Оригинальное дополнительное оборудование и запчасти для Volkswagen AG (Volkswagen, Skoda, Seat, Audi)

[-]
Форуми
Пошук
Правила форуму
Тема закрита 
Переобувка зима-лето 2010
Автор Повідомлення
Авиатор Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 232
Приєднався: Nov 2009

Skoda Suberb 1.8 T
Повідомлення: #41
02-03-2010 16:53 Ответ: Переобувка зима-лето 2010

(02-03-2010 16:24)Nehai :  Сейчас езжу на "липучке" Нокиан ВР Ж2 - для нынешних дорог в Киеве самое оно! Зимой, в большие снега, правда, пару раз жалел, что не "шиповка".
Переобуваться буду в конце марта - начале апреля. Раньше стремновато, а сейчас вообще рано (ИМХО).Hello!
Дык Нокиан ВР Ж2 это не "липучка" - это неплохая европейская зимняя шина. Вот Nokian Hakkapeliitta R - это настоящая фрикционная шинка, т.е. полноценная "липучка". Ну и многие ей подобные, например, Dunlop Graspic DS-2, Dunlop Graspic DS-3, Goodyear Ice Navi Zea, Goodyear Ice Navi Zea II, Hankook W 605, Toyo Garit G4, Gislaved SoftFrost 2, Gislaved SoftFrost 3 и др. Если бы на таких ездить, то вполне можно обходиться без шиповки.
Шукати всі повідомлення учасника
DreamS Немає
=))
****

Повідомлень: 1 201
Приєднався: Mar 2008
Киев
Octavia 1.9 TDI AGR БелкА=)))
Повідомлення: #42
02-03-2010 23:51 Ответ: Переобувка зима-лето 2010

(26-02-2010 22:37)Professor :  Значит скажу так.
Летняя резина не выполняет своих функций до +7 градусов. (дубовая)
Зимняя резина не выполняет своих функций после +15 (плывет)
Вобщем при +10,+12 можно переобуваться.Hello!

зимняя резина "плывет" Razz постоянно. что заметно при переходе на нее с лета)))

в прошлом году было примерно +5-7.. спустил машинку к дому на даче, заезд крутой, дорога из бетона. спустился как обычно, задом вниз. назад отката нет вообще. подпер задом закрытые ворота..
на летней резине выезжаю без букса вообще. а тут пришлось по Поехали.. мягкая она .. буксует и все..

думаю что в этом году до средины марта не дотерплю на зимней..
Шукати всі повідомлення учасника
Dmik Немає
Писатель
***

Повідомлень: 441
Приєднався: Jul 2008
Днепр
1,9 TDI
Повідомлення: #43
03-03-2010 01:04 Ответ: Переобувка зима-лето 2010

(02-03-2010 23:51)DreamS :  
(26-02-2010 22:37)Professor :  Значит скажу так.
Летняя резина не выполняет своих функций до +7 градусов. (дубовая)
Зимняя резина не выполняет своих функций после +15 (плывет)
Вобщем при +10,+12 можно переобуваться.Hello!

зимняя резина "плывет" Razz постоянно. что заметно при переходе на нее с лета)))

в прошлом году было примерно +5-7.. спустил машинку к дому на даче, заезд крутой, дорога из бетона. спустился как обычно, задом вниз. назад отката нет вообще. подпер задом закрытые ворота..
на летней резине выезжаю без букса вообще. а тут пришлось по Поехали.. мягкая она .. буксует и все..

думаю что в этом году до средины марта не дотерплю на зимней..
+1 WR G2 не резина.
Шукати всі повідомлення учасника
VovaLviv Немає
Рассказчик
**

Повідомлень: 93
Приєднався: Nov 2008

Октавия Тур 1,6 5+
Повідомлення: #44
03-03-2010 12:10 Ответ: Переобувка зима-лето 2010

Цікава інфа по темі від спеців, трохи багото читати, але того варте! Hello!

Температурна залежність шин.
Як впливає температура асфальту на гальмівний шлях?
Виявляється, дуже істотно! Несподіваними результатами наших випробувань ділиться Сергій Мішин - керівник шинної тест-группи ЗР. Затіваючи ці випробування, ми і не припускали, скільки для роздумів можуть дати всього декілька гальмувань! Для тесту відібрали відомі шини: Bridgestone Turanza Gr-80, Continental Contiprеmiumcontact 2, KUMHO ecsta XT, Michelin Energy E3a, Nokian HAKKA V, Pirelli Dragon, Toyo Cf1 PROXES. Для порівняння на холодному асфальті використали також зимову нешиповану шину Michelin Х-ice. Температуру протектора контролюється електронним медичним термометром. Мірилом зчіпних властивостей служив гальмівний шлях на сухому асфальті при різній його температурі, тому тест розтягнувся з липня по листопад. Але, зрозуміло, на одній і тій же ділянці дорогі і з одним і тим же екіпажем - водієм і оператором. Асфальт тут шорсткий, з високим коефіцієнтом зчеплення. Автомобіль «Шкода-Октавія» з ABS. Гальмування - з 100 до 5 км/год, щоб виключити вплив погрішностей в роботі електроніки на малих швидкостях. Звичайно, температурні умови мінялися безпосередньо в ході вимірів, тому ми перераховували отримані результати через показники шин порівняння (так званих референт-шин). Коректування проводили через два комплекти, наводячи результати до певного значення температури. На жаль, не вдалося «підібрати» погоду з чіткими інтервалами в 10 або 20 градусів, через це температурні крапки на графіках трохи зміщені від круглих значень, проте на закономірність тенденцій це не вплинуло.
РОЗДУМИ НА ФІНІШІ У загальному випадку гальмівний шлях залежить від зчіпних властивостей шин. При низьких температурах на них впливає хімічний склад гумової суміші протектора. «Замерзаючи», вона погіршує свої зчіпні властивості. Подібний ефект, тільки навпаки, властивий спортивним і високошвидкісним шинам. Тут спеціальні добавки підвищують зчіпні властивості шин при розігріванні на високій швидкості. Пригадаєте формулу 1: до старту їх шини підтримують електрочохлами в гарячому (більш 100°С) стані. Ось і висновок : із зростанням температури повітря і дороги гальмівний шлях звичайних шин збільшується. Майте це на увазі, відправляючись влітку в теплі країни.
ЗАЛЕЖНІСТЬ ГАЛЬМІВНОГО ШЛЯХУ (м) ВІД ТЕМПЕРАТУРИ АСФАЛЬТУ (°С) До речі не всі шини змінюють властивості однаково. Одна шина просто не може бути кращою у всьому діапазоні температур. Характерний приклад - «Мішелін» і «Контіненталь»: одна лідирує в жарку погоду, інша - при зниженні температури до +4°С.
Висновок: тести літніх шин не слід проводити при температурі, близькій до +10°С, - різниця показників тут мінімальна. Наступний цікавий момент: при температурі нижче +7°С зчіпні властивості шин погіршуються. Але не у всіх! До того ж зміни не настільки страшні, щоб при +5°С терміново «перевзуватися». Починаючи з температури +11°С, ми «підключили» до літніх шин зимові Michelin Х-ice. І ось результат - погіршення гальмівних властивостей літніх шин не такий вже страшний: зимова навіть при -5°С має набагато більший гальмівний шлях, не говорячи вже про плюсову температуру. І ніяких суперечностей тут не немає - зимова відіграє своє на льоду і на снігу. Думаю, наші результати будуть цікаві любителям їздити на зимових шинах влітку - різниця в гальмівних шляхах літніх і зимових шин складає… два корпуси автомобіля! До того ж із зростанням температури від +4°С до +11°С гальмівний шлях зимових шин збільшується на півметра. Звертаємо увагу на маловідому деталь: зимові шини, насамперед, нешиповані, діляться на дві групи. Перша - шини середньоєвропейського типу, орієнтовані на «чорні» (асфальтові) дороги. Твердість гуми по Шору 58-65 од. Друга - скандінавський або нордичний тип шин, створений для «білих» (засніжених і обмерзлих) доріг. Їх твердість менша - 50-55 од. Як правило, кожен виробник шин має дві різні моделі нешипованих покришок. Наш Michelin Х-ice відноситься до другої групи, а ось Michelin Alpine - з іншої, «твердішої» серії. Він повинен гальмувати на асфальті набагато краще за свого м'якого «родича», але помітно програє йому на снігу і льоду. Наша наступне завдання - порівняти при різних температурах гальмівні шляхи літніх шин із зимовими, різних типів, зокрема з шпильками.
НА ПАМ'ЯТЬ При температурі, близькій до нуля (з боку «плюса»), зчіпні властивості літніх шин залишаються досить високими. Якщо восени ви упевнені, що не зустрінете на дорозі лід і сніг, до настання морозів з перевзуванням можна не поспішати. То ж справедливо і для ранньої весни. А температуру +7°С виробники шин вказують із запасом, щоб напевно уникнути зустрічі з ожеледдю. При заміні літніх шин на зимові пам'ятайте: на чистому асфальті останні завжди гальмують гірше. Як правило, чим краще вони поводяться на снігу і льоду, тим менш чіпкі на асфальті. І ще одна особливість чистого асфальту. На морозі нижче -5°С він, особливо гладкий, вельми підступний: при гальмуванні миттєво «потіє» в плямі контакту, а тонкий шар вологи на морозі тут же перетворюється на крижану кірку. Особливо важко доведеться тоді на літніх шинах. Отже при настанні морозів настійно рекомендуємо змінити шини на зимові, навіть якщо дороги абсолютно чисті від снігу і льоду. На дорогах з шорстким асфальтом подібний ефект виражений менше. І нарешті, тепер ми «документально» можемо відповісти на питання: чому одна і та ж шина в різних тестах деколи показує різні результати. Як бачимо, вони залежать не тільки від характеру покриття, але і від його температури. Зимові шини на сухому асфальті гальмують істотно гірше літніх, останні при гальмуванні з 100 до 5 км/год відіграють два корпуси автомобіля! Тому навесні не варто затягувати з перевзуванням, а восени не поспішаєте переходити на «зиму». Не всі літні шини однакові: одні краще гальмують в жару, інші - в прохолодну погоду. Кращі гальмівні властивості у більшості літніх шин - при температурі, близькій до +10°С.

Умей ценить того, Кто без тебя неможет. И не гонись за тем, Кто счаслив без тебя...
Шукати всі повідомлення учасника
Borisovitch Немає
Классик
****

Повідомлень: 851
Приєднався: Dec 2008
Киев
Skoda A5 2.0 FSI Elegance
Повідомлення: #45
03-03-2010 13:21 Ответ: Переобувка зима-лето 2010

(03-03-2010 12:10)VovaLviv :  Тому навесні не варто затягувати з перевзуванням, а восени не поспішаєте переходити на «зиму».
Лучше перебдеть, чем недобдеть. Лучше на зимней попасть в лето, чем на летней в неожиданную зиму.
Раньше 1 апреля переобуваться не буду, а может и позже-время покажет.
Шукати всі повідомлення учасника
Руслан Немає
vlasovich
****

Повідомлень: 1 396
Приєднався: Mar 2007
Киев
Skoda Octavia А5 СОМВI 1,6МРI 5Т5Т
Повідомлення: #46
03-03-2010 14:01 Ответ: Переобувка зима-лето 2010

(03-03-2010 13:21)Borisovitch :  Лучше перебдеть, чем недобдеть. Лучше на зимней попасть в лето, чем на летней в неожиданную зиму.
Во-Во,я в позапрошлом году недобдел,переобулся,снегу как навалило,небольшой морозец,на дороге ж...а такая образовалась,еле домой доехал.Наука пошла на пользу,теперь буду переобуваться где то в конце марта.

[Зображення: birds.gif]
Шукати всі повідомлення учасника
Vital66 Немає
Starухин
*****
FC Skoda Club

Повідомлень: 3 203
Приєднався: Jan 2007
Горловка - Киев
Апять красивая чешка, SEAT ATECA 1.4 TSI
Повідомлення: #47
03-03-2010 18:03 Ответ: Переобувка зима-лето 2010

Начало и конец отопительного сезона идеально подходят для переобувки.
15 октября - 15 апреля. Hello!

http://www.drive2.ru/users/vlad96/
[Зображення: 8-podpis545173.jpg]
Шукати всі повідомлення учасника
Тема закрита 


Можливо схожі теми...
Тема: Автор Відповідей: Переглядів: Останнє
  185/65/R14 зима на Fabia I (2007) lars_145 48 7 625 08-11-2020 01:25
Останнє: aleksey02
  Индикатор давления в шинах: лето работает, зима нет. SHNM 6 1 875 08-02-2019 10:45
Останнє: zhenya
  Не работает омыватель лобового стекла Octavia A5 FL (Лето) Viadrus 4 5 535 18-06-2018 12:54
Останнє: Viadrus
  Переобувка на лето 2012...пора ли? =Nazar= 160 26 110 28-03-2012 12:45
Останнє: norton
  Зима и использование 0W40, опыт, советы, обсуждение Yuri_12 31 11 090 15-01-2011 14:55
Останнє: Михельсон
  Примерзают задние колодки. Ручник. Зима. Pashka 14 8 390 19-10-2009 20:05
Останнє: Smelyy
  резина на лето andrewg-1 10 2 970 14-02-2009 01:26
Останнє: RuslanRage
  лето 165/70 R14 на зиму 185/65 R14 (Fabia NEW) faster 8 4 114 16-10-2007 13:22
Останнє: Voron

Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 5