Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.
Автор Повідомлення
wywiadowca1980 Далеко
Мегаписака
*****

Повідомлень: 3 865
Приєднався: May 2016
Київ, село Позняки
Superb III, 2.0 TDI (DFCA)+Stage 1, DQ250
Повідомлення: #2421
Вчора 17:09 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

(15-02-2025 20:46)RomanRud91 :  SEAT Altea 1.6 TDI (CAYC) DSG (DQ250) 2012р.в., володію з 2022 року, пригнав з Німеччини з пробігом 100 000
Ну, якщо ви в це повірили, тоді все ОК Честь!

(15-02-2025 20:46)RomanRud91 :  Потім виявилось що сажевий фільтр вже часто забивається та дуже часто працює регенерація
Це один із доказів того, що там не 100 тисяч Wink ! Також думається, що впуск та вся ситема екології (не лише сам DPF) у вас були сильно забиті... Принаймні до того, як вам видалили DPF.

(Вчора 12:51)Egor25 :  І яку прошивку заливали після такого колхозу?
Теж думаю, що може бути крива прошивка...
Ще питання, що там з EGR зробили ці фахівці з тюнінху....

Два питання до "RomanRud91":
1. Яка витрата пального на ХХ при прогрітому двигуні? Більше чи меньше ніж 0,5 л/год?
2. Яка витрата пального в русі (так зв. моментальна витрата) на швидкості 90-100 км/год?
(Востаннє це повідомлення було змінене: Вчора 18:32 wywiadowca1980.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
RomanRud91 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 3
Приєднався: Feb 2025

Повідомлення: #2422
Вчора 22:21 RE: Двигатель 1,6 TDI. Проблемы и решения.

1. С приводу 100тис. Пробігу, додаю скрин с карвертикал + на оф. сервісі є повна історія (німечинна) з обслуговування з 2012 року, але я думаю що це не привід зараз про щось спорити...

2. С приводу сажевого фільтру, оф. сервіс виявив по історії, що авто обслуговувалось за маленькими пробігами, тому допустили що авто викорустовувалось в основному в місті, та небуло якись "продувок" на трасі і тд. + також сказали що сажеві фільтр в такій експлуатації авто в середньому 100 000-150 000, це не я вигадав це на сервісі. Так, вони не казали що потрібно його видаляти, але сказали що потрібно міняти, і про видалення то була особисто моя ініциатива, що б вже не повертатися до цього питання. Видаляв я його не в гаражах, а ось тут https://ua-service.com.ua/ , впринципі багато кого обслуговуют і тд і тп, ЕГР теж заглушили.

3. У самому початку прошивка була 9977, потім на оф. сервісі помвняли нв 9972. Так і залишилась.

4. От развал не робили, це факт, якось ще не приходилось, ходова за 3 роки взагалі не стукає та не гримить. Але буду ТО обов'язково зроблю.

5. Витрата палива розраховую по БК. На прогрітому двигуні показує 0.6л/г, витрата в русі при 90км/г ~6.3л.

Але сьогодні спробував дещо, підклбчив ELM та на программі CarScaner увімкнув середня витрата палива, і поїздив по місту (близько 50км) і виявилось що БК показує 7.4л/100км, а в додатку 6.2л/100км, і тут нове питання, хто показує вірно?))
PS: запуск програми та двигуна було в один час.


Файл(и) Мініатюри
   
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Лямбда-зонды, ошибки, решения Serzogaskoda 0 2 011 02-09-2021 15:01
Останнє: Serzogaskoda
  Низкое давление в рампе. Троит двигатель 2.0 Тди. Двигатель СААС egorka 5 4 506 28-01-2019 20:45
Останнє: egorka
  Подскажите решения проблемы Skodnik 9993 4 2 374 27-11-2013 15:53
Останнє: Skodnik 9993
  Проблемы с сигнализаией - не запускается двигатель при ее отключении developer 11 6 353 25-10-2012 11:32
Останнє: Bodyus
  Двигатель. Большие проблемы. Otto777 158 44 131 18-06-2010 07:57
Останнє: Di-ma
  ROOMSTER.Проблемы и методы их решения. Юрчик 2 2 847 07-08-2008 18:17
Останнє: _null_

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1