Звісно...

Octavia
Ну то почну трошки здалеку...
Декілька років тому мій коллега, після того як погнув на ямах декілька дисків на своєму Mercedes-Benz (W212), плюнув на все і замовив в Китаї лінзовані фари з LED-модулями..., а рідні, з лінзованим ксеноном продав і забув(його слова). ...і додав - тепер я бачу ями навіть в дощ

Відверто сказати -я не повірив. ...я і далі продовжував їздити з ксеноном, періодично міняючи лампочки і ...лінзи (разок було, бо вигорів рефлектор).
Але думка про це (LED світло) таки запала...
В листопаді місяці знову замінив ксенонові лампочки... Наслухався рекомендацій і встановив "YEAKY+50% 4500K"... Стало краще, але задумався про те, чи є можливість встановити додаткові Bi-LED модулі в штатні місця ПТФ.
Помоніторив "всесвітню паутину" - і "в-лоб" нічого про це не знайшов...
Найближчі теми про встановлення
1,8" лінзованих ксенонових модулів знайшов тут, на цьому форумі, і у київської компанії "Заміна ламп"...
Ну і то добре... Подивився як-то люди робили, і почав думати своє, шукати що є в продажу,...і обміряти фари.
Звісно, на Алі таки знайшов ось це...в двох варіантах виконання і декількох виробників...
![[Зображення: Ali_BiLed_2.0.jpg]](https://kept.com.ua/thumb/6i9/Ali_BiLed_2.0.jpg)
Відповідно є 1,8"-BiLed модулі, і 2,0"-BiLed модулі.
Між ним є різниця в ціні, в габаритах і світловіддачі: -
1.8"-3390 Lm ; а
2.0"-4530 Lm
Але, для себе, зразу поставив за мету, що-би встановити
2.0"-4530 Lm без розборки фари...
Корпус фари - дозволяє, глибина фари-дозволяє, посадочні місця (штатних протитуманних лінз) - також дозволяє все то зробити...
Думав, зважував, про це майже місяць...і таки в грудні наважився - замовив 2,0" модулі. На Алі_Експресі. Вперше там щось купував... Поки моє замовлення йшло десь на "Шовковому Шляху" з Піднебесної, я зайнявся тим, як буду кріпити і регулювати ці модулі в фарі...
Знайшов креслення подібного модуля десь на сайті Білорусі і з того почав моделювати кронштейн, систему фіксації і регулювання... Те, що понапридумував - віддав для оформлення конструктору... Зробили декілька ітерацій креслень. Зробив картонні макети в масштабі 1:1... перевірив на фарі. Але без самих модулів, в "залізі" робити не наважився...
За три тижні прийшла посилка... Перевірив розміри - нібито все гаразд...
Але... Виявилось, що багато-чого потрібно доопрацювати... З урахуванням розташування кронштейна і лінз в фарі, співвісності відносно оптичної осі отвору і оптичної осі лінзи, габаритів магнітної системи приводу шторки "дальнього" і діапазону дії її рухомих частин, ну і що-би була можливість встановлення і регулювання без розборки фари.
Таких ітерацій було чи сім, чи вісім...
Після примірки картонних моделей - кронштейн віддав зробити в залізі...
Матеріал - 1,5 мм. нержавійка...
Виготовили...
Отаке получилось...(нижній правий - то залізний)
Підібрав болти, шайби, гайки... Болти під торцовий ключ М4х25, шайби збільшеного діаметру, гайки звичайні і самоконтрящі...
Зібрав лінзу з кронштейном докупи (попередньо розвернув під болти центральні отвори корпуса лінзи до діаметра 4,2мм.)...Вийшло отак:
Приміряв в фару - все стало:
Після цього почав думати про те - де розміщати баласти...
Знову почав приміряти все то на фарі - і зрозумів, що в ці фари можливо всьо то розташувати всередині корпуса... Фари, за-для цього, розумний інженер спроектував

