Не витримала душа поета...
Бензиновий Йетька після доведення до ідеалу технічного стану поїхав до нового власника у Дніпро.
Поки питання житла відкладалося, попався на очі дизельний варіант.
Після всіх провірок (товщиномір, ВАСя діагност, виписки офСТО, дані МРЕО і власника і т.д.) білет до Києва на руках...
За добу авто в Закарпатті.
2,0ТДІ ДСГ 6ст. Комплектація Edition.
пробігу 74 тис.км
Камера заднього виду, навігація, парктронік, підігрів сидінь, мультируль і основне - ксенон заводського фасування.
І знову по новому:
оформлення МРЕО, страхування, СТО....
Відразу зняли бампер, встановили захисну решітку на радіатор.
Попередній власник поставив зовні просто жахливий варіант.
Виявився мертвим насос 5 Халдексу. Про це відомо було відразу. Оскільки авто з Німеччини куланц на цю проблему є але тільки в Європі.
Наш сервіс, що скажеш.
Замовив, замінив. Супер вже 4х4!
Традиційно оригінальна сигналка своїми руками. Після встановлення на Турана, Йеті піддався за один вечір, кодування - вуаля - все працює!!!
На теренах ОЛХ знайдено оригінал СД карту навігації та по він коду через ітернет ресурс самостійно оновлено карти до найновішої версії.
Встановлено але ще не підключено електрику оригінал фаркоп, перегородку в багажний відсік.
Замінено пошкоджений захист двигуна.
Докуплено докатку R18 від ауді та домкрат від Тігуана практично в ідеальному стані. Бо якось сикотно по наших напрямках без запаски з двома малюками за спиною.
Перекодовано ВАСьою все, що можливо у межах розумного, починаючи дотиркою крапель і кінчаючи активацією "утримання на схилі" та ТРСМ ІІ.
Враження:
Мінуси:
1. Гальма - вони ніякі у порівнянні з бензиновою версією. Там просто дотик до педалі - машина ставала колом. ВАСя діагност - заміна налаштувань БрейкАсістент - краще, але не те.
Хоча в мене ніби ліцензійна версія ВАСі з оф. оновленням - залізти та змінити налаштування основного гальмівного циліндра не дає (тобто змінити настройки з підвищення тиску як в РС).
2. Звичайно 140к.с. дизельних програють 152к.с. бензиновим. Це вже не "зажигалка".
3. Більш тугіший руль ніж у бензиновій, знову таки важко зрозуміти, чт вага дизельного двигуна більша, чи налаштування заводом рульової рейки інакші. У бензинки був дуже чуткий і відзивчий руль, у дизельного Йетьки більш валкий. Інакше не знаю як описати.
4. Менш нафарширована версія: не вистачає електросидінь - класна штука, коли два водія постійно міняються, нема саунд систем, нема підігріву лобового скла - зимою відчую "таку радість".
Плюси:
1. Основний і самий жирний - витрата палива!
2. Адаптивне освітлення нового покоління - дуже сподобалось, коли в залежності від обставин (місто, траса, дощ...) фари змінюють свої положення не тільки вверх вниз але і розходяться всторони (наприклад міський режим) і т.д.
3. Мультимедія нового покоління: швидкість роботи! РНС 510 - це як перший ПК. Якість звязку мобільного значно краще і виразніше чути спів розмовника по блютуз, швидкість з'єднання з мобільним миттєва.
4. Задні ЛЕД фонарі та ЛЕД денне світло. Красиво і Функціонально.