Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Проблеми після ремонту ГБЦ. Skoda superb 1.9tdi AWX 2006
Автор Повідомлення
Y.Shen Немає
Писатель
***

Повідомлень: 540
Приєднався: Jan 2013

Повідомлення: #21
04-03-2015 09:01 RE: Проблеми після ремонту ГБЦ і обслуговування авто. Skoda superb 1.9tdi AWX 2006

Щодо тиску, то там важливий елемент залишився за кадром. А саме вище норми чи нижче норми.
Якщо вище, то швидше за все закисла геометрія, якщо нижче, то треба шукати дирки у впуску (негерметичність патрубків після турбіни і до впускного колектора).
Усі решта помилок - дрібниці (для двигунаSmile ).
Шукати всі повідомлення учасника
Брдэ Далеко
Комбайнер на тракторці
*****

Повідомлень: 4 743
Приєднався: Jan 2009
Стольный град
octavia 1,92 TDI мало kWt
Повідомлення: #22
04-03-2015 09:31 RE: Проблеми після ремонту ГБЦ і обслуговування авто. Skoda superb 1.9tdi AWX 2006

(03-03-2015 22:09)Pavlikasiy :  Хтось може прокоментувати скріни помилок з мого авто...???
а ви той передув\недодув відчуваєте? Просто якщо машину заглушити і знову завети,то помилка обнулиться і передув\недодув зчезне на певний час. В мене неодноразово був передув. Розганяєшся, вона пре,а потім в певний момент хєрясь і всьо- машина тупа...Перезапустив і знову поїхала. Так проявляється передув. Недодув,то машина буде тупа увесь час. Передув буває через закоксовану геометрію,або заклинившу- таке теж буває. Ви заведить машинкУ,відкрийте капота ,та якщо можна подивится на турбіру,то подивіться на актуатор, там буде видно ,чи він рухається,повинен на холостих рухатись.Можна,щоб хтось погазував, буде теж видно- тяжка буде рухатись. Це саме найпростіше. Якщо геометрія рухається,то тоді треба шукати недодув- тобто дірку десь в системі.Це можна зробити "опресовкою". Вона в принципі недорога. Ну це саме найпростіше,що можна зробити в домашніх умовах. Якщо у вас руки ростуть з того місця,що треба,то можете самі зняти трбіну,розібрати її,та в солярці попарити, вона покисне і нагар можна буде зняти. Ну якось тк. Всі інші помилки у вас спародичні,тобто виникають інколи, але не постійні. Можливо так співпало,що при зборці десь недожали,то й вискочита помилка на недодув\передув.


(04-03-2015 09:01)werty_c :  Щодо тиску, то там важливий елемент залишився за кадром. А саме вище норми чи нижче норми.
Якщо вище, то швидше за все закисла геометрія, якщо нижче, то треба шукати дирки у впуску (негерметичність патрубків після турбіни і до впускного колектора).
Усі решта помилок - дрібниці (для двигунаSmile ).
або актуатор-якщо йому торба,то теж буде така ж помилка

Octavia 1.9 TDI (2006г.) AGR/No EGR/MAF delete/VNT 20@ 1.7 Bar/3bar map/Bosio Race 520 0,260 Nozzles/6 GEAR /Chip by RomSLR.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 04-03-2015 09:32 Брдэ.)
Шукати всі повідомлення учасника
Pavlikasiy Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 169
Приєднався: Jun 2014
Хмельницька обл
Повідомлення: #23
04-03-2015 09:59 RE: Проблеми після ремонту ГБЦ і обслуговування авто. Skoda superb 1.9tdi AWX 2006

(04-03-2015 09:31)OlegOk :  Розганяєшся, вона пре,а потім в певний момент хєрясь і всьо- машина тупа...Перезапустив і знову поїхала.

Саме таке спостерігалося раніше дуже рідко, особливо в морози бувало, зараз стало частіше і навіть при + температурах...

Чим страшне використання такого авто?! Скільки я ще можу проїхати!? Якщо потрібно буде до сервіса поїхати!? Чи краще взагалі не рухати його!?

