Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Полный привод. Проверки , ремонты халдекс , редуктор.
Автор Повідомлення
Remez Немає
Ученик
*

Повідомлень: 14
Приєднався: Nov 2017
Київ
Shkoda Octavia Tour A4 Combi 4x4 2000 р.
Повідомлення: #631
29-11-2017 11:15 RE: Полный привод. Проверки , ремонты халдекс , редуктор.

Парни, у меня истерика... Нигде не могу найти номера сайлентблоков для полноприводного тура 2000 года.
Пятый день пылесошу форумы и нигде нет конкретной информации - куча обсуждений обычных шкод и ничего конкретно по моей.
Насколько я понял, у полноприводных своя подвеска сзади. На экзисте картинки не работают для сравнения. Точно не известно количество сайлентов. У кого-то есть каталог запчастей по полноприводному туру или сами номара сайлентов или заменителей? Ссылки на рапидшаре не работают.
На сто записан на субботу, а с сайлентами попа.
Ps. Буду брать Lemförder 035935 01 Сайлентблок рычага - 4 шт. Скорее всего, это он
(Востаннє це повідомлення було змінене: 29-11-2017 11:19 Remez.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
dannetis Немає
Классик
****

Повідомлень: 974
Приєднався: Oct 2006
Київ
Octavia Combi 1.8T 4х4
Повідомлення: #632
29-11-2017 12:03 RE: Полный привод. Проверки , ремонты халдекс , редуктор.

http://www.skoda-club.org.ua/forum/showt...6&page=129
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Remez Немає
Ученик
*

Повідомлень: 14
Приєднався: Nov 2017
Київ
Shkoda Octavia Tour A4 Combi 4x4 2000 р.
Повідомлення: #633
29-11-2017 12:57 RE: Полный привод. Проверки , ремонты халдекс , редуктор.

(29-11-2017 12:03)dannetis :  http://www.skoda-club.org.ua/forum/showt...6&page=129

Я бы низачто там не догодался искать)
Спасибо!
Посмотрел предложенный вариант и не уверен:
http://images.exist.ua/images/3361/10203...4300_1.JPG
И
http://dok.dbroker.com.ua/art/3593501/le...4184598751
Что-то они слишком отличаются. Первый без корпуса
(Востаннє це повідомлення було змінене: 29-11-2017 12:59 Remez.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
slavek Немає
Писатель
***

Повідомлень: 293
Приєднався: Jun 2015
Київщина
Skoda Octavia Combi RS 4x4
Повідомлення: #634
29-11-2017 14:06 RE: Полный привод. Проверки , ремонты халдекс , редуктор.

в третьому пості зверху по сиилці я написав номер оригінального сайлента - от те і купуйте і на картинки з нету не дивіться


(26-11-2017 12:25)Доцент :  Если можно - ответ пожалуйста:
" Питання для Slavek:
І який струм має споживати насос Халдекс-1?"

Я займаюсь перевіркою халдекса виключно на грунтовці або на снігу, по стану мотора не суджу, відповідно струми в моторчиках халдекса не міряв. Поміряйте струм на свому моторчику і сіженькому маслу з фільтром і подивіться, нехай це буде референсне значення, при густінні масла споживання струму трохи збільшуватиметься

а по струму халдекс 1 чи 4 - однакові струми мають споживати, так як самі моторчики однакові, відрізняється тільки підключення

Коли в мене хана щіткам на доп помпі ОЖ була (мерседес) то опір був таким, як був прийнятий ваажатися нормальним, а споживання струму було маленьке і мотор не крутився, тому вимірювання опору це гадання про погоду на марсі

БЖ на драйві:
Skoda Octavia Tour Combi 4x4
BMW 5-series e39
Mercedes E-classe w123
(Востаннє це повідомлення було змінене: 29-11-2017 14:19 slavek.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Maksimilien Немає
Писатель
***

Повідомлень: 671
Приєднався: Oct 2013
м.Київ
Passat
Повідомлення: #635
29-11-2017 15:44 RE: Полный привод. Проверки , ремонты халдекс , редуктор.

