Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Адаптація дроселя
Автор Повідомлення
erwachsener Немає
a state of trance
****

Повідомлень: 1 286
Приєднався: Mar 2011
Глухов-Stadt
Schwarz Flugzeug 1.8t AGU ГБО
Повідомлення: #41
10-10-2015 18:03 RE: Адаптація дроселя

у меня тоже ни с того ни с сего тоже обороты при движении накатом стабилизировались, стрелка лежит ровно. хотя два дня назад плавали. не пойму сам что за фигня

"Автомобиль может быть любого цвета, если этот цвет черный."
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
salj4ok Немає
Классик
****

Повідомлень: 906
Приєднався: Nov 2011
Київ-Вишневе
VW_Golf_6_1.6_TDI
Повідомлення: #42
10-10-2015 20:27 RE: Адаптація дроселя

(10-10-2015 18:03)erwachsener :  у меня тоже ни с того ни с сего тоже обороты при движении накатом стабилизировались, стрелка лежит ровно. хотя два дня назад плавали. не пойму сам что за фигня
У мене не плавали, а підвисали на нейтралці 1200-1500 і плавно опускались при повній зупинці. Вечером знов катав по Києву і знов все ОК. Созванювався знову з електриком, каже приїзджай подивлюсь і зачищу вроді контакт маси, точно не зрозумів і можу помилятисьEmbarassed
Шукати всі повідомлення учасника
salj4ok Немає
Классик
****

Повідомлень: 906
Приєднався: Nov 2011
Київ-Вишневе
VW_Golf_6_1.6_TDI
Повідомлення: #43
04-11-2015 11:29 RE: Адаптація дроселя

Підніму тему, так як проблема не вирішена. За цей час було замінено аккумулятор, пропаяно провода в коробочці над аккумом, зачищена клема маси коло ЕБУ (ніде напруга не просідає). Ще замітив, що коли кондиціонер виключений, то майже все ок, а при включеному обороти не то що не опускаються, а ніби трохи підпригують вверх і держаться до повної зупинки. Знімали фішку з датчика тиску системи кондиціонера, не допомогло. Датчик температури також в нормі. Знову знімав заслонку, відкручував бокову кришку, там все сухо, крутити нічого не ризикнув, що б гірше не стало. Електрик предлагає зняти ЕБУ і залити стокову прошивку, хотя чіпувалась вона більше 4 років назад. Можливо все таки проблема в дросельній заслонці, попробувати підкинути іншу 100%справну? Можливо в когось лежить без діла і може за пивас на декілька днів дати на пробу?
Шукати всі повідомлення учасника
Владислав Немає
хренасдва
*****

Повідомлень: 16 744
Приєднався: Aug 2005
Киев
Октавия 1,8Т 4*4 длинная + туча VTGшных мустангов под капотом.+ Фокус ST
Повідомлення: #44
04-11-2015 14:04 RE: Адаптація дроселя

(04-11-2015 11:29)salj4ok :  Підніму тему, так як проблема не вирішена.

Какое то время назад (лет пять наверное), у меня начались проблемы с дроселями, я их поменял штуки 4-е или 5-ть. Проблема была в том, что обороты гуляли как хотели , после адаптации - устаканивались, но, через какое то время все начиналось по новой, происходило все симптоматично и непонятно. Могло после дня глючания и обрезания открытия на следующее утро стать как ни в чем не бывало. Короче напарился я с этой темой - мама не горюй.
В итоге, проблема крылась в надорваной изоляции датчика ГУР, провода иногда "подзакорачивались", чем видимо показывали неадекватную нагрузк, что в свою очередь сводило сума дроссель. Датчик поменял, провода переизолировал, проблема не возвращалась.




