(18-01-2021 10:40)ВолодимирSmila : Шановні форумчани! Мій перший пост тому якщо я повторюсь не ображайтесь!
Як правильно експлаутувати Автомобіль Fabia II (3 циліндра HTP) в зимовий період? Цікавлять відповіді на наступні запитання?
1)Чи потрібно утепляти моторний відсік на зиму? Картонка, Спеціальні пласмасові заглушки? Ситуація наступна: Під час руху автомобіля при температурі -5 і більше постійно горить датчик СИНІМ КОЛЬОРОМ Температура / уровень охлаждающей
жидкости. Я так розумію з Мануала двигун не нагрівається до робочих температур. Церез це дуже погано працює "печка". Видає єлі тепле повітря. Саму ОЖ міняв перед зимою. Воздушну пробку виганяв. От і постає запитання це просто вирішиться утепленням моторного відсіку, чи це всеж таки неправельна робота мотору.
2) На даному авто стоїть ГБО4 покоління. Авто переходить на газ під час руху тільки якщо авто на 1 або 2 передачі. На ходу починаючи з 3 передачі можна проїхати бозна скільки на газ авто не перейде.
3)Під час сильних морозів -15 авто після прогріву на (холостих оборотах) авто перейшло на газ. Але як тільки рушаєш через 5 хвилин (приблизно) авто переходить знову на бензин. я так розумію для датчик температури на гбо опускається якоїсь критичної норми і гбо вимикається.
Ці три запитання (а точніше проблеми) на мою думку повязані саме з температурою в моторному відсіку. Тому і виникає питання про утемлення його. Чи можете надати якусь інформацію з викладених запитань? Поділитись досвідом експлуатакції даного авто в зимовий період? І якщо для когось цей пост буде "смішним", "тупим" то залиште цю думку при собі. А я очікую на адекватну думку і поради від ВАС ФОРМУМЧАНИ.
http://www.spares.spb.ru/files/skoda/skoda_fabia.pdf
Доброго дня.
Дякую всім за поради.
Так дійсно проблема була в ТЕРМОСТАТІ. На вихідних замінив термостат і всі проблеми зникли. Датчик датчик СИНІМ КОЛЬОРОМ Температура / уровень охлаждающей жидкости тухне десь через 5 хв. Машина на газ почала переходити на всіх передачах. І "Печка" почала гріти дуже добре.
Тож вдячний ВСІМ хто відгукнувся.