(29-11-2017 12:57)Remez :  Что-то они слишком отличаются. Первый без корпуса
Без обоймы - он таким и должен быть
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Доцент Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 124
Приєднався: Feb 2015
Полтава
Шкода 4*4
Повідомлення: #636
30-11-2017 10:04 RE: Полный привод. Проверки , ремонты халдекс , редуктор.

Таак! Я от это сейчас не понял, Slavek. То есть Вы не знаете и сейчас мне предлагаете пойти и померять ток на моторчике?... А как же : "я про стан механіки електродвигуна завжди суджу по струму, який він споживає... все інше - це непрямі признаки" - т.е это простая болтовня?
Ув. Slavek, в свое время я пол года занимался насосами и муфтами Haldex. Через нас проходило 2-3 муфты каждый день. Это было изучение и профессиональный ремонт насосов и муфт. Я знаю полностью все характеристики моторов и насосов. Я еще помню, как зависит потребление тока насосом от температуры масла (сущесвует прямая зависимость). А Вы сейчас мне предлагаете пойти и померять... Если Вы никогда не видели что делает масло при попадании в щеточный узел - так лучше спросите и я Вам подробно опишу (что происходит с сопротивлением и силой тока когда происходит межвитковое замыкание) - ну если Вы понимаете о чем я...
Ваши познания в Haldexe - можно считать нулевыми. Я же Вам присылал букварик в личку. Так Вы не удосужились его даже прочесть. О каких знаниях мы говорим если Вы пишите:"а по струму халдекс 1 чи 4 - однакові струми мають споживати, так як самі моторчики однакові, відрізняється тільки підключення" - ну что здесь скажешь ? - Вы не знаете в чем их разница.
Ув. Slavek. Ваша писанина в теме терпит фиаско. Пожалуйста, если не знаете и не уверены - не пишите и не вводите людей в заблуждение. Да не дай бог кто-то додумается (по Вашему совету) залить солярку в муфту :"краще соляри залити на 5хв і помаслати на пійдомнику на передачі" - это же преднамеренное и очень быстрое убивание насоса и самой муфты.
Я уже просил Вас не сравнивать Haldex с другими узлами и агрегатами (на сей раз насос помпы преплелся). На сегодняшний день муфта достаточно хорошо изучена и не требует сравнений с другими агрегатами - можно ошибиться и себя же ввести в заблуждение.
P.S. - Товарищи одноклубники, вся эта писанина рассчитана не для показа приоритета знаний в области муфты Haldex одного человека над другим, а для того что б Вы свободно оперировали знаниями и умениями по отношению к агрегату который толкает Вашу машину сзади. Смогли легко и быстро найти причину поломки и за бюджетные деньги быстро ее устранить.Hello!
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
slavek Немає
Писатель
***

Повідомлень: 293
Приєднався: Jun 2015
Київщина
Skoda Octavia Combi RS 4x4
Повідомлення: #637
30-11-2017 12:16 RE: Полный привод. Проверки , ремонты халдекс , редуктор.

по-перше, ваш букварик не зовсім достовірно описує роботу муфти... згідно букварика при індикації ручника на панелі привід не підключатиметься, а на практиці підключається, по крайній мірі в мене на грунтовці (1 щелчок)., тільки не кажіть, що на це здатні 10% міфічного крутного моменту, які ніби передаються завжди назад із-за того, що насос качає...
По-друге, ви заявляли про 10% крутного моменту завжди на задній осі. Ну ок. Подайте на насос 12В на заглушеній з вимкнутим запаленням авто на нейтралі. вивісіть заднє колесо і покрутіть. По вашій теорії при 10% ви рукою заднє колесо не прокрутите, а як і прокрутите, то авто зіскочить з домкрата

