Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Пуско-зарядний пристрій
Автор Повідомлення
shurken Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 468
Приєднався: Mar 2009
Киев
Roomster Scout 1.6 BTS 2009
Повідомлення: #81
09-11-2020 21:47 RE: Пуско-зарядний пристрій

По идее такой автомобиль не должен был пройти сертификацию.


Из описания - оно должно быть предварительно заряжено от УСБ или розетки 12в. Про разряженный акум ни слова. Видимо от разряженного акума не особо можно что-то зарядить. Читаем дальше - вес 1200грамм. Вы серьезно, мне надо носить больше килограмма в кармане? И стоимость сто евро плюс доставка. Можно купить четыре базеуса и использовать вместо акума.

P.S. Прежде чем что-то постить, хотя бы описание устройства почитайте, а лучше инструкцию.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 09-11-2020 21:55 shurken.)
Шукати всі повідомлення учасника
azama Немає
Писатель
***

Повідомлень: 685
Приєднався: May 2014
Херсон
А5 FL 1.9 TDI
Повідомлення: #82
09-11-2020 22:03 RE: Пуско-зарядний пристрій

(09-11-2020 21:47)shurken :  По идее такой автомобиль не должен был пройти сертификацию.


Из описания - оно должно быть предварительно заряжено от УСБ или розетки 12в. Про разряженный акум ни слова. Видимо от разряженного акума не особо можно что-то зарядить. Читаем дальше - вес 1200грамм. Вы серьезно, мне надо носить больше килограмма в кармане? И стоимость сто евро плюс доставка. Можно купить четыре базеуса и использовать вместо акума.

P.S. Прежде чем что-то постить, хотя бы описание устройства почитайте, а лучше инструкцию.
Оооо началось. Эту хрень я фоткал на стоянке утром когда она завела кучу машин. подсоединяешь ее к дохлому акуму и она постепенно сама заряжается по два вольта, а потом все отдает.
Сами почитайте
Jump Start плюс стартовое зарядное устройство на 12 вольт БЕСПЛАТНО!
Заряжает себя от остаточной энергии батареи.
Да перевод корявый но смысл понятен.
Естественно ее можно зарядить от юсби.
Где я писал что именно Вы должны ее купить и носить в кармане?




(Востаннє це повідомлення було змінене: 09-11-2020 22:20 azama.)
Шукати всі повідомлення учасника
Slavik Немає
Писатель
***

Повідомлень: 549
Приєднався: Sep 2005
Дніпро
AKL, 2002
Повідомлення: #83
09-11-2020 22:26 RE: Пуско-зарядний пристрій

Hello!тема рекламує шлак.) Я заводив автівку влітку від б/в батареї 7а/г 12 вольт(там напруга 13 вольт) без основної батареї. Така батарея вагою 2.4 кг віддає силу струму 150 Ампер , це перевірити може кожен навантажити вилку та чекати 10 секунд. При купівлі б/в акб я особисто перевірив навантаживши вилкою. Ціна питання 100 гривень.

Покажіть мені. як стартер буде весело обертатися від підключеного "бустеру" ))) Без основної батареї. Там клеми і дроти мають малу площу та згорять як свічкаСмешно. Повербанк для зарядження батарейки мобільного може дати 30 А, може бути пік на 1 секунду до 50 АмперМир Цей шлак підключений паралельно до основної батареї трошки підзаряджає штатну акб напругою 16 вольт. Батарея пробуджується і старт уже можливий. такий прилад із 3-4 Li батарей має ємність 1-2 А/г коштує 100 -150 гривень , а коробка та два клемники ще 2000 грнЯ удивлен та потрібно правильно зберігати(ЗАРЯД НА 70% ) , мороз, спека та час вбивають 18650. Краще придбати AGM батарею на 20 а/г , яка буде валятися в багажнику та підключена до системи через пару діодів (13,5V). така батарея гарантовано проживе 12-15 років.

Якщо бустери такі "моцні". то чому світові лідери автомобілізму не установлютюь це лайно на свої автівки, а ставлять ще одну батарею?) Навіть сонячні батареї монтують в люк. А супербустери залишили для лохів.Смешно
Шукати всі повідомлення учасника
shurken Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 468
Приєднався: Mar 2009
Киев
Roomster Scout 1.6 BTS 2009
Повідомлення: #84
09-11-2020 22:30 RE: Пуско-зарядний пристрій

Сори, таки я не дочитал. Посыпаю голову пеплом. Правда вопрос массы, стоимости и это таки однозадачное устройство. Да и жалко добивать подсевший акум. Плюс если акум совсем сдох, от него ничего не подзарядишь.
Шукати всі повідомлення учасника
azama Немає
Писатель
***

Повідомлень: 685
Приєднався: May 2014
Херсон
А5 FL 1.9 TDI
Повідомлення: #85
09-11-2020 22:31 RE: Пуско-зарядний пристрій

(09-11-2020 22:30)shurken :  Сори, таки я не дочитал. Посыпаю голову пеплом. Правда вопрос массы, стоимости и это таки однозадачное устройство. Да и жалко добивать подсевший акум. Плюс если акум совсем сдох, от него ничего не подзарядишь.

Дружба
Шукати всі повідомлення учасника
Slavik Немає
Писатель
***

Повідомлень: 549
Приєднався: Sep 2005
Дніпро
AKL, 2002
Повідомлення: #86
09-11-2020 22:35 RE: Пуско-зарядний пристрій

(09-11-2020 22:03)azama :  [quote='shurken' pid='2816025' dateline='1604951231']
По идее такой автомобиль не должен был пройти сертификацию.


