Sasha dj
Ученик

Повідомлень: 6
Приєднався: Feb 2019
|
18-02-2019 19:42 Прогар клапана. 1,6 bfq. Octavia Tour 2006
|
Всім привіт.
Друзі хто можливо стикався з аналогічною проблемою. Цікавить наступне - які у вас були наслідки по блоку, по колінвалу і вкладишах шатунних.
Історія - купив авто Octavia Tour 2006 рік, 1,6 бензин bfq. Машина троїла. Підключили автосканер - пропуски запалювання в 4 циліндрі показало помилку. Все решту по автомобілі було справно і авто в дуже достойному стані для своїх років. Пробіг 136 тисяч був. Авто купувалося в Берліні під розмитнення. Вибирав сам, от і навибирав. Вибір був брати або не брати, вирішив взяти. Спочатку погрішив на кабеля, свічки або підсос воздуху. Значить купив, взяв номера транзитні, заплатили дома за розмитнення і вже задню не було куди давати. Заїхав в Берліні на СТО думав поміняти кабеля і свічки. Коли викрутили свічки - то в четвертому циліндрі була по перше свічка одноконтактна, а в першому трьохконтактна - очі на чоло з цього моменту вже полізли. Заміряли компресію в Першому - 6 АТМ. В четвертому 0. Другий і третій не проміряли щоб не знімати коллетор. То там дорого. Сказали мені майстри швидше за все прогар клапана або закоксовка клапана. Шоб поремонтувати потрібно знімати як мінімум голову а це буде дорого в Берліні зробити. Порекомендували взяти лафету і дома поремонтувати. Пошукавши два дні лафету і почувши ціни - 850 евро до пункту пропуску тільки, вирішив їхати своїм ходом. Попередньо глянувши ціни на двигуни - район 500 євро. Вирішив що двигун дешевше буде чим лафета. Сказали що машина проїде максимум 50-100 км і двиуг умре. Тому вирішив шо раз попав то попав. Тобто кожний кілометр європою це мінус гроші за лафету. Заїхав на заправку, купив каністру шел хелікс ультра на 5 літрів на всяк випадок, каністру антіфріза, іди на два дня, води і так далі рушив своїм ходом.
Перед виїздом вирішив із четвертої форсунки зняти фішку із живленням. Лишивши тільки три підключених.
І о диво - вже 1760 км наїхала так. Рівень масла на місці, антифриз на місці. Мотор сухий з кожного боку. Чек відповідно не гасне.
Тепер в пятницю поставлю на облік оскільки ще сертифікат роблю і буду їхати в гараж знімати голову і ставити повний діагноз що з нею є.
Питання:
1. Які клапана порекомендуєте взяти, прокладки, кольца, вкладиші.
2. В кого був прогар клапана - що було з блоком при цьому і з поршнями?
3. який у вас ресурс до капіталки даного двигуна був?
4. Що із себе представляє даний алюмінієвий блок? Як він задовго бігає? На який ресурс можна розраховувати?
5. Де можна купити добре масло? Що скажете про Розетку чи Метро чи Епіцентр? і яке ви лиєте? Я наскільки зрозумів 5w-40 синтетика із 502/00 допуском іде?
6. Яка норма компресії даного двигуна?
До речі по компрессії - після даного кілометражу в першому компрессія стала 14. Є гадка що авто певно довго стояло в Берліні і не їхало.
доїхав додому режим 3-3,5 тисячі обертів швидкість 120-130. Місцями і 140 приходилось давати але обороти більше 4 не давав. І трішки по Україні по митницях катався то не більше трьох старався в їзді і без різких нагрузок. Як ви думаєте чи помогло те що я відключив форсунку? ЧИ можливо це гірше зробило навіть для двигуна?
Одним словом тема на довго. буду по процесі ремонту відписуватися і скидувати фото.
Всім дякую хто поділиться досвідом по даному мотору і по проблемах з досвіду які вас спіткали. За хороші поради буду безмежно радий.
|
|
|
Sasha dj
Ученик

Повідомлень: 6
Приєднався: Feb 2019
|
19-02-2019 09:52 RE: Прогар клапана. 1,6 bfq. Octavia Tour 2006
|
(19-02-2019 09:15)Skams : Шось мені здається, що Вам наміряли якусь "дічь". Компрессія в 6 атм - то її нема. І наврядчи Ви б взагалі завели того мотора ключем, якби у Вас було в 1шому 6, в 4ртому 1 атм. Раджу для початку заїхати до нормальних майстрів та заміряти.
Так от був дома вже на нормальному СТО - перший 14, четвертий 1,5 (шо близько до нуля). Четверта свічка вся в маслі. Питання до знаючих як думаєте колінвал отримав пошкодження після такого пробігу при дисбалансі роботи на трьох замість чотирьох? І як перевірити колінвал правильно на дисбаланс? Заводиться машина і їздить. говорю з четвертої форсунки взагалі зняв фішку. Тобто реально на трьох 1722 км рано глянув табло.
|
|
|
Sasha dj
Ученик

Повідомлень: 6
Приєднався: Feb 2019
|
19-02-2019 10:31 RE: Прогар клапана. 1,6 bfq. Octavia Tour 2006
|
Не ну многие успокаивают говорят ничего старшного мол клапана кинем новые, по надобности кольца и вкладыши. А меня интересует робота в дальнеешем ибо сделать охота для себя а не на продажу чтоб до рынка доехала. Поетому интересует вопрос с коленвалом с дефектовкой, с распредвалом и так далее. Именно интересно есть ли у когото такой же жызненный опыт.
|
|
|
MaxX
Пилот F1
    
Повідомлень: 2 192
Приєднався: Jun 2009
Харьков
VW E-Golf, A5 vRS, VW T5GP 103kW, VW T5 1.9TDI, Subaru ImprezaGT-была
s345863
|
19-02-2019 10:58 RE: Прогар клапана. 1,6 bfq. Octavia Tour 2006
|
(19-02-2019 10:11)Skams : Вам цього ніхто не скаже. Тільки розбір, дефектовка, замір коліна.
+1, что тут гадать. Как минимум снять голову.
Никто не обязан относиться к нам так, как мы относимся к ним. Если это понять однажды, то можно перестать разочаровываться в людях, ожидая от них слишком многого.
|
|
|
Sasha dj
Ученик

Повідомлень: 6
Приєднався: Feb 2019
|
21-02-2019 11:15 RE: Прогар клапана. 1,6 bfq. Octavia Tour 2006
|
(19-02-2019 12:54)Рокенрольщик : Не глубоко не выйдет, компрессия 14 это уже масло. А разобрать двигло чтобы заменить
клапана и продлить мотору жизнь на год.
В Любом случае вскрытие покажет.
Кроилово всегда ведет к попадалову
А какая норма компресии на етом моторе? Есть где нибудь ети данные? И навксидку по мотору где можно узнать момент затяжки в ньютонметрах головки, бугелей и всего остального по мотору?
|
|
|