(19-07-2015 13:32)artem_87 : нужно смотреть проводку. блок с пригаревшими контактами заменили?
у меня без катов пишет ощибку только по 2-й лямбде.
впуск герметичный? дмрв исправный? хоть не нулевик стоит?
про герметичність не знаю, але посвистування при 50-60 в натяг на 4тій із салону чути
розходомір шось показує, але в грамах на секунду, як показує ВАГ КОМ я не розбираюсь, але пам"ятається цифра 3,28 на хх. Фільтр звичайний стоїть
Блок запобіжників, що на акумі, ще не замінив
(19-07-2015 13:33)Vitas_TEK : Как по мне, больше похоже на проводку перетёршуюся, вариант про неправильность лямбды на холостых из за отсутствия пламегасителя - как то нереально получается. А чем ошибки смотрите, на климате что-ли? Или есть кабель и ноутбук, на котором можно и поведение лямбды отследить на холостых? А вообще начал бы я с проводки, прозвонку с пищалкой вставить в проводку с двух сторон-и посгибать разьёмы и доступные места провода. пищалка начинает хрипеть и прерыватся звуком, если что-то не так.
Помилки ВАГ-КОМом дивився
Прозвонку проводки думав робити... заїжджав до офіціалів у п"ятницю, Перевіряли наявність сигналу підігріву з мозгів - підігрів приходить, 2,5В на ввімкненому запалюванні і 12В при команді обігріву з мозгів... сигнальні провода ще не продзвонювали
Завтра поїду до хвалених хлопців на ЖД шосе у києві, там попитаю
Дивно те, що на ходу лямбда добре працює
До заміни лямбди була помилка по підігріву лямбди, після заміни на повільну відповідь лямбди
Сьогодні їздив до рекомендованих шкодоремонтників (скоріше правда ВАГоремонтників) на їхню діагностику на ЖД шосе
Із того, що вони нанюхали, наслухали і надивилися
1. Кінцевик педалі зчеплення не працює - заміна (по їх словам це пояснює те, чому дьоргається авто при розгоні)
2. ВКГ засрано неймовірно і тудою ж іде підсос - вердикт розбір і заміна (замовив сьогодні повний комплект нової ВКГ - підхід радикальний)
3. Лямбда дуже добре і швидко коректує суміш в діапазоні -2,5-0 і 0-2,5 %. По словам майстра (Саша) буває, що після прогазовок суміш трошки тримається біля -10%, але потом іде в норму.
4. Кут ДЗ на ХХ адекватний, тому "опресовку" не бачать смислу (хоча якщо логічно подумати, то яке відношення має негерметичність труб до ДЗ до кута відхилення самої ДЗ... Інше діло, коли підсос буде у впускний колектор напряму)
Зійшлись на тому, що буду міняти ВКГ (я й раніше бачив, що там все засрано до чортиків і чув, що псичить там же, як підсос і планував на майбутнє ці роботи, але думав, що псикає із-за конструкції колектора, бо на мерсі в мене стояв такий колектор, що із-за його конструкції в районі ДЗ був такий псик, як то де підсмоктує
ну правда там об"єм майже в 2 рази більшим був, відповідно через колектор повітря проходило більше )
оновив попередній пост