимку, дальше напишу те з чим може багато хто не згодитись, та я вважаю що роблю правильно: Дизель не потрібно гріти 10-15-20 хвилин на холостих обертах, завели, дали секунд 20-60 на холостому поторохтіти і поїхали. Їдемо неспіша, навантаження на мотор збільшуємо поступово, спочатку до 1800 об/хв поки стрілка температури на місці.
P.S. Купити автомобіль а потім їхати на діагностику до моториста - це добре, та зазвичай краще зробити навпаки. Якщо перед покупкою перевірити авто на хорошому сервісі то це тільки +, так як матимете бумаги що по авто потрібно робити, на що звернути увагу, і також може вискочити хороший аргумент для торгу.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Лямбда-зонды, ошибки, решения Serzogaskoda 0 1 929 02-09-2021 15:01
Останнє: Serzogaskoda
  Низкое давление в рампе. Троит двигатель 2.0 Тди. Двигатель СААС egorka 5 4 365 28-01-2019 20:45
Останнє: egorka
  Подскажите решения проблемы Skodnik 9993 4 2 329 27-11-2013 15:53
Останнє: Skodnik 9993
  Проблемы с сигнализаией - не запускается двигатель при ее отключении developer 11 6 288 25-10-2012 11:32
Останнє: Bodyus
  Двигатель. Большие проблемы. Otto777 158 43 642 18-06-2010 07:57
Останнє: Di-ma
  ROOMSTER.Проблемы и методы их решения. Юрчик 2 2 824 07-08-2008 18:17
Останнє: _null_

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 16