Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
60 км після заміни лямбди вискочив чек. 1,8Т ARX. Потрібен електрик в Києві
Автор Повідомлення
slavek Немає
Писатель
***

Повідомлень: 293
Приєднався: Jun 2015
Київщина
Skoda Octavia Combi RS 4x4
Повідомлення: #1
16-07-2015 20:02 60 км після заміни лямбди вискочив чек. 1,8Т ARX. Потрібен електрик в Києві

Привіт!

Вчора замінив передню лямбду (широкополосна) по причині недостовірних даних із-за відсутності підігріву
P0135 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heating Circuit Malfunction
P1103 - Volkswagen - HO2S Heating Circuit Bank 1 Sensor 1 Voltage Too Low

Їздив після заміни, бувало моментами двигун ковбасило на ХХ, витрата палива росла, а потім заспокоювалося і на ХХ витрату показувало 0,8 л/год

Сьогодні вранці, проїхавши сумарно 60 км після заміни вискочили майже ті ж самі помилки по підігріву лямбди і недостовірності даних
P0133 - O2 Sensor Circuit Slow Response Bank 1 Sensor 1
P1103 - Volkswagen - HO2S Heating Circuit Bank 1 Sensor 1 Voltage Too Low

Куди копати, в чому може бути трабла?

Можливо проводка десь перебита?

Хто в Києві таке перевірить/зробить?

БЖ на драйві:
Skoda Octavia Tour Combi 4x4
BMW 5-series e39
Mercedes E-classe w123
(Востаннє це повідомлення було змінене: 16-07-2015 20:21 slavek.)
Шукати всі повідомлення учасника
slavek Немає
Писатель
***

Повідомлень: 293
Приєднався: Jun 2015
Київщина
Skoda Octavia Combi RS 4x4
Повідомлення: #2
19-07-2015 13:08 RE: 60 км після заміни лямбди вискочив чек. 1,8Т ARX. Потрібен електрик в Києві

А може таке бути із за кастрованих катів? А то кати вирізані і ті ж банки, тільки пусті, вварені назад... По хорошому потрібно було б пламєгасітєлі вварювати при подібних процедурах...

В мене родилася теорія про відсутній підпор газів на ХХ, тому і лямбда не правильно працює...

Чому так рішив, тому що в русі лямбда працює на відмінно, середня витрата палива по місту в мене виходить від 8 до 9 літрів, дивлячись чи були пробки з тянучками чи ні... А "підглючує" лямбда саме на холостих, коли досить мало вихлопних газів

БЖ на драйві:
Skoda Octavia Tour Combi 4x4
BMW 5-series e39
Mercedes E-classe w123
Шукати всі повідомлення учасника
artem_87 Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 229
Приєднався: Mar 2013
Kiev
Tour ARX 4x4
Skype IDtemo4kin
Повідомлення: #3
19-07-2015 13:32 RE: 60 км після заміни лямбди вискочив чек. 1,8Т ARX. Потрібен електрик в Києві

нужно смотреть проводку. блок с пригаревшими контактами заменили?

у меня без катов пишет ощибку только по 2-й лямбде.

впуск герметичный? дмрв исправный? хоть не нулевик стоит?
Перейти до сайту учасника Шукати всі повідомлення учасника
Vitas_TEK Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 129
Приєднався: Mar 2007
Киев
oktavia tour 2.0 APK
Повідомлення: #4
19-07-2015 13:33 RE: 60 км після заміни лямбди вискочив чек. 1,8Т ARX. Потрібен електрик в Києві

Как по мне, больше похоже на проводку перетёршуюся, вариант про неправильность лямбды на холостых из за отсутствия пламегасителя - как то нереально получается. А чем ошибки смотрите, на климате что-ли? Или есть кабель и ноутбук, на котором можно и поведение лямбды отследить на холостых? А вообще начал бы я с проводки, прозвонку с пищалкой вставить в проводку с двух сторон-и посгибать разьёмы и доступные места провода. пищалка начинает хрипеть и прерыватся звуком, если что-то не так.
Шукати всі повідомлення учасника
slavek Немає
Писатель
***

Повідомлень: 293
Приєднався: Jun 2015
Київщина
Skoda Octavia Combi RS 4x4
Повідомлення: #5
19-07-2015 19:10 RE: 60 км після заміни лямбди вискочив чек. 1,8Т ARX. Потрібен електрик в Києві

(19-07-2015 13:32)artem_87 :  нужно смотреть проводку. блок с пригаревшими контактами заменили?

