Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Проблемы с двигателем 1.6 Октавия Тур
Автор Повідомлення
skodabox Немає
консультант
*****

Повідомлень: 4 943
Приєднався: Feb 2009
ХАРЬКОВ
СТО Skodabox
Повідомлення: #11
26-11-2013 22:18 RE: Проблемы с двигателем 1.6 Октавия Тур

(05-08-2013 09:02)xipa :  Шкода Октавия ТУР 1.6 акл. 2004 г.в. 300 тыс. пробег.
Нестабильно работает двигатель 1 и 4 цилиндр перестаёт работать свечи закидывает маслом (при новых свечах всё ок, но на 200-300 км пробега). Компрессия на сухую: I: 15-13 II: 13 III: 13 IV: 14
Масло ест 1-2 литра на 1000 км, в зависимости от пробега. Сальники клапанов менялись 20 тыс. назад.

...
Посоветуйте на что обратить внимание и как поставить диагноз без разборки и снятия.
Вам один уже поставили.
В принципе, он (диагноз) может разниться от только тонкостями. Типа: б/у двигатель, капиталка своего, новый иксовый...
По опыту могу сказать, что капиталка однозначная. Так как стадия поддержания рабочего состояния пропущена. А замена сальников клапанов без снятия и проверки состояния ГБЦ вообще пустая процедура при достаточно большом пробеге. А 280 тыс это большой пробег. И судя по всему масла вылито в трубу на хороший ремонт...
Готовьте 10-14 тысяч на основной ремонт и сопутствующие дефекты.

опыт, качество, доверие
+380 50 300 93 49
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
OSA65 Немає
Амбиент
*****

Повідомлень: 1 915
Приєднався: Dec 2006

Octavia Tour 1U2 AKL
Повідомлення: #12
27-11-2013 08:27 RE: Проблемы с двигателем 1.6 Октавия Тур

(26-11-2013 22:06)Бублик :  ...............Якщо у вас двигун АКЛ "із стажем" і маєте компрессію більшу ніж 12, то раджу вам повикручувати свічки, потім поналивати бензину в циліндри, щоб змити мастило із стінок, а потім знову зробити вимірювання.................

Будь ласка, підкрепіть конкретікою визначення "зі стажем". Я так розумію, що це також абстрактне та змінне (як й компресія внаслідок наведених Вами причин) поняття й визначається відносно кожного окремого двигуна.
Тому не зрозуміло, чому для усіх двигунів з пробігом приблизно 100 тис. так наполегливо рекомендується вважати нормальною компрессію не більш 12? А якщо у конкретному двигуні з моменту його народження була компрессія 14 з деяким невеличким розбігом по циліндрам, та якщо цей двигун мав дуже добрі умови експлуатації та догляд, то через 100 тис. км. у ньому також буде не більш 12?

Советом называется то, что мы просим, когда уже знаем ответ, но хотели бы его не знать.
Шукати всі повідомлення учасника
audiofan Немає
Туровод
***

Повідомлень: 365
Приєднався: Oct 2013
Симферополь
Турик
Повідомлення: #13
27-11-2013 10:15 RE: Проблемы с двигателем 1.6 Октавия Тур

(05-08-2013 09:02)xipa :  Шкода Октавия ТУР 1.6 акл. 2004 г.в. 300 тыс. пробег.
Нестабильно работает двигатель 1 и 4 цилиндр перестаёт работать свечи закидывает маслом (при новых свечах всё ок, но на 200-300 км пробега). Компрессия на сухую: I: 15-13 II: 13 III: 13 IV: 14
Масло ест 1-2 литра на 1000 км, в зависимости от пробега. Сальники клапанов менялись 20 тыс. назад.

В Джерман Центре написали в акте "необходима замена двигателя". А до этого три раза брали деньги за свечи и диагностику.

Посоветуйте на что обратить внимание и как поставить диагноз без разборки и снятия.

компрессия может быть завышенной за счет применения более густого масла и/или присадок, которые заливают хитроумные барыги перед продажей авто, дабы скрыть жор масла и износ поршневой группы.
В Вашем случае - капиталка однозначно!

Audentes fortuna juvat. Publius Vergilius Maro.
Шукати всі повідомлення учасника
Бублик Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 221
Приєднався: Mar 2007

Повідомлення: #14
27-11-2013 10:53 RE: Проблемы с двигателем 1.6 Октавия Тур

(27-11-2013 08:27)OSA65 :  
(26-11-2013 22:06)Бублик :  ...............Якщо у вас двигун АКЛ "із стажем" і маєте компрессію більшу ніж 12, то раджу вам повикручувати свічки, потім поналивати бензину в циліндри, щоб змити мастило із стінок, а потім знову зробити вимірювання.................

Будь ласка, підкрепіть конкретікою визначення "зі стажем". Я так розумію, що це також абстрактне та змінне (як й компресія внаслідок наведених Вами причин) поняття й визначається відносно кожного окремого двигуна.
Тому не зрозуміло, чому для усіх двигунів з пробігом приблизно 100 тис. так наполегливо рекомендується вважати нормальною компрессію не більш 12? А якщо у конкретному двигуні з моменту його народження була компрессія 14 з деяким невеличким розбігом по циліндрам, та якщо цей двигун мав дуже добрі умови експлуатації та догляд, то через 100 тис. км. у ньому також буде не більш 12?

12 то на НОВОМУ ДВИГУНІ, а після 100 000 км в середньому 11 чи меньше, якщо розбіжність по циліндрах більше 1, то треба ремонтуватися.
Я сам вимірював компрессію. У мене двигун АКЛ.Hello!
Шукати всі повідомлення учасника
OSA65 Немає
Амбиент
*****

Повідомлень: 1 915
Приєднався: Dec 2006

Octavia Tour 1U2 AKL
Повідомлення: #15
27-11-2013 11:28 RE: Проблемы с двигателем 1.6 Октавия Тур

(27-11-2013 10:53)Бублик :  12 то на НОВОМУ ДВИГУНІ, а після 100 000 км в середньому 11 чи меньше, якщо розбіжність по циліндрах більше 1, то треба ремонтуватися.
Я сам вимірював компрессію. У мене двигун АКЛ.Hello!

Чому на новому 12? У Єльзі наведено, що на новому від 10 до 13 (див. додаток).


Файл(и) Мініатюри
   

Советом называется то, что мы просим, когда уже знаем ответ, но хотели бы его не знать.
Шукати всі повідомлення учасника
Бублик Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 221
Приєднався: Mar 2007

Повідомлення: #16
27-11-2013 11:38 RE: Проблемы с двигателем 1.6 Октавия Тур

(27-11-2013 11:28)OSA65 :  
(27-11-2013 10:53)Бублик :  12 то на НОВОМУ ДВИГУНІ, а після 100 000 км в середньому 11 чи меньше, якщо розбіжність по циліндрах більше 1, то треба ремонтуватися.
Я сам вимірював компрессію. У мене двигун АКЛ.Hello!

Чому на новому 12? У Єльзі наведено, що на новому від 10 до 13 (див. додаток).

читайте вище
Шукати всі повідомлення учасника
OSA65 Немає
Амбиент
*****

Повідомлень: 1 915
Приєднався: Dec 2006

Octavia Tour 1U2 AKL
Повідомлення: #17
27-11-2013 11:46 RE: Проблемы с двигателем 1.6 Октавия Тур

(27-11-2013 11:38)Бублик :  читайте вище
Перепрошую, але ж якщо читати вище Ваши викладки, то усе правильно взагалі Ви пишите, але про абстрактні речі, як би праивльно кажучи, без конкретіки. А тут виробник конкретно та напряму дає дані, що рівень компресії може бути 13 на новому двигуні.

Советом называется то, что мы просим, когда уже знаем ответ, но хотели бы его не знать.
Шукати всі повідомлення учасника
Бублик Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 221
Приєднався: Mar 2007

Повідомлення: #18
27-11-2013 11:49 RE: Проблемы с двигателем 1.6 Октавия Тур

(27-11-2013 11:46)OSA65 :  
(27-11-2013 11:38)Бублик :  читайте вище
Перепрошую, але ж якщо читати вище Ваши викладки, то усе правильно взагалі Ви пишите, але про абстрактні речі, як би праивльно кажучи, без конкретіки. А тут виробник конкретно та напряму дає дані, що рівень компресії може бути 13 на новому двигуні.

купіть новий автомобіль, зробіть заміри, проїдьте 150-200 тис і ще раз перевіртеПоехали
Шукати всі повідомлення учасника
Nazikey Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 666
Приєднався: Oct 2012
Львів
Шкода октавія 1,6 AKL, Passat b6 2.0 fsi
Повідомлення: #19
27-11-2013 12:55 RE: Проблемы с двигателем 1.6 Октавия Тур

xipa,Вашому двигуну прийшов капець, або шукати другий (кіт у мішку) або робити цей. Розкажу те що знаю в товариша двигун АКЛ відмовив четвертий циліндр свічка була вся в маслі. вирішив вскривати двигун. Виявилось що на циліндрі масло десь сто грам, пропустило кольцо. Витягнули поршня а кольца так позалягали що ніяка хімія там не допомогла б. Блок ще в нормальному стані по запчастинах: нові вкладиші колінвала (глюко), комплект кілець (кольбеншміт), комплект всіх прокладок(віктор рейнз), болти нові на головку, сальніки клапанів, втулки клапанів, ремінь ГРМ (контітех), масло, фільт масляний, нові свічки (БОШ), помпа (Рувіль), новий антифриз - це все його винесло 2 800 грн, робота 1 500 грн разом 4300 грн = 537,5 долларів.(робилось на переферії Львова) До цього масла брала твердо 1л на 1000 км. Тепер має новий двигун який ні грама масла не бере і працює як годиник тому є вибір.
Звичайно якщо треба робити блок то це дорожче буде але все ж таки виправдано.
Шукати всі повідомлення учасника
skodabox Немає
консультант
*****

Повідомлень: 4 943
Приєднався: Feb 2009
ХАРЬКОВ
СТО Skodabox
Повідомлення: #20
27-11-2013 23:11 RE: Проблемы с двигателем 1.6 Октавия Тур

(27-11-2013 10:53)Бублик :  12 то на НОВОМУ ДВИГУНІ, а після 100 000 км в середньому 11 чи меньше, якщо розбіжність по циліндрах більше 1, то треба ремонтуватися.
Я сам вимірював компрессію. У мене двигун АКЛ.Hello!

Цифры левые какие-то! Компрессометр ваш врет. Если на всех движках после сотни тысяч компрессия была не выше 11-ти, то и вопрос этот не подымался бы. А так есть вопросы, на которые вы даете ответ сославшись на свой автомобиль, что не есть объективно. Вспомнили об авто товарища с пробегом в 750 тысяч... Так в нем вообще уже компрессии быть не должно.
У меня тоже есть таксист, который в год сто тысяч наезжает (с его слов уже мульон прошла) и ремонта двигателя не было. Только я лично два раза капиталил...

опыт, качество, доверие
+380 50 300 93 49
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Прошивка блока управления двигателем 2.0 tdi CFFB superbowl 110 32 983 15-09-2024 12:36
Останнє: pegasus
  Прошивка блока управления двигателем 2.0 tdi CFGC merss420 0 446 05-11-2023 23:38
Останнє: merss420
  Подскажите по звуку что с двигателем (видео) Anatolii 11 1 789 01-12-2020 16:07
Останнє: Maka
  Проблема с двигателем дергается на ходу фабия комби 1.4 бенз 75 л\с Vlad team 8 2 631 03-11-2019 11:21
Останнє: Alex66
  Vag-com не видит блок управления двигателем VIK_77 45 52 545 09-09-2018 21:48
Останнє: daemon-s
  Блок управления двигателем 036906034KF 4370felix 5 2 178 20-06-2018 11:21
Останнє: Sparkle
  Блок управления двигателем zvolia 8 3 778 28-06-2017 14:58
Останнє: Bank911
  Причина слилась с маслом (При торможении двигателем слышно какое то жужжание tour 1.6 yr84 35 10 330 10-05-2017 10:32
Останнє: Алекс.
  HELP!Машина глохнет при заводе с прогретым двигателем!!!Skoda Fabia 1.2 (2012) botyara 2 1 826 15-02-2017 19:26
Останнє: тавровед
  Дёргания двигателем при 2000-2300 оборотах Sasha_Sin 23 7 367 02-11-2016 19:38
Останнє: Украинец

Швидкий перехід:


Переглядають: