Люблю теми про 1.8Т
(28-09-2024 00:41)KOT : На 200000км зробили капіталку (поршні, вкладиші, нові розпредвали, притерли клапани і все таке, без розточки ціліндрів).
Навіщо ?
Цей мотор, якщо його не уграли (перегрів, тотальний кокс тощо)....., ходить далеко за 500 тисяч км.....
Каталізатор ваш може вже сипатись не по пробігу, а по віку. Я б радив його замінити на "стронгер" (можна й пряму трубу вварити, але тоді буде меньше жити глушник із за перегріву....), кінцевий глушак стоковий замінити на глушак від SAAB 2.3 турбо. Насадку залишити від WTS.
Але то ваша справа.
Це
дууже стара тема для,1.8Т. Тільки не кажіть, що не чули
Собі так теж робив на своїй Tour WTS. Ефект дійсно є оскільки турбіна швидше розкручується з низів.... Звук теж стає більш приємний і саме головне - не колгоспний!
(28-09-2024 00:41)KOT : здається, що машина якось почала гірше їхати. Тобто їде, нібито навіть прискорюється, але "не так як раніше".
Не факт, що причина погіршеної динаміки саме у вихлопній.... Клапан N75 у вас рідний чи від TSI? Травить чи ні? Впуск без дірок? Кульок рідний і без дірок? Опресовочку робили? Які результати?
Скільки турбіна дує бар при розгоні? Манометром не хочете заміряти щоб розуміти реальність, а не фантазії та здогадки.... ?