у меня без катов пишет ощибку только по 2-й лямбде.

впуск герметичный? дмрв исправный? хоть не нулевик стоит?

про герметичність не знаю, але посвистування при 50-60 в натяг на 4тій із салону чути
розходомір шось показує, але в грамах на секунду, як показує ВАГ КОМ я не розбираюсь, але пам"ятається цифра 3,28 на хх. Фільтр звичайний стоїть
Блок запобіжників, що на акумі, ще не замінив

(19-07-2015 13:33)Vitas_TEK :  Как по мне, больше похоже на проводку перетёршуюся, вариант про неправильность лямбды на холостых из за отсутствия пламегасителя - как то нереально получается. А чем ошибки смотрите, на климате что-ли? Или есть кабель и ноутбук, на котором можно и поведение лямбды отследить на холостых? А вообще начал бы я с проводки, прозвонку с пищалкой вставить в проводку с двух сторон-и посгибать разьёмы и доступные места провода. пищалка начинает хрипеть и прерыватся звуком, если что-то не так.

Помилки ВАГ-КОМом дивився
Прозвонку проводки думав робити... заїжджав до офіціалів у п"ятницю, Перевіряли наявність сигналу підігріву з мозгів - підігрів приходить, 2,5В на ввімкненому запалюванні і 12В при команді обігріву з мозгів... сигнальні провода ще не продзвонювали
Завтра поїду до хвалених хлопців на ЖД шосе у києві, там попитаю

Дивно те, що на ходу лямбда добре працює

До заміни лямбди була помилка по підігріву лямбди, після заміни на повільну відповідь лямбди


Сьогодні їздив до рекомендованих шкодоремонтників (скоріше правда ВАГоремонтників) на їхню діагностику на ЖД шосе
Із того, що вони нанюхали, наслухали і надивилися

1. Кінцевик педалі зчеплення не працює - заміна (по їх словам це пояснює те, чому дьоргається авто при розгоні)
2. ВКГ засрано неймовірно і тудою ж іде підсос - вердикт розбір і заміна (замовив сьогодні повний комплект нової ВКГ - підхід радикальний)
[Зображення: 3bfa6fda36d8.jpg]

3. Лямбда дуже добре і швидко коректує суміш в діапазоні -2,5-0 і 0-2,5 %. По словам майстра (Саша) буває, що після прогазовок суміш трошки тримається біля -10%, але потом іде в норму.
4. Кут ДЗ на ХХ адекватний, тому "опресовку" не бачать смислу (хоча якщо логічно подумати, то яке відношення має негерметичність труб до ДЗ до кута відхилення самої ДЗ... Інше діло, коли підсос буде у впускний колектор напряму)

Зійшлись на тому, що буду міняти ВКГ (я й раніше бачив, що там все засрано до чортиків і чув, що псичить там же, як підсос і планував на майбутнє ці роботи, але думав, що псикає із-за конструкції колектора, бо на мерсі в мене стояв такий колектор, що із-за його конструкції в районі ДЗ був такий псик, як то де підсмоктує Smile ну правда там об"єм майже в 2 рази більшим був, відповідно через колектор повітря проходило більше )


оновив попередній пост Smile

БЖ на драйві:
Skoda Octavia Tour Combi 4x4
BMW 5-series e39
Mercedes E-classe w123
(Востаннє це повідомлення було змінене: 20-07-2015 14:27 slavek.)
Шукати всі повідомлення учасника
automan001 Немає
Классик
****

Повідомлень: 866
Приєднався: Apr 2009
Харьков
Kodiaq 2.0 TSI CZPA 4x4 DSG7 DQ500
Повідомлення: #6
21-07-2015 11:26 RE: 60 км після заміни лямбди вискочив чек. 1,8Т ARX. Потрібен електрик в Києві

Немного не в ту сторону копаете. У Вас одна и та же ошибка до и после замены выскакивает
P1103 - Volkswagen - HO2S Heating Circuit Bank 1 Sensor 1 Voltage Too Low
Это говорит о том что предыдущую лямбду приговорили без основательных причин. Разберитесь с проводами идущими к ней, где-то не контачат или провода перетерты.
А с радикальными шагами типа замена всей ВКГ (=попадалово на деньги) - повремените, почистите пару патрубков (просто бензом промыть - масло хорошо вымывается), если нету дырок - будет счастье.
Шукати всі повідомлення учасника
slavek Немає
Писатель
***

