Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Відповісти 
Прошивка блока управления двигателем 2.0 tdi CFFB
Автор Повідомлення
Piton7599 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 18
Приєднався: Dec 2019

Повідомлення: #61
13-03-2020 21:43 RE: Прошивка блока управления двигателем 2.0 tdi CFFB

Кто может помочь с прошивкой фабии 2, 1.2 гринлайн, дизель. Стоит прошивка 9979.блок 03P 906 021 K. Желательно Днепропетровская облаасть
(Востаннє це повідомлення було змінене: 13-03-2020 21:44 Piton7599.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
zender67 Немає
Banned

Повідомлень: 427
Приєднався: Jan 2020
Odessa
VW Passat B-7 2.0 TDI
Повідомлення: #62
17-03-2020 21:02 RE: Прошивка блока управления двигателем 2.0 tdi CFFB

Теперь с уверенностью отмечаю еще один положительный момент от "отката" на до ДГ - снижение уровня масла (теперь он строго по МAХ) а был на 2 мм выше. Перестало литься топливо при частых регенерациях DPF (раз в 90 км).
(Востаннє це повідомлення було змінене: 17-03-2020 21:03 zender67.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Senija Немає
Ученик
*

Повідомлень: 8
Приєднався: Oct 2020
Київ
Oktavia A5 2012 1.6, VW Passat 2.0 TDI
Повідомлення: #63
30-01-2021 03:00 RE: Прошивка блока управления двигателем 2.0 tdi CFFB

(17-03-2020 21:02)zender67 :  Теперь с уверенностью отмечаю еще один положительный момент от "отката" на до ДГ - снижение уровня масла (теперь он строго по МAХ) а был на 2 мм выше. Перестало литься топливо при частых регенерациях DPF (раз в 90 км).

Я почав бити тривогу т.к виявив значно підвищений рівень масла (відкачали через щуп але скільки не ясно т.к робили це вакуумом в загальну ємність на СТО) регенерації відбуваються в середньому через 150 км. Температура за бортом від -5 до +5. Пробіг 315 тис, 2.0 cffb, версія 9978. Режим в основному місто але майже без пробок (локдаун), в одну сторону 30 км.
Почав досліджувати інфу по сажовику, зробив деякі заміри, також наче норм (для чистоти експеременту заміряв відразу після регенераціїї Маса сажи рассчетная 4,88 г, Разность давлений на холостых 5hpa на 2500 об до 23hpa. Также заміряв тиск перед DPF, манометром на станціїї Лікві Молі - 0.06 при 2500- сказали чистий.
А перед цим в мінус 20 робив замір різності тиску при навантаженні, 4 передача майже до відсічки 5000 об- показники записав в лог, також наче не критичні)

Виявляється й 90 км може бути ...
[/quote]

(04-03-2020 14:09)zender67 :  Проехал по городу 120 км а "собралось" в фильтре 57% (что так же радует). Раньше было 80-90км. Так что пока лишь положительные впечатления ( про изменение динамики/ ездовых ощущений уже писалл
Раніше між регенераціями 80-90 км, а після прошивки 120 км й 57% заповненності, тобто пробіг між регенераціями має бути приблизно 300-350 км, правильно?

При поїздках по місту на частоту регенерацій впливає й температура на вулиці чим нижче тим довше прогрівається двигун, більший розхід палива й т.д ...

Через який пробіг відбуваються регенерації на теперішній час?


(20-02-2020 21:07)Max.M :  У меня на пассате 12 года CFFB стояла прошивка 8269. Сажевого не было. Авто для рынка Украины. Летом хх 0,5, зима хх 0,7
Отже в 2012 в Україну CFFB 2.0 без сажового поставляли ... Може зняти в себе (2013 рік), прошитись на 8269 й забути про регенераціїї..... А сажовик положити на полочку в гаражі.
Але ж каталізатор мабудь був, ... пішов курити інфу
(Востаннє це повідомлення було змінене: 30-01-2021 04:49 Senija.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
StreetLine Немає
Классик
****

Повідомлень: 1 336
Приєднався: Dec 2009
Днепропетровск
Skoda Octavia Tour - была, VW Passat B7 2.0 TDI
Повідомлення: #64
30-01-2021 07:02 RE: Прошивка блока управления двигателем 2.0 tdi CFFB

(30-01-2021 03:00)Senija :  Отже в 2012 в Україну CFFB 2.0 без сажового поставляли ... Може зняти в себе (2013 рік), прошитись на 8269 й забути про регенераціїї..... А сажовик положити на полочку в гаражі.
Але ж каталізатор мабудь був, ... пішов курити інфу

Конечно поставлялись. Я выше писал, у меня такой. Без сажевика, но катализвтор вроде бы есть. Мое авто Декабрь 2013 года.