Як ви думаєте, чи немає відношення цей передув до ускладненог пуску після простоя і димності при цьому... ДУмаю що турбіна не має відношення до пуску двигуна, але все одно цікаво почути думку тих хто точно знає......
(Востаннє це повідомлення було змінене: 04-03-2015 10:01 Pavlikasiy.)
Шукати всі повідомлення учасника
Брдэ Далеко
Комбайнер на тракторці
*****

Повідомлень: 4 743
Приєднався: Jan 2009
Стольный град
octavia 1,92 TDI мало kWt
Повідомлення: #24
04-03-2015 10:40 RE: Проблеми після ремонту ГБЦ і обслуговування авто. Skoda superb 1.9tdi AWX 2006

1. Передув не залежить впринципі від температри.
2 .Ну як би нічого страшного немає.Тобто ваше авто коли передуває,то виходить в аварійний режим, так зробив виробник, щоб ви могли доїхати до сервісу. Звісно ж краще почистити геометрію. Ця процедура коштувала при курсі 8 приблизно 600 гривень. Ну якщо самі знімете турбіну.Я сам знімав та возив на діагностику і чистку. Нічого складного в знятті немає. Перший раз знімав годину й 10 хвилин. останній 50 хвилин.
3. Насправді тих,хто точно знає тут немає...По відео всі ми можемо написати свої додумки, і не більше.Все одно правду скаже лише той,хто буде там(у вашому моторі) ковирятися і шукати причину. Щодо ускладненого запуску, тільки но передивився вмше відео і перше і друге.
а. З першого якось по відчуттям схоже на те, як після заміни паливного фільтра, тобто поки в систему не закачало палива, машина не заводиться. Тобто ви помаслали тричі, і тільки після третього разу машина "схопила". В мене подібне по поведінці було(лише по поведінці!!!), коли замерзала солярка і потім машина стояла в теплі, і я заводив її не з баку, а з бутилочки(тобто подачу зробив беспосередньо з пляшки літрової). То теж не відразу "хватала". Потім,як заводилась,то теж диміла. У вас характер диму схожий на незгорівшу солярку. Є тм ще начебто трошки синьоватого диму, але все ж більше такого світлого,як незгоріле паливо. На мою скромну думку, виходячи з спостережень(правда в мене ТНВД,але тим не менш) є якісь негаразди саме з паливною. Тобто ,у вас насос -форсунки ,наскільки я роумію, можливо вони якось некоректно працюють. Ну скажімо по простому, "збите зажіганіє". Тобто фаза распрєдвала і насос-форсунок не відпрацьовані. Тому що, ви намагаєтесь завести машину, вона щось там маслає,тобто за той час повинно налити вже палива в циліндри, але вона не заводиться.А як відомо, дизель спалахує від тиску. Тобто, або насос-форсунки не наливають його туди скільки треба для спалаху,або тиск відбуваєьбся россинхронно з вприском. Потім ,коли ви помаслали, топлива налилось , по видимому стільки ,скільки було достатьно для спалаху,а може й більше, і як результат- машина завелась. Як тільки вона завелась, повалив дим, дим характрний для великої кількості топлива незгорівшого.
Все,що написав, випливає з постережень за вашим відео

Octavia 1.9 TDI (2006г.) AGR/No EGR/MAF delete/VNT 20@ 1.7 Bar/3bar map/Bosio Race 520 0,260 Nozzles/6 GEAR /Chip by RomSLR.
Шукати всі повідомлення учасника
Pavlikasiy Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 169
Приєднався: Jun 2014
Хмельницька обл
Повідомлення: #25
04-03-2015 10:48 RE: Проблеми після ремонту ГБЦ. Skoda superb 1.9tdi AWX 2006

дуже дякую! Буду розбиратися з турбіною, а далі і з тим що залишитьбся, якщо щось залишиться! ))) Дякую за небайдужість до проблеми!
Шукати всі повідомлення учасника
Брдэ Далеко
Комбайнер на тракторці
*****

Повідомлень: 4 743
Приєднався: Jan 2009
Стольный град
octavia 1,92 TDI мало kWt
Повідомлення: #26
04-03-2015 10:57 RE: Проблеми після ремонту ГБЦ. Skoda superb 1.9tdi AWX 2006

а насос-форсунки якось перевіряються? Бо я свої звичайні механічні,але наворочені форсунки перевіряв на стенді.Може й вам треба перевірити? Бо турбіна турбіною,але важкий запуск,то важкий запуск.Це дві різні проблеми у вас. Я б перевірив спочатку б те,що до паливної відноситься,а потім ліз би до турбіни


може майстри, коли збирали,щось не додивились,тобто при сборці та налаштуванні щось не так зробили...

Octavia 1.9 TDI (2006г.) AGR/No EGR/MAF delete/VNT 20@ 1.7 Bar/3bar map/Bosio Race 520 0,260 Nozzles/6 GEAR /Chip by RomSLR.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 04-03-2015 11:01 Брдэ.)
Шукати всі повідомлення учасника
Pavlikasiy Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 169
Приєднався: Jun 2014
Хмельницька обл
Повідомлення: #27
04-03-2015 11:07 RE: Проблеми після ремонту ГБЦ. Skoda superb 1.9tdi AWX 2006

Насос-форсунки перевіряються... Від нас їх відправляють до Києва на перевірку, або до Львова. Поки нічого такого робити не хотів, адже проблем із ними не мав...