Повідомлень: 293
Приєднався: Jun 2015
Київщина
Skoda Octavia Combi RS 4x4
Повідомлення: #7
21-07-2015 11:48 RE: 60 км після заміни лямбди вискочив чек. 1,8Т ARX. Потрібен електрик в Києві

(21-07-2015 11:26)automan001 :  Немного не в ту сторону копаете. У Вас одна и та же ошибка до и после замены выскакивает
P1103 - Volkswagen - HO2S Heating Circuit Bank 1 Sensor 1 Voltage Too Low
Это говорит о том что предыдущую лямбду приговорили без основательных причин. Разберитесь с проводами идущими к ней, где-то не контачат или провода перетерты.
А с радикальными шагами типа замена всей ВКГ (=попадалово на деньги) - повремените, почистите пару патрубков (просто бензом промыть - масло хорошо вымывается), если нету дырок - будет счастье.

Воно то так, але в догрузку різні помилки були, 0135 по підігріву до заміни і 0133 на повільну реакцію після
А як (кудою) на ARX йдуть провода на лямбду (коробку з роз"ємами)?

Помилка запалює чек на приборці після того, як після простою в 10 хв на гарячу авто завести і поїхати після пробігу в 20 км... якщо постійно заводитися на охоловший двигун, то чек може і не вискакувати

а як прозвонку краще робити?

БЖ на драйві:
Skoda Octavia Tour Combi 4x4
BMW 5-series e39
Mercedes E-classe w123
Шукати всі повідомлення учасника
slavek Немає
Писатель
***

Повідомлень: 293
Приєднався: Jun 2015
Київщина
Skoda Octavia Combi RS 4x4
Повідомлення: #8
30-07-2015 21:41 RE: 60 км після заміни лямбди вискочив чек. 1,8Т ARX. Потрібен електрик в Києві

появилось іноді на ХХ підковбаси і тільки на прогрітий двигун, і відразу після такої роботи вискакують помилки по пропусках запалювання

осьо сьогодні прочитав помилки, після роботи приїхав додому і припаркувавшись попливли холості разом з росходом і почало воняти з вихлопної

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
P0301 - 35-10 - - - Intermittent
16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow
P0133 - 35-00 - -
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low
P1103 - 35-00 - -
16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heating Circuit Malfunction
P0135 - 35-10 - - - Intermittent

БЖ на драйві:
Skoda Octavia Tour Combi 4x4
BMW 5-series e39
Mercedes E-classe w123
Шукати всі повідомлення учасника
automan001 Немає
Классик
****

Повідомлень: 866
Приєднався: Apr 2009
Харьков
Kodiaq 2.0 TSI CZPA 4x4 DSG7 DQ500
Повідомлення: #9
31-07-2015 12:39 RE: 60 км після заміни лямбди вискочив чек. 1,8Т ARX. Потрібен електрик в Києві

имхо лямбда не работает как положено, не подогревается (она должна быть подогрета до рабочей температуры) состав смеси гуляет и неправильно меряется, из за этого пропуски (а может катушки-свечи шалят)
научитесь писать логи, найдите шнурок, скиньте сюда что происходит на ХХ (в логах чтобы было видно углы, состав смеси топлива (показания лямда), наполнение (нагрузка), расход воздуха). Может кто что и подскажет куда копать. По электрике нужно разобраться что все провода к лямбде от блока управления прозваниваются и имеют нормальное сопротивление. В ELSA есть схема проводки, в инете можно нарыть.


