Преамбула
Минулого тижня мав відрядження в Німеччину.
Ще будучи в Україні замовив напрокат в Баджеті автомобіль Д класу. Прилетівши в Мюнхен звернувся в представництво Баджета за автомобілем. Очікував, що буде Пасат або Мондео, а мені захотіли підсунути Сітроен С4 та ще й бензиновий. Після недовгої суперечки мені запропонували Опель Астра універсал дизель. Тільки 1200 км пробігу з навігацією та автоматом (машини з навігацією та автоматом в них вважається вищим класом - К).
Амбула
Чесно кажучи спершу був розчарований, але підійшовши на стоянку до машини думку поміняв. В чорному кольорі та на 17 диска машинка виглядає дуже класно. Багажник супер, об'ємний і дуже зручний. Сидіння шкіра + тканина дуже сподобались. Хоч не було поясничного підпору, ніякого дискомфорту не відчував, бокова підтримка чудова. Взагалі інтер'єром Астри був приємно здивований. Якісні матеріали, в основному м'який пластик, а там, де він твердий, то виглядає дорого.
За собою сів спокійно (зріст 186см/90кг). Ззаду місця нарівні з Октавою, якщо трохи більше, то не значно.
Шумоізоляція дуже хороша. Однозначно ліпше, ніж в Октаві, можливо навіть і Супербі. На швидкості 160 км/год можна спокійно розмовляти і тільки після 160 з'являються трохи надоїдливі аеродинамічні шуми, але трохи голосніше радіо і все ок.
Я трохи допоміг обкатати машинку, плавними розгонами до 190
. Швидкість 160 набираєтья зовсім непомітно та впевнено, проте зовсім не ураганно, як це буває на дизелях. Швидше за все, це через автомат тіп-тронік. Цікаво було б на ручці спробувати. Турбояма незначна, з низів тягне досить добре. Саме цікаве розхід. По місту (без великих заторів) - 6,8-7,0л, 110 на круїзі - 5,2л, 160 на круїзі - 9,8 - 10л. Швидкість міряв по ЖПС, а не по спідометру. Як на мене досить достойно, якщо врахувати, що це звичайний автомат, а не робот.
Дорогу тримає чудово навіть на високих швидкостях, кермо сподобалось - інформативне та зручне. Дуже стабільна та прогнозована машинка.
Підвіска мені сподобалась, звичайно я не знайшов в Німеччині ям та інших сюрпризів наших доріг, але випробував її на бруківці та лежачих поліцейських. Враження хороші - підвіска упруга, збита.
Адаптивний ксенон це все-таки класна штука. Підсвічування поворотів та й взагалі яскравість світла супер.
Що не сподобалось
Управління бортовим комп'ютером. Потрібно крутити "шайбу" на ричажку дальнього світла. Не зручно.
Навігація і тд. Багато кнопочок я взагалі люблю, але з управлінням системою Опеля без 100 грам не розберешся
. Щоб підтвердити вибір потрібно втопити центральну крутилку, при чому жодних знаків типу "ЕНТЕР" на ній немає.
Ціна. Така машинка (той самий двигун, коробка та комплектація) в Німеччині коштує в районі 28 тис. В Україні такі комплектації та двигуни відсутні.
"Мораль сей басни такова..." (с)
До цього моменту взагалі не ставився серйозно до Опеля. Останні моделі Інсігнія та Астра, можна сказати, підняли його на інший рівень і примусили мене по-іншому подивитись на цього виробника. При однаковій ціні та комплектації між Октавією та Астрою універсал я би вибрав Опель.
Трохи фоток. Якщо буде цікавити, то можу викласти ще (салон, багажник)
ПИСИ. 2ТДІ 165к.с., а не 160.