Всім доброго часу!
Вирішив поділитись своїм негативним, хоча в результаті, позитивним досвідом, який ввів в ступор на 1 день весь автосервіс.
Значить ремонтував я ходову частину. Ремонтував сам. Замінював сайлентблоки, 1 шарову опору, задню опору двигуна, стійки і втулки стабілізатора.
Після ремонту поїхав на сервіс зробити геометрію підвіски. З*їхав зі стенда, проїхався метрів 500, на першому перехресті при розвороті вискочив зовнішній ШРУС (Шарнір равних углових скоростей, простими словами - поворотний кулак, або граната). Дякуючи водійській солідарності після ввімкненої аварійки одразу ж зупинився перший водій, який мене відбуксирував до сервісу. Велике здивування було майстрів, коли побачили як я штовхаю свою Шкоду під бокс. Допоки хлопці взялися до роботи, я поїхав купляти новий ШРУС, бо, думаю, слава Богу що розлетівся вдома, а не в дорозі.
Приїхав я з новою запчастиною, почали її вставляти на місце, - а вона не заходить. Виявилося, що коли старий ШРУС вискочив, то "злизав" на півосі шліци.
Після двохгодинного шліфування тоненьким напильником шліців ШРУС зайшов на своє місце, здається, щастя ось воно...декілька хвилин і я їду додому. Та куди там... 3 см не вистачає для посадки півосі в ступицю. Починали затягувати гайку - ШРУС зтягувався з півосі. Поміряли піввісь - довжина разом із ШРУСами приблизно 80см. Подумали що ШРУС не відповідає оригіналу. Порівняли - однаковий. Я почав сумніватися в своїй роботі. Думав може ричаги переплутав місцями, можливо двигун змістився, можливо опора двигуна деформована... Одним словом до кінця дня всі версії реальні і нереальні були перебрані, загальним консиліумом було вирішено, що хтось колись піввісь поставив неоригінальну (є 2 варіанти по каталогах - 80 і 82.2см.). Я так їздив 6 років, а при ремонті ходової воно співпало і показалось на світ. Результатом повинна була бути купівля нової півосі, довжиною не менше 82см.
На наступний день поїхав я по розборках в пошуках нової півосі. Цінова політика (принаймні для Ужгорода, в інтернеті були суттєво дешевші): піввісь з 2-ма ШРУСами - 100$, з одним - 70$, без ШРУСів - 50$. Після замірів на розборці півосей в мене виникли деякі сумніви і було вирішено їхати за своєю, і з нею приїхати, щоб вибрати довшу.
Після зняття півосі з машини, заміри показали повноцінні 82 см. Щось підказувало, що другий день буде не менш загадковий ніж перший. Логічно було, що піввісь не могла зсохнутись і розтягнутись за ніч (хоча вже жартома і такі версії розглядались) було вирішено розібрати внутрішній ШРУС. На перший погляд здалося, що він був "розсипаний", так як 1 кулька знаходилась в пильнику. Після промивки ШРУСа всі були здивовані, так як в пильнику знаходилась зайва кулька. Звідки вона там взялась, - колись хтось замінював ШРУС, а пильник залишив старий, де в змазці заховалась зайва кулька. Так от, ця кулька попала між шарнірний елемент ШРУСа, заклинила його, тому він не витягувався на повний розмір, через що і злетів зовнішній ШРУС зі шліців.
Мораль мого негативного досвіду така, що коли щось замінюєте - замінюйте цілий комплект, або, принаймні, вимивайте все до чистого вигляду, переконайтесь чи немає нічого зайвого і тоді збирайте. В такому разі не будуть незрозумілі роботи забирати у Вас зайві дні часу і, зрозуміло, зайві кошти.
Кому що не зрозуміло - запитуйте, із задоволенням відповім.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 01-08-2016 10:36 _krem.)
|