Клиент :SergM :тобто незмінна кількість енергії подається на батарею,
На батарею ничего не подаётся. Батарея потребляет от стабильной бортсети столько, сколько ей нужно. Бортсеть остаётся одна при любых условиях. В конструкции автомобиля нет зарядного устройства для аккумулятора. Как уже говорили, батарея заряжается от источника стабильного напряжения. Соответственно, время заряда 2-х батарей разной ёмкости от одного источника стабильного напряжения будет одинаковым. Разными будут только токи заряда, и нагрузка на генератор.
0. Коментар про викладання вертаю Вам.
1. Батарея заряджається від джерела постійної напруги. Струм заряджання
нелінійний і залежить від ємності (див. характеристику АКБ).
2. Струм заряда до ~50% ємності як мінімум обмежується активним опором та внутрішнім опором АКБ (тому його обмежують додатково) і як тільки АКБ досягає насичення по напрузі – струм падає (див. характеристику АКБ).
3. Струм заряда на авто залежить від генерованої генератором потужності та визначається струмом збудження – таким чином стверджувати, що струм заряду нічим не обмежений та буде суттєво відрізнятись – некоректно.
Баластний режим АКБ на авто передбачає, що вона споживає певний надлишок генерованої потужності та слугує "стабілізатором" бортової мережі.
4. Якщо не обмежувати струм заряджання відповідно до п.3, то це може призвести до перевищення струму заряджання АКБ з відповідними наслідками =>
струм заряджання обов'язково обмежується.
5. Висновок про однаковий час заряду невірний як мінімум тому, що
після насичення АКБ по напрузі струм та час заряджання однозначно залежить тільки від ємності АКБ.
7. Точну картину без теорії можна встановити лише експериментом. Наполягаю що результати будуть принципово відрізнятись.
8. Існує інженерна підказка: на дизельних авто встановлюються генератори більшої потужності та АКБ більшої ємності, хоча інша комплектація однакова.