Але...Потрібно буде продумати послідовність зборки, ну і яким чином закріпити баласт всередині фари.
...і таки зрозумів - є скотч "3М", двосторонній, міліметровий вспінений, який вирішує це питання. Купив... Проклеїв нижні частини корпусів баласту... і подумав про електро-підключення до штатних клем ПТФ.
Заміряв штатні контакти мінусової клеми, зробив ескізи... Виточили деталі з латуні... Просверлили отвори... і впаяв туди контакти (хоча, впаяти туди можна 10 - 15 мм. мідного суцільного дроту)... Щоби тільки була можливість припаяти кабель "мінусу" з баласту і встановити з прокручуванням клему "мінусу" штатної проводки фари.
Для "плюсової" клеми використав кабель з контактами неробочих рідних лампочок... Зпаяв то те все добро... Отак...
День виділив на встановлення в фари всього того, що було вже приготовлено...
Для себе встановив таку послідовність:
- попередньо зібрав кронштейн з модулем. Зафіксував гайками з двох сторін відстань в 11 мм. між кронштейном і корпусом модуля... Використовував торцові шестигранні насадки на 7 мм. (для гайки М4) з зовнішнім діаметром 11 мм. Бо інші не влазять...;
- завернув провід живлення лінз (на баласті) в сторону підключення виводів лінзи і притягнув той провід стяжкою до кріпильного вуха баласту;
- підготував і обезжирив внутрішню нижню поверхню корпуса фари зі сторони круглого отвору. Дав час висохнути...;
- зняв захисний шар з наклеєного на баласті скотчу...і обережно вклеїв на низ фари той баласт, дивлячись за тим, що-би всередині був зазор в 7-10 мм. до рухомого рефлектора фари...всі провода направлені в сторону круглого отвору;
- відкрутив від рефлектора (саморіз торкс) тягу регулювання в горизонтальній площині;
- встановив штатні саморізи в верхні отвори кронштейну і на них надів по два гумових кільця 4х8 мм.(діаметр внутрішній-зовнішній). На шпильку М4, що стирчить з рефлектору, накинув шайбу і штатне гумове кільце;
- встановив кронштейн з лінзою в рефлектор фари. Позакручував два саморізи торкс до рефлектора і закрутив гайку М4 на шпильці;
- прикрутив до рефлектора (саморізом торкс) тягу регулювання в горизонтальній площині;
Підключаємо живлення до ксенонової лінзи і до ЛЕД-лінзи...
...і бачимо
Заміряв різницю СТГ двох лінз і по ксенону настроїв СТГ ЛЕД-лінзи...
Не за раз, ...за декілька підходів методом "послєдоватєльних прібліженій"...
Для цього, "ВВЕРХ-ВНИЗ" регулював нижньою штатною гайкою на шпильці в рефлекторі (верхні два саморізи зажаті крепко). І на знятій ЛЕД-лінзі, гайками на болтах кронштейну виставляв різні дистанції по лівому і правому болту (поворот променя лінзи"ПРАВОРУЧ-ЛІВОРУЧ").
Світло КСЕНОНОВОЇ лінзи:
Світло ЛЕД-лінзи:
Світло КСЕНОНОВОЇ лінзи і ЛЕД-лінзи разом:
Коли все відрегулював і виставив, тоді остаточно затягнув всі саморізи і гайки... Перевірив все-то ще раз, ну що-би не вертатись і після цього перейшов до наступної частини - "облагораживанію" електропідключення.
До штатної проводки підключив виводи баласту:
Ізолював термоусадкою мінусовий контакт:
Розібрав роз'єм шторки дальнього Ксенонової лінзи і підпаявся до нього виводами для підключення шторки дальнього ЛЕД-лінзи:
Вийшло десь так:
Акуратно всі провода розклав в середині корпуса фари:
Встановив кришечки:
От що з того всього вийшло...
Декілька фото з приміщення, коли ще фара на столі:
Вид зверху - світлорозподіл. Світлодіодна лінза в цій зоні яскравіша:
Вид на фару:
І ще Вид на фару:
Після всього того встановив то всьо в авто...
Декілька світлин знадвору:
Ближній... Включено на "ближній" обидві лінзи в кожній фарі....
Тоб-то... Два ближніх... До гаража - 30 метрів, до ліхтаря - 60 метрів...
СТГ чітка...
На "1,4%" заниження променя обов'язково відрегулювати!!!
Дальній... Включено на "дальній" обидві лінзи в кожній фарі....
Тоб-то... Два "дальніх"...
....і таки-да - ями видно навіть в дощ
Перевірив температуру Bi-Led лінз - орієнтовно градусів 40 С. Це після години роботи і коли на вулиці +5...
ОТАКЕ...