также для профилактики опрессовку впускного патрубка и всей впускной системы нужно сделать, вдуйте туда чем нибудь (желательно меньше 1.5 бар) и послушайте откуда шипит (может подтравливать из вакуумных трубок) или там патрубки не герметичные

ну и еще чтобы по феншую топливный насос и форсунки проверить что все в рабочем состоянии (насос качает 5+, форсунки распыляют и не забитые)
тогда шанс на успех увеличится
(Востаннє це повідомлення було змінене: 31-07-2015 12:42 automan001.)
Шукати всі повідомлення учасника
slavek Немає
Писатель
***

Повідомлень: 293
Приєднався: Jun 2015
Київщина
Skoda Octavia Combi RS 4x4
Повідомлення: #10
31-07-2015 14:43 RE: 60 км після заміни лямбди вискочив чек. 1,8Т ARX. Потрібен електрик в Києві

(31-07-2015 12:39)automan001 :  имхо лямбда не работает как положено, не подогревается (она должна быть подогрета до рабочей температуры) состав смеси гуляет и неправильно меряется, из за этого пропуски (а может катушки-свечи шалят)
научитесь писать логи, найдите шнурок, скиньте сюда что происходит на ХХ (в логах чтобы было видно углы, состав смеси топлива (показания лямда), наполнение (нагрузка), расход воздуха). Может кто что и подскажет куда копать. По электрике нужно разобраться что все провода к лямбде от блока управления прозваниваются и имеют нормальное сопротивление. В ELSA есть схема проводки, в инете можно нарыть.


также для профилактики опрессовку впускного патрубка и всей впускной системы нужно сделать, вдуйте туда чем нибудь (желательно меньше 1.5 бар) и послушайте откуда шипит (может подтравливать из вакуумных трубок) или там патрубки не герметичные

ну и еще чтобы по феншую топливный насос и форсунки проверить что все в рабочем состоянии (насос качает 5+, форсунки распыляют и не забитые)
тогда шанс на успех увеличится

лямбду я поставив нову по бошу, результат той же, що і на старій лямбді
з розборки ще попробую поставити, подивимось, що стане, може яка лямбда бракована попалась

помилка по пропусках (і взагалі по підтроюванні) на стільки не постійна, що я її не можу відловити, відповідно і логи ні на що писати. Буває за тиждень ніразу, буває, що разів 2 за тиждень... і закономірності немає... сьогодні на роботу, наприклад, приїхав як на новій машині, і придертися нідочого... навіть витрата палива по місту за поїздку вийшла 8,2 л/100км і чек за 20 км не вискочив, адаптації всі в межах +-2%.

В момент підтроювання замітив, лямбда контроль плавав до -10 чи 10%, точно вже не пам"ятаю

попробую катушки замінити місцями, щоб якщо відловиться щось по пропускам, то буде видно катушка чи ні... (одна катушка в мене стоїть з розборки, і, можливо що навіть на тому ж таки 1му циліндрі)

А по паливному насосу я б не міг придертися, так як машинка розганяється як шалена і без ривків

Свічки у понеділок заміню, так як давно це планував

І до електрика постараюсь заїхати, щоб все нормально продзвонив...

і ВКГ буду міняти повністью в понеділок, бо там є малесенький підсос і масла трохи є...

А опресовку не знаю чи варто робити, бо якби з тим щось було, то адаптація зовсім не такою була б...

БЖ на драйві:
Skoda Octavia Tour Combi 4x4
BMW 5-series e39
Mercedes E-classe w123
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Після ремонту ЕГР підвищена димність, мигає масленка, провали. Partyzan 5 114 Вчора 18:20
Останнє: Partyzan
  Увага експертів! потрібен висновок та порада. Максим Столяров 10 651 29-03-2025 17:37
Останнє: 1.2HTP
  При встановленні подушки безпеки,після дтп,машина видає гудок та не перестає. Борис 2 238 29-03-2025 14:05
Останнє: Ulisss
  Признаки для заміни АКБ!!! ШураАвионик 15 1 138 10-02-2025 10:26
Останнє: pegasus
  Не працює коректор фар після встановлення нових фар. doc.hate 9 922 18-11-2024 08:43
Останнє: Misterd
  Троїть на холонду, після нічної стоянки 1.6 bse Octavia A5 2012 Андрій94 19 1 674 14-11-2024 19:49
Останнє: Vitaly_N
  Плавають обороти перез 30 після запуску Дімі7887 14 1 543 30-05-2024 21:24
Останнє: toledo
  BFQ через 3000 км після заміни починає пити масло zumnuj 14 1 676 14-05-2024 13:50
Останнє: Vitaly_N
Thumbs Down Зявився цікавий звук після заміни турбіни АндрейКолобов 3 682 20-02-2024 10:59
Останнє: Romatr
  Октавия ТУР після запуску двіжка, вентилятор пічки через 5-10 сек вимикається sheva1982 3 739 23-01-2024 22:36
Останнє: wywiadowca1980

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1