(09-11-2020 22:26)Slavik : Я заводив автівку влітку від б/в батареї 7а/г 12 вольт(там напруга 13 вольт) без основної батареї. Така батарея вагою 2.4 кг віддає силу струму 150 Ампер , це перевірити може кожен навантажити вилку та чекати 10 секунд. При купівлі б/в акб я особисто перевірив навантаживши вилкою. Ціна питання 100 гривень.
Покажіть мені. як стартер буде весело обертатися від підключеного "бустеру" ))) Без основної батареї. Там клеми і дроти мають малу площу та згорять як свічка
. Повербанк для зарядження батарейки мобільного може дати 30 А, може бути пік на 1 секунду до 50 Ампер
Цей шлак підключений паралельно до основної батареї трошки підзаряджає штатну акб напругою 16 вольт. Батарея пробуджується і старт уже можливий. такий прилад із 3-4 Li батарей має ємність 1-2 А/г коштує 100 -150 гривень , а коробка та два клемники ще 2000 грн
та потрібно правильно зберігати(ЗАРЯД НА 70% ) , мороз, спека та час вбивають 18650. Краще придбати AGM батарею на 20 а/г , яка буде валятися в багажнику та підключена до системи через пару діодів (13,5V). така батарея гарантовано проживе 12-15 років.
Якщо бустери такі "моцні". то чому світові лідери автомобілізму не установлютюь це лайно на свої автівки, а ставлять ще одну батарею?) Навіть сонячні батареї монтують в люк. А супербустери залишили для лохів.
Хватит нам тут парить за 100 грн АКБ, -))) нашли на помойке и Вам повезло с его характеристиками...это Вы писали.
При чём тут павербанк???? он для другого предназначен!!! Это даже не корректно .
Мировые лидеры что-то знают....например, что они (как Вы называете "шлак" боятся холода).
И давайте всё таки обсуждать устройство под названием Бустер, а не подделки под Бустер. В них применяются Лит-фосфор, а у них токовые характеристики по лучше.