я про двигун не суджу по електричній частині насоса халдекса. про двигуни постійного або змінного струму цілі курси в університетах читають, але на жодній лекції або в жодній книзі ви не знайдете діагностику двигуна омметром. у мене світ двигунів не зводиться до насоса халдекса... Цікаво, коли ліфт глючить, ви теж скажете, щоб заміряли опір двигуна (там теж щітки є з колектором)?
Масло на щітках і колекторі одне (причому масло діелектрик до міжвиткових замикань точно не призводить), міжвиткове кз - інше. мені не треба цього описувати, я це 2 роки вивчав (на промислових двигунах правда, де масштаби серйозніші) Smile але цікаво було б послухати що скажете ви.
Струм насоса халдекс я не знаю, тому що я не займаюсь ремонтами і піврічного досвіду в замірі струмів цих моторчиків немає

по вашим рекомендаціям замірювати опір -це одне, ну покаже воно вам погоду на марсі і покаже коли обрив ланцюга буде... ок... але ж воно не покаже, це із-за щіток чи із-за масла, чи із-за застраних щіток маслом які просто заклинились в щітковому вузлі із-за наліпань... Якщо попаде масло на щітки, ну ок, менше струму начне хавати із-за гіршого контакту, менша потуцжність моторчкиа і як наслідок менший тиск відповідно в системі буде і на грунті задні колеса не гребтимуть від цього. ну так нашо міряти опір, якщо можна поставити машину на грунт і побуксувати?. Ями не треба, грошей за діагностику теж...

Далі - якщо я приводжу приклади, то ці приклади із схожих механізмів або механізмів такого ж принципу дії

БЖ на драйві:
Skoda Octavia Tour Combi 4x4
BMW 5-series e39
Mercedes E-classe w123
(Востаннє це повідомлення було змінене: 30-11-2017 18:10 slavek.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Доцент Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 124
Приєднався: Feb 2015
Полтава
Шкода 4*4
Повідомлення: #638
30-11-2017 13:43 RE: Полный привод. Проверки , ремонты халдекс , редуктор.

А, ну да... Значит руководство по Haldex - ерунда, а познания от Slavek рулят Поехали
Ответ на "по-перше":
Если бы Slavek потрудился все таки почитать букварик - он бы обратил внимание на схему на странице 23. Там показан поток масла к наружному ролику который обеспечивает преднатяг тем же убирает зазоры между фрикционов. Масло проходит через управляющий клапан. А как оно пройдет при выключенном зажигании (клапан закрыт при помощи пружины)? Масло через гидроаккумулятор сбрасывается в картер муфты. Поэтому о преднатяге при работающем насосе и выключенном зажигании и речи идти не может.
И кстати на насос 12в. нивкоем случае подавать нельзя. Не учите людей дурному...
У нас дискуссия как в кино существуют киноляпы: Вы их создаете, а я их исправляю.
Ответ на "коли ліфт глючить" - там нет ни щеток ни коллектора.
Ответ на "Масло на щітках і колекторі одне (причому масло діелектрик до міжвиткових замикань точно не призводить) - еще как производит. Щетки нашего насоса состоят из графита и медной пыли. Когда попадает масло на щетки - они начинают раскисать. Они начинают ялозить по коллектору и забивать пространство между ламелями коллектора. Таким образом между ламелями коллектора появляется масса состоящая из графитной пыли и включения меди (прекрасно проводят ток). Или и тут Slavek будет доказывать что щетки ток не проводят? Вот вам и межвитковое замыкание. (Что Slavek? Пока своими глазами не увидите - не поверите ?) - А это факт. А масло действительно диэлектрик и попав на щетки - увеличивает сопротивление. Вот я и просил человека померять сопротивление что б предположить - пошло масло в насос или нет?
Да, собственно говоря, мне уже надоело коментировать Ваши "киноляпы". Или толковое пишите или вообще ничего не стоит писать.
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
slavek Немає
Писатель
***

Повідомлень: 293
Приєднався: Jun 2015
Київщина
Skoda Octavia Combi RS 4x4
Повідомлення: #639
30-11-2017 18:22 RE: Полный привод. Проверки , ремонты халдекс , редуктор.