Та чому, че загорівся від неправильної роботи турбіни, а не від паливної системи! Якщо полагодять турбіну, тоді буду розбиратися з наступними симптомами! Можливо звернуся на Шкода в Хмельницькому щоб подивилися до турбіни, можливо якщо головаті люди, то і розберуться що там у мене з холодним пуском і димністю!

На bosch service поки будь яке бажання їхати відпало, і мабуть надовго... Я відчув що не мене обслужили, а я їх, і на тому все закінчилося...
Шукати всі повідомлення учасника
Брдэ Далеко
Комбайнер на тракторці
*****

Повідомлень: 4 743
Приєднався: Jan 2009
Стольный град
octavia 1,92 TDI мало kWt
Повідомлення: #28
04-03-2015 11:11 RE: Проблеми після ремонту ГБЦ. Skoda superb 1.9tdi AWX 2006

в мене ,коли були передуви\недодуви,то чек не загорався. Правда в нас на ТНВД як таког очеку немає..лище спиралька може миригкотіти,якщо щось... Навряд чи турбіна покаже чек,хоча можу помилятися....
о, ще одне, відкрийте капота,якщо є модливість долізти руками до турбіни, то понажимайте шток актуатора,якщо він рухається нормально,то як мінімум він не закис повністю.Це ще одна така найпростіша діагностика

Octavia 1.9 TDI (2006г.) AGR/No EGR/MAF delete/VNT 20@ 1.7 Bar/3bar map/Bosio Race 520 0,260 Nozzles/6 GEAR /Chip by RomSLR.
Шукати всі повідомлення учасника
Y.Shen Немає
Писатель
***

Повідомлень: 540
Приєднався: Jan 2013

Повідомлення: #29
04-03-2015 13:00 RE: Проблеми після ремонту ГБЦ. Skoda superb 1.9tdi AWX 2006

(04-03-2015 11:11)OlegOk :  в мене ,коли були передуви\недодуви,то чек не загорався. Правда в нас на ТНВД як таког очеку немає..лище спиралька може миригкотіти,якщо щось... Навряд чи турбіна покаже чек,хоча можу помилятися....
о, ще одне, відкрийте капота,якщо є модливість долізти руками до турбіни, то понажимайте шток актуатора,якщо він рухається нормально,то як мінімум він не закис повністю.Це ще одна така найпростіша діагностика

Щодо чеку, то не зовсім погоджусь. В мене коли вилізла проблема з передувом, то я за багатьма рекомендаціями з нету став давати своїй машинці доброго перцю (находу глушив і далі газ в пол), то чек в мене після таких діянь загорався, а через пару сотень км гас сам по собі.
Якщо ж тут чек загорівся на холостому ході,то я схиляюся більше до недодуву.
Шукати всі повідомлення учасника
Pavlikasiy Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 169
Приєднався: Jun 2014
Хмельницька обл
Повідомлення: #30
04-03-2015 13:05 RE: Проблеми після ремонту ГБЦ. Skoda superb 1.9tdi AWX 2006

Чек загорівся на ходу... Їхав вгору. Двигун ніби трошки дьоргатися почав на обертах і запалав чек
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Не працює коректор фар після встановлення нових фар. doc.hate 0 27 Сьогодні 12:48
Останнє: doc.hate
  Лямбда-зонд (1) Skoda Octavia Tour 2006, 1.6 BFQ. Maynard 13 12 717 19-10-2024 18:58
Останнє: Taras60
Exclamation Протікання антифрізу Skoda Octavia 2010 1.9TDI BXE Niyak 13 849 08-10-2024 08:03
Останнє: Niyak
  Skoda Fabia 1 2006 1.4 бензин проблема Кондиціонера капає вода в салон Bogdan99 1 163 29-09-2024 14:35
Останнє: Porter
  Skoda 1.9TDI A5 | Електрика. Відстунє живлення на відкриття кришки паливного баку Octavia 2005 2 299 08-06-2024 10:05
Останнє: Octavia 2005
  Плавають обороти перез 30 після запуску Дімі7887 14 947 30-05-2024 21:24
Останнє: toledo
  BFQ через 3000 км після заміни починає пити масло zumnuj 14 1 009 14-05-2024 13:50
Останнє: Vitaly_N
  Superb 2 BXE 1.9tdi программно выжата педаль сцепления azerikt 3 403 19-03-2024 00:23
Останнє: dallasdp
Thumbs Down Зявився цікавий звук після заміни турбіни АндрейКолобов 3 467 20-02-2024 10:59
Останнє: Romatr
  Октавия ТУР після запуску двіжка, вентилятор пічки через 5-10 сек вимикається sheva1982 3 500 23-01-2024 22:36
Останнє: wywiadowca1980

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 4