НА НЕБЕСА---ЭТО БЫСТРО...НО НАВСЕГДА! НЕ ГОНЯЙТЕ!
[Зображення: flagmap.php?visited=ATBGCZHUPLROUATR]
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
sc3pt1c Немає
Писатель
***

Повідомлень: 349
Приєднався: Mar 2017
Тернопіль
Skoda Fabia 2 FL 1.6tdi CAYB. GOLF VI 1.6TDI CAYC. Passat b8 2.0tdi CRLB
Повідомлення: #65
30-01-2021 08:45 RE: Прошивка блока управления двигателем 2.0 tdi CFFB

(30-01-2021 03:00)Senija :  
(17-03-2020 21:02)zender67 :  Теперь с уверенностью отмечаю еще один положительный момент от "отката" на до ДГ - снижение уровня масла (теперь он строго по МAХ) а был на 2 мм выше. Перестало литься топливо при частых регенерациях DPF (раз в 90 км).

Я почав бити тривогу т.к виявив значно підвищений рівень масла (відкачали через щуп але скільки не ясно т.к робили це вакуумом в загальну ємність на СТО) регенерації відбуваються в середньому через 150 км. Температура за бортом від -5 до +5. Пробіг 315 тис, 2.0 cffb, версія 9978. Режим в основному місто але майже без пробок (локдаун), в одну сторону 30 км.
Почав досліджувати інфу по сажовику, зробив деякі заміри, також наче норм (для чистоти експеременту заміряв відразу після регенераціїї Маса сажи рассчетная 4,88 г, Разность давлений на холостых 5hpa на 2500 об до 23hpa. Также заміряв тиск перед DPF, манометром на станціїї Лікві Молі - 0.06 при 2500- сказали чистий.
А перед цим в мінус 20 робив замір різності тиску при навантаженні, 4 передача майже до відсічки 5000 об- показники записав в лог, також наче не критичні)

Виявляється й 90 км може бути ...

(04-03-2020 14:09)zender67 :  Проехал по городу 120 км а "собралось" в фильтре 57% (что так же радует). Раньше было 80-90км. Так что пока лишь положительные впечатления ( про изменение динамики/ ездовых ощущений уже писалл
Раніше між регенераціями 80-90 км, а після прошивки 120 км й 57% заповненності, тобто пробіг між регенераціями має бути приблизно 300-350 км, правильно?

При поїздках по місту на частоту регенерацій впливає й температура на вулиці чим нижче тим довше прогрівається двигун, більший розхід палива й т.д ...

Через який пробіг відбуваються регенерації на теперішній час?


(20-02-2020 21:07)Max.M :  У меня на пассате 12 года CFFB стояла прошивка 8269. Сажевого не было. Авто для рынка Украины. Летом хх 0,5, зима хх 0,7
Отже в 2012 в Україну CFFB 2.0 без сажового поставляли ... Може зняти в себе (2013 рік), прошитись на 8269 й забути про регенераціїї..... А сажовик положити на полочку в гаражі.
Але ж каталізатор мабудь був, ... пішов курити інфу
[/quote]

Просто відкатайте прошивку на додизельгейт, і буде відстань між регенераціями мінімум 300км. І забудете про рівень масла)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Senija Немає
Ученик
*

Повідомлень: 8
Приєднався: Oct 2020
Київ
Oktavia A5 2012 1.6, VW Passat 2.0 TDI
Повідомлення: #66
01-02-2021 08:15 RE: Прошивка блока управления двигателем 2.0 tdi CFFB

(30-01-2021 08:45)sc3pt1c :  Просто відкатайте прошивку на додизельгейт, і буде відстань між регенераціями мінімум 300км. І забудете про рівень масла)

Відкачали масло до нормального рівня. Якщо буде підніматися однозначно спробую зробити відкат.