Про ваш буквар все понятно, але чому тоді про ручник не відповідає інфа дійсності з букваря, тому про достовірність половини букваря можуть виникнути сумніви

Я не СТОшник і на СТО не люблю їздити, якщо самому можна все легко зробити, тому з практичної сторони є методи перевірки повного приводу не лазячи під авто.
Я не любитель платити гроші електрикам які окрім поміряти напругу і опір нічого більше не вміють і не знають

Почитайте ще літератури що таке міжвиткове КЗ і між якими витками воно виникає, і взагалі що таке виток і що таке обмотка, і взагалі як працює ДПТ якщо вирішили поумнічати, бо поки показуєте свою некомпетентість в електричній чатині насоса. Якщо ви і розібрались в насосній частині насоса то це не робить вас експертом в діагностиці електричної частини насоса а з того, що ви тицяєте тестером на роз"єм говорить саме про це. А насосна частина перевіряється на стенді з манометром а не по погоді з марсу, яку ви натестите з омметром

Якщо заб"ються канавки між контактами колектора, то під машину точно лізти не треба... по згорівшому запобіжнику це дуже добре буде видно

Про ваш буквар я знаю і на "по-перше" ви не відповіли про ручник
на "по-друге" - якби там було б 10% передачі крутного через зжаті (чи преднатяг по вашому) фрикціони, то фрикціони зносились би за перші 50 т.км в муфті. вирівняти зазори не значить стиснути їх... там передаєтьсчя стільки багато моменту, на скільки це можливо передати через масло з пластинами і фрикціонами, при тому фрикціони не труться... на про 10% там і мови немає... аби 0,5% передавалось через такий спосіб

На АКПП теж фрикіони по вашому преднатягуються і так, дійсно, в положені нейтралі ведучі колеса крутяться, але вони рукою і зупиняються... от вам і передача "10%"крутного моменту

Про ліфт - а що по вашому піднімає і опускає ліфт, відкриває і закриває двері ліфта? мабуть маленький раб там сидить і за ричаги дьоргає

Ви так і не відповіли на запитання виділенне жирним шрифтом

БЖ на драйві:
Skoda Octavia Tour Combi 4x4
BMW 5-series e39
Mercedes E-classe w123
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Юрий 4х4 Немає
Шестнадцатый...
*****

Повідомлень: 2 060
Приєднався: Sep 2013

VW Passat B6 (Variant,_2.0TDI,_4Motion) Renault_Zoe_(electric)
Повідомлення: #640
30-11-2017 19:38 RE: Полный привод. Проверки , ремонты халдекс , редуктор.

По поводу лифта, то там асинхрон? Тогда без щеток и коллектора Hello!...
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Масло в задний редуктор скаут Андрій 9259 4 1 596 23-05-2021 09:51
Останнє: Vitaly_N
  Муфта халдекс Андрій 9259 3 1 256 14-05-2021 21:36
Останнє: zender67
  СТО для проверки Hyundai Getz 1.4 А/Т Shch 2 1 254 11-04-2019 07:16
Останнє: Bob12
  Перестал работать Халдекс ? Владислав 114 57 368 13-12-2018 14:03
Останнє: Доцент
Exclamation Octavia A7, Климат-контроль, Привод правого регулятора температуры воздуха LEON1D 0 1 888 14-08-2018 19:46
Останнє: LEON1D
  узнать пробег и возможные ремонты Oleksii Pinchuk 18 8 793 19-01-2018 13:39
Останнє: Украинец
  A5 Scout, - редуктор заднего моста или Haldex? Scout) 71 50 770 23-10-2017 10:09
Останнє: Доцент
  Привод багажника тур ByVamp 10 9 179 14-03-2017 23:44
Останнє: Pilson
  RS полный привод vstinger 5 2 072 08-12-2016 22:12
Останнє: Босяк
  как работает полный привод Асхат 9 12 133 10-11-2016 10:59
Останнє: Владислав

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1