402м- 14,515с. (пока)

[Зображення: giphy.gif]
Произвол под заказ из материала заказчика - дорого.
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
salj4ok Немає
Классик
****

Повідомлень: 906
Приєднався: Nov 2011
Київ-Вишневе
VW_Golf_6_1.6_TDI
Повідомлення: #45
04-11-2015 15:40 RE: Адаптація дроселя

Дякую, для мене це цінна інформація. А як виявили проблему? Я коли перший раз приїхав до електрика, першим ділом він зняв провода з датчика ГУРа шось там поковиряв, каже їдь проїдься повинно помогти, не помогло.
Шукати всі повідомлення учасника
Владислав Немає
хренасдва
*****

Повідомлень: 16 744
Приєднався: Aug 2005
Киев
Октавия 1,8Т 4*4 длинная + туча VTGшных мустангов под капотом.+ Фокус ST
Повідомлення: #46
04-11-2015 17:09 RE: Адаптація дроселя

(04-11-2015 15:40)salj4ok :  Дякую, для мене це цінна інформація. А як виявили проблему? Я коли перший раз приїхав до електрика, першим ділом він зняв провода з датчика ГУРа шось там поковиряв, каже їдь проїдься повинно помогти, не помогло.

Да никак. Мучался, мучался, потом надоело, приехал на СТО, и сказал перебрать всю проводку под капотом и сообщить о всех влияющих хоть как то на мозг косяках.
П.С. Снять провода с датчика ГУР это конечно круто, но если к примеру глючит сам датчик или подмыкают провода где то после него, то собственно эфекта никакого и не будет. Hello!




402м- 14,515с. (пока)

[Зображення: giphy.gif]
Произвол под заказ из материала заказчика - дорого.
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
salj4ok Немає
Классик
****

Повідомлень: 906
Приєднався: Nov 2011
Київ-Вишневе
VW_Golf_6_1.6_TDI
Повідомлення: #47
21-12-2015 16:37 RE: Адаптація дроселя

Рішив сьогодні почитати помилки, так як відключався аккумулятор.
В електриці двигуна маєм наступне:
Понедельник, 21 Декабрь 2015, 15:16:41:21528
ВАСЯ диагност версия: диагност 1.1
Номер блока управления: 06A 906 018 CG
Компонент и/или версия: 1.8L R4/5VT MOTR HS NIK
Кодировка: 04000
Код мастерской: WSC 38085
VCID: 69A56ABF0077
6 Найдены неисправности:
18010 - Напряжение питания на кл. 30: напряжение слишком низкое
P1602 - 35-00 - -
16519 - Ряд 1-зонд 1: сбой в электрической цепи подогрева
P0135 - 35-10 - - - Непостоянно
17953 - Управление дроссельной заслонкой: сбой в работе
P1545 - 35-10 - - - Непостоянно
00670 - Датчик регулятора дроссельной заслонки-G127
06-10 - слишком высокий уровень сигнала - Непостоянно
16507 - Потенциометр дроссельной заслонки-G69: слишком высокий уровень сигнала
P0123 - 35-10 - - - Непостоянно
16514 - Ряд 1-зонд 1: сбой в электрической цепи
P0130 - 35-10 - - - Непостоянно
Після стирання помилок пізніше вискочила тільки про підігрів лямбди, вона в мене вже більше року. І 18010 - Напряжение питания на кл. 30: напряжение слишком низкое
P1602 - 35-00 хотя аккумулятор новий.
Питання в наступному, в третій групі напруга показує 13,4-13,8 при любих обертах двигуна, що є мало і оберти зависають. А в блоці комфорту 14,08в. З якого датчика чи з ЕБУ береться інформація третьою групою, як ідуть до неї провода? Генератор-акум-блок запобіжників і релюх під рульом, а далі ЕБУ чи якось по іншому? Де можна подивитись схему електрики?
П.С. Через декілька днів поїду до електрика, але хочеться трохи самому розібратись Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 21-12-2015 17:04 salj4ok.)
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Адаптація ДСГ 6 Super 2 olehshulha 4 752 05-12-2022 18:55
Останнє: andrey_notar
  Адаптація блока АБС. zooh 8 3 146 05-08-2022 22:33
Останнє: toledo
  Адаптація заслонок клімат-контроля АС Любомир Львів 0 1 756 12-02-2020 08:59
Останнє: Любомир Львів
  Чистка і калібровка Дроселя Bohdan709 7 1 916 19-04-2018 18:38
Останнє: yuristkonsult
  Чистка дроселя 2,0 FSI yurec_ 7 2 642 19-04-2015 15:42
Останнє: Виталий 333777
  Адаптація дросельної заслонки vag com xiryrg84 23 15 580 30-05-2011 08:48
Останнє: Michael_EP
  После чистки дроселя увеличился расход. Димон 14 7 912 25-08-2010 13:27
Останнє: ВА1975АР

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1