Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Ограничение скорости.
Автор Повідомлення
Майстер Немає
kiy
*****

Повідомлень: 4 602
Приєднався: Mar 2008
Шаргород
Roomster 1,6 comfort T8T8 АКВАРИУМ
Повідомлення: #21
04-03-2011 11:05 RE: Ограничение скорости.

Я разобрался. Остался один вопрос, что такое "елемент автомобільної дороги", который "виділений конструктивно або за допомогою суцільних ліній дорожньої розмітки 1.1 або 1.2"? Может где то есть чёткое опреденение?

142000 км на одометре.
Он же "kiy".
Безнаказанность порождает беспредел.
Шукати всі повідомлення учасника
Чебишов Немає
Cipollino
****

Повідомлень: 1 447
Приєднався: May 2007
Київ-Полтава
Nissan X-Trail 2.0 CVT
Повідомлення: #22
04-03-2011 11:48 RE: Ограничение скорости.

(04-03-2011 05:58)SergM :  ...

Підскажіть, будь-ласка, - раніше також орієнтувався на наявність бар'єрного огородження на розподілчій смузі при виборі швидкості, але останнім часом не знаходжу такої умови в правилах. Можливо не там шукаю...


За правилами:
Цитата:РОЗДІЛЮВАЛЬНА СМУГА — виділений конструктивно або за допомогою суцільних ліній дорожньої розмітки елемент автомобільної дороги, який розділяє суміжні проїзні частини. Розділювальна смуга не призначена для руху або стоянки транспортних засобів. За наявності на розділювальній смузі тротуару по ньому дозволяється рух пішоходів;
Звертаю Вашу увагу на те, що слово "лінія" в множині.
Щодо Ваших фото.
На першому - розмітка 1.3Exclamation
На другому - лише одна лінія розмітки 1.1. Однією лінією виділити елемент дороги просто неможливо.

для АВВ
ширина розподільчої смуги відповідно до будівельних норм може бути зменшена до ширини яка складається з ширини огородження плю дві смуги по 1 м. На практиці це не менше 2,75 м.

Таким чином підсумую.
Якщо, зараз не знайдеться умова щодо обов'язкового встановлення огородження:
Розподільча смуга 13.5, 6, 5, 2.75 м - за межами населеного пункту швидкість руху 110 км/год.
Теоретично, 2,75 можливо лише при встановленні огородження.
Останнім часом, встановлення огородження навіть на розподілчих смугах 6 м обов'язкова умова ДАІ, хоча в будівельні норми на цьому не наполягають


[Зображення: 5.png][Зображення: Iqisg.gif]
Праці Чебишова носять відбиток геніальності
Буде удача!
(Востаннє це повідомлення було змінене: 04-03-2011 11:58 Чебишов.)
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #23
04-03-2011 14:34 RE: Ограничение скорости.

Чебышев :Підскажіть, будь-ласка, - раніше також орієнтувався на наявність бар'єрного огородження на розподілчій смузі при виборі швидкості, але останнім часом не знаходжу такої умови в правилах. Можливо не там шукаю...
Шановний! Водій користується ПДР, які пишуть:
Цитата:Розділювальна смуга - виділений конструктивно АБО за допомогою суцільних ліній дорожньої розмітки 1.1 або 1.2 (див. додаток 2) елемент автомобільної дороги, який розділяє суміжні проїзні частини
І тут нічого не сказано ні про ширину смуги, ні про висоту конструктивного елементу та його виконання.

Якщо посередені дороги нанесено 2 смуги які відрізняються від подвійної осьової лінії (відстань між ними значна), то це вже розділювальна смуга за ПДР. Якщо конструктивно розділені газоном чи бар'єром (що правильніше) – це теж розділювальна смуга. ПДР є вичерпною підставою бо саме ними зобов'язані користуватись водії.

Я ось знаю, що радіус закруглення не має змінюватись, смуги на закругленнях мають бути ширші (це стосується розв'язок у першу чергу), всі зміни у кількості смуг мають бути врегульовані знаками, осьові мають співпадати і т.і. але у Києві з цим є проблеми.
Шукати всі повідомлення учасника
Чебишов Немає
Cipollino
****

Повідомлень: 1 447
Приєднався: May 2007
Київ-Полтава
Nissan X-Trail 2.0 CVT
Повідомлення: #24
04-03-2011 15:19 RE: Ограничение скорости.

(04-03-2011 14:34)SergM :  ...
Шановний!
В жодному разі я не збирався якось Вас зачепити. Це перше.
Я спитав тому, що Ви в своїй відповіді зазначили
(04-03-2011 10:13)SergM :  А вообще – категории дороги нас не интересуют. Есть отбойник – конструктивный элемент, отделяющий встречку – едем 110, вне населённого пункта. Видим синий знак – ограничение 90, белый – 60.

Розділювальна смуга = собственно полоса посредине с травой или без неё или отбойник.
Я деякий час при виборі швидкості руху користувався наявністю (відсутністю_ огородження на розподільчій смузі. Можливо це було в проекті змін до ПДР, потім це прибрали. Не пам'ятаю.
Переглянувши нещодавно ПДР я прийшов до висновку, що наявність огородження необов'язкова. І Вас спитав тому, що були сумніви, чи не пропустив я щось. А ваше повідомлення спочатку зрозумів так, що для 110 обов'язкова наявність огородження. Ось і все.


Що до того, що Ви ще знаєте про дорожнє будівництво. Як людина, що останні 18 років присвятила будівництву доріг, зауважу, що:
1. В дорожньому будівництві є поняття перехідних кривих. Ці криві в кожній своій точці мають інший радіус. З їх допомогою відбувається перехід від прямих ділянок, до ділянок з постіним радіусом кругової кривої. В залежності від категорії дороги вони використовуються при радіусах до 2000 м. В залежності від кута повороту можлива ситуація при якій між двома перехідними взагалі можу бути відсутня крива постійного радіусу. Також можливо використання лише клотоїдних кривих. Вони взагалі не мають постійного радіусу. До 2008 року на примиканнях в одному рівні обов'язковим було використання коробових кривих та складених кривих.
[Зображення: image857.jpg]
Тому говорити про те, що радіус заокруглення не має змінюватись, некоректно.
2. Смуги на кривих мають поширення при радіусах кривих до 1000 м ( в населених пунктах до 750 м).
При цьому, за межами населених пунктів, на розв'язках ширина з'їздів приймається 6м без поширення, якщо з'їзд односмуговий. В населених пунктах - в залежності від радіусу - 5 м , 5,5 м, або ширина смуги руху + розширення.
Знову таки Ваша трактовка не зовсім коректна.
Щодо Київа, це взагалі окрема пісня. Наші міста будувались на протязі багатьої сторіч, і звісно підхід до проектування в різні роки був різним.
З повагою Hello!


[Зображення: 5.png][Зображення: Iqisg.gif]
Праці Чебишова носять відбиток геніальності
Буде удача!
Шукати всі повідомлення учасника
SergM Немає
------------
*****

Повідомлень: 5 677
Приєднався: Jan 2006

Повідомлення: #25
04-03-2011 15:38 RE: Ограничение скорости.

Чебышев :Що до того, що Ви ще знаєте про дорожнє будівництво.
Ні, я не знаю (так – до слова прийшлося, тим більше що пам'ятаю Вашу приналежність до дорожнього будівництва – вже розмовляли), але точно знаю що сам поворот (середня його частина) має бути радіусним – з банальних міркувань безпеки (іншим складним випадкам вчать спеціалістів і там інші обргунтування). У Києві не так давно відкрили рух з пр. Ватутіна на вул. Бальзака – там такий "класний" змінний радіус, а у останній раз змогли намалювати цілих 3 смуги... – все сучасне і просто пісня (особливо гарно помітно у порівнянні з верхнім аналогічним елементом, виконаним за часів будівництва самої розв'язки):

   
Шукати всі повідомлення учасника
Майстер Немає
kiy
*****

Повідомлень: 4 602
Приєднався: Mar 2008
Шаргород
Roomster 1,6 comfort T8T8 АКВАРИУМ
Повідомлення: #26
04-03-2011 18:36 RE: Ограничение скорости.

(04-03-2011 11:48)Чебышев :  для АВВ
ширина розподільчої смуги відповідно до будівельних норм може бути зменшена до ширини яка складається з ширини огородження плю дві смуги по 1 м. На практиці це не менше 2,75 м.
Я же писал, что разобрался, вот с "элементом" у них несостыковка в Правелах, строительные нормы нас, водителей, не касаются.
Так как в Правелах нет определённого трактования "елемент автомобільної дороги, який розділяє суміжні проїзні частини", можно считать и пол метра травы и любой отбойник, и даже включив дурку доказывать менту, что это не двойная сплошная 1,3, а две линии 1,1 и между ними 20 см "элемента".
Если досконально разобраться нам же легче будет что то доказать, иначе полегчает карман.

142000 км на одометре.
Он же "kiy".
Безнаказанность порождает беспредел.
Шукати всі повідомлення учасника
Чебишов Немає
Cipollino
****

Повідомлень: 1 447
Приєднався: May 2007
Київ-Полтава
Nissan X-Trail 2.0 CVT
Повідомлення: #27
04-03-2011 22:28 RE: Ограничение скорости.

Прошу вибачення - в одному з моїх попередніх постів я начебто звертався до SergM, але мова була про фото, що надіслав kiy

(04-03-2011 18:36)kiy :  Я же писал, что разобрался, вот с "элементом" у них несостыковка в Правелах, строительные нормы нас, водителей, не касаются.
Так как в Правелах нет определённого трактования "елемент автомобільної дороги, який розділяє суміжні проїзні частини", можно считать и пол метра травы и любой отбойник, и даже включив дурку доказывать менту, что это не двойная сплошная 1,3, а две линии 1,1 и между ними 20 см "элемента".
Если досконально разобраться нам же легче будет что то доказать, иначе полегчает карман.
На мій погляд, все достатньо зрозуміло.
А сперечатись включаючи дурня можна довго. Спочатку придовбатись до відсутності "чіткого" визначення поняття "елемент автомобільної дороги, який розділяє проїзні частини" і стверджувати що таким елементом є тріщина в покритті, труп собаки або коров'яче лайно. На жаль, використати для ціх цілей розмітку 1.3 наврядчи вдасться, через наявність ДСТУ, який чітко визначає параметри того чи іншого виду розмітки. І ніде в ньому немає запису, що він стосується лише будівельників.
Потім, коли таке визначення дадуть в ПДР - придовбатись до слова (визначення) "конструктивно". Далі взагалі вдати, що не розумієте що таке "швидкість" та "рух". Адже пояснення цих термінів також відсутнє в ПДР.
Всі ми разом з Задорновим сміємося над "тупими американцями" для яких в інструкціях по експлуатації приладів пишуть здавалось би зрозумілі речі. Але не помічаємо, як вимагаємо того ж для себе.

Тому на мій погляд "включати дурня" не вихід. І так багато хто постійно цим користується в нашій країні.
Що цікаво, коли інспектор "включає дурку", це викликає негативні емоції. Їх знімають на камери та розміщують відео в інтернеті...


[Зображення: 5.png][Зображення: Iqisg.gif]
Праці Чебишова носять відбиток геніальності
Буде удача!
Шукати всі повідомлення учасника
Майстер Немає
kiy
*****

Повідомлень: 4 602
Приєднався: Mar 2008
Шаргород
Roomster 1,6 comfort T8T8 АКВАРИУМ
Повідомлення: #28
05-03-2011 09:19 RE: Ограничение скорости.

(04-03-2011 22:28)Чебышев :  Що цікаво, коли інспектор "включає дурку", це викликає негативні емоції. Їх знімають на камери та розміщують відео в інтернеті...
Спасибо за разьяснения. Про двойную сплошную я для примера, обидно, что менты наглеют на каждом шагу, беспредел ещё тот. Да и законы пишут через одно место, штрафы с вилками. Не проще вместо всей белиберды без 20 км/час ненаказуемых написать:
12.6. ґ) іншим транспортним засобам:
На дорогах с ОДНОЙ полосой в одну сторону-100 км/час;
На дорогах с ДВУМЯ и более полосами в одну сторону-120 км/час;
На автомагистралях обозначеных знаком 5.1 -140 км/час.
Штраф за превышение- 10 гривень за 1км/час.
Неужели чтоб ЭТО выдумать надо кабмин, ВР и вся милиция вместе взятая?
Еду и смотрю на конструктывни элементы, на менты, на спидометр (Боже упаси на 2 км превысить-протокол). Когда ж на дорогу смотреть, особенно после зимы есть на что посмотреть.Я удивлен

142000 км на одометре.
Он же "kiy".
Безнаказанность порождает беспредел.
Шукати всі повідомлення учасника
Zloy_suslik Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 1 778
Приєднався: Jul 2008
Киев
Opel Insignia
Повідомлення: #29
11-03-2011 12:05 RE: Ограничение скорости.

Блин, чувство дежавю ! В двух словах: дорога в Николаевской области возле Вознесенска с одной сплошной 1.1 - скорость тоже 114 км/ч - остановка, протокол за превышение на 24 км/ч - суд - постанову скасувати. Суд согласился с тем, что линия 1.1 есть разделительной полосой.

[Зображення: 4.gif]
Шукати всі повідомлення учасника
Донской Немає
Мегаписака
*****

Повідомлень: 5 342
Приєднався: Oct 2009
КиЁв
Повідомлення: #30
11-03-2011 12:42 RE: Ограничение скорости.

(04-03-2011 10:13)SergM :  Розділювальна смуга = собственно полоса посредине с травой или без неё или отбойник.
По букве ПДД - да, но по факту просто отбойника мало. Там, где только отбойник - 90. А 110 только там, где разделительная полоса (широкая), даже если без отбойника с травкой или без травки, но широкая разделительная полоса.
Поправьте, кто знает, если ошибаюсь. Hello!

Экономь воду - разбавляй её.. Недоумение
(Востаннє це повідомлення було змінене: 11-03-2011 12:43 Донской.)
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  Развод ограничение скорости + дорожные работы Артемзон 5 5 198 16-01-2012 08:42
Останнє: Drakon
  Поймали устройством измерения скорости Беркут Донской 34 17 639 05-11-2010 14:31
Останнє: bboorryyss
  ограничение скорости на протяжении 16км. Легитимно? Андрей_r 15 7 228 20-05-2010 23:45
Останнє: LIK
  Новые ограничения скорости GK 3 2 476 02-07-2009 12:19
Останнє: andrewg-1
  Обжаловать измерение скорости при обгоне? Мангуп 7 2 532 16-06-2009 20:09
Останнє: Drakon
  Превышение скорости Past 3 2 030 17-03-2009 11:53
Останнє: Solan
  Превышщение скорости, подскажите как опротестовать Jorj 19 4 655 12-03-2009 16:58
Останнє: DarkWanderer
  Был пойман ..... Привышение скорости ..... X3M 46 9 156 22-01-2009 18:43
Останнє: X3M
  привышение скорости и новые радары Liola 32 8 692 09-10-2007 10:43
Останнє: Dimonn

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 2