Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Проблемы с двигателем 1.6 Октавия Тур
Автор Повідомлення
Бублик Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 221
Приєднався: Mar 2007

Повідомлення: #21
28-11-2013 09:42 RE: Проблемы с двигателем 1.6 Октавия Тур



(27-11-2013 23:11)skodabox :  
(27-11-2013 10:53)Бублик :  12 то на НОВОМУ ДВИГУНІ, а після 100 000 км в середньому 11 чи меньше, якщо розбіжність по циліндрах більше 1, то треба ремонтуватися.
Я сам вимірював компрессію. У мене двигун АКЛ.Hello!

Цифры левые какие-то! Компрессометр ваш врет. Если на всех движках после сотни тысяч компрессия была не выше 11-ти, то и вопрос этот не подымался бы. А так есть вопросы, на которые вы даете ответ сославшись на свой автомобиль, что не есть объективно. Вспомнили об авто товарища с пробегом в 750 тысяч... Так в нем вообще уже компрессии быть не должно.
У меня тоже есть таксист, который в год сто тысяч наезжает (с его слов уже мульон прошла) и ремонта двигателя не было. Только я лично два раза капиталил...

Поміряйте на своєму авто і розкажіть всім які результати, з нетерпінням чекаю. Hello!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 28-11-2013 09:44 Бублик.)
Шукати всі повідомлення учасника
shostak Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 228
Приєднався: Apr 2008
Киев
Oktavia 1,6 AKL 2003г 150...250тыс.км
Повідомлення: #22
04-12-2013 17:43 RE: Проблемы с двигателем 1.6 Октавия Тур

(27-11-2013 12:55)Nazikey :  xipa,Вашому двигуну прийшов капець, або шукати другий (кіт у мішку) або робити цей. Розкажу те що знаю в товариша двигун АКЛ відмовив четвертий циліндр свічка була вся в маслі. вирішив вскривати двигун. Виявилось що на циліндрі масло десь сто грам, пропустило кольцо. Витягнули поршня а кольца так позалягали що ніяка хімія там не допомогла б. Блок ще в нормальному стані по запчастинах: нові вкладиші колінвала (глюко), комплект кілець (кольбеншміт), комплект всіх прокладок(віктор рейнз), болти нові на головку, сальніки клапанів, втулки клапанів, ремінь ГРМ (контітех), масло, фільт масляний, нові свічки (БОШ), помпа (Рувіль), новий антифриз - це все його винесло 2 800 грн, робота 1 500 грн разом 4300 грн = 537,5 долларів.(робилось на переферії Львова) До цього масла брала твердо 1л на 1000 км. Тепер має новий двигун який ні грама масла не бере і працює як годиник тому є вибір.
Звичайно якщо треба робити блок то це дорожче буде але все ж таки виправдано.
Подтверждаю, аналогично было - разобрали, помыли-почистили, сделали замеры - в допусках, собрали - результат аналогичный, всё в порядке - ни грама.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 04-12-2013 17:45 shostak.)
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Прошивка блока управления двигателем 2.0 tdi CFFB superbowl 110 31 467 15-09-2024 12:36
Останнє: pegasus
  Прошивка блока управления двигателем 2.0 tdi CFGC merss420 0 390 05-11-2023 23:38
Останнє: merss420
  Подскажите по звуку что с двигателем (видео) Anatolii 11 1 726 01-12-2020 16:07
Останнє: Maka
  Проблема с двигателем дергается на ходу фабия комби 1.4 бенз 75 л\с Vlad team 8 2 531 03-11-2019 11:21
Останнє: Alex66
  Vag-com не видит блок управления двигателем VIK_77 45 51 801 09-09-2018 21:48
Останнє: daemon-s
  Блок управления двигателем 036906034KF 4370felix 5 2 136 20-06-2018 11:21
Останнє: Sparkle
  Блок управления двигателем zvolia 8 3 642 28-06-2017 14:58
Останнє: Bank911
  Причина слилась с маслом (При торможении двигателем слышно какое то жужжание tour 1.6 yr84 35 9 925 10-05-2017 10:32
Останнє: Алекс.
  HELP!Машина глохнет при заводе с прогретым двигателем!!!Skoda Fabia 1.2 (2012) botyara 2 1 782 15-02-2017 19:26
Останнє: тавровед
  Дёргания двигателем при 2000-2300 оборотах Sasha_Sin 23 7 124 02-11-2016 19:38
Останнє: Украинец

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 2