Також на CFFB є можливість вирізати DPF. Каталізатор при цьому залишається. В такому варіанті ці двигуни поставлялись до України в минулі роки.
Опціонально відключається EGR.
Але це вже коли сажовий не можна буде відновити, т к крім прошивки немало робіт по мех відключенню (щоб скинути сажовик на 2.0 потрібно відпускати підрамник, та грамотно відключити DPF)
(Востаннє це повідомлення було змінене: 01-02-2021 08:37 Senija.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
zender67 Немає
Banned

Повідомлень: 427
Приєднався: Jan 2020
Odessa
VW Passat B-7 2.0 TDI
Повідомлення: #67
01-02-2021 08:43 RE: Прошивка блока управления двигателем 2.0 tdi CFFB

Senija ! Не прерывайте проведение регенерации ( cмотрите хотя бы косвенно по тахометру - лучше по DPF ELM) и не будет подниматься уровень масла - проверено!!!
Откат прошивки безвреден во всех смыслах к тому же не дорог (в отличии от удаления DPF физически + к этому обязательно программно ( при чем правильно) Но последнее умеют грамотно делать далеко не все...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 01-02-2021 08:48 zender67.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Senija Немає
Ученик
*

Повідомлень: 8
Приєднався: Oct 2020
Київ
Oktavia A5 2012 1.6, VW Passat 2.0 TDI
Повідомлення: #68
01-02-2021 19:06 RE: Прошивка блока управления двигателем 2.0 tdi CFFB

Все верно. Пользуюсь VAG DPF. ELM практически всегда в разьеме. А с момента когда откачал масло до норм уровня еще внимательней мониторю этот процесс
(Востаннє це повідомлення було змінене: 01-02-2021 19:09 Senija.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
zender67 Немає
Banned

Повідомлень: 427
Приєднався: Jan 2020
Odessa
VW Passat B-7 2.0 TDI
Повідомлення: #69
02-02-2021 07:04 RE: Прошивка блока управления двигателем 2.0 tdi CFFB

При езде по трассе ( 1,5 тыс км) у меня да же интервал регенераций увеличился до 600 км ( было в городе 330 км на откаченной)...


Кто не часто ездит, но что бы не разряжать АКБ (не вынимая из OBD-2 разъёма ELM) - разьем можно сделать отключаемым ( его "плюсовая" нога через микро выключатель). Я так сделал ( описывал на Drive 2). Cам ELM потребляет 35мА + 16мА центральный замок ( сигналка) = Это уже 50мА ( 0,05A) - за 2-3 (1.2А. сутки) дня не страшно но неделя- две и можно не завести ( зимой да со "слабым" АКБ)...
(Востаннє це повідомлення було змінене: 02-02-2021 08:41 zender67.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Senija Немає
Ученик
*

Повідомлень: 8
Приєднався: Oct 2020
Київ
Oktavia A5 2012 1.6, VW Passat 2.0 TDI
Повідомлення: #70
03-02-2021 22:35 RE: Прошивка блока управления двигателем 2.0 tdi CFFB

А за счет чего на додизельгейтной прошивке увеличивается интервал между регенерациями?
Что показует VAG DРF при 100% заполненности на додизельгейте?
У меня сейчас регенерация начинается когда расчетная масса сажи становится где то 21.5 г.
При расчете этого показателя в т.ч берется показания с дифф. датчика давления фильтра DPF. Мне кажется не стоит по предполагать что на старых прошивках позволялось больше разница в противодавлении.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 04-02-2021 14:43 Senija.)
Шукати всі повідомлення учасника Цитувати це повідомлення у відповіді
Відповісти 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Устраняем ошибку 00361 блока РТС своими руками, без замены Tasmanec 69 368 543 08-11-2024 21:42
Останнє: Dr1verr
  Ошибка на панели управления Eltaran 6 711 19-06-2024 17:53
Останнє: 1.2HTP
  Прошивка блока управления двигателем 2.0 tdi CFGC merss420 0 414 05-11-2023 23:38
Останнє: merss420
  прошивка приборки 1z0920843s Mals73 0 408 03-12-2022 11:01
Останнє: Mals73
  Адаптація блока АБС. zooh 8 3 212 05-08-2022 22:33
Останнє: toledo
Question Помогите с кодировкой блока абс kasper1987 1 799 01-08-2022 15:17
Останнє: Gr_Vetal
  Подскажите заводскую кодировку блока 036-906-034-FF Monzo 4 1 721 18-08-2021 19:22
Останнє: Misterd
  Вызов в сервис - Обновление ПО блока управления Sexy_Beast 2 1 146 06-05-2021 03:07
Останнє: zender67
  Замена блока АБС???? yurec_ 24 20 388 22-03-2021 22:32
Останнє: РоманРоман
  Параметрии блока парктроника Mals73 0 717 21-02-2021 11:10
Останнє: Mals73

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 12