Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Ремонт електродвигуна печки Octavia A5
Автор Повідомлення
Myrik86 Немає
Ученик
*

Повідомлень: 6
Приєднався: Feb 2013

Повідомлення: #1
04-06-2015 15:03 Ремонт електродвигуна печки Octavia A5

Знайомий попросив подивитися на електромотор вентилятора клімат контроля ( простіше печки ) на Шкода Октавія А5 ( він же і Супер Б 2 , Пассат Б6 , Гольф , Джета , Кадді ... ) . Так як у мене така машина , стало цікаво подивитися що воно таке і з чим його їдять .
Перелазив інет , нічого толком не знайшов . Всі пишуть про чистку вентилятора від пилі , про якусь шумність , тощо .... Більшість із росіян міняють вентилятори на якісь від волги . Для мене це маразм .... Б/у - можна , но не варіант , бо долар зараз далеко не 8грн .... На одному із сайтів був пост , як власник такого авто розібрав мотор , зточив під іншим кутом щотки і мотор запрацював . Після цього поста я поняв що треба лізти в мотор і дивитись що там і пробувати ремонтувати .
Як знімається мотор вентилятора - написано і показано в інеті . По суті треба відкрутити 2 кліпси під бардачком , зняти заглушку під бардачком , вітянути один зажим і провернути корпус мотора вбік і витянути його . Ідеально зняти бардачок , но скажу чесно , що знімаючи мотор , я знімав бардачок , коли встановлював - вже не знімав .
Далі відключаєм розєм і получаєм мотор в наше користування .
При детальному огляді було зрозуміло що мотор не працює по причині вихода із ладу ( банального ізноса ) щоток .
Далі щоб добратися до щоток треба мотор розібрати . Як не крути , но його прийдеться розібрати практично повністю , хоч він від завода завальцований .
Я почну із кінця , тобто коли він розібраний
Маєм верхню кришку мотора з щотками в руках

[Зображення: 8ea79b409459.jpg]

По суті в мотор приходять 2 силових провода ( на корпусі є ще блок керування , но ми його не чіпаєм ) , які через опір ( спіралі ) йдуть до щоток , припаяні до них і заклепані .
Саме це місце треба буде якось розібрати щоб витянути щотки . Справа получається заводська вальцовка і пропайка , а зліва вже місце де було розвальцовано , обрізано , вставлено , зажато і пропаяно для нових щоток .

[Зображення: a83b0c94fc8c.jpg]

Таким чином вставляється нова щотка . Треба уважно виміряти довжину провода , так щоб він нічого лишнього не ціпляв , і з тим не мішав щотці рухатись в направляючому корпусі

[Зображення: 97571415a534.jpg]

Аналогічна ситуація з іншої сторони . Тут ще не завальцоване місце кріплення щотки і опору , і відповідно не запаяне . Замість даного "зажима" , можна використати закльопку , витягнувши із неї середину .

[Зображення: e20c1311d45b.jpg]

Пропаюєм як із зовнішньої так і з внутрішньої сторони

[Зображення: e81dace5a0a6.jpg]

Щодо самих щоток . Знайти їх вдалось у місті . Но при виборі постало питання які брати . Дані щотки є мідно графітовими , які саме подають ток ( а не забирають ) на електромотор . Розмір щоток 8мм*8мм . По довжині точно не скажу . Вивід з щоток з тильної сторони . Знайдені щотки для електромотора печки мерседес спрінтер ( здається ) з саме розмірами 8*8 але виводом в задній частині в бік . Але це можливо і на краще . Зправа рідна стерта , зліва нова . Номер на упаковці

[Зображення: 59d6130e2d4b.jpg]

Так виглядає електромотор з знятою задньою кришкою

[Зображення: 13f376ea73cf.jpg]

Таким чином виглядає верхня кришка з встановленими новими щотками . Щотки попередньо напильником треба дещо стерти під кутом , як було зроблено на рідних ( на фото видно )

[Зображення: 370b2c92469c.jpg]

Ставимо верхню кришку , попередньо розвівши щотки , на корпус мотора .

[Зображення: 7840dea5b855.jpg]

[Зображення: 84bd6ce01d1c.jpg]

Зажимаєм мотор акуратно в тесках і з допомогою малого зубила ( викрутки ) і молотка відновлюєм кріплення верхньої кришки ( завальцовуєм як було по заводу )

[Зображення: 27406df91104.jpg]

В отвір корпуса , де ходить щотка

[Зображення: 99d945e90d70.jpg]

Засуваєм пружинку

[Зображення: 110bca9774db.jpg]

І з допомогою тонкої плоскої викрутки загинаєм "ворота" корпуса , щоб пружинка не вилітала . Так виконуєм із двома щотками

[Зображення: 24bf8f1f85b4.jpg]

Далі йде банальна зборка . Зверху на мотор вставляєм пластиковий корпус із резиновими ( 3шт ) кріпленнями

[Зображення: c4d58497add4.jpg]

В самому вентиляторі є спец отвір для допомоги запихання цих 3х кріплень в корпус

[Зображення: 771817eff0a9.jpg]

Вот так все в зборі

[Зображення: f178ecf46ea9.jpg]

Зліва видно саме той зажим , який треба відтянути щоб провернути мотор в корпусі і витянути його з авто .
Вот і все ....
Шукати всі повідомлення учасника
ИгорьЛ Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 742
Приєднався: Oct 2014
Киев
VW Polo 9n XC70 D5
Повідомлення: #2
04-06-2015 20:41 RE: Ремонт електродвигуна печки Octavia A5

Серьезная и кропотливая работа!
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Оцінка пошкоджень та ремонт Octavia Tour Київ SerjD 6 807 06-10-2023 10:35
Останнє: SerjD
  Мотор печки крутится обратно. d9n 12 1 337 26-07-2023 16:09
Останнє: G.m
  Не работает вентилятор печки/кондиционера Michael_EP 79 85 115 19-02-2023 21:32
Останнє: mr.Tween
  После замены радиатора печки падает температура на холостых. Дизель StreetLine 24 3 346 14-01-2022 16:11
Останнє: Ніштяк
  Вентилятор печки Шкода Октавія А7 2017р dudkevich_alex 5 1 133 10-01-2022 16:23
Останнє: Misterd
Heart Замена 1K1819857C VAG шланг радиатора отопителя (печки, сдвоенный) Gotko 0 470 17-11-2021 23:15
Останнє: Gotko
  некорректная работа регулятора печки belka007zz 4 985 04-11-2021 10:37
Останнє: Misterd
Question Неприятный запах из печки на горячую carevitch 17 4 419 20-01-2021 09:22
Останнє: carevitch
Wink У печки своя жизнь и так по мелочи нюансы vullika 6 1 802 27-12-2020 22:19
Останнє: carevitch
  Запах з печки Vikktor 4 1 261 27-12-2020 16:56
Останнє: Alex66

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 2