Из описания - оно должно быть предварительно заряжено от УСБ или розетки 12в. Про разряженный акум ни слова. Видимо от разряженного акума не особо можно что-то зарядить. Читаем дальше - вес 1200грамм. Вы серьезно, мне надо носить больше килограмма в кармане? И стоимость сто евро плюс доставка. Можно купить четыре базеуса и использовать вместо акума.

P.S. Прежде чем что-то постить, хотя бы описание устройства почитайте, а лучше инструкцию.
Оооо началось. Эту хрень я фоткал на стоянке утром когда она завела кучу машин. подсоединяешь ее к дохлому акуму и она постепенно сама заряжается по два вольта, а потом все отдает.
Сами почитайте
Jump Start плюс стартовое зарядное устройство на 12 вольт БЕСПЛАТНО!
Заряжает себя от остаточной энергии батареи.
Да перевод корявый но смысл понятен.
Естественно ее можно зарядить от юсби.
Где я писал что именно Вы должны ее купить и носить в кармане?



це іоністор - конденсатор великої ємності . щоб його зарядити треба дуже багато часу. . спека вбиває. холоду не люблять та мають великі втрати через свої особливості.
Дуже бояться короткого замикання а старт це коротке замикання. Зразу розряджати батарею, для того щоб заряджати інше джерело струмуБаян
Шукати всі повідомлення учасника
shurken Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 468
Приєднався: Mar 2009
Киев
Roomster Scout 1.6 BTS 2009
Повідомлення: #87
09-11-2020 22:41 RE: Пуско-зарядний пристрій

(09-11-2020 22:26)Slavik :  Hello!тема рекламує шлак.) Я заводив автівку влітку від б/в батареї 7а/г 12 вольт(там напруга 13 вольт) без основної батареї. Така батарея вагою 2.4 кг віддає силу струму 150 Ампер , це перевірити може кожен навантажити вилку та чекати 10 секунд. При купівлі б/в акб я особисто перевірив навантаживши вилкою. Ціна питання 100 гривень.
Это шляпа. Повторюсь, у меня зимой 12а/ч апсийный акум даже не попытался провернуть стартер. Возможно если бы я его нес к машине в теплом одеяле и отсоединил свой акум, он бы и запустил, но экспериментировать с электроникой авто, пытаясь на заведеннуб подключать разряженный акум не сильно хотелось, да и одеяла не было под рукой.

P.S. открою страшную тайну, на приемке акумов можно за пару сотен или как договоришься. Поменять свой акум труп на такой же живой и получить запасной нормальной ёмкости, который гарантировано запустит машину.


(09-11-2020 22:26)Slavik :  Якщо бустери такі "моцні". то чому світові лідери автомобілізму не установлютюь це лайно на свої автівки, а ставлять ще одну батарею?) Навіть сонячні батареї монтують в люк. А супербустери залишили для лохів.Смешно
Ещё как встраивают. И такие машинки называются гибридами.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 09-11-2020 22:44 shurken.)
Шукати всі повідомлення учасника
azama Немає
Писатель
***

Повідомлень: 685
Приєднався: May 2014
Херсон
А5 FL 1.9 TDI
Повідомлення: #88
09-11-2020 22:53 RE: Пуско-зарядний пристрій

Форум для того чтоб побалтать. Одни что то находят, пишут, рассказуют, показуют, другие просто читают и молчат. Третьим все не так. Смысл приблуд в этой теме завести машину, а они так выяснилось их заводят. У каждой свой принцип работы и свои недостатки, но конечный результат у всех одинаковый.
Шукати всі повідомлення учасника
Slavik Немає
Писатель
***

Повідомлень: 549
Приєднався: Sep 2005
Дніпро
AKL, 2002
Повідомлення: #89
09-11-2020 22:59 RE: Пуско-зарядний пристрій

[/quote]
Ещё как встраивают. И такие машинки называются гибридами.
[/quote]

До речі товариш експлуатує тойоту з 2003 року з гібрид устаткуванням.
Там немає бустерів. там стоять набрані елементи 250 - 400 вольт, які працюють на елетродвигун передніх коліс, а не старртер. Різниця зрозуміла чи ні? Там при старті і близько немає такої скаженної сили струму, велика напруга(малий струм) та редуктор. Якщо у вашому місті є нові тролебуси з автономним рухом, чи трамваї, то у водія на планшеті побачите 400 в при силі струму 29 А, так катаються троллейбуси.
А бустери ви пропонуєте використовувати на струмі 150 А і більшеСмешно Одноразова річ.
Чому не встановлють на авто бензиновими двигунами бустери ?Смешно
(Востаннє це повідомлення було змінене: 09-11-2020 23:00 Slavik.)
Шукати всі повідомлення учасника
shurken Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 4 468
Приєднався: Mar 2009
Киев
Roomster Scout 1.6 BTS 2009
Повідомлення: #90
10-11-2020 01:16 RE: Пуско-зарядний пристрій

Боже как все запущено. Открою страшную тайну, банальная Зойка даже на зарядке может работать с токами в сто ампер, а при тапке в пол всех 160. Там провода на батарейку с палец толщиной. Я уже молчу про Теслы у которых токи могут доходить до 800 ампер. Да, да при напряжении 400 вольт. Или как предлагаешь прокормить моторчик на 310 кВт? Такой вот себе троллейбус.
(Востаннє це повідомлення було змінене: 10-11-2020 01:18 shurken.)
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Пуско-зарядное igorp1024 13 4 079 07-03-2012 16:08
Останнє: gleb_dv
  Пуско-зарядное устр., подскажите Victornr 4 1 677 21-01-2008 19:36
Останнє: Калян

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1