Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Сохранение заряда аккумулятора, есть электрики?
Автор Повідомлення
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #11
27-07-2018 15:01 RE: Сохранение заряда аккумулятора, есть электрики?

quwy :
SergM :Контролери? Давно?
Котролери у широкому вжитку вже більше ніж 25 років.
Широкий вжиток почався раніше.
Нагадую що мова йде про "вчився досить давно".
Позаяк вчили контролери і на них робите – не давно.

quwy :
SergM :Якщо розробили схему, то питань якби не повинно бути.
А питання в мене не по схемі.
Що це змінює? Вгадав усі літери та не зміг вимовити слово?

quwy :
SergM :Зняли клему з АКБ – і що?
А так – прихований власний АКБ через банальний діод.
Ще раз: у трекера є власна батарея, але це не РІТЕГ, їй треба від чогось заряджатись, і зазвичай робити це так, щоб не унеможливлювати запуск двигуна.
А звідки він буде знати отой "зазвичай"? Про інше - нижче.

quwy :
SergM :Мільйони?
Ну, у першій Фабії може до мільйона не дотягне, але у Супербі вже не один мільйон.
Самі рахували? Це у сумі зі всіма приблудами?

quwy :
SergM :3-вимірна модель керування ДВЗ – це нормально. Тулити ще щось у авто де є блок комфорту і керування споживачами – зайве з інженерної точки зору.
У сучасному авто навіть банальне дзеркало заднього виду має у своєму складі мікроконтролер, що приймає інформацію по послідовному інтерфейсу із пульту та керує сервомоторами і обігрівачем. А ще передає назад відповідні відгуки. Те саме -- у фарах, сидіннях, кермі тощо. Всюди мікроконтролери із своїми програмами, а у центральному блоці реалізація відповідних частин до всіх цих інтерфейсів.
Ви не плутайте сервісні функції та керування з необхідністю та модою.
В мене дзеркало заднього виду бездротове Smile

quwy :І це я зараз лиже про вторинні підсистеми автомобіля. Керування двигуном, підвіскою, та [автоматичною] трансмісією -- це дуже багато коду. Дуже!
?
– Справа у реалізації і доцільності.
Двигун, так – досить складна програма, усе інше (можливо) з розряду уніфікації та спрощення/здешевлення розробки (так само як розвиток Windows). Не думаю що АКПП має складнішу програму ніж двигун.

quwy :А навігаційна/мультимедійна система взагалі має таку кодову базу, що лише операційна система в ній -- десятки мільйонів рядків.
А це (операційка) яким боком? Чи просто для великих цифр?

quwy :Так що один зайвий мікроконтролер із одно-кілобайтовою програмою керування погоди не робить аж ніяк.
Питання у інженерному підході і адекватному вирішенню питання.

quwy :
SergM :А навіщо Вам захист, якщо первинне завдання – адекватне споживання енергії?
Адекватне -- це яке? Один міліампер на запис та збереження відео? Ви бажаєте неможливого. Треба жити у реальному світі, де реєстратор жере сотні міліампер при роботі.
Адекватне споживання – це у першу чергу приорітети що, коли і як повинно споживати. З АКБ Ви не будете знати ні скільки їй залишилося, ні скільки раз ви зможете нею завести авто – скільки би рядків у контролері Ви не наворотили.

Банальна математика: струм реєстратора 300мА, АКБ 60А*г, ККД(12/5)=90% – з чого випливає що АКБ вистачить на ~182 години. У реальності АКБ не заряджено на 100% і його не бажано розряджати більше ніж на 50%. Таким чином за таких умов запас по часу складе нехай 72 години.

Висновок дуже простий: це занадто для АКБ як на загал і відповідно вимагаються певні умови (мінімум – не більше 3 діб простою). У іншому випадку втрачається сенс: ну вимкнув контролер реєстратор через 72 години, а через 73 сталася подія – для чого тоді той реєстратор? (А взимку це буде навіть не 36 годин наприклад.)

Можна наворотити авто як забажаєте, але явно будуть досить суттєві обмеження за розумного бюджету цього. Відповідно за умов непевних характеристик гарантування працездатності наворотів є дуже відносним, що ставить під сумнів взагалі доцільність тих наворотів.

quwy :
SergM :сенсу ним розряджати АКБ до якогось мінімума немає
Є, бо власне джерело не гумове, а коли реально знадобиться трекер, буде вже не до економії акумулятора.
У треккера есть свой аккумулятор, от которого он более трех дней работать может. Но во-первых и ему нужно заряжаться, а во-вторых, когда он станет реально нужен, приоритеты немного изменятся и разряд стартерного аккумулятора будет явно не среди чего-то важного.
– Як Ваш умовний контролер буде знати, що саме зараз треба працювати до кінця бо трекер потрібен?


Перефразуючи зміст: можна довго готуватися до падіння астероіда – збудувати суперсховище, вирішити проблеми життєдіяльності тощо,– витративши на це багато свого часу та грошей і недочекатися його (або не встигнути)...

– Звичайно, Ви можете зробити свою схему і приблизно контролювати АКБ по напрузі і скоріше усього отримаєте досить невеликий термін гарантування живлення разом з бистрішим виходом АКБ з ладу. Можете наворотити і ще підраховувати енергетичний баланс, аналізувати напругу, збирати дані про температуру – щоб за якоюсь формулою приблизно розраховувати термін гарантування у залежності від терміну і умов експлуатації АКБ (який буде змінним, але знову ж таки відносно невеликим). Можете навіть додати якусь "аварійну логіку" для трекера, але це принципово ніяк не змінить наявних 60А*г при споживанні 300мА.
Шукати всі повідомлення учасника
Лесничий Немає
сам такой
*****

Повідомлень: 2 887
Приєднався: Mar 2016

Октавия AKL 2006
Повідомлення: #12
27-07-2018 16:30 RE: Сохранение заряда аккумулятора, есть электрики?

(27-07-2018 12:43)quwy :  У народа даже на этом форуме часто батарея садится "в ноль", что даже зажигание не включается. И ничего, после зарядки катаются дальше.
Защита от дурака, присутствующая в туре, например, срабатывает не при "нуле". "В ноль" - это про другое, к технике и вольтметру не относящееся, деградацию параметров пациента не оценивающее и не учитывающее.

Есть такой же термин, но называющийся пороговое напряжение батареи, состояние при котором называют глубокий разряд, но и тут у разных батарей это значение рознится (видно только при натурных испытаниях, зависит от возраста и состояния батареи, температуры и т.п.). Но для стартерных (кальциевых и гибридных) батарей этот порог выше порога тяговых. Тяговые не эквивалент стартерных как бы не хотелось, но когда хочется , то можно пользовать - никто не остановит.
В некоторых применениях, при ограничении глубины разряда "ходют". По ссылкам есть примеры.

(27-07-2018 12:43)quwy :  Емкость конечно падает, но как правило временно и не так фатально, как это малюют.
Не имею цели переубедить. Дал две ссылки. По первой можете полистать темы и увидите сколько батарей поднялось, у кого ёмкость упала временно, а у кого такой и осталась. Всё в виде таблиц и графиков, от разных тестеровщиков, на новых и бу батареях. Динамика и необратимость падения в профильных кругах давно не является уже предметом изучения, точка поставлена. Для кальция КТЦ по ГОСТ никто из практикующих не делает.
ИМХО: спорить про батареи и искать истину я бы предочел на профильном форуме. Про пороги свои также задали бы там вопросы.

PS: смысл заморачиваться с маленькой тяговой AGM в том, что, в силу специфики технологии, используется электролит с более высокой плотностью, соответственно у батареи более высокое НРЦ нежели чем у наливной и заряд он отдаёт в диапазоне более высоких напрядений. Т.е. некоторое время ресурсы стартерной батареи при питании маломощных девайсов вообще не задёйствуются.

При некоторой "сноровке" эту батарею можно задействовать и для аварийной запитки сигнализации, центрального замка, ЭБУ. Такие практики серийно пользуют в премиум сегменте.

Далее читатель. Неинтересно.

Ни один человек, который уважает себя, никогда не позволит толпе решать за себя, что ему можно смотреть и читать, а что нельзя....Ни одна власть, которая себя уважает, не позволит толпе решать, чему работать, а чему нет. #ValiseTerminalMaldives
(Востаннє це повідомлення було змінене: 27-07-2018 17:38 Лесничий.)
Шукати всі повідомлення учасника
abcd95 Немає
Мастерик
***

Повідомлень: 469
Приєднався: May 2010

Octavia 2.0i AQY Combi, A5 FL 2.0TDi+DSG BKD Combi
Повідомлення: #13
27-07-2018 23:31 RE: Сохранение заряда аккумулятора, есть электрики?

Автор, якщо такий пристрій зробите, вам треба патент робити. Берете мікроконтролер, дивитеся параметри, можливості, пишите прогу, потім схемотехніку. Паяєте. Якщо мені закажете, коштувати буде більше 1к уе.
Вас попустить з реєстратором пізніше, щоб він працював завжди.
У більшості через 10хв він вимикається.
Від того, що ви хочете наприклад 10 днів простою писати, не вийде, флешки не вистачить. Взимку аккумулятори ще менше працюють, з-за низької температури.
Ви хочете з наступної опери: до мене приходить людина, приносить мобілу з Мексики. Просить прошити на рос. мову. Фірма, не нокіа та такої я не знав на той період. Прошивки рос. не існує. Я йому сказв 5тис уе за працю. Потім розжував. Щоб написати прошивку, на заводі десь працюють 5-10 програмістів, отримують зарплату по 3тис уе на місяць. І роблять цю прошивку на протязі 6 міс. Маємо: 10*3*6=180тис уе.
Приблизно так. А я просив всього 5тис.уе. )))

Никому нельзя верить, мне можно!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 28-07-2018 09:27 abcd95.)
Шукати всі повідомлення учасника
quwy Немає
Ученик
*

Повідомлень: 41
Приєднався: Nov 2013
Київ
Fabia 1
Повідомлення: #14
16-12-2018 05:40 RE: Сохранение заряда аккумулятора, есть электрики?

Девайс, в принципе, готов. Два десятка деталей. Скоро на хабре будет статья со схемой и исходниками прошивки. Надеюсь, принесет пользу страждующим.
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #15
17-12-2018 12:59 RE: Сохранение заряда аккумулятора, есть электрики?

Так що – зробить з 60Аг акумулятора 120Аг? (Ви так і не аргументували свої забаганки).

А вимикати Ваші додаткові споживачі щоб не розрядити АКБ у 0 – багато розуму і програмування не треба.
Шукати всі повідомлення учасника
quwy Немає
Ученик
*

Повідомлень: 41
Приєднався: Nov 2013
Київ
Fabia 1
Повідомлення: #16
14-04-2019 06:14 RE: Сохранение заряда аккумулятора, есть электрики?

Ну, типа того, опубликовался в который раз </sarcasm>
https://habr.com/ru/post/446956/
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Падение зарядки аккумулятора StealthyTigeR 34 6 511 15-03-2020 07:56
Останнє: wywiadowca1980
  Skoda Fabia!!! Не горит (пропал) на панели приборов значек Аккумулятора!!! HillDrive 7 4 203 11-12-2018 19:18
Останнє: HillDrive
  Мигает лампочка аккумулятора Badim89 29 18 439 19-10-2018 07:49
Останнє: Лесничий
  Fabia I: Потребление тока от аккумулятора, есть электрики? quwy 18 6 952 17-12-2017 00:26
Останнє: quwy
  Как узнать дату производства аккумулятора 777 3 1 689 15-07-2017 20:24
Останнє: astrolet
  Очередность снятия клем с аккумулятора? Asier 2 1 460 15-07-2017 08:58
Останнє: yuristkonsult
  Электрики, хэлп! Нечем детей на елку везти! kwon 15 3 610 02-01-2016 23:11
Останнє: Mutr6
  Глюк электрики? Барс 5 1 818 21-11-2015 20:29
Останнє: Барс
  Размер кожуха аккумулятора Dr.Gluck 0 1 099 01-11-2015 10:25
Останнє: Dr.Gluck
  Странное поведение электрики в Фабии 1.4 2005 bestel 4 1 706 15-09-2015 22:18
Останнє